abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43664321
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:33 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat is echter gemakkelijk uit de posts af te leiden
Doe toch niet zo ingewikkeld zeikerd! En zeg gewoon op welke partij je hebt gestemd, want met die vage antwoorden van je zijn meerdere partijen mogelijk.
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:33:52 #52
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43664513
Je stemt dus links vanuit rechtse motieven

Interressant

Maar helaas wel realistisch. zou je ook geen ongelijk kunnen geven als ik in jou positie zou zitten
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 november 2006 @ 19:37:53 #53
862 Arcee
Look closer
pi_43664634
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Je stemt dus links vanuit rechtse motieven

Interressant

Maar helaas wel realistisch. zou je ook geen ongelijk kunnen geven als ik in jou positie zou zitten
Nee, hij stemt rechts vanuit Nederlandse motieven in tegenstelling tot persoonlijke.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:26:56 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43666223
ik vind het betoog van ts heel erg duidelijk:

niet stemmen vanuit je kleine eigen belang, maar stemmen vanuit het lands/nationaal belang.

goed gedaan ts!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43669185
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het betoog van ts heel erg duidelijk:

niet stemmen vanuit je kleine eigen belang, maar stemmen vanuit het lands/nationaal belang.

goed gedaan ts!
En hoe weet hij wat het "lands/nationaal belang" is? Ik heb namelijk een heel andere visie op het "lands/nationaal belang"
  zondag 19 november 2006 @ 09:23:36 #56
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_43678287
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:18 schreef Bob-B het volgende:
Beetje makkelijk (en goedkoop) om met allemaal one-liners te reageren als TS een goede argumentatie heeft om zijn stem op een bepaalde manier in te zetten. (ja RobertoCarlos, ook jij)
Als je iets kort kunt zeggen moet je dat doen lijkt me en de argumentatie van TS klopt zo weinig dat er weinig woorden voor nodig zijn om er door heen te prikken.Maar kennelijk snap je het niet wat ik als onlogische argumentatie weergeef. Want wat snap je niet?

Ik vind het trouwens erg makkelijk en goedkoop om in een zin neer te zetten dat anderen one-liners gebruiken, en dan nog ff sneaky mij noemen........lekker gluiperig

Dan moet je zo'n beschuldiiging ook ff goed toelichten.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_43691799
Een vriend van mij zit in't buitenland voor stage, als ie dit nu had geweten had ie gewoon kunnen stemmen ..
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')