Deal!quote:Als jij nou nog effe een jaar bij 3FM blijft hangen zetten we volgend jaar gewoon een actie op.
quote:Op maandag 11 december 2006 09:38 schreef FOKradio het volgende:
Zullen wij Michiel gewoon een dag zonder eten in een huis in Utrecht zetten en hem de hele dag radio voor FOK!radio laten maken?
Aanvulling op Remzz: Lantinga gaat ook nog het nieuwe BNN-programma Never Mind The Buzzcocks presenteren.quote:Op maandag 11 december 2006 09:48 schreef D.Rose het volgende:
ff 2 vraagjes:
Welk tv-programma doet Lantinga? (ken 'm alleen van de radio)
Welk radio-programma doet Veenstra? (naam zegt me niets)
ma t/m do: Met Michiel en vr: Ek-stra Weekendquote:Op maandag 11 december 2006 09:48 schreef D.Rose het volgende:
Welk radio-programma doet Veenstra? (naam zegt me niets)
quote:Op maandag 11 december 2006 09:52 schreef Remzz het volgende:
Spuiten en Slikken en Try before you die, en van de radio de Coen en Sander show. Hiervoor deed hij Lantinga en Swijenberg.
ah, ok, dat verklaart het één en anderquote:Op maandag 11 december 2006 09:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aanvulling op Remzz: Lantinga gaat ook nog het nieuwe BNN-programma Never Mind The Buzzcocks presenteren.
Verder heeft het radioprogramma van Michiel Veenstra de logische naam MetMichiel (maandag - donderdag 19 - 22 uur op 3FM). Kijk maar eens op www.metmichiel.nl voor meer informatie.
yep. daar heet het Music for life. kijk maar ff op de site van Studio Brussel.quote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef JackHerrer het volgende:
Is er ook een samenwerking met StuBru?
Aha, ik hoorde al iets over een glazen huis vanmorgen op StuBru en ik vond het maar raar, omdat ik geen 3fm had opstaan.quote:Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef evert het volgende:
[..]
yep. daar heet het Music for life. kijk maar ff op de site van Studio Brussel.
Die nederlandse dj is dus claudia de Breijquote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef evert het volgende:
Tijdens Music For Life stappen Otto-Jan Ham en een Nederlandse DJ van 3FM voor het goede doel.
Een loodzware expeditie. Want Otto-Jan wandelt van het Huis in Utrecht naar ons Huis in Leuven. De Nederlandse DJ volgt de omgekeerde route. Dat is ruim 200 kilometer die zij op eender welke manier moeten afleggen, maar zonder gebruik van gemotoriseerde hulpmiddelen.
Om de tocht tot een goed einde te brengen hebben de stappers jouw hulp meer dan nodig. Heb jij een paar supersnelle skates, een mooi blinkend paard, een warm bedje of badje of de beste frituur van de hele buurt? Laat het ons nu al weten.
Onze stappers komen langs in de volgende steden en gemeenten: Utrecht, Nieuwegein, Lopikerkapel, Jaarsveld, Brandwijk, Molenaarsgraaf, Wijngaarden, Zevenbergschen, Wagenberg, Terheijden, Breda, Galder, Strijbeek, Meerle, Minderhout, Hoogstraten, Oostmalle, Zoersel, Zandhoven, Broechem, Lier, Koningshooikt, Putte, Keerbergen, Haacht, Tildonk, Herent, Wilsele, Leuven. Je bent gewaarschuwd!
---
de route die ze moeten lopen
Als je het voor elkaar krijgt zou wel lachen zijnquote:Op maandag 11 december 2006 09:38 schreef FOKradio het volgende:
Zullen wij Michiel gewoon een dag zonder eten in een huis in Utrecht zetten en hem de hele dag radio voor FOK!radio laten maken?
Dat zou helemaal stoer zijnquote:Op maandag 11 december 2006 09:38 schreef FOKradio het volgende:
Als we daarbij dan ook nog geld gaan storten voor requestjes ofzo... Zou er nog wat van te maken vallen ook.quote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je het voor elkaar krijgt zou wel lachen zijn.
Ik heb het hem gisteren niet gevraagd hoorquote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je het voor elkaar krijgt zou wel lachen zijn.
een opening door iets te sluiten, typisch Balkenende-beleidquote:Op donderdag 14 december 2006 12:02 schreef borisz het volgende:
Balkenende doet de openingom 9 uur als ze worden opgesloten
JP opsluiten en de sleutel weggooien, daar zou hij bij een groot deel van de bevolking populair mee worden denk ikquote:Op donderdag 14 december 2006 12:06 schreef bloodymary het volgende:
Die man doet ook alles voor een beetje populariteit.....![]()
hij is best leuk, dat hebben we bij De Wereld Draait Door wel gezienquote:Op donderdag 14 december 2006 12:06 schreef bloodymary het volgende:
Die man doet ook alles voor een beetje populariteit.....![]()
Ja, en zonder eten en hem er nooit meer uit laten!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
JP opsluiten en de sleutel weggooien, daar zou hij bij een groot deel van de bevolking populair mee worden denk ik
Ja, en het ergste is dat er daardoor daadwerkelijk mensen op hem gaan stemmen....quote:Op donderdag 14 december 2006 12:09 schreef FOKradio het volgende:
[..]
hij is best leuk, dat hebben we bij De Wereld Draait Door wel gezien
Michiel zei maandag in FOK!radio dat hij 'zich nergens voor hoeft te schamen'. Dus dat hij ook flink wat stemmen gehad heeft. Maar dat ze verder niet bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Zijn de cijfers van de stemmen trouwens nog bekend gemaakt. Wie is er zeg maar nummer 4 geworden en 5 en 6
Michiel zei ook op zijn blog dat de laatste dagen hij veel steun had gehad en dit goed terug te zien was in de eindstand. Dus ik schat dat hij redelijk hoog geeindigd is.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:20 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Michiel zei maandag in FOK!radio dat hij 'zich nergens voor hoeft te schamen'. Dus dat hij ook flink wat stemmen gehad heeft. Maar dat ze verder niet bekend worden gemaakt.
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:19 schreef rubbereend het volgende:
maar gelukkig niet bij de eerste 3
heb je dan de luistercijfers per show?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:03 schreef Zuignapje het volgende:
Ik gok dat Claudia 3e is geworden en dat die Lantinga er uit promotionele redenen is ingezet. De Coen en Sander Show is net nieuw en de luistercijfers kunnen wel een boost gebruiken.
Jammer, had liever Claudia gezien.
Coen nogquote:Op donderdag 14 december 2006 22:24 schreef JeroenV het volgende:
Ja, dat denk ik ook wel. Daarna Michiel en wie blijft er dan nog over? Paul, maar meer niet toch?
idd ging nergens meer overquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:07 schreef Toad het volgende:
Een klein voorproefje nu in de Nachtegiel op 3FM en Nederland 3.
Iemand ook aan het kijken/luisteren? Wat gebeurde er net met DC Lama? Giel die draaide hem met een chagerijnig gezicht weg. Was het niet echt aan het volgen waarover die gozer -lama- het had.
edit: n.m., kennelijk kon hij niet ophouden met het roepen van onzin...
maar alles bleef wel werken? Ekdom flikkerde een keer koffie over het paneel tijdens de arbeidsvitaminen, toen was gelijk al het geluid wegquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:21 schreef rubbereend het volgende:
zoals gebruikelijk heeft giel weer cola over het mengpaneel geflikkerd
quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar alles bleef wel werken? Ekdom flikkerde een keer koffie over het paneel tijdens de arbeidsvitaminen, toen was gelijk al het geluid weg
Ze moeten natuurlijk ook een beetje bekendheid krijgen, Ruud de Wild kennen mensen wel, maar bij Coen Swijnenberg en Sander Lantinga is het toch meer van "quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je dan de luistercijfers per show?
Het was water uit een zak ijs manquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:21 schreef rubbereend het volgende:
zoals gebruikelijk heeft giel weer cola over het mengpaneel geflikkerd
Leuk idee, maar het zou wel de aandacht van ons eigen Glazen Huis afhalen, denk je ook niet? Ik ga net als vorig jaar weer het land door op zoek naar tofe initatieven om geld in te zamelen. Mocht je nog iets leuks gaan doen treffen we elkaar misschien!quote:Op maandag 11 december 2006 09:38 schreef FOKradio het volgende:
200 km in 6 dagen zonder gemotoriseerde hulpmiddelen, dat moet te doen zijn. 35 km per dag is fietsend geen probleemquote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef evert het volgende:
Tijdens Music For Life stappen Otto-Jan Ham en een Nederlandse DJ van 3FM voor het goede doel.
Een loodzware expeditie. Want Otto-Jan wandelt van het Huis in Utrecht naar ons Huis in Leuven. De Nederlandse DJ volgt de omgekeerde route. Dat is ruim 200 kilometer die zij op eender welke manier moeten afleggen, maar zonder gebruik van gemotoriseerde hulpmiddelen.
Onthoud wel dat onze Claudia een ezel meeneemt, en dat ze onderweg diverse dorpen/steden aandoen waar geld opgehaald moet worden. Dat zorgt ook voor de nodige vertragingquote:Op zondag 17 december 2006 00:06 schreef Light het volgende:
[..]
200 km in 6 dagen zonder gemotoriseerde hulpmiddelen, dat moet te doen zijn. 35 km per dag is fietsend geen probleem
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:47 schreef Cee het volgende:
Als Fok! nou zo'n leuk initiatief gaat doen, komt Veenstra Veenstra naar Fok! en dan komt Fok! op 3fm en komen er centjes binnen voor het goede doel en is iedereen blij, leuk idee toch!
Jammer dat Ellemieke Vermolen dat huis in wordt gegooid.
Ik neem aan dat alle denkbare grappen al gemaakt zijn.quote:Op zondag 17 december 2006 01:27 schreef Siegfried het volgende:
Onthoud wel dat onze Claudia een ezel meeneemt
Idd en hij komt woensdag in Almeloquote:Op maandag 18 december 2006 14:23 schreef borisz het volgende:
Sander de Heer gaat weer met een caravan op pad
En terechtquote:Op maandag 18 december 2006 10:22 schreef Rhanna het volgende:
Vermolen
Ze is blond en heeft dikke memmen. En dat vindt Giel geil.
Wie niet?quote:Op maandag 18 december 2006 10:22 schreef Rhanna het volgende:
Vermolen
Ze is blond en heeft dikke memmen. En dat vindt Giel geil.
en komt Verdonk ze er uitzetten aan het eind?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef SunChaser het volgende:
ja, hij begint om zes uur, de rest is er om 8 uur en Balkenende doet de deur dicht
dat grapje werd vorige week al door Ekdom gemaakt jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
en komt Verdonk ze er uitzetten aan het eind?
weet ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat grapje werd vorige week al door Ekdom gemaakt ja
vooral om de manier waarop hij het eruit schreeuwdequote:
Ik ben erbij hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef SunChaser het volgende:
ja, hij begint om zes uur, de rest is er om 8 uur en Balkenende doet de deur dicht
jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral om de manier waarop hij het eruit schreeuwde
ik hou het ff bij de radio op dit momentquote:Op dinsdag 19 december 2006 06:36 schreef Dos37 het volgende:
Het is nou al uit TV
Bedankt, die werkt wel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:04 schreef Dichterbijer het volgende:
http://player.omroep.nl/?zenid=246 Hier word het ook uitgezonden.
Drinken mag alles, die sapjes zijn voor de vitaminen als ze eten te kort hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:06 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht dat ze alleen komkommersapjes mochten drinken, maar dus ook koffie?
Ik bied 10 euro!quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:27 schreef borisz het volgende:
ook een leuke weddenschap is als de DJ's zoveel uur niet mogen roken, alle drie zijn ze daar goed in volgens mij
had ik het met mijn collega al over: een week niet roken, wat zouden ze daarvoor willen hebben?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:27 schreef borisz het volgende:
ook een leuke weddenschap is als de DJ's zoveel uur niet mogen roken, alle drie zijn ze daar goed in volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |