quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb hier een swingende peuter...
je moet het zien, in zijn sinterklazenpakje ...![]()
Je zag het liggen tussen de bladeren op de grond.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:44 schreef amaranta het volgende:
Is hij het boek vergeten? Waar, in die bushalte?
Ook in sinterklazenpakje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier ook een zingende peuter
Alleen ben ik het in dit geval zélf
Heb jij het al gezien dan? Is dit soms een herhaling?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:43 schreef nieky het volgende:
[..]
hahaha duidelijk!!
Het komt toch nog allemaal goed met het boek![]()
Neej, ik zag niet dat het boek vergeten werd, ik moet beter oplettenquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb jij het al gezien dan? Is dit soms een herhaling?
Maar die bus komt pas over 2 uurquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ze zijn er hier wel redelijk gerust op dat die dames in de bushalte het boek wel mee nemen.![]()
Viel me ook al opquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:47 schreef BigFire het volgende:
sinterklaas roept wel rare dingen dit jaar:
"hij gelooft er niet in" (2x)
"dat intereseert me niet"
"we gaan weer weg" (terwijl ze nog bezig zijn met dansen)
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:49 schreef Frey het volgende:
Sinterklaas zei in een interview dat hij zelf altijd in alle steden aan komt en dat het dus geen hulpsinten zijn. Alleen die Sint van Nickelodeon, daar had hij niks mee te maken![]()
Beetje vreemd inderdaad.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:47 schreef BigFire het volgende:
sinterklaas roept wel rare dingen dit jaar:
"hij gelooft er niet in" (2x)
"dat intereseert me niet"
"we gaan weer weg" (terwijl ze nog bezig zijn met dansen)
quote:
Dat doof en blind was het ergste eigenlijk. Als ik dat op zaterdagnacht tegen een Middelburgse agent roep heb ik een boete wegens het beledigen van een ambtenaar in functie...quote:
dat is ook echt een anderequote:Op zaterdag 18 november 2006 12:49 schreef Frey het volgende:
Sinterklaas zei in een interview dat hij zelf altijd in alle steden aan komt en dat het dus geen hulpsinten zijn. Alleen die Sint van Nickelodeon, daar had hij niks mee te maken![]()
Heb je contact met Spanje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:55 schreef BigFire het volgende:
wat loopt wegwijs-piet nou met die chicks te praten?![]()
Erik is toch de wegwijspiet nu? of is hij hoofdpiet? maar als hij hoofdpiet is waarom heeft rare-piet dan het boek en niet hij?quote:
Erik is hoofdpiet inderdaad, had het boek even uit handen gegeven oid...quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:58 schreef BigFire het volgende:
[..]
Erik is toch de wegwijspiet nu? of is hij hoofdpiet? maar als hij hoofdpiet is waarom heeft rare-piet dan het boek en niet hij?
verwarrend man..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |