quote:Gebruik geen weed
Op vrijdag 11 januari 2002 08:20 schreef Nyles het volgende:
Ja toch?wrom nie???izzz toch gezellig...?
Blow, blow, blow the joint blow it all away. suck on the, suck on the, suck on the stick and you will fly away.
(op het deuntje van: Row, row row you're boat...)
quote:Jaa? beterrr woon oowkmin rotterdam...waar woon je in rotterdam?
Op vrijdag 11 januari 2002 09:03 schreef DeF2K het volgende:
In Rotterdam
Dan overweeg ik het...
quote:Keej...izz kewl...
Op vrijdag 11 januari 2002 09:21 schreef cyberbeast het volgende:
Ja, goed plan.Blow, blow, blow the joint blow it all away. suck on the, suck on the, suck on the stick and you will fly away.
quote:canon
Op vrijdag 11 januari 2002 09:28 schreef cyberbeast het volgende:
Kunnen we stoned in een kanongaan zingen...
(Ik woon niet in R'dam, maar daar ben ik zo.)
damn, ik ben stoned hele lekkere Northerlight
Prettig weekend allemaal.
quote:Whehe
Op vrijdag 11 januari 2002 18:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Why een speciale weedmeeting?
Voor mij is elke meeting een blow meeting, de meeste fok!kers zuipen als beesten, i don't do drinking dus ik hou het lekker bij mn hasj jointjes.
quote:Ik heb om eerlijk te zijn de meetings niet zo bij gehouden lately.
Op vrijdag 11 januari 2002 18:36 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:[..]
Whehe
Zijn er trouwens nog meetings in de maak ofzo?
Nah , jah weetut tiz alweer een oud topic, maarjah ....als we het dan eens zijn dat we het in Rotterdam doen...., heeft er iemand suggesties WAAR? in Rotterdam?
Hmmmmz kweetnie of er veel mensen in Rotterdam bekend zijn....maarrre stel dan voor "De Pool" diez lekker groot...of jah....zeggut maar!
Interesse?
p.s Waarom Utrecht?? Ligt lekker centraal
quote:Waar en wanneer, name the place, i'll be there (utrecht? ligt lekker centraal)
Op vrijdag 11 januari 2002 08:20 schreef Nyles het volgende:
Ja toch?wrom nie???izzz toch gezellig...?
quote:Eigelijk hebbie wel gelijk jah...Utrecht hmmmm....eigelijk ffies inventariseren wie waar woont enzz....
Op maandag 14 januari 2002 13:34 schreef Robhimself het volgende:[..]
Waar en wanneer, name the place, i'll be there (utrecht? ligt lekker centraal)
quote:Alles op een steenworp afstand, alle coffeeshops, poolhuis, laserquest, gokhal, mc Donalds, noem maar op
Op maandag 14 januari 2002 13:49 schreef Nyles het volgende:[..]
Eigelijk hebbie wel gelijk jah...Utrecht hmmmm....eigelijk ffies inventariseren wie waar woont enzz....
Anyone else?
Ik zeg Utrecht. (midden van t land)
quote:Hey Rob laten we dit same doen dan !
Op maandag 14 januari 2002 15:11 schreef Robhimself het volgende:
Jongens kom op! Dit moet binnen korte termijn van de grond te krijgen zijn!!! Eerst moeten we overeen stemmen op de plaats, dan de datum..Ik zeg Utrecht. (midden van t land)
Vind Utrecht toch ook wel het meest acceptabel voor iedereen!?
Ja toch??
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 14-01-2002 15:31]
quote:Precies, lekker centraal. Zitten zat goeie shops. Those in favor of going (utrecht) say
Op maandag 14 januari 2002 15:29 schreef Nyles het volgende:[..]
Hey Rob laten we dit same doen dan !
We moeten toch echt eerst een definitieve plek afspreken!Vind Utrecht toch ook wel het meest acceptabel voor iedereen!?
Ja toch??
quote:Hmmmmz...Ik vin Utrecht best...ken alleen de shops daar alleen nie...bennun rotterdammer en kom dus nie verder...
Op maandag 14 januari 2002 15:33 schreef Robhimself het volgende:[..]
Precies, lekker centraal. Zitten zat goeie shops. Those in favor of going (utrecht) say
Minimum? uuuh jah....nah ik kom sowieso met m'n vriendin en m'n broertje en jij dan , nah dan zijn we sowieso al met z'n viere....(jeeeh volle bak )
Kvin 5 ook wel minimum maar dat lukt volgens mij wel...
.....Nu nog wie willen en komen ook?
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 14-01-2002 15:36]
quote:Dat ligt toch bij de Dieka?? kunnen we daar niet een meeting doen ofzo? al is het allenmaar zo dat ik gratis vervoer krijg naar die tent.
Op maandag 14 januari 2002 15:30 schreef vexz het volgende:
Ik zeg hengelo of enschede maar dat zal wel nie lukken
quote:Rotterdam= voor mij ook geen punt, Utrecht of Rotterdam maakt mij niet uit...goeie shops in R'dam?
Op maandag 14 januari 2002 15:34 schreef Nyles het volgende:[..]
Hmmmmz...Ik vin Utrecht best...ken alleen de shops daar alleen nie...bennun rotterdammer en kom dus nie verder...
Kvin Utrecht best!
.....Nu nog wie willen en komen ook?
quote:Zal nie gaan dieka is een markelo (op de boer) das nogal een eindje uit de buurt. Hengelo en enschede. (Steden)
Op maandag 14 januari 2002 15:35 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
Dat ligt toch bij de Dieka?? kunnen we daar niet een meeting doen ofzo? al is het allenmaar zo dat ik gratis vervoer krijg naar die tent.
quote:Keuze uit deze 2 (utrecht, Rotterdam) mensen!!! minimaal nog 3 (vriendin en broertje zijn welkom, Nyles, maar zijn geen Fok!kers)
Op maandag 14 januari 2002 15:38 schreef Nyles het volgende:
Keej nu de vraag duzz wie wil Utrecht en wie wil Rotterdam? mij maakt et nix uit....ligt eraan hoe het de andere Fok!kers uitkomt!!
It's time for a smokemon smoke-a-thon
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 14-01-2002 16:12]
quote:Keeej izz duidelijk toch?
Op maandag 14 januari 2002 16:03 schreef Robhimself het volgende:[..]
Keuze uit deze 2 (utrecht, Rotterdam) mensen!!! minimaal nog 3 (vriendin en broertje zijn welkom, Nyles, maar zijn geen Fok!kers)
It's time for a smokemon smoke-a-thon
Paddo's lijke me ook wel lache !!
Alleen niet aankomend weekend want dan ga ik 2 avondjes Dublin onveilig maken
quote:Ik denk dat het ergens volgende maand wordt, mits er voldoende meegaan, 2 to go.
Op maandag 14 januari 2002 17:45 schreef Brunswijk het volgende:
Wil ook wel komen, maakt mijn nie uit waar: Utrech, R'dam, A'dam, Nijmegen..etc..Paddo's lijke me ook wel lache !!
Alleen niet aankomend weekend want dan ga ik 2 avondjes Dublin onveilig maken
Leuke link www.smokersguide.com
Dit wordt pas een dagtochtje
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 14-01-2002 19:46]
quote:Hej die smokerguide izzz vet man!
Op maandag 14 januari 2002 17:55 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ik denk dat het ergens volgende maand wordt, mits er voldoende meegaan, 2 to go.
Brunswijk, jij gaat ook mee begrijp ik?
En Zjozz, jij? (kom op man lachuh)Leuke link www.smokersguide.com
Dit wordt pas een dagtochtje![]()
quote:Daazz duzz....uuuhmm...
Op dinsdag 15 januari 2002 09:55 schreef Brunswijk het volgende:
Onder voorbehoud van de datum, count me in
- _als_ ik een transport koffer kan maken voor mijn verdamper
- en _als_ de datum acceptabel is
- en _als_ de meeting in Utrecht wordt gehouden
dan kom ik. Ik rook geen wiet meer maar verdamp het alleen nog maar. Ik hoop dat niemand daar bezwaar tegen heeft?
Ik vind het idee wel erg goed trouwens en Utrecht is inderdaad een lekkere stad om ff te gaan zitten . Weer eens wat anders dan dat zuip-gebeuren.
quote:Ik begrijp dat jij ook mee gaat?
Op dinsdag 15 januari 2002 14:53 schreef GeGs het volgende:
Ik weet dat dit zeikerig gaat klinken maar toch:- _als_ ik een transport koffer kan maken voor mijn verdamper
- en _als_ de datum acceptabel is
- en _als_ de meeting in Utrecht wordt gehoudendan kom ik. Ik rook geen wiet meer maar verdamp het alleen nog maar. Ik hoop dat niemand daar bezwaar tegen heeft?
Ik vind het idee wel erg goed trouwens en Utrecht is inderdaad een lekkere stad om ff te gaan zitten
. Weer eens wat anders dan dat zuip-gebeuren.
quote:Nee dus.
Op dinsdag 15 januari 2002 15:30 schreef Robhimself het volgende:
MENSEN, vanaf nu duidelijke antwoorden. JA of NEE!!!
Mensen die mee gaan:
Nyles
Brunswijk
Robhimself (ik, duh!!)
2 niet-fok!kers nml. vriendin en broetje Nyles
Verder?????
Brunswijk
Robhimself
Nyles+ 2 niet-fok!kers muh vriendin en broertje.
Cyberbeast
Dat zijn er eeeh.... 6! nah kan beter, maar het gaat dus sowieso door!
BLOWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
quote:Dus jij komt nooit achter de pc vandaan? K ga s'avonds flink smoken.. en dat doe ik niet achter de pc
Op woensdag 16 januari 2002 09:47 schreef Robhimself het volgende:
Op mn werk draait Fok! op de achtergrond, dus als ik in de buurt van mn systeem ben (90%, systtem en werkplek is een geheel), kijk ik ff!! En 's avonds zit ik thuis met ADSL.
Dus..........
quote:Tuurlijk om ik wel achter mn pc vandaan, 's avonds kijk ik meestal rond 22:00 ff op fok. Dat=het ook zo'n beetje!
Op woensdag 16 januari 2002 09:52 schreef vexz het volgende:[..]
Dus jij komt nooit achter de pc vandaan? K ga s'avonds flink smoken.. en dat doe ik niet achter de pc
quote:Waar werk je dan
Op woensdag 16 januari 2002 09:58 schreef Nyles het volgende:
Hahahahah kzit ook op muh werkplek Fok! staat ook altijd op de achtergrond....rn btw smoken doek ook iedere avond lekke buiten....
quote:Allemaal betaalde fok!kers, kan niet beter!!!!
Op woensdag 16 januari 2002 10:55 schreef cyberbeast het volgende:
En hier ook..... FOK! verslaving
IkkeEcht niet
quote:nope, maareh ff ontopic, datum prikken dan maar?? vrijdag's, zaterdag's?
Op woensdag 16 januari 2002 11:59 schreef Nyles het volgende:
hahahaha psies Get paid for having fun!....can't be better huh?
quote:Ja. Liefst op een vrijdag-avond of een zaterdag, dat maakt het voor mij makkelijker in te plannen. Overigens dacht ik dat Semtex ook interesse had getoond?
Op dinsdag 15 januari 2002 20:05 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ik begrijp dat jij ook mee gaat?
quote:Ik heb een verdamper, het is alleen een onhandelbaar bakbeest van een ding maar het is veel lekkerder gebruiken dan roken. Je verwarmt de wiet maar verbrand het niet. Door dat verwarmen wordt de THC verdampt en die adem je dan via een groot uitgevallen waterpijp in. Werkt erg goed. Je krijgt geen teer binnen en verdampte THC is ook anders dan verbrande. Heel zuivere high maar het is wel een sluipmoordenaar: ineens ben je stoned/high.
Op dinsdag 15 januari 2002 15:01 schreef vexz het volgende:
verdampen? tell me more....
2 waarschuwingen: als je snel geil wordt of een vreetkick krijgt van wiet... het effect is nu dubbel.
quote:wow............... neem mee!!
Op woensdag 16 januari 2002 14:58 schreef GeGs het volgende:[..]
Ja. Liefst op een vrijdag-avond of een zaterdag, dat maakt het voor mij makkelijker in te plannen. Overigens dacht ik dat Semtex ook interesse had getoond?
[..]Ik heb een verdamper, het is alleen een onhandelbaar bakbeest van een ding maar het is veel lekkerder gebruiken dan roken. Je verwarmt de wiet maar verbrand het niet. Door dat verwarmen wordt de THC verdampt en die adem je dan via een groot uitgevallen waterpijp in. Werkt erg goed. Je krijgt geen teer binnen en verdampte THC is ook anders dan verbrande. Heel zuivere high maar het is wel een sluipmoordenaar: ineens ben je stoned/high.
2 waarschuwingen: als je snel geil wordt of een vreetkick krijgt van wiet... het effect is nu dubbel.
![]()
Over Semtex heb ik niet veel te zeggen wel?
(En in tegenstelling tot veel fokkers, mannelijk en vrouwelijk, heb ik daar geen problemen mee. Wat moet een mens met een ander mens wiens libido boven zijn/haar veiligheidsmarges ligt?)
terzijde: Semtex, je hebt wel _enorme_ cojones, zeker voor een vrouw. respect.
Nog een voordeel aan de verdamper: met een tientje wiet heb je vier man/vrouw ape-stoned. (Zes waarschijnlijk ook maar ik had niet meer dan vier man en heb toen uit onervarenheid met die damper dat hele tientje gebruikt. oops.)
quote:Niemand neemt mij mee, ik neem mezelf mee
Op woensdag 16 januari 2002 18:36 schreef Brunswijk het volgende:
Meenemen dat ding en neem Semtex dan ook gelijk mee
Mischien dat mijn broertje ook meegaat, maar dat wist hij nog niet helemaal zeker.
Nah das duz wel duidelijk....et gaat sowieso door!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 17-01-2002 08:49]
quote:Kewl!! maareh.... wat voor n dag? ik zat aan zaterdag te denken....
Op donderdag 17 januari 2002 08:44 schreef Nyles het volgende:
New count!
Brunswijk
Robhimself
Nyles + btw...m'n Vriendinnetje izz wel Fok!ker muh Broertje niet...
Cyberbeast
Semtex
GegsNah das duz wel duidelijk....et gaat sowieso door!!!!
![]()
quote:Welke coffeeshop Semtex, Andersom, El Torro, Bordeaux of Koffiedik??
Op donderdag 17 januari 2002 00:01 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Niemand neemt mij mee, ik neem mezelf mee
Ik stem ook voor utrecht! (en daar ken ik nog een leuke coffeeshop ook!)
quote:sorry...maar bij ons gaat die zow...
Op vrijdag 11 januari 2002 09:21 schreef cyberbeast het volgende:
Ja, goed plan.Blow, blow, blow the joint blow it all away. suck on the, suck on the, suck on the stick and you will fly away.
Rol Rol Rol a joint, tippie down the end, lime it up and smoke a part and pass it to your friend....
boeiend??
quote:Kijk die kon ik nog niet
Op donderdag 17 januari 2002 10:17 schreef BitchyLady het volgende:[..]
sorry...maar bij ons gaat die zow...
Rol Rol Rol a joint, tippie down the end, lime it up and smoke a part and pass it to your friend....
quote:Als je je verveeld zoals ik op dit moment, is het zeker boeiend...
boeiend??
quote:True, true......
Op donderdag 17 januari 2002 10:33 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Kijk die kon ik nog niet
. Altijd leuk om dat soort dingen aan je repetoir toe te voegen.
[..]Als je je verveeld zoals ik op dit moment, is het zeker boeiend...
Eigenlijk is alles nu boeiend wat me afleid van m'n werk (wat er niet is. )
quote:phoe hey wees blij dat het er niet is! kmoet zo een toets maken die ik niet heb geleerd én daarna werken! wat er duidelijk wel is...of alle bejaarde mensjes moeten opeens pleite gaan!!!
Op donderdag 17 januari 2002 10:33 schreef cyberbeast het volgende:
Als je je verveeld zoals ik op dit moment, is het zeker boeiend...
Eigenlijk is alles nu boeiend wat me afleid van m'n werk (wat er niet is. )
En natuurlijk moeten ze niet zeiken over de verdamper... (Die is nogal groot.) * GeGs zoekt plaatje...
Je kan nog meer info vinden op die site maar dat zoeken jullie zelf maar op. Ik maak hier geen reclame
[edit](typevouten)[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door GeGs op 17-01-2002 12:45]
quote:GeGs, over dat vreetwerk, is Burger King, McDonalds, KFC, FEBO enz genoeg!?
Op donderdag 17 januari 2002 12:35 schreef GeGs het volgende:
Welke coffeeshop het ook word, er moet ruimte zijn om rustig te zitten met een tafel voor de verdamper en de drankjes. Verder moet er of in de coffeeshop of er vlakbij voldoende vreetwerk te krijgen zijn.En natuurlijk moeten ze niet zeiken over de verdamper... (Die is nogal groot.) * GeGs zoekt plaatje...
Je kan nog meer info vinden op die site maar dat zoeken jullie zelf maar op. Ik maak hier geen reclame
[edit](typevouten)[/edit]
Affijn, voor de vreetkick is dus wel gecatered.
Ik zat me net () pas te bedenken dat ik stroom nodig heb voor die verdamper dus ik hoop dat we een shop kunnen vinden waar ze het wel kunnen waarderen.
En mocht het nou in 1 shop niet lukken dan kunnen we toch verkassen? Met zo'n klein clubje moet de communicatie wel te regelen zijn.
quote:Ik was in het begin er ook heel blij mee.... maar nu duurt het intussen al 6 weken
Op donderdag 17 januari 2002 11:57 schreef BitchyLady het volgende:[..]
phoe hey wees blij dat het er niet is! kmoet zo een toets maken die ik niet heb geleerd én daarna werken! wat er duidelijk wel is...of alle bejaarde mensjes moeten opeens pleite gaan!!!
Ik ga zo (als ik thuis ben) eerst eens kijken of ik zelf zo'n verdamper kan maken... lijkt me best wel heel erg leuk.
quote:Vast wel
Op donderdag 17 januari 2002 13:37 schreef GeGs het volgende:
Ow shit... BurgerKing... Dat was nou weer niet zo'n goed idee. Daar kom ik dus niet meer vandaan!Affijn, voor de vreetkick is dus wel gecatered.
Ik zat me net (
) pas te bedenken dat ik stroom nodig heb voor die verdamper dus ik hoop dat we een shop kunnen vinden waar ze het wel kunnen waarderen.
En mocht het nou in 1 shop niet lukken dan kunnen we toch verkassen? Met zo'n klein clubje moet de communicatie wel te regelen zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 17-01-2002 13:51]
Maar morgen ben ik weer hier
Ik wens jullie alvast weltrusten en tot morgen. (ik moet nu weg)
P.S.
Ik heb echt wel zin in deze meeting
quote:HELL YEAH!
Op donderdag 17 januari 2002 13:58 schreef cyberbeast het volgende:
Vanavond ben ik niet online... (heb thuis nog steeds geen mogelijkheid voor kabel of xDSL. )
En ik heb m'n vriendin belooft dat we een filmpje gingen kijken.Maar morgen ben ik weer hier
Ik wens jullie alvast weltrusten
en tot morgen. (ik moet nu weg)
P.S.
Ik heb echt wel zin in deze meeting![]()
quote:Hey bij weleke gewoon de nieuwe tmf?
Op donderdag 17 januari 2002 14:21 schreef Robhimself het volgende:
Aight!! voor de mensen die wel online zijn vanavond, vanaf 20:30 open ik het kanaal op tmf chat, dus.......je bent welkom
ik kan niet op Zaterdag vanwege school...zondag zou perfect zijn.
quote:gewoon www.tmf.nl en dan onder chat. Ik maak een kanaal met dezelfde naam als deze topic.
Op donderdag 17 januari 2002 14:44 schreef Nyles het volgende:[..]
Hey bij weleke gewoon de nieuwe tmf?
quote:Eleke zaterdag naar school?
Op donderdag 17 januari 2002 14:53 schreef SleaZy-E het volgende:
Hey!......GVD mij vergeten.....
Ik wil ook mee naar de weedmeet.....utrecht vind ik wel ok.ik kan niet op Zaterdag vanwege school...zondag zou perfect zijn.
quote:Hahahahah, DAT ziet er wel cool uit!
Op donderdag 17 januari 2002 12:35 schreef GeGs het volgende:
De verdamper himself
Kijk maar ff
quote:kheb oowk wat gepost
Op donderdag 17 januari 2002 15:49 schreef Robhimself het volgende:
ff offtopic, maar Liefkleinmeisjuh had een leuk topic geopend, maar Kastanova is wel erg grof bezig. Dit vind ik niet kunnen dus kijk ff op Ochtendhumeur.... :(
en als je het nodig acht, reageer zo grof als je maar wilt, iedereen heeft toch een schurft hekel an m en niet onterecht. Kep zelf ook al een kopstoot uitgedeeld.Kijk maar ff
quote:I noticed
Op donderdag 17 januari 2002 16:07 schreef Nyles het volgende:[..]
kheb oowk wat gepost
quote:Nice job!!
LOSERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 16:09 schreef Robhimself het volgende:[..]
I noticed
[..]Nice job!!
BTW waar ligt dat nieuwegein hey?
quote:Kan je proberen maar er zit een addertje onder het gras. De 'verfafbrander' die gebruikt wordt is niet een standaard model maar een speciaal type met volledig variabele hitte-instelling. Verder ijkt de maker van de verdamper dat ding ook nog eens en geeft met gekleurde streepjes de standen aan voor voorverwarmen en echt dampen.
Op donderdag 17 januari 2002 13:41 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Ik was in het begin er ook heel blij mee.... maar nu duurt het intussen al 6 weken
En dan worden de dagen toch best wel heeeeeeeel lang.Ik ga zo (als ik thuis ben) eerst eens kijken of ik zelf zo'n verdamper kan maken... lijkt me best wel heel erg leuk.
Je moet 200 graden celcius precies aanhouden om goed te kunnen dampen. Kijk dus een beetje uit wil je? Ik denk dat niemand zit te wachten op iemand met verbrande longen oid. En verder is het zonde van de goede wiet
quote:lekker centraal in het land, naast Utrecht.
Op donderdag 17 januari 2002 16:10 schreef Nyles het volgende:[..]
BTW waar ligt dat nieuwegein hey?
p.s leuk topic was dat he?
IK HEB DE 100ste POST!!!!!!!
quote:Ohw sjo....nah dus da gaat dus oowk nie ff snel afspreke om un jointje te smoke...
Op donderdag 17 januari 2002 16:26 schreef Robhimself het volgende:[..]
lekker centraal in het land, naast Utrecht.
Niet dat ik Utrecht daarom gekozen heb, puur vanwege het feit dat het centraal ligt en voor iedereen haalbaar is......dat je het ff weet.p.s leuk topic was dat he?
IK HEB DE 100ste POST!!!!!!!
Hahahahah zeker dat topic was wel lache ja...hahhaha ze zijn geloof ik nog steeds bezig met posten man.....sukkels...
quote:Sorry gozer, zal toch eg ff moeten w8en.
Op donderdag 17 januari 2002 16:30 schreef Nyles het volgende:[..]
Ohw sjo....nah dus da gaat dus oowk nie ff snel afspreke om un jointje te smoke...
Hahahahah zeker dat topic was wel lache ja...hahhaha ze zijn geloof ik nog steeds bezig met posten man.....sukkels...
quote:check zelf ns
Op donderdag 17 januari 2002 16:34 schreef Nyles het volgende:
Check It
quote:Beverwijk
Op donderdag 17 januari 2002 16:32 schreef Robhimself het volgende:[..]
Sorry gozer, zal toch eg ff moeten w8en.
GeGs, waar woont u? (kep ut vermoeden dat ie bij mij in de buurt woont, wil die verdamper wel ns proberen)
quote:hmmmmmm verdamper............
Op donderdag 17 januari 2002 16:47 schreef GeGs het volgende:[..]
Beverwijk
quote:Dan moet je vooral die verdamper een keer proberen. Geen teer, nicotine of andere shit. Magoed, zie maar op de meeting (hoop ik).
Op donderdag 17 januari 2002 16:55 schreef r0pe het volgende:
Pff laat maar weten als er een keer eentje is in eindhoven of tilburg, dan doe ik wel mee. Maar er moet wel cake zijn want ik rook niet, dus ik blow ook niet. Of koekjes kan ook, maar liever cake, want dat heb ik vaker gedaan en meestal is 1 plakje nét genoeg, dus dan doe maar 2
quote:Shouldn't be a problem, welke coffeeshop in Utreg ken je eigenlijk, Semtex?
Op donderdag 17 januari 2002 18:37 schreef SEMTEX het volgende:
Als we 't in Utrecht houden, wil ik wel graag weer de laatste trein terug naar huis pakken (woon in Heerhugowaard)
quote:Als het een zaterdag wordt kan ik wel kijken of ik eerder weg kan.
Op donderdag 17 januari 2002 15:09 schreef Nyles het volgende:[..]
Eleke zaterdag naar school?
ut zou in principe...geen zondag worden maar vrijdag of zaterdag....de datum en dag zijn er nog niet!
quote:Zo mag ik t zien. De juiste prioriteiten bepalen. Goed volk!
Op donderdag 17 januari 2002 18:54 schreef SleaZy-E het volgende:[..]
Als het een zaterdag wordt kan ik wel kijken of ik eerder weg kan.
Brunswijk
Robhimself
Nyles + btw...m'n Vriendinnetje izz wel Fok!ker muh Broertje niet...
Cyberbeast
Semtex
Gegs
SleaZy-E *onder voorbehoud*
The list is now 9. Genoeg om de entry te sluiten, Nyles?
quote:kzit nu op tmf chat!
Op donderdag 17 januari 2002 19:30 schreef Nyles het volgende:
Khebbur trouwens ech wel zinnin....vet rielekst man!
quote:herinner me nu dat dat een smartshop was en geen coffeeshop..
Op donderdag 17 januari 2002 18:48 schreef Robhimself het volgende:[..]
Shouldn't be a problem, welke coffeeshop in Utreg ken je eigenlijk, Semtex?
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 17-01-2002 21:11]
quote:is ook leuk
Op donderdag 17 januari 2002 20:58 schreef SEMTEX het volgende:[..]
herinner me nu dat dat een smartshop was en geen coffeeshop..
quote:Ik heb die pagina's aandachtig gelezen... Moet toch wel te doen zijn... ik denk dat ik een iets ander principe ga proberen om verbrande longen te verkomen. Zal kijken of dat haalbaar is. Ik kijk iig goed uit, want ik wil die meeting nog wel meemaken.
Op donderdag 17 januari 2002 16:11 schreef GeGs het volgende:[..]
Kan je proberen maar er zit een addertje onder het gras. De 'verfafbrander' die gebruikt wordt is niet een standaard model maar een speciaal type met volledig variabele hitte-instelling. Verder ijkt de maker van de verdamper dat ding ook nog eens en geeft met gekleurde streepjes de standen aan voor voorverwarmen en echt dampen.
Je moet 200 graden celcius precies aanhouden om goed te kunnen dampen. Kijk dus een beetje uit wil je? Ik denk dat niemand zit te wachten op iemand met verbrande longen oid. En verder is het zonde van de goede wiet
[hardop afvraag modus]
Zou dit kunnen:
Verdamper aan --> THC verdampt
Verdampte THC --> opvangen en weer vloeistof laten worden
=
Pure THC vloeistof
Zou dit ook thuis kunnen? (met voldoende cannabis natuurlijk)
[einde hardop afvraag modus]
Robhimself: hele chat gemist. Nog iets schokkends?
cyberbeast: THC zijn kristallen in hars, ik weet dat het een beetje neerslaat dus het zou wel moeten kunnen maar ik heb nog niemand gehoord die wiet zo heeft geprobeerd te 'destilleren'. Lijkt me nog vrij lastig trouwens want het stroomt niet bij het neerslaan dus je hebt altijd een drager-materiaal nodig. Hmz, yuck... scheikunde komt weer boven.
Maaruh, als je de lucht kunt afkoelen _voordat_ hij de wiet bereikt zit je goed, zo niet dan verbrand de wiet alsnog: mission failed. Succes.
quote:dat is te doen
Op vrijdag 18 januari 2002 13:10 schreef GeGs het volgende:
Semtex: laatste trein gaat op zaterdag om 23:46 vanaf Utrecht naar Heerhugowaard... Moet lukken toch?(Je meenemen heeft vanaf mij geen zin, het is met de trein sneller dan met de auto.)
quote:Nou, k zat ca. 5 minuten in mn eigen kanaaltje...when disaster struck! Een reepje geheugen was ermee gekapt.
Robhimself: hele chat gemist. Nog iets schokkends?
Na het reepje verwijdert te hebben, deed het systeem het weer. MAAR DE FRIGGIN'CHATBOX ZAT VOL!!
Dus............. mooi k*t
Maareh verder alles ok, was gisteren heerlijk van de wereld. Lekkere Jamaican!
Weet je dat dat trouwens ook het beste smaakt in die verdamper? Het is lekker zoet. De RedHair die ik normaal altijd kocht voor in mijn J's smaakt veel meer zoals gemaaid gras ruikt. Beetje 'planterig'. Ik moet nog uitproberen welke andere soorten ook goed werken maar ik gebruik de laatste tijd maar zeer matig dus dat schiet niet op.
Semtex: Als het heel gezellig is en toch uitloopt kan ik je in het ergste geval wel wegbrengen, ik ken de weg in HHW inmiddels een beetje dus je kan gewoon slapen in de auto
quote:we zien wel
Op vrijdag 18 januari 2002 15:29 schreef GeGs het volgende:
<Homermode>Hmmmmmm.... Jamaican...</Homermode>
Semtex: Als het heel gezellig is en toch uitloopt kan ik je in het ergste geval wel wegbrengen, ik ken de weg in HHW inmiddels een beetje dus je kan gewoon slapen in de auto
quote:Niet zo .....................^^^ rare! Ik ben gelukkig getrouwd!
Op vrijdag 18 januari 2002 15:45 schreef SEMTEX het volgende:[..]
we zien wel
![]()
Heheheheh
quote:Hahah kon dat maar, maar kzit achter een firewall en de chatport is uitgeschakelt! duzzz kweetnie of je msn heb want dan kenne het wat makkelijker bespreken.... :p
Op vrijdag 18 januari 2002 18:52 schreef Robhimself het volgende:
Nyles, als je toch constant online bent, installeer icq dan een keer!
quote:heppik!!
Op zaterdag 19 januari 2002 13:43 schreef Nyles het volgende:[..]
Hahah kon dat maar, maar kzit achter een firewall en de chatport is uitgeschakelt! duzzz kweetnie of je msn heb want dan kenne het wat makkelijker bespreken.... :p
quote:hahah beter voeg me ff toe dan! nkockelmann@hotmail.com
Op zaterdag 19 januari 2002 16:43 schreef Robhimself het volgende:[..]
heppik!!
We hebben iemand nodig die bekend is met de Utregse coffeeshop vooraad en die kan vertellen waar we een relaxte shop vinden met ruimte voor een man of 10-15.
Tegelijkertijd kunnen we een datum plannen. De mensen die gereageerd hebben en mee willen moeten maar even aangeven welke data echt niet kunnen (voetbal of iets anders 'belangrijks') 2 februari lijkt me bijvoorbeeld niet zo'n strak plan...
Ik denk aan midden/einde februari en dan een vrijdag of zaterdag. Voor mensen met een OV maakt dat uit: week-OV kan nog net voor het eten in Utrecht zijn, weekend OV-ers willen natuurlijk vrijdag later of zaterdag.
Verder nog input?
quote:Hmmmz ik denk dat we kwa tijd het zo moeten doen dat we met ze alle naar de Mac gaan want de laatste trein terug gaat toch al om rond de klok van 12 !
Op dinsdag 22 januari 2002 09:54 schreef GeGs het volgende:
Het gaat nu hoe dan ook door. Niet eerst me lekker maken en dan plotseling radio-stilte inlassen, dat trek ik niet!We hebben iemand nodig die bekend is met de Utregse coffeeshop vooraad en die kan vertellen waar we een relaxte shop vinden met ruimte voor een man of 10-15.
Tegelijkertijd kunnen we een datum plannen. De mensen die gereageerd hebben en mee willen moeten maar even aangeven welke data echt niet kunnen (voetbal of iets anders 'belangrijks') 2 februari lijkt me bijvoorbeeld niet zo'n strak plan...
Ik denk aan midden/einde februari en dan een vrijdag of zaterdag. Voor mensen met een OV maakt dat uit: week-OV kan nog net voor het eten in Utrecht zijn, weekend OV-ers willen natuurlijk vrijdag later of zaterdag.
Verder nog input?
quote:GeGs, als ik tijd heb bel ik er wel een paar.
We hebben iemand nodig die bekend is met de Utregse coffeeshop vooraad en die kan vertellen waar we een relaxte shop vinden met ruimte voor een man of 10-15.
HO... dit is Evaatje trouwens... ghehe.... nyles hou es op met gedoe op me compu ksnap er nix meer van
quote:Zaterdag de 23ste?
Op dinsdag 22 januari 2002 18:59 schreef Nyles het volgende:
Ey niet in het weekend van valentijnsdag....dan heb nyles z'n theorie ook dus da kan niet aan
beter gewoon een weekendje eerder dan...... ???? wie??????? en het liefst wel op zaterdag want vrijdags moet ik werken...
HO... dit is Evaatje trouwens... ghehe.... nyles hou es op met gedoe op me compu ksnap er nix meer van
In verder nieuws: vrijdag-avond of zaterdag-middag (eventueel tot heel laat ) mag allebei. Als de boel doorgepushed wordt naar begin maart dan kan ik zelfs op zondag of zelfs doordeweeks... (don't ask
).
Rob: als je shops/vrienden gaat bellen informeer dan gelijk even naar de openingstijden? Een aantal mensen zal eerder weggaan gezien OV enzo maar een deel zal wel willen doorzakken. Als het vrijdag-avond wordt dan laat dat weinig ruimte voor rare dingen (een uurtje of 6 maar tussen 18:00 en 24:00 ) voor diegenen die terug moeten. Anyway, Semtex is zelfs al voor vrijdag dus als ze dan de trein mist...
quote:Heh, als t een vrijdag wordt, beginnen we 's middags rond 12:00 zeker!? Wel gelijk goed doen.
Op woensdag 23 januari 2002 12:52 schreef GeGs het volgende:
*schop*In verder nieuws: vrijdag-avond of zaterdag-middag (eventueel tot heel laat
) mag allebei. Als de boel doorgepushed wordt naar begin maart dan kan ik zelfs op zondag of zelfs doordeweeks... (don't ask
).
Rob: als je shops/vrienden gaat bellen informeer dan gelijk even naar de openingstijden? Een aantal mensen zal eerder weggaan gezien OV enzo maar een deel zal wel willen doorzakken. Als het vrijdag-avond wordt dan laat dat weinig ruimte voor rare dingen (een uurtje of 6 maar tussen 18:00 en 24:00
) voor diegenen die terug moeten. Anyway, Semtex is zelfs al voor vrijdag dus als ze dan de trein mist...
quote:Ik hoop niet dat ik je al teveel shockeer maar eh.... ik werk ook nog?!
Op woensdag 23 januari 2002 14:53 schreef Robhimself het volgende:[..]
Heh, als t een vrijdag wordt, beginnen we 's middags rond 12:00 zeker!? Wel gelijk goed doen.
Vrijdag is 18:00 ongeveer het vroegste wat ik in Utreg kan zijn. Prima als je de plekken alvast opwarmt maar dan weet je vast dat ik later kom.
[Dit bericht is gewijzigd door GeGs op 24-01-2002 13:57]
quote:Idem!
Op woensdag 23 januari 2002 16:44 schreef GeGs het volgende:[..]
Ik hoop niet dat ik je al teveel shockeer maar eh.... ik [i]werk[/] ook nog?!
Vrijdag is 18:00 ongeveer het vroegste wat ik in Utreg kan zijn. Prima als je de plekken alvast opwarmt maar dan weet je vast dat ik later kom.
quote:Mijn agenda laat een leeg plekje op de 22e zien
Op woensdag 23 januari 2002 11:11 schreef Brunswijk het volgende:
Rekening houdend met Semtex, GeGs en Sleazy-E (allen de voorkeur op vrijdag), dan dus vrijdag 22 Feb.
quote:Dito !
Op woensdag 23 januari 2002 17:09 schreef Nyles het volgende:[..]
Idem!
quote:Zelfde hier.
Op woensdag 23 januari 2002 16:44 schreef GeGs het volgende:[..]
Ik hoop niet dat ik je al teveel shockeer maar eh.... ik [i]werk[/] ook nog?!
De rest komt gewoon wat later binnenvallen. 1 opmerking: als jullie twee al out-cold op jullie stoelen hangen als wij binnenkomen dan laten we jullie zitten en zoeken een andere tent op...
quote:We spreken toch af op Utrecht CS.. bij het trefpunt midden op t station, lijkt me het beste..............
Op donderdag 24 januari 2002 15:08 schreef Brunswijk het volgende:
Ik kan wel om 17:30 - 17:45 in Utrecht zijn, ik ken wel helemaal niks daaro behalve station hoog catrijne (ofzoiets).
Anders ben ik er pas om 20:00...... en dat is mij te kort...
quote:nee, da's Hier
Op woensdag 23 januari 2002 21:00 schreef Robhimself het volgende:
crap.....................
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 20:02 schreef SEMTEX het volgende:[..]
nee, da's Hier
quote:Dan ga ik een tel-nr nodig hebben want deze ex-dinky heeft een leasebak. Gezien het aantal werkenden is er misschien meer volk met voorkeur voor hun benzineslurpende, parkeergeld kostende heilige koe.
Op donderdag 24 januari 2002 15:14 schreef Robhimself het volgende:[..]
We spreken toch af op Utrecht CS.. bij het trefpunt midden op t station, lijkt me het beste..............
quote:/me wijst panisch naar Semtex en roept: Moderator!!! Semtex spammed!
Op donderdag 24 januari 2002 20:02 schreef SEMTEX het volgende:[..]
nee, da's Hier
(langs de weg, crap=ook leuk )
quote:Ik (+broertje) komen ook met de auto. Ik vertrouw de NS niet. En als ik met het openbaar vervoer ga moet ik helemaal vroeg naar huis (ongeveer 23:00), anders kan ik de laatste 56KM lopen
Op vrijdag 25 januari 2002 00:33 schreef GeGs het volgende:[..]
Dan ga ik een tel-nr nodig hebben want deze ex-dinky heeft een leasebak. Gezien het aantal werkenden is er misschien meer volk met voorkeur voor hun benzineslurpende, parkeergeld kostende heilige koe.
[..]
<knip>
Ik kan trouwens mensen die in R'dam of omstreken wonen meenemen. (max. 2) Ik woon zelf op Goeree Overflakkee.
Ik denk dat ik maar een adv op ga nemen ofzo, kan ik dondedagvaond al beginnen
quote:Ik blow als het kan 24/7. Ook tijdens het autorijden
Op vrijdag 25 januari 2002 13:00 schreef GeGs het volgende:
Mensen uit omgeving Beverwijk kunnen met mij mee rijden. Ik stop ca anderhalf uur voor ik weg moet met blowen. Ik kan dan weer heel goed het computerspelletje: 'auto tussen de witte lijntjes houden' spelen als ik terug moet rijden
Maar met alcohol op kan ik dus echt niet rijden. Een keer geprobeerd (prive terrein)... omdat ik de gevolgen van alcohol wou weten in combinatie met autorijden, nooit meer.
fok/tweakers meeting utrecht 23 feb 2002
Dus als we de 23ste gaan is het zeker druk in Utrecht.
quote:Ik rijd zo vaak auto als ik stoned terug kom van een maat van me ( heeft eigen kas )
Op vrijdag 25 januari 2002 14:31 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Ik blow als het kan 24/7. Ook tijdens het autorijden
. Ik heb er nog nooit last van gehad dat ik niet meer normaal kon rijden... hebben meer mensen dit trouwens?????? Ik vond het vreemd toen ik van een vriend hoorde dat mensen die geblowd hadden vreselijk langzaam gingen rijden
. Ik heb m'n snelheids record stoned gevestigd.... >250Km/h (teller hield op
). En m'n rijbewijs heb ik stoned gehaald. (praktijk examen, ja.)
Maar met alcohol op kan ik dus echt niet rijden. Een keer geprobeerd (prive terrein)... omdat ik de gevolgen van alcohol wou weten in combinatie met autorijden, nooit meer.
Kom trouwens wel met de trein, heb zelf geen auto namelijk.....
Helaas kan niemand me halen.......tenzij je effe naar Eindhoven wilt rijden...
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 25-01-2002 17:28]
quote:Ik denk dat wij een van de betere meetings hebben
Op vrijdag 25 januari 2002 14:41 schreef cyberbeast het volgende:
Er komen meer mensen naar utrecht op 23 Feb.fok/tweakers meeting utrecht 23 feb 2002
Dus als we de 23ste gaan is het zeker druk in Utrecht.
quote:Weet ik wel zeker!
Op vrijdag 25 januari 2002 17:32 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ik denk dat wij een van de betere meetings hebben
Ik ga nu weekend vieren.
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbeast op 25-01-2002 17:41]
quote:Zo zou je het kunnen noemen ja.
Op vrijdag 25 januari 2002 17:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wow!!! Is dit waar de Fok!-junks (ik bedoel dit niet lullig hoor) hangen???
quote:Hmmm.....lijkt me leuk...en lekker.
Op vrijdag 25 januari 2002 17:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Misschien iets voor een lopende topic...de Fok!-sjop
*komt binnen*
Hallo allemaal
*draait white widow jojo-stok* enz.
quote:mzzl
Op vrijdag 25 januari 2002 18:06 schreef cyberbeast het volgende:
Da's waar.. maar ik ga nu weg anders word m'n vriendin echt boos. Mazzel!
aha! onder den plak
quote:Een beetje... maar ik vind het een beetje lullig voor d'r dat ze nu alleenig met m'n ouders zit...
Op vrijdag 25 januari 2002 18:07 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
mzzl
aha! onder den plak
Prettig weekend
quote:Wat? in de meeting?
Op vrijdag 25 januari 2002 18:21 schreef Robhimself het volgende:
Karboenkeltje is ook geïnteresseerd?
quote:ik zeg: W-A-T-J-E-!!!!!!!!
Op vrijdag 25 januari 2002 17:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wow!!! Is dit waar de Fok!-junks (ik bedoel dit niet lullig hoor) hangen???
quote:Ik zeg S-T-E-R-F-T!!!!
Op vrijdag 25 januari 2002 20:13 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ik zeg: W-A-T-J-E-!!!!!!!!
quote:Ik ben al dood....., maar toch bedankt.
Op vrijdag 25 januari 2002 20:58 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Ik zeg S-T-E-R-F-T!!!!
hmm het was niet tegen mij...
quote:Och... daar kan semtex vast wel tegen.
Op zaterdag 26 januari 2002 11:48 schreef Robhimself het volgende:
Laat maar joh, als we raar gaan doen tegen andere weed members....................
quote:Je bent al dood
Op zaterdag 26 januari 2002 12:39 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Ik ben al dood....., maar toch bedankt.
hmm het was niet tegen mij...
Gezelluuug
ROOOOOOOOOOOOOOOOOL IT.......
BUUURN IT........
SMOKE IT!!!
JA TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCH.............
quote:Ik kan maar een ding zeggen:
Op zaterdag 26 januari 2002 16:16 schreef Nyles het volgende:
Hey FOK!Junkies.......hier ff een voorproefje....
Gezelluuug
[afbeelding]
ROOOOOOOOOOOOOOOOOL IT.......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BUUURN IT........
[afbeelding]
SMOKE IT!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]JA TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCH.............
mmmmm
quote:Het is maar onzin hoor
Op zaterdag 26 januari 2002 11:48 schreef Robhimself het volgende:
Laat maar joh, als we raar gaan doen tegen andere weed members....................
quote:dienaar van Satan
Op zaterdag 26 januari 2002 13:59 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Och... daar kan semtex vast wel tegen.
[..]Je bent al dood
.
AAARGH!!! Nosferatu. Gaat heen dienaar van satan!
quote:Owja......
Op zaterdag 26 januari 2002 20:04 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Het is maar onzin hoor
quote:...
Op zondag 27 januari 2002 12:02 schreef Robhimself het volgende:[..]
Owja......
hoe ken ik zoiets nou vergeten
* GeGs kijkt naar het topic...
quote:Ja, verdomd! Dat was m!
Op maandag 28 januari 2002 16:15 schreef GeGs het volgende:[..]
...
* GeGs kijkt naar het topic...
quote:Minder!? Als ik stoned ben, bereik ik mn "Higher state of mind". Einstein LOOK OUT!!!! beetje overdreven?
Op maandag 28 januari 2002 18:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
Minder Blowen jongens
quote:Lees: "wrak".
Op maandag 28 januari 2002 18:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Tja als ik stoned ben dan denk ik ook meestal dat mijn redenvoering buitengewoon goed is, doch achteraf bekeken ben ik dan meestal niet in mijn beste intelectuele staat.
Ik was laatst een keer zo stoned van die verdamper dat ik tv zat te kijken en tijdens de dialoog aan het einde van een zin niet meer wist wat de eerste helft van die zin was. Hoe wil je dan in godsnaam nog nadenken/redeneren? Het enige wat ik op zo'n moment doe is: eten, drinken en liefst iets als Erotic Dreams kijken. Vooral _NIET_ nadenken.
quote:Op dat Erotic Dreams na ben ik het helamaal met je eens. Ik zet liever wat muziek op uit de jaren 1960 t/m 1990.
Op dinsdag 29 januari 2002 13:57 schreef GeGs het volgende:[..]
Lees: "wrak".
Ik was laatst een keer zo stoned van die verdamper dat ik tv zat te kijken en tijdens de dialoog aan het einde van een zin niet meer wist wat de eerste helft van die zin was. Hoe wil je dan in godsnaam nog nadenken/redeneren? Het enige wat ik op zo'n moment doe is: eten, drinken en liefst iets als Erotic Dreams kijken. Vooral _NIET_ nadenken.
Was het maar weer zomer (hangmatje buiten, in de winter, is nogal koud
)
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbeast op 29-01-2002 14:36]
quote:Mij best maar ik weet niet of ik die 18:00 haal.
Op dinsdag 29 januari 2002 20:58 schreef Robhimself het volgende:
De definitieve datum= dus vrijdag 23 Feb om 18:00 op Utrecht CS?
quote:Juist!!!
Op dinsdag 29 januari 2002 20:58 schreef Robhimself het volgende:
De definitieve datum= dus vrijdag 23 Feb om 18:00 op Utrecht CS?
quote:Nou das nie zo erg, mail ik je mn 06, dan moet je bellen als je in Utrecht bent, loop ik (of wij allemaal) je wel tegemoet. komt goed
Op woensdag 30 januari 2002 08:20 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Mij best maar ik weet niet of ik die 18:00 haal.
quote:OK. Zal even een mail adres in m'n profiel zetten.
Op woensdag 30 januari 2002 10:56 schreef Robhimself het volgende:[..]
Nou das nie zo erg, mail ik je mn 06, dan moet je bellen als je in Utrecht bent, loop ik (of wij allemaal) je wel tegemoet. komt goed
Deal?
quote:Da's ok.
Op woensdag 30 januari 2002 15:54 schreef Brunswijk het volgende:
Vrijdag 22 Feb it is. Denk wel dat ik om 18:00 u op Centraal kan zijn, of in ieder geval in een parkeergarage vlak bij het centraal.
quote:Jamme man...nah dan de 22ste maar! ohja 22ste ipv de 23ste toch?
Op woensdag 30 januari 2002 16:04 schreef Robhimself het volgende:[..]
Da's ok.
Hey Nyles, ik red komend weekend niet, sorry.....
quote:klopt, kzat er naast...........
Op woensdag 30 januari 2002 16:12 schreef cyberbeast het volgende:
yep, de 22ste.'k Heb het gelijk maar even in m'n agenda gezet.
quote:Hoe laat denk je op Utrecht CS te zijn!?
Op woensdag 30 januari 2002 15:24 schreef GeGs het volgende:
Ik hoop dat ik geen paniek zaai maar volgens mijn kalender is het vrijdag de 22. Anyway, ook ik sta niet op Centraal om 18:00 uur maar wil wel graag weten waar jullie uit gaan komen. Als er al een shop is uitgezocht dan hoor ik het graag dan ga ik daar heen rond die tijd en anders moet mijn secretaresse 1 van jullie secetaresses WAPpen...Deal?
quote:Damn, bestaat dat Euroshopper bier ?
Op woensdag 30 januari 2002 16:26 schreef Nyles het volgende:
Damn avondje zuipuh!
Redelijk innet begin...
Dan moet je inderdaad wel blowe
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 17:50 schreef mrcool het volgende:
Waarom komen jullie niet gezellig naar De Kronkel in Nijmegen? Verkopen ze de beste milkshakes van Nederland, schijnt naar onderzoek van de Veronica-gids.
quote:Slechte Hans Teeuwen imitatie
Op woensdag 30 januari 2002 16:26 schreef Nyles het volgende:
quote:Het bewijs dat klonen van mensen nog niet 100% fail-safe is!!
Op donderdag 31 januari 2002 02:03 schreef Redman het volgende:[..]
Slechte Hans Teeuwen imitatie
quote:Pardon?!
Op woensdag 30 januari 2002 17:43 schreef SEMTEX het volgende:
80% zeker dat ik kom!
quote:Ik vind het een uitstekende Hans Teeuwen imitatie...
Op donderdag 31 januari 2002 02:03 schreef Redman het volgende:[..]
Slechte Hans Teeuwen imitatie
quote:Ik dacht eigenlijk helemaal niet naar Centraal te komen. Ik wil proberen te parkeren aan de andere kant van het centrum waar de parkeertarieven acceptabel zijn en richting de shop komen.
Op woensdag 30 januari 2002 17:42 schreef Robhimself het volgende:[..]
Hoe laat denk je op Utrecht CS te zijn!?
Dicht bij het station parkeren kost mega dineros en daar heb ik niet zo'n trek in. Is natuurlijk wel lastig als jullie nog niet weten waar we heen gaan. Ik kijk wel even.
In het ergste geval dump ik le voiture achter het ziekenhuis en neem de sneltram maar ik moet ff uitzoeken tot hoe laat dat ding weer terug gaat. In dat geval sta ik wel op Centraal. (Parkeren is daar gratis btw, dus voor anderen met auto is dat misschien ook een optie. Die paar strippen kan je wel missen. Geen spullen in de auto laten, het is tuig-land daar.)
quote:Over je broertje _hoeft_ niemand meer wat te zeggen... Die is op trip in outer-space.
Op woensdag 30 januari 2002 18:30 schreef Nyles het volgende:
kijk naar de oge van me broertje.... tisset enige wattik zeg...
Die verbaasd ogende dame in de foto otoh...
* GeGs bazelt een mantra voor zich uit: ik ben een getrouwde oude lul... (ad infinitum)
quote:Dit is de weedmeeting, De Kronkel is een coffeeshop!!!
Op woensdag 30 januari 2002 22:06 schreef Robhimself het volgende:[..]
![]()
ik d8 dat dit de weedmeeting was, zoek wel ff verder
quote:Oh, maar daar komen we niet dusseh...moeten het maar met die van McDonald's doen
Op donderdag 31 januari 2002 12:12 schreef mrcool het volgende:[..]
Dit is de weedmeeting, De Kronkel is een coffeeshop!!!
Als het wat anders wordt, laat even weten........misschien handig om een paar telefoonnummers uit te wisselen.
quote:En een kei goede ook! De kronkel roels
Op donderdag 31 januari 2002 12:12 schreef mrcool het volgende:[..]
Dit is de weedmeeting, De Kronkel is een coffeeshop!!!
quote:Kijk eens aan, een kenner!!!
Op donderdag 31 januari 2002 18:22 schreef EvilFaith het volgende:[..]
En een kei goede ook! De kronkel roels
quote:kom ook uit nijmegen he
Op donderdag 31 januari 2002 18:49 schreef mrcool het volgende:[..]
Kijk eens aan, een kenner!!!
quote:Ikke snappen
Op donderdag 31 januari 2002 19:13 schreef EvilFaith het volgende:[..]
kom ook uit nijmegen he
quote:Das Andersom!! aan de gracht. Maareh, watlegitimatie betreft, zat mensen van 18 en ouder dus, das geen punt, haalt iemand gewoon extra voor degenen die zich niet kunnen legitimeren, ze doen normaal gesproken niet zo moeilijk. Dus.....komt goed
Op vrijdag 01 februari 2002 09:05 schreef Nyles het volgende:
Hej iedereen hier ffiez...we gaan dan wel met ze alle....maarre ik was dus gisteravond in Utrecht enne daar vroegen ze wel degelijk legitimatie....ik weet niet precies hoe het met jullie zit, maarre.....o.a. mijn broertje en vriendin hebben dan een probleem.... Niet over nagedacht
Trouwens...was uds in Utrecht ennee...had echt een cool coffieshopje gevonden! ergens op een hoekje heel klein, maar je kon d'r naar benede! VET GROOT DAARZO!
en btw tiz daarzo in Utrecht net klein Marokko man!
Heb je opgelet of ze daar stopcontacten in de buurt hebben? Hoe dan ook wordt het gezellig. Ik heb nog een tel.# of wat nodig voor het coordineren, dan kan ik tegelijk met jullie vanaf mijn parkeerstek richting shop lopen.
Tel.# bij voorkeur even in de chat via pvt message.
Ow, Nyles? Ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt de afgelopen jaren, maar Nederland _is_ klein Marokko. Is dat nu ineens een probleem?
quote:Nou, ik ben die "zwarte krullen" nou wel gewend. De shop hier in Nieuwegein zit ook voor 70% vol met die gasten. Zijn wel relaxed. Maareh Utrecht is een ander verhaal: Hold on to yer wallet
Op vrijdag 01 februari 2002 12:52 schreef GeGs het volgende:
Als ze toegangscontrole doen ben je screwed. Maar we zien wel. Anders verkassen we gewoon weer maar ik denk dat als je een benedenverdieping hebt en het van de weg niet te zien is het wel mee zal vallen.Heb je opgelet of ze daar stopcontacten in de buurt hebben?
Hoe dan ook wordt het gezellig. Ik heb nog een tel.# of wat nodig voor het coordineren, dan kan ik tegelijk met jullie vanaf mijn parkeerstek richting shop lopen.
Ow, Nyles? Ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt de afgelopen jaren, maar Nederland _is_ klein Marokko. Is dat nu ineens een probleem?
![]()
![]()
We gaan heen om te relaxen en te genieten, de rest is overbodig
quote:Ze hebben allemaal wel stopcontacten, maar bij 2 shops kreeg ik al nee te horen.............
Op vrijdag 01 februari 2002 12:52 schreef GeGs het volgende:
Als ze toegangscontrole doen ben je screwed. Maar we zien wel. Anders verkassen we gewoon weer maar ik denk dat als je een benedenverdieping hebt en het van de weg niet te zien is het wel mee zal vallen.Heb je opgelet of ze daar stopcontacten in de buurt hebben?
Hoe dan ook wordt het gezellig. Ik heb nog een tel.# of wat nodig voor het coordineren, dan kan ik tegelijk met jullie vanaf mijn parkeerstek richting shop lopen.
![]()
![]()
quote:Juist
Op zaterdag 02 februari 2002 00:54 schreef GeGs het volgende:
We zoeken een eigen hoek uit en bemoeien ons verder met niemand, net als gewoonlijk in een coffeeshop (of bij een zuip-meet trouwens).We gaan heen om te relaxen en te genieten, de rest is overbodig
quote:ik doe m'n best, ik moet er dus voor zorgen dat ik geen andere afspraken heb en als ik die heb, die goed te verschuiven of te verzetten.
Op donderdag 31 januari 2002 11:55 schreef GeGs het volgende:[..]
Pardon?!
Het is 200% zeker dat je komt! Kom je een keer naar een meeting waar ik heenga zodat ik je eindelijk eens een keer 'leif' kan aanschouwen, gaat je 20% terugkrabbelen?! Mooi niet dus. Je bent er maar gewoon
![]()
[..]
quote:En daar waarschuw je ons voor
Op maandag 04 februari 2002 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet jullie trouwens alvast waarschuwen voor als ik kom: omdat ik niet zo'n eter ben (nuchtere maag) en omdat ik de laatste tijd erg ontspannen ben, ben ik vrij gauw stoned en werken joints veel sneller.
(Ik snap dat je andere verplichtingen zou kunnen hebben maar ik ga er van uit dat niemand je in die laatste weken vooraf nog even voor hun trouw-receptie uitnodigt *kuch* of dat je nu al die dag vrij moet houden voor een begrafenis... . Kortom, ik hoop dat je komt.)
Over die tel.nrs. Ik ben 1 van de laatsten op deze aard zonder MSN/yahoo/icq/weetikveelmessenger, ik ben een hard-core old-style fanaat en doe alles via IRC. Iemand die komt en mij zijn nr. even via irc.fokzine.net kan geven? Noem maar een tijd, ik kom on-line. Alvast bedankt. Alternatief is me mailen: G_Schilders@yahoo.com.
ow, en als ze nee zeggen tegen de verdamper: maar helaas. Ik kom toch wel. Dan maar ongezond.
quote:Nou hep ik GVD mn nr doorgerost naar je, nix van je gehoord via icq!!!!! WTF
Op zondag 03 februari 2002 21:39 schreef SleaZy-E het volgende:
Via icq m8......
Ik ga het niet hier posten in ieder geval.
quote:Ik werk ook (nou ja werken....) maareh JA kep em in mn telefoon gezet
Op maandag 04 februari 2002 23:13 schreef SleaZy-E het volgende:
Sorry...........ik werk.....
Maar nu heb je hem toch ontvangen?
quote:Howdie, ik zit hier achter zo'n firewall dat ik helaas ook geen enkele vorm van messenger heb. Dus heb maar even een mailtje gestuurd met tel. no.
Op maandag 04 februari 2002 13:16 schreef GeGs het volgende:[..]
Over die tel.nrs. Ik ben 1 van de laatsten op deze aard zonder MSN/yahoo/icq/weetikveelmessenger, ik ben een hard-core old-style fanaat en doe alles via IRC. Iemand die komt en mij zijn nr. even via irc.fokzine.net kan geven? Noem maar een tijd, ik kom on-line. Alvast bedankt. Alternatief is me mailen: G_Schilders@yahoo.com.ow, en als ze nee zeggen tegen de verdamper:
maar helaas. Ik kom toch wel. Dan maar ongezond.
quote:Mijn dank!
Op dinsdag 05 februari 2002 10:12 schreef Brunswijk het volgende:[..]
Howdie, ik zit hier achter zo'n firewall dat ik helaas ook geen enkele vorm van messenger heb. Dus heb maar even een mailtje gestuurd met tel. no.
Gaby
quote:Morgen zit ik weer in Utrecht
Op woensdag 06 februari 2002 13:18 schreef SEMTEX het volgende:
*hmmm, ik ga vrijdag ook maar ff naar de stad wat joints scoren denk ik*
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 13:35 schreef Robhimself het volgende:[..]
Morgen zit ik weer in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |