kijk voor de grap eens op de webcamquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra (nu bezig op 3FM)
je kent ze beide?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:08 schreef The_Verve het volgende:
Dat er echt mensen zijn die Claudia de Brey stemmen. Onbegrijpelijk.
Ekdom is ook nep trouwens...
Veenstra aka De sint! lachuhquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk voor de grap eens op de webcam
http://www.3fm.nl/page/3fm_webcam
die producer was erg melig heb ik al ervaren
nou, dan zal het wel he, ik ken ze nietquote:
volgens mij is Michiel wel op een prettige manier gestoordquote:
Dat idee heb ik ook!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is Michiel wel op een prettige manier gestoord
en hij beantwoordt z'n mail! Wat inhoudt dat hij mogelijk dit topic meeleest, dus let op je woordenquote:
Ik reageer zelfs!quote:en hij beantwoordt z'n mail! Wat inhoudt dat hij mogelijk dit topic meeleest, dus let op je woorden![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik reageer zelfs!![]()
Tnx voor de support!
WTFquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik reageer zelfs!![]()
Tnx voor de support!
Gaaf!! Fok zou massaal op Veenstra Veenstra moeten stemmen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
en hij beantwoordt z'n mail! Wat inhoudt dat hij mogelijk dit topic meeleest, dus let op je woorden![]()
Geweldig, hij is het echt!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik reageer zelfs!![]()
Tnx voor de support!
Lekkere radioquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik reageer zelfs!![]()
Tnx voor de support!
ik ken ze beide niet alleen via de radio en dat doen ze allebeide goed dus.quote:
hij heeft meestal van die briljante nachten in het huis, dat was afgelopen jaren genietenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan ik mee leven, maar dan moet Giel wel uit z'n ochtendshow-sleur komen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ken ze beide niet alleen via de radio en dat doen ze allebeide goed dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |