Damn, ik dacht iedereen denkt dat het een autoweg is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Betuwelijn, aasluiting spoorlijn Arnhem Nijmegen
knooppunt Ressen dusquote:
Wel erg veel portalen voor een snelweg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Damn, ik dacht iedereen denkt dat het een autoweg is.
Next!
dat weet jij dan weerquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef rubbereend het volgende:
de oortjes bij Elst wordt dit ook wel genoemd
Close, but no sigarquote:Op woensdag 22 november 2006 08:38 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Een hogeschool?
And we have a winner!!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:01 schreef rubbereend het volgende:
de universiteit van Tilburg!
hier is ie al:quote:Op woensdag 22 november 2006 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt geluk, heb net ff pauze van stemlokaalzitting. Ben benieuwd naar de nieuwe opgaaf, maar ik zie m vanavond pas!
laat dat nou net de vraag zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 14:46 schreef rubbereend het volgende:die heb ik ergens gezien! maar waar
damn
rubbereend +1quote:Op woensdag 22 november 2006 14:55 schreef rubbereend het volgende:
bij Baflo in het noorden van Groningen; ken het hier van: Google Earth #6 - Nu met Nederland duidelijk in beeld!
Dat scheelt al weer wat zoeken... wellicht een leuke hint om t wat te verduidelijken... want dit kunnen heel wat plaatsen zijn.. :Squote:Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is ergens in de provincies GR FR DR of OV
Uiteraard. Makkelijk genoeg zo?quote:
Het is Oudeschans in Groningen!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[afbeelding]
Hoe heet deze plaats?
Dat is goedquote:
Nee, meer stations graag.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Uiteraard. Makkelijk genoeg zo?
Zeg, hou je railhobby eens ff in het treintopicquote:
Dan doe ik maar weer eens mee.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar blijft Roolio met de nieuwe?
Is inderdaad goed!quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb een hele zooi bollenvelden afgezocht en ontdekte dat dit het tracé van een toekomstig stukje A4, vlak bij Delft en Schipluiden.
Wat het nut van het "kruis" is weet ik zo niet, er is geen dwarsweg in de buurt.
Ik gok er op dat het een tijdelijke werkplek voor de wegenbouwers is, bijvoorbeeld om beton te draaien.
Nou volgens mij gaat het om een dode Maasarm, die onstaat door het meanderen van een rivier.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:24 schreef Rockfire het volgende:
Geen terp, maar een stuwwal. En om specifiek te zijn, dit is een stuwwal net onder Wychen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |