Leuk, hij heeft ook materiaal von Fok! gehaald.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:16 schreef Smash-it het volgende:
Wouter de Boskabouter
Idd jammer. Hopelijk komt links zo nog aan de beurt, maar ik vrees van nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:32 schreef mikerw het volgende:
Ahnee, weer zendtijd voor politieke partijen, en natuurlijk voor de linkse
Bewaart-ie voor 't laatst als arbeiders in bed liggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:34 schreef Piles het volgende:
Idd jammer. Hopelijk komt links zo nog aan de beurt, maar ik vrees van niet![]()
Jaja, de uitkeringstrekkers hoeven er niet vroeg uit hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bewaart-ie voor 't laatst als arbeiders in bed liggen.
Reken maar dat die ook aan de beurt komen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:34 schreef Piles het volgende:
Hopelijk komt links zo nog aan de beurt, maar ik vrees van niet![]()
De arbeiders zijn uitkeringstrekkersquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef Thelonious het volgende:
Jaja, de uitkeringstrekkers hoeven er niet vroeg uit hoor.
Uitkeringstrekkers stemmen toch SP e.d.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
De arbeiders zijn uitkeringstrekkers
Omdat ie jouw Wilders te veel afkraakt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:59 schreef Afwezig het volgende:
Ik hoop dat freek de tyfus sterft. Liefst nu, live, op het podium. Dat is pas amusement.
Het is wel ontspannend na al die weken van propagandaquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:04 schreef SunChaser het volgende:
Het is niet echt om te lachen, hoe hard Freek ook de zaal in schreeuwt.
Precies.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:05 schreef Thelonious het volgende:
Het is wel ontspannend na al die weken van propaganda
De vraag is: wie neemt Freek serieus?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
Iedereen krijgt er gewoon even van langs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |