lollerz! Niet echtquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
kan wel merken dat je niet gewonnen hebt vanavond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:52 schreef Neleos het volgende:
Napoleon?
Je beledigt mequote:Op zaterdag 18 november 2006 01:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben je meer een Oranjeboom lover? Of zoals de eerste post meer een Shiraz lliefhebber?
Shiraz heb ik nog nooit van gehoord mbt bier. Is een wijn volgens mij.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb twee vragen gesteld... Of is Shiraz ook niet goed?
Een van de afkortingen heeft te maken met de plaatsen waar het voor het eerst tentoongesteld werd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:00 schreef Soempie het volgende:
sjimz, misschien dat een fatsoenlijke hint helpt![]()
![]()
In je eerste opmerking begon je over wijn --> Shiraz.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
Leek me ook niet
-edit- vraag ik me af waar je Shiraz vandaan haalt?
Ik constateerde dat JIJ een wijntje ophad. Dat zegt niet dat ik een wijndrinker benquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
In je eerste opmerking begon je over wijn --> Shiraz.
U vraagt, wij draaien![]()
Now you lose, old Nippon!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:04 schreef wyccie het volgende:
Grappig. Wat is die andere theorie dan eigenlijk?
true, truequote:Op zaterdag 18 november 2006 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik constateerde dat JIJ een wijntje ophad. Dat zegt niet dat ik een wijndrinker ben
(Ben ik overigens ook niet)
Aangezien niemand weet van wie die oom precies was (de bibliothecaresse) krijgt Mark het punt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:09 schreef Mark het volgende:
Het deed iemand denken aan zijn oom Oscar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |