quote:Op maandag 27 november 2006 15:27 schreef Rockfire het volgende:
Iets ten (zuid)westen van Nieuwvliet
misschien verstandig om dan 0,5 of 0,25 punten te geven.... er zijn mensen die de plek dan sneller kunnen herkennen.. en tegenover de nieuwelingen hier is dat misschien niet 100% fair..quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu is er nog een puntje (waarmee ik me nu waarschijnlijk in de vinges snij).
Een aantal mensen hebben de moeite genomen de lijst bij te houden van plaatsen en/of objecten die reeds gespeeld zijn.
Blijft dan de discussie of we een locatie die reeds eerder geweest is en weer geplaatst wordt een punt moet krijgen. Mij maakt het niet zoveel uit. Wie zijn er voor of tegen?
Nog even een keer extra onder de aandacht brengen: Je antwoord moet dus eerst zijn gecontroleerd door iemand anders, voordat je een nieuwe opgave plaatst! Uiteraard willen we het spel een beetje op gang houden, maar als je een fout antwoord geeft (of niet volledig) en al wel een nieuwe opgave hebt geplaatst dan wordt het een beetje chaotisch. Het zou echt niet de eerste keer zijn dat iemand zeker denkt te zijn van zijn antwoord, maar dat het toch niet (volledig) correct is. Daarom moet het antwoord dus altijd door iemand anders gecontroleerd worden!quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je er zeker van bent dat j het goed hebt maar degene die geplaatst heeft reageert niet binnen een redelijke termijn dan kan je altijd vragen of een ander het wil controleren
De halve punten hebben we eerder afgeschaft omdat het inderdaad te ingewikkeld wordt en bovendien zal niemand de intentie hebben om een herhaling te plaatsen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:24 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Kan ook bij de 1e herhaling 0,5 en bij de 2e 0,25 en vanaf de 3e herhaling geen punten meer...... of wordt dat te ingewikkeld??? Dan moet je denk ik mensen wel verplichten om bij de 3e herhaling een nieuwe opgave te posten want anders is t ook niet eerlijk... dan ga je zelf lekker dingen zoeken die al genoemd zijn en dan punten scoren met opgaven van anderen.. Of zie ik dat verkeerd?
Klopt!quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Eiland De Dode Hond, met linksboven de A27.
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hierbij wil ik bevestigen dat Urmond goed is.
Alleen...volgens GE bevindt de veerpont zich in België. En is deze inzending daarmee buiten mededinging.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |