Claudia d'rop is een ontzettend leuk programma. Als het gepresenteerd wordt door Eric Corton. Of Sander de Heer. Of Rob Stenders.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:00 schreef greatgonzo het volgende:
Claudia... de Evers van 3FM... dat constante gelach om eigen grappen
quote:
Exact. Gewoon Giel, Gerard en Michiel dat huis in en het komt helemaal voor de spreekwoordelijke bakker.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef dwerg het volgende:
[..]
Claudia d'rop is een ontzettend leuk programma. Als het gepresenteerd wordt door Eric Corton. Of Sander de Heer. Of Rob Stenders.
Ekdom vind ik een beetje een over the top stemmetje op zetten. Coen en Sander vind ik overigens ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Claudia, Michiel Veenstra en Giel
quote:Op maandag 20 november 2006 00:21 schreef biggetje het volgende:
Michiel (Welke Michiel? Veenstra, Veenstra!)
Mee eens, Veenstra! Veenstra! moet er echt bij.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:11 schreef evert het volgende:
in ieder geval echt Veenstra Veenstra!
En wat zou jij dan willen zien?quote:Op zondag 26 november 2006 19:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dat ze t concept wel wat mogen aanpassen. 6 dagen niet eten heeft nauwelijks meerwaarde.
Dat dus.. stom mokkel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:04 schreef vosss het volgende:
Het maakt niet uit door wie, zolang het maar NIET Claudia is
Ik ga met jou mee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:14 schreef greatgonzo het volgende:
Tegen kerst houd 3FM z'n, zowat weer jaarlijkse, actieweek voor het goede doel. Dit jaar gaat de opbrengst uit het glazen huis naar de actie tegen landmijnen.
Nu hoorde ik dat je schijnbaar kan stemmen welke drie dj's je erin wilt hebben. Maar waar kan dit, ik kan diet niet op de site vinden.
En laten we dit topic dan meteen gebruiken om jou voorkeur te noemen.
- Giel, onbetwist de leukste van 3FM
- Gerard Ekdom, hij was vorig jaar voor het eerst, en deed het erg leuk vond ik. Bij hem merk je echt de beleving.
- Sander Lantinga, vind het s'middags een erg leuk programma, maar misschien is die zonder Coen Swijnenberg minder grappig.
Als het maar niet Claudia de Brey wordt!
en dat heb ik gestemd zojuist!quote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef rubbereend het volgende:
Giel, Gerard en Sander!
quote:Op maandag 4 december 2006 13:33 schreef Zuignapje het volgende:
Heb gestemd op: Claudia, Giel en Gerard.
daarom heb ik via internet gestemd.....quote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef SunChaser het volgende:
Beetje smsén, kost me 50 cent, 25 voor kpn en 25 voor 3fm
ik zelfs twee keer, het is toch gratis!quote:Op maandag 4 december 2006 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom heb ik via internet gestemd.....
Lijkt mij ook t leukstquote:Op maandag 4 december 2006 22:32 schreef alwaysleft het volgende:
Gestemd op Giel, Michiel Veenstra en Gerard Ekdom![]()
dat heb ik dus ook met Giel, hoewel het, als je hem een week opsluit met collega's en hem weer eens wat anders laat maken dan z'n ochtendprogramma, zomaar kan uitdraaien op een soort freak-week.quote:Op maandag 4 december 2006 20:02 schreef Cee het volgende:
Giel op het laatste moment nog verruild voor Paul, want ik begin me een beetje te ergeren aan 't mannetje en z'n herhalingsoefeningen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:59 schreef Breuls het volgende:
Stemmen jullie ook allemaal via de officiele weg? Dan wordt je keuze immers meegewogen en loop je kans dat je je zin krijgt.
Je stem doorgeven kan HIER.
quote:Op maandag 4 december 2006 12:07 schreef Matness het volgende:
en het stemmen is begonnen
http://sites.3fm.nl/page/stemmen_sr/djverkiezing2006
Sander de heer moet met Sander Lantinga gaan samenwerken. Dat gaf wel leuke programma's op bij 3fm!quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:14 schreef greatgonzo het volgende:
- Sander Lantinga, vind het s'middags een erg leuk programma, maar misschien is die zonder Coen Swijnenberg minder grappig.
kan ik mee leven, maar dan moet Giel wel uit z'n ochtendshow-sleur komen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Giel heeft vanochtend de eerste tussenstand bekend gemaakt. Op basis van de stemmen tot gistermiddag 18 uur zijn de bedden opgemaakt voor Claudia de Breij, Giel Beelen en Gerard Ekdom.
kijk voor de grap eens op de webcamquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra (nu bezig op 3FM)
je kent ze beide?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:08 schreef The_Verve het volgende:
Dat er echt mensen zijn die Claudia de Brey stemmen. Onbegrijpelijk.
Ekdom is ook nep trouwens...
Veenstra aka De sint! lachuhquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
kijk voor de grap eens op de webcam
http://www.3fm.nl/page/3fm_webcam
die producer was erg melig heb ik al ervaren
nou, dan zal het wel he, ik ken ze nietquote:
volgens mij is Michiel wel op een prettige manier gestoordquote:
Dat idee heb ik ook!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is Michiel wel op een prettige manier gestoord
en hij beantwoordt z'n mail! Wat inhoudt dat hij mogelijk dit topic meeleest, dus let op je woordenquote:
Ik reageer zelfs!quote:en hij beantwoordt z'n mail! Wat inhoudt dat hij mogelijk dit topic meeleest, dus let op je woorden![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik reageer zelfs!![]()
Tnx voor de support!
WTFquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik reageer zelfs!![]()
Tnx voor de support!
Gaaf!! Fok zou massaal op Veenstra Veenstra moeten stemmen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
en hij beantwoordt z'n mail! Wat inhoudt dat hij mogelijk dit topic meeleest, dus let op je woorden![]()
Geweldig, hij is het echt!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik reageer zelfs!![]()
Tnx voor de support!
Lekkere radioquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik reageer zelfs!![]()
Tnx voor de support!
ik ken ze beide niet alleen via de radio en dat doen ze allebeide goed dus.quote:
hij heeft meestal van die briljante nachten in het huis, dat was afgelopen jaren genietenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan ik mee leven, maar dan moet Giel wel uit z'n ochtendshow-sleur komen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ken ze beide niet alleen via de radio en dat doen ze allebeide goed dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |