Blootkalender dacht ik of was dat dat franse team?quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:36 schreef sjimz het volgende:
Het nieuwzeelandse rugby team is het populairste rugbyteam dat er bestaat.
Wat is de bijnaam van deze ploeg en wat heeft ze bekend gemaakt? (buiten hun goede spel om)
Dat was het franse teamquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Blootkalender dacht ik of was dat dat franse team?
De dans is goed..alleen wil ik de naam nog wetenquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
Naam kwijt...die gekke dans
Nee dat is Braveheartquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:37 schreef wyccie het volgende:
Ze schminken zich toch? En ik geloof dat ze ook een rok aanhebben?
Maar die dans (ritueel) heeft een naamquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:37 schreef Nembrionic het volgende:
dat schreeuwen met die dans
Nee... ze spelen in zwarte shirtjes..vandaar de bijnaam All Blacksquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Zijn allemaal zwarte mensen?
Deze dans komt van de Maori idd.. Alleen heet de dans niet "de Maori dans"quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:41 schreef Neleos het volgende:
Die Maori dans
quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
De Goddelijke Paringsdans?
Lekker tolerant weerquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze zo sexueel contact proberen te krijgen
![]()
Wat is bekend.... Als je het antwoord hoort dan zal je denk ik zeggen: Oh Ja!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:45 schreef tummeke het volgende:
hint!is het een bekende naam van die dans dan?
All Blacks met hun hakaquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:36 schreef sjimz het volgende:
Het nieuwzeelandse rugby team is het populairste rugbyteam dat er bestaat.
Wat is de bijnaam van deze ploeg en wat heeft ze bekend gemaakt? (buiten hun goede spel om)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |