Ah..je hebt een wijntje opquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet iik, maar heb een redelijk kansloze bui nu![]()
Karl Lagerfeld was sowieso al genoemd voordat er ge-edit werdquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
Had iemand anders het antwoord geweten? Anders geef ik sjimz alsnog het punt.
Dat hang van de vragensteller afquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:39 schreef sjimz het volgende:
Ik heb nog geen bevestiging gehad of het antwoord goed is. Of ben ik nu al gediskwalificeerd omdat ik mijn post editte?
Nee sorry...Orval vind ik gewoon echt niet lekker.quote:
Guinnessquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Guiness dan? Ook een mooi glas?
Guinness smaakt naar beschimmelde hazelnoten. Het glas is uiterst saai trouwensquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Guiness dan? Ook een mooi glas?
kan wel merken dat je niet gewonnen hebt vanavondquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Guinness smaakt naar beschimmelde hazelnoten. Het glas is uiterst saai trouwens
quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Guinness smaakt naar beschimmelde hazelnoten. Het glas is uiterst saai trouwens
hahaquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
kan wel merken dat je niet gewonnen hebt vanavond![]()
![]()
Er zijn 2 antwoorden die ik goed keur.... degene die als eerste 1 antwoord goed heeft krijgt de punten!quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Komt Nylon van een plaatsnaam?
een hint helpt altijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:51 schreef sjimz het volgende:
Niemand weet nog het antwoord op de vraag die ik stelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |