Waarom zou hij dan onder het bed gaan liggen?quote:Op maandag 20 november 2006 19:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, heeft tijd nodig.
Veilige plek, katten kruipen graag weg als zij zich niet veilig voelen. En Bob moet wennen aan het huis en de geuren en geluiden. Hij moet ook van zijn frietluchtverslaving afkomen, en dat opzich is al zwaarquote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan onder het bed gaan liggen?
quote:EINDHOVEN - In een huis aan de Schootsestraat in Eindhoven is maandagmiddag een dode man gevonden. Volgens de politie is hij onder verdachte omstandigheden om het leven gekomen.
Ahh okay.quote:Op maandag 20 november 2006 19:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veilige plek, katten kruipen graag weg als zij zich niet veilig voelen. En Bob moet wennen aan het huis en de geuren en geluiden. Hij moet ook van zijn frietluchtverslaving afkomen, en dat opzich is al zwaar
En dat alles voor een spelcomputerquote:Op maandag 20 november 2006 19:57 schreef FlowDesign het volgende:
Dit is helemaal kansloos: http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=25019
Ik heb wel eens van een aziaat gehoord dat het een kwestie is van goed koken.quote:Op maandag 20 november 2006 19:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahh okay.
Ja ik ben niet zo'n kattenkenner moet ik bekennen.
Hmm..quote:Op maandag 20 november 2006 20:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van een aziaat gehoord dat het een kwestie is van goed koken.
tis net kip
...mits je iemand hebt die het voor je doet en je het niet zelf nog hoeft te doen wanneer je na een hele dag werken pas om 19u thuis komtquote:
Ja maar dan moet je het dus wel een dag van te voren klaarmakenquote:Op maandag 20 november 2006 20:49 schreef FUFR het volgende:
nee hoor, das geen probleem.
Kwestie van inschatten hoeveel vocht je nodig hebt en op 90-100 graden in de oven.![]()
Precies!quote:Op maandag 20 november 2006 20:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je het dus wel een dag van te voren klaarmaken![]()
Laat ik daar nou net geen zin in hebben
Het bed is het enige wat ik van thuis heb meegenomen dus dat kent ie. Plus t is er donker, hij zit goed verstopt.quote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan onder het bed gaan liggen?
Ook een heldere bewoording!quote:Op maandag 20 november 2006 21:20 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Het bed is het enige wat ik van thuis heb meegenomen dus dat kent ie. Plus t is er donker, hij zit goed verstopt.
Ik vond die kieskompas nog slechter dan de stemwijzerquote:Op maandag 20 november 2006 21:23 schreef FUFR het volgende:
http://www.kieskompas.nl
heel eng, ik bleek ineens bij de christen unie te horen
de horror!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |