Er staat een vuurtoren in Middelburg, dus dat moet lukken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:40 schreef teamlead het volgende:
ja maar.. ja maar... weet hij dan wel de weg zonder WegwijsHij moet wel gewoon veilig aankomen hoor
Zoiets dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:43 schreef sunshine het volgende:
Geen Wegwijspiet? Laat heel die Sint dan maar wegblijven
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:01 schreef Ole het volgende:
Wegwijspiet was afgelopen week voor het laatst.. toen pakjesboot 13 verging. Hij nam voorgoed afscheid![]()
![]()
Maar we hebben nu wel check-piet en computerpiet.
Computerpiet kan met GPS de weg vinden![]()
![]()
![]()
arme Rob, Michel, Lisa, Henk, Jaap, Stefan, Michelle en Rosaliequote:Op zaterdag 18 november 2006 11:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Cadeautjes weg van Rob, Michel, Lisa, Henk, Jaap, Stefan, Michelle en Rosalie![]()
ik mag hopen dat computerpiet wel regelmatig een back-up maakt zegquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:09 schreef amaranta het volgende:
Ja het het boek is ook overboord.
En er zat een pakje in deschoorsteen.
Heeft de Sint geen back-up van alle kinderen?
Hij heeft moeten bezuinigen, want de huren zijn in Spanje ook omhoog gegaan. En hij heeft niet meer AOW gekregen van Balkendequote:Op zaterdag 18 november 2006 11:09 schreef amaranta het volgende:
Ja het het boek is ook overboord.
En er zat een pakje in deschoorsteen.
Heeft de Sint geen back-up van alle kinderen?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:20 schreef teamlead het volgende:
zo maar even de chocomelk warmen en de taaitaai erbij nemenpepernoten
Ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:38 schreef flugeltje het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is het nog wel de échte Sinterklaas?
Er waren geruchten dat ie ermee ging stoppen namelijk, ik baalde dus al...quote:
In het Sinterklaasjournaal was het nog steeds Bram, dacht ikquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat ie ermee ging stoppen namelijk, ik baalde dus al...
Maar gelukkig is het dus nog steeds Bram
Voor mij is Bram de énige échte....quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
In het Sinterklaasjournaal was het nog steeds Bram, dacht ik
Bram is er alquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:50 schreef borisz het volgende:
Wie is Bram? Sinterklaas komt toch naar Nederland, Bram toch niet?![]()
quote:Het Zeeuwse Sinterklaaslied
Op verzoek van de PZC is er een heus Zeeuws Sinterklaaslied geschreven. Het lied Een schip op de Schelde wordt gezongen op de melodie van Zie ginds komt de stoomboot. Sinterklaas vindt het vast leuk als alle Zeeuwse kinderen dat lied zingen bij zijn intocht in Middelburg.
Op de melodie van Zie ginds komt de Stoomboot
Een schip op de Schelde
Een schip op de Schelde
Van wie zou het zien
Het is van Sint Nicolaas
Ik è ’t a gezien
Da komt’n gevaren
Deur ’t kanaal en de sluus
Sint, welkom in Zeêland
Ons heerlijke thuus
De Zeêuwen zien zuunig
Wordt wel es gezeid
Maor bie onze schouwe
Èn we noe klaor geleid
Een bolus, een babbelaor
Een grote bos peeën
Maor vergeet onze schoen niet
Als u lengst komt gereeën
Mocht u hier verdwalen
Tussen waoter en diek
Raokt dan toch vooral nie
Mee Piet in paniek
Vraog maor aan ons Zeêuwen
Oemoemenoe
En we wiezen de weg
Naor de kindertjes toe
Tekst: Maikel Harte (zanger/tekstschrijver van de Lamaketta’s) samen met Engel Reinhoudt
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:38 schreef flugeltje het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is het nog wel de échte Sinterklaas?
Maar gelukkig was pakjesboot 12 er nog!quote:
oi.. jij bent toch ook van de generatie van voor Bramquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mij is Bram de énige échte....
Als hij er mee gaat stoppen verdwijnt vermoedelijk voor mij ook het sinterklaasgevoel. Vind ik zo grappig altijd, ik ben volwassen, weet wie er onder die baard zit, maar als hij in vol ornaat op tv te zien is heb ik nog steeds ontzag voor 'm
Maar who cares: Zometeen lekker liedjes zingen
Voor mijn gevoel is Bram er altijd al geweest...quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
oi.. jij bent toch ook van de generatie van voor Bram
De Sint uit mijn jeugdquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Adrie van Oorschot, dat was familie van mij...
Die was ook geweldigquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Adrie van Oorschot, dat was familie van mij...
Volgens Dieuwertje kan er niks misgaanquote:
quote:
Ja dat hoorde ik jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mario de pizzabakker is met pensioen
Dat is het juiste effect, ik heb net meegezongen met zie ginds komt de stoombootquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:05 schreef teamlead het volgende:ik voel me spontaan een jaartje of 25 jonger
Maar Wegwijs had ze een briefje mee gegeven hoor! Recht zo die gaat..quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:09 schreef flugeltje het volgende:
OMG, ik vind het gewoon écht weer spannend
Waarom vergeet ik op dit soort dagen altijd plotsklaps dat ik eigenlijk al volwassen ben?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Waarom vergeet ik op dit soort dagen altijd plotsklaps dat ik eigenlijk al volwassen ben?
omdat we stiekem met zijn allen verlangen naar de tijddat we nog in sinterklaas geloofdenquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:09 schreef flugeltje het volgende:
niks stiekemquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:10 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
omdat we stiekem met zijn allen verlangen naar de tijddat we nog in sinterklaas geloofden
Zonder boek komt het toch nooit meer goed?quote:
Nee hoor....quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:16 schreef peaceman het volgende:
Wat brengen ze het toch leuk he?!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor....
Ik zit hier verdorie met kriebels in m'n buik van de zenuwen....
Dat heeft Hoofd beloofdquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:18 schreef peaceman het volgende:
* Nu maar hopen dat het goed komt met dat boek... spannend hoor!
Dat stelt me gerust, dank je..quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat heeft Hoofd beloofdkomt vast helemaal goed hoor.. je wordt natuurlijk niet zomaar hoofdpiet
En we zingen en we springenquote:
* Ole Omhelst Flugeltjequote:Op zaterdag 18 november 2006 12:24 schreef flugeltje het volgende:
O verdorie... Ik zit helemaal alleen hier, ik kan niemand omhelzen of afzoenen.
En ik ben zo blij!!!
Dag Sophiequote:
Van de politiequote:
da's dan wel weer stoerquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:28 schreef tong80 het volgende:
Toch mazzel dat het in Zeeland altijd stikt van de Duitsers. Heb je zo een fiets te pakken.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:29 schreef Grimm het volgende:
Paard straks overstuur
Die mogen blijkbaar alleen 's nachts...quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:29 schreef nieky het volgende:
[..]
Had leuker geweest als het zo'n mooie blauwe was haha.
idd. die is net zo ervaren als de Sint zelf.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Amerigo is dit gewend.. die raakt niet overstuur
Dat is zo geregeld hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:30 schreef Grimm het volgende:
Ik wil ook n's zwarte piet wezen
die is toch gewoon op weg naar de burgemeester nuquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:32 schreef Ole het volgende:
Is Rik al in Veere?
nee, toen was jij kleinerquote:
quote:
quote:
Het is ook altijd leuk, die humor die die kids niet begrijpenquote:
quote:
Tongquote:
kan dat niet komen doordat ze door de regenboog gevaren zijn trouwensquote:
Dat zijn de hulp sinterklazen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:38 schreef blaaatkipje het volgende:
Aah sinterklaas is ook in Leeuwarden aangekomen hoor ik net, geweldige multitasker is die man toch
Ja!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:39 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Dat zijn de hulp sinterklazen.
is dat zo? zeker bij het sinterklaas-journaal geweest?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan dat niet komen doordat ze door de regenboog gevaren zijn trouwens
Hulpsinterklazen?!?!?!?!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:39 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Dat zijn de hulp sinterklazen.
Ja! Wel oplettenquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:40 schreef BigFire het volgende:
[..]
is dat zo? zeker bij het sinterklaas-journaal geweest?
quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb hier een swingende peuter...
je moet het zien, in zijn sinterklazenpakje ...![]()
Hier ook een zingende peuterquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
hahaha duidelijk!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Dieuwertje heeft vertrouwen in Schouwenaar. Als het niet in scene was gezet was ie jankend weggerend...
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Je zag het liggen tussen de bladeren op de grond.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:44 schreef amaranta het volgende:
Is hij het boek vergeten? Waar, in die bushalte?
Ook in sinterklazenpakje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier ook een zingende peuter
Alleen ben ik het in dit geval zélf
Heb jij het al gezien dan? Is dit soms een herhaling?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:43 schreef nieky het volgende:
[..]
hahaha duidelijk!!
Het komt toch nog allemaal goed met het boek![]()
Neej, ik zag niet dat het boek vergeten werd, ik moet beter oplettenquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij het al gezien dan? Is dit soms een herhaling?
Maar die bus komt pas over 2 uurquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ze zijn er hier wel redelijk gerust op dat die dames in de bushalte het boek wel mee nemen.![]()
Viel me ook al opquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:47 schreef BigFire het volgende:
sinterklaas roept wel rare dingen dit jaar:
"hij gelooft er niet in" (2x)
"dat intereseert me niet"
"we gaan weer weg" (terwijl ze nog bezig zijn met dansen)
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:49 schreef Frey het volgende:
Sinterklaas zei in een interview dat hij zelf altijd in alle steden aan komt en dat het dus geen hulpsinten zijn. Alleen die Sint van Nickelodeon, daar had hij niks mee te maken![]()
Beetje vreemd inderdaad.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:47 schreef BigFire het volgende:
sinterklaas roept wel rare dingen dit jaar:
"hij gelooft er niet in" (2x)
"dat intereseert me niet"
"we gaan weer weg" (terwijl ze nog bezig zijn met dansen)
quote:
Dat doof en blind was het ergste eigenlijk. Als ik dat op zaterdagnacht tegen een Middelburgse agent roep heb ik een boete wegens het beledigen van een ambtenaar in functie...quote:
dat is ook echt een anderequote:Op zaterdag 18 november 2006 12:49 schreef Frey het volgende:
Sinterklaas zei in een interview dat hij zelf altijd in alle steden aan komt en dat het dus geen hulpsinten zijn. Alleen die Sint van Nickelodeon, daar had hij niks mee te maken![]()
Heb je contact met Spanje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:55 schreef BigFire het volgende:
wat loopt wegwijs-piet nou met die chicks te praten?![]()
Erik is toch de wegwijspiet nu? of is hij hoofdpiet? maar als hij hoofdpiet is waarom heeft rare-piet dan het boek en niet hij?quote:
Erik is hoofdpiet inderdaad, had het boek even uit handen gegeven oid...quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:58 schreef BigFire het volgende:
[..]
Erik is toch de wegwijspiet nu? of is hij hoofdpiet? maar als hij hoofdpiet is waarom heeft rare-piet dan het boek en niet hij?
verwarrend man..![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:59 schreef amaranta het volgende:
misschien zit het boek wel in zn broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |