Er hoorde te staan '-edit-'quote:
zijn we allemaal blijquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
rij er elke dag langs. En nu?
Neuj, want ik heb voor m'n gevoel al 4x heel Nederland overgevlogen, maar ik kan de opgave dus ech nie vinden hequote:
Klopt, het is een oude vesting van Napoleon geloof ik en het park is volgens de oude contouren gebouwd.quote:Op zondag 19 november 2006 17:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het vakantiepark Scheldeveste, net ten westen van Breskens
Nog even de punten bijwerkenquote:Op zondag 19 november 2006 17:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt, het is een oude vesting van Napoleon geloof ik en het park is volgens de oude contouren gebouwd.
Oh wacht, deze ligt een paar kilometer naast degene die we al hadden gehad.quote:Op zondag 19 november 2006 19:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Da's het zenderpark aan de Vogelweg, midden in Flevoland. Was die niet al eens geweest?
Klopt, de vorige was de wereldomroep. Ook van mijquote:Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh wacht, deze ligt een paar kilometer naast degene die we al hadden gehad.
Dat is iemand uit het achterland van Gronsveld, gelegen tussen Maastricht en Eijsdenquote:Op maandag 20 november 2006 02:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Okee, toch nog een opgave van mij.
Waar probeert iemand van zijn tuinafval af te komen?
[afbeelding]
Heel goed!quote:Op maandag 20 november 2006 08:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heerhogowaard, ten zuidwesten, naast de N242 .de weg die er schuin doorheen loopt heet de middenweg
TARA +1quote:Op maandag 20 november 2006 15:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ANWB Rijschool, Assen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |