Luingequote:Luinge legt duel stil
De wedstrijd tussen FC Den Bosch en FC Dordrecht is vanavond na een minuut of tachtig stil gelegd door scheidsrechter Luinge. De laatste weken waren er vaak spreekkoren te horen vanaf de tribunes, maar de arbiters tolereerden eigenlijk alles. Uit onvrede over de vele gele kaarten lieten de supporters in De Vliert zich horen en zongen volgens aanwezigen liedjes in de trant: 'Welkom bij de Luingeshow'. Niet de zeer ernstige zaken die eerder over het veld vlogen. De lezing van Luinge zullen we later nog wel horen. De spelers waren het in ieder geval duidelijk niet met hem eens, want ze weigerden allen de leidsman te volgen richting kleedkamer en bleven op het veld staan totdat Luinge terug kwam.
Als Luinge de teams bevolen had om van het veld te gaan, mag dat wel consequenties hebben. Dat is toch ophitsen van het volk. Als niemand er de leiding mag nemen, hoeft er eigenlijk uberhaupt geen betaald voetbal meer gespeeld te worden. Nare scheids of niet.quote:De spelers waren het in ieder geval duidelijk niet met hem eens, want ze weigerden allen de leidsman te volgen richting kleedkamer en bleven op het veld staan totdat Luinge terug kwam.
Ach, het is goedkoop, schoon, en we hebben er nog genoeg van achter de hand bij Slochteren. Draai maar open die kraan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:52 schreef DrDentz het volgende:
aan het gas.. is dat niet een wat omslachtige manier om 1 persoon uit de weg te ruimen
Ik vind het juist goed. Je hoeft niet alles te pikken toch? Heb er niets van meegekregen, dus of het in deze situatie terecht is weet ik niet, maar ik kan me situaties voor de geest halen waarvan ik denk dat juist de teams zelf moeten optreden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als Luinge de teams bevolen had om van het veld te gaan, mag dat wel consequenties hebben. Dat is toch ophitsen van het volk. Als niemand er de leiding mag nemen, hoeft er eigenlijk uberhaupt geen betaald voetbal meer gespeeld te worden. Nare scheids of niet.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:37 schreef DarkShine het volgende:
KNVB MAFFIA!
Tuurlijk mogen de teams en/of aanvoerders een bijdrage leveren, maar een scheidsrechter kan niet alleen iets afdwingen. De scheidsrechter behoort niet mee te doen in de wedstrijd, net als de moeder/vader/vriendin/vriend van wie dan ook, dus als het publiek dat belangrijker vindt, moet je met z'n allen stoppen om ze daar optimale aandacht voor te bieden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 03:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed. Je hoeft niet alles te pikken toch? Heb er niets van meegekregen, dus of het in deze situatie terecht is weet ik niet, maar ik kan me situaties voor de geest halen waarvan ik denk dat juist de teams zelf moeten optreden.
Dus als we de volgende keer de doelpaal uitgaan schelden of de penaltystip gaan we ook staken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:28 schreef okee6 het volgende:
Eventjes straight; als het publiek niet met de wedstrijd bezig is maar met de scheidsrechter, dan kan zo'n man toch maar beter weggaan -van het veld af? Niet dan?
Die mensen hebben in principe ook geen kaartje gekocht voor de scheidsrechter. Als een dood element toch zoveel aandacht krijgt, is het kortom maar beter om te staken.
Van de spelers natuurlijk, die leveren dan vrijwel altijd een wanprestatie. Waardoor de scheids al gauw uit de toon valt...quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar is dat de fout van het publiek of van de scheidsrechter wanneer alle aandacht zich op de scheidsrechter richt?
Dat hangt er vanaf of het op de lijst staat natuurlijk. "Scheve paal" kan wel, maar "Schandpaal" weer niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus als we de volgende keer de doelpaal uitgaan schelden of de penaltystip gaan we ook staken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |