Leuk, hij heeft ook materiaal von Fok! gehaald.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:16 schreef Smash-it het volgende:
Wouter de Boskabouter
Idd jammer. Hopelijk komt links zo nog aan de beurt, maar ik vrees van nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:32 schreef mikerw het volgende:
Ahnee, weer zendtijd voor politieke partijen, en natuurlijk voor de linkse
Bewaart-ie voor 't laatst als arbeiders in bed liggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:34 schreef Piles het volgende:
Idd jammer. Hopelijk komt links zo nog aan de beurt, maar ik vrees van niet![]()
Jaja, de uitkeringstrekkers hoeven er niet vroeg uit hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bewaart-ie voor 't laatst als arbeiders in bed liggen.
Reken maar dat die ook aan de beurt komen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:34 schreef Piles het volgende:
Hopelijk komt links zo nog aan de beurt, maar ik vrees van niet![]()
De arbeiders zijn uitkeringstrekkersquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef Thelonious het volgende:
Jaja, de uitkeringstrekkers hoeven er niet vroeg uit hoor.
Uitkeringstrekkers stemmen toch SP e.d.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
De arbeiders zijn uitkeringstrekkers
Omdat ie jouw Wilders te veel afkraakt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:59 schreef Afwezig het volgende:
Ik hoop dat freek de tyfus sterft. Liefst nu, live, op het podium. Dat is pas amusement.
Het is wel ontspannend na al die weken van propagandaquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:04 schreef SunChaser het volgende:
Het is niet echt om te lachen, hoe hard Freek ook de zaal in schreeuwt.
Precies.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:05 schreef Thelonious het volgende:
Het is wel ontspannend na al die weken van propaganda
De vraag is: wie neemt Freek serieus?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
Iedereen krijgt er gewoon even van langs.
Die was goed.quote:
Die van NOVA, Netwerk en Lingo was de beste tot nu toe.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die was goed.
Voor de rest... mwah.
Niemand.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef SunChaser het volgende:
De vraag is: wie neemt Freek serieus?
Ik heb geen idee wat ie doet; ik kijk namelijk nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Omdat ie jouw Wilders te veel afkraakt?
Dat is juist waarom het geweldig was. Subtiele humor is veel knapper dan schreeuw en vloek-humor van Youpie en Teeuwen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:47 schreef Falco het volgende:
Was aardig, maar niet echt bijzonder. Veel flauwe Finkers-woordgrapjes enzo.
Ja maar, hij had ook flauwe Herman finkers grappen.quote:Op woensdag 22 november 2006 07:54 schreef Jarno het volgende:
Erg goed. Vooral de 26.000 asielzoekers en z'n verhaal dat we het begrip welvaart eindelijk eens los moeten halen van het begrip economie.
Mán, Freek maakte al flauwe woordgrappen toen Finkers nog uit de klei getrokken moest worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar, hij had ook flauwe Herman finkers grappen.
Oh ja joh? Anyway, ik vond het een goede boodschap die hij probeerde over te brengen 'Elke keer als ik in Nederland iets wezelijks probeer over te brengen haken ze af' How truequote:Op woensdag 22 november 2006 08:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mán, Freek maakte al flauwe woordgrappen toen Finkers nog uit de klei getrokken moest worden.
Hey!quote:
wie neemt jou serieus?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De vraag is: wie neemt Freek serieus?
ik hoop het wel, ik heb het niet kunnen afkijken (te laat enzo)quote:Op woensdag 22 november 2006 10:38 schreef Crush65 het volgende:
Word ie nog herhaald? Alleen laatste 10 minuten gezien.
wat is er mis met herman finkers? hij was/is geniaal op dit gebied maar mischien vind je daar jezelf te groot voor, heb je geen gevoel voor humor of voel je jezelf wel iets teveel vpro of intellectueel om dat leuk te vinden (of er voor uit te komen).........de reden zal hier wel tussen zitten.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mán, Freek maakte al flauwe woordgrappen toen Finkers nog uit de klei getrokken moest worden.
dr is niks mis met herman finkers. ze zijn allebei goed op hun eigen vakgebied.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:26 schreef djstoffel het volgende:
[..]
wat is er mis met herman finkers? hij was/is geniaal op dit gebied maar mischien vind je daar jezelf te groot voor, heb je geen gevoel voor humor of voel je jezelf wel iets teveel vpro of intellectueel om dat leuk te vinden (of er voor uit te komen).........de reden zal hier wel tussen zitten.
nee hoor, ben tevreden met je antwoord. Vond alleen de vergelijkingen met finkers een beetje denigrerend overkomen, vandaar.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr is niks mis met herman finkers. ze zijn allebei goed op hun eigen vakgebied.
maar dit is nou eenmaal een topic over freek de jonge.
als het je hindert, open je toch een eigen topic over herman finkers?
Nuja. Finkers kan er op zich niks aan doen dat hij nog niet in de schaduw mag staan van de Grote Freek.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:41 schreef djstoffel het volgende:
[..]
nee hoor, ben tevreden met je antwoord. Vond alleen de vergelijkingen met finkers een beetje denigrerend overkomen, vandaar.
...er zijn ook mensen die freek de jonge en herman finkers goed vinden. Die hebben een wat bredere kijk op de wereld dan alleen dat semi intellectuele linkse vpro gebrabbel van jouwquote:Op donderdag 23 november 2006 03:04 schreef Heathen het volgende:
Oh god, een herman finkers idolaat. Berg je nu het nog kan.
Oneens. Het is meer dat Finkers niet anders lijkt te kunnen (af en toe een aardig liedje erdoor maar dat is het dus) waardoor hij er zo goed in lijkt. Als Freek er 1 maakt, is -ie raak ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:52 schreef djstoffel het volgende:
ehhh jarno.....maar dat is toch appels met peren vergelijken?
Die opmerking van jouw klopt niet omdat op het gebied van flauwe woordspelingen finkers toch echt aan de top staat. Op dat gebied kan freek echt niet mee hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |