abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43645459
Hier het topic om die achterlijke kwee onheus te bejegenen. Houd het beschaafd, dus niet schelden aub (anders wordt ie gesloten). Bewaar dat maar voor in het stadion .

Reden van het openen: vanavond maakt ie zichzelf weer eens compleet belachelijk in De Vliert.

Nadat nog geen 50 man een halve minuut "Hamas, Luinge een het gas" roept, rent ie naar binnen en staakt ie de match tijdelijk . Ik keur dat spreekkoor niet goed, en heb dat ook niet meegezongen, maar die vent roept het gewoon over zichzelf af!

Tijdens (wel massaal) "welkom bij de luinge-show" staat ie breed grijnzend voor ons vak te provoceren, en hij geeft binnen een paar minuten 3 gele kaarten die nergens op slaan, en een zuivere penalty wuift ie weg (onze spits kreeg juist geel). En dan wordt er iets geroepen, en gaat ie meteen huilen, zielig figuur!!

Als in De Kuip een half uur lang door duizenden mensen iets dergelijks wordt gescandeerd, dan zeggen de scheidsrechters na de wedstrijd "spreekkoren? nee, die heb ik niet gehoord, het was ook zo rumoerig in het stadion" . Maar hier in Den Bosch durven ze wel die sukkels. Want anders krijgen ze op hun donder van meneer Uilenberg.

KUT-KNVB, KUT-LUINGE .
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:37:15 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43645504
KNVB MAFFIA!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43645564
ik wens hem de griep toe!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_43645687
Elfvoetbal.nl meldt:
quote:
Luinge legt duel stil

De wedstrijd tussen FC Den Bosch en FC Dordrecht is vanavond na een minuut of tachtig stil gelegd door scheidsrechter Luinge. De laatste weken waren er vaak spreekkoren te horen vanaf de tribunes, maar de arbiters tolereerden eigenlijk alles. Uit onvrede over de vele gele kaarten lieten de supporters in De Vliert zich horen en zongen volgens aanwezigen liedjes in de trant: 'Welkom bij de Luingeshow'. Niet de zeer ernstige zaken die eerder over het veld vlogen. De lezing van Luinge zullen we later nog wel horen. De spelers waren het in ieder geval duidelijk niet met hem eens, want ze weigerden allen de leidsman te volgen richting kleedkamer en bleven op het veld staan totdat Luinge terug kwam.
Luinge .
pi_43645977
Waarom toch altijd de KNVB van alles toewensen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:52:37 #6
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_43646048
Ben het helemaal met Yeahinho eens.

Wat een lafbek.
Pak die grote clubs eens aan en geen eerste-divisie clubke.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 november 2006 @ 23:15:49 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43646469
terrecht wat luinge doet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_43646540
Ah, dus dat was er aan de hand. Ik zat het te volgen op teletekst, en opeens stond er achter DB-Dord "stïl". En toen vervolgens iedereen al uitgespeeld werd, speelde DB nog minstens 10 minuten verder. Ik kon het effe niet plaatsen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 17 november 2006 @ 23:28:27 #9
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_43646562
Niet zo slim van het Bossche publiek..... Iedereen weet hoe Luinge is, verpak zijn slechte prestaties op een ludieke manier in een liedje en er is niks aan de hand
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  zaterdag 18 november 2006 @ 00:24:56 #10
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_43646798
Er moeten ongetwijfeld meer van dit soort topics zijn uit het verleden...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_43646892
Welkom bij de luinge-show
pi_43646986
quote:
De spelers waren het in ieder geval duidelijk niet met hem eens, want ze weigerden allen de leidsman te volgen richting kleedkamer en bleven op het veld staan totdat Luinge terug kwam.
Als Luinge de teams bevolen had om van het veld te gaan, mag dat wel consequenties hebben. Dat is toch ophitsen van het volk. Als niemand er de leiding mag nemen, hoeft er eigenlijk uberhaupt geen betaald voetbal meer gespeeld te worden. Nare scheids of niet.
pi_43647134
aan het gas.. is dat niet een wat omslachtige manier om 1 persoon uit de weg te ruimen
pi_43648450
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 00:52 schreef DrDentz het volgende:
aan het gas.. is dat niet een wat omslachtige manier om 1 persoon uit de weg te ruimen
Ach, het is goedkoop, schoon, en we hebben er nog genoeg van achter de hand bij Slochteren. Draai maar open die kraan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43648991
Terecht wat Den Bosch zong. Roelof was een drama en het uitvak was ook af en toe lekker bezig.

Drama scheidsrechter gewoon.
pi_43649228
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 00:41 schreef okee6 het volgende:

[..]

Als Luinge de teams bevolen had om van het veld te gaan, mag dat wel consequenties hebben. Dat is toch ophitsen van het volk. Als niemand er de leiding mag nemen, hoeft er eigenlijk uberhaupt geen betaald voetbal meer gespeeld te worden. Nare scheids of niet.
Ik vind het juist goed. Je hoeft niet alles te pikken toch? Heb er niets van meegekregen, dus of het in deze situatie terecht is weet ik niet, maar ik kan me situaties voor de geest halen waarvan ik denk dat juist de teams zelf moeten optreden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:29:43 #17
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_43652059
Wat er soms op de tribunes geroepen wordt kan echt niet. Daar ben ik het met de meeste hier eens.

Maar waarom worden er alleen wedstrijden bij kleine clubs gestaakt en niet in een volle Kuip, Arena of Philips stadion???
Dat durven ze niet, bang voor de publieke reacties daar(na de wedstrijd?) en omdat ze dan misschien geen wedstrijden van de top 3 krijgen.
Het zijn een stelletje lafaards.

Er werd overigens in De Vliert heel kort wat geroepen op de tribune en lang niet massaal. Hooguit een man of 50.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_43658317
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welkom bij de luinge-show
Ik vind em leuk
pi_43658557
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:37 schreef DarkShine het volgende:
KNVB MAFFIA!
!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43658806
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 03:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vind het juist goed. Je hoeft niet alles te pikken toch? Heb er niets van meegekregen, dus of het in deze situatie terecht is weet ik niet, maar ik kan me situaties voor de geest halen waarvan ik denk dat juist de teams zelf moeten optreden.
Tuurlijk mogen de teams en/of aanvoerders een bijdrage leveren, maar een scheidsrechter kan niet alleen iets afdwingen. De scheidsrechter behoort niet mee te doen in de wedstrijd, net als de moeder/vader/vriendin/vriend van wie dan ook, dus als het publiek dat belangrijker vindt, moet je met z'n allen stoppen om ze daar optimale aandacht voor te bieden.

En voor de rest; gewoon zo'n cluppie voor een jaar van nationaal voetbal uitsluiten dan leert men dat wel af
pi_43658891
Misplaatste arrogantie
Na afloop van de wedstrijd FC Den Bosch – FC Dordrecht wist geen van de 4000 aanwezigen waarom de KNVB in hemelsnaam de heer Luinge op deze wedstrijd heeft gezet. De man voelt zich veel te goed voor dit soort wedstrijden en paradeert over het veld alsof de wedstrijd om hem draait, krijgt het voor elkaar om in een felle maar zeker niet onsportieve wedstrijd 7 gele kaarten te geven waarvan enkele zeer dubieuze. Vandaar ook het treffende spreekkoor van de Bossche aanhang “Welkom bij de Luinge-show” waarop de heer Luinge zich breed en provocerend grijzend naar het Bossche vak richtte. Hij maakt het vervolgens wel erg bont wanneer hij de wedstrijd stillegt omdat een klein deel van de Bossche aanhang (nog geen 50 man) gedurende 30 seconden zich in woord en gebaar kwetsend tegen de heer Luinge uitlaat. Omdat zij het niet eens zijn met de 3 discutabele gele kaarten die hij de Bossche ploeg in een korttijdsbestek uitdeelt en de penalty die hij wegwuift. Van aanhoudende en/of massale spreekkoren was totaal geen sprake. Maar tot ieders verbazing werd het spel onderbroken en verdween Luinge naar de kleedkamers. Ook beide ploegen waren het hier niet mee eens, zij weigerden Luinge te volgen en bleven op het veld achter. Na een korte onderbreking van 10 minuten wordt de wedstrijd weer hervat en al snel scandeert de Bossche aanhang na 2 beslissingen in hun voordeel op cynische wijze “Luinge is een Bosschenaar”.

Als khalid Sinouh en de moeder van Wesley Sneijder minutenlang onheus worden bejegend gaan we vrolijk door maar als het ego van Roelof Luinge wordt gekrenkt dan gooien we alles stil.

Daar waar ieder ander mens zich van schaamte zo snel mogelijk uit de voeten zou maken loop Roelof Luinge na de wedstrijd door de Businessclub alsof hij een wereldpartij heeft gefloten om vervolgens als 1 van de laatste aanwezigen de Vliert te verlaten.
pi_43658953
Luinge Luinge, Luinge Luinge, Luinge Luinge, je moeder is een hoer!

Voor de rest, vind ik het wel terecht wat die heeft gedaan ibj deze wedstrijd . Maar het is natuurlijk een deprimerende slechte scheidsrechter
[14.gif]
pi_43659070
Eventjes straight; als het publiek niet met de wedstrijd bezig is maar met de scheidsrechter, dan kan zo'n man toch maar beter weggaan -van het veld af? Niet dan?

Die mensen hebben in principe ook geen kaartje gekocht voor de scheidsrechter. Als een dood element toch zoveel aandacht krijgt, is het kortom maar beter om te staken.
pi_43659122
Maar is dat de fout van het publiek of van de scheidsrechter wanneer alle aandacht zich op de scheidsrechter richt?
pi_43659156
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:28 schreef okee6 het volgende:
Eventjes straight; als het publiek niet met de wedstrijd bezig is maar met de scheidsrechter, dan kan zo'n man toch maar beter weggaan -van het veld af? Niet dan?

Die mensen hebben in principe ook geen kaartje gekocht voor de scheidsrechter. Als een dood element toch zoveel aandacht krijgt, is het kortom maar beter om te staken.
Dus als we de volgende keer de doelpaal uitgaan schelden of de penaltystip gaan we ook staken?
pi_43659272
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar is dat de fout van het publiek of van de scheidsrechter wanneer alle aandacht zich op de scheidsrechter richt?
Van de spelers natuurlijk, die leveren dan vrijwel altijd een wanprestatie. Waardoor de scheids al gauw uit de toon valt...
pi_43659309
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dus als we de volgende keer de doelpaal uitgaan schelden of de penaltystip gaan we ook staken?
Dat hangt er vanaf of het op de lijst staat natuurlijk. "Scheve paal" kan wel, maar "Schandpaal" weer niet.
pi_43659382
* EnGCatjuh wenst Luinge een lekker bakkie koffie toe om bij te komen van zo'n wilde avond.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_43659529
Roelof heeft liever een biertje, of twee, of drie. En dan is ie nog niet eens aan zingen toegekomen, dat heeft Den Bosch kennelijk moeten missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')