abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43642853

wat een FANTASTISCHE serie films!

Übercool!!!

vrijdag 17 november 2006 @ 21:16:30 #52
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_43643242
Goeieavond.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_43644287
quote:
Sudan weigert Egeland toegang tot Darfur

Sudan heeft VN-hulpcoördinator Jan Egeland de toegang geweigerd tot vluchtelingenkampen in de door geweld geteisterde regio Darfur. Egeland is teruggekeerd naar de Sudanese hoofdstad Khartoem, omdat hij het zinloos vindt om in Darfur alleen met functionarissen te praten. De VN-topman was van plan om in drie dagen tijd zes plaatsen te bezoeken in het noorden en midden van Darfur, maar de autoriteiten weigerden hem door te laten omdat de reis te gevaarlijk zou zijn.
Intussen neemt de Sudanese regering afstand van een akkoord over inzet van VN-troepen in Darfur. VN-secretaris-generaal Kofi Annan maakte donderdag bekend dat de Sudanese regering na maanden onderhandelen akkoord was met een gecombineerde troepenmacht van de VN en de Afrikaanse Unie. Maar de Sudanese minister van Buitenlandse Zaken Lam Akol zei vrijdag dat er van VN-troepen geen sprake kan zijn, en dat het hooguit kan gaan om assistentie door de Verenigde Naties.
http://www.wereldomroep.nl/actua/news/international/#5083986

vrijdag 17 november 2006 @ 22:11:07 #54
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43644727
"Sudan werkt volledig mee."

Kofi was dus weer eens aan het dagdromen.
pi_43644972
quote:
Tsjaad biedt buurland troepen aan tegen Sudan

Tsjaad wil troepen sturen naar zijn zuidelijke buur de Centraal Afrikaanse Republiek om een eind te maken aan invallen vanuit Sudan. Dat zei premier Pascal Yoadimnadji in een toespraak in het parlement. Volgens de premier voert Sudan vanuit de explosieve regio Darfur een regionale oorlog die steeds omvangrijker wordt.
Hij riep op tot een algemene mobilisatie in Tsjaad om een eind te maken aan de aanvallen op het oosten van het land, waar het geweld de afgelopen tijd meer dan driehonderd levens heeft geëist. Volgens hem hebben milities uit Darfur inmiddels ook dorpen in het noordoosten van de Centraal Afrikaanse Republiek bezet en trekken ze verder naar het westen en zuiden.
http://www.wereldomroep.nl/actua/news/international/#5083986
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:27:07 #56
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43645213
Fred Teeven, ouwe VVD 'boxer', zo kennen we je weer.
quote:
Het nieuws op deze pagina's wordt verzorgd door en valt onder verantwoordelijkheid van het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP).
KLPd stelt recherchebaas buiten functie

DRIEBERGEN (ANP) - Het Korps Landelijke Politiediensten (KLPd) heeft recherchechef John Olierook tijdelijk buiten functie gesteld. Dit heeft een woordvoerder van het korps vrijdag bevestigd. Aanleiding voor deze maatregel is een interview dat Olierook gaf aan het weekblad Vrij Nederland.

Olierook is commissaris van politie bij de Nationale Recherche, Unit Randstad-Noord. Die unit doet het onderzoek naar afpersing van vastgoedhandelaren door Willem Holleeder en een aantal medeverdachten.

In het interview klapt Olierook nogal uit de school over de aanloop naar de arrestatie van Holleeder op 30 januari. Volgens de zeer ervaren politieman wilde toenmalig officier van justitie Fred Teeven er eind 2005 nog niet aan, onder meer omdat hij nog druk was met andere zaken. Het conflict liep hoog op en eindigde in een gezamenlijk geprikte datum.

Achterban

In het interview zegt Olierook tevens dat het onderzoek naar de afpersingen - onder meer van de in mei 2004 doodgeschoten Willem Endstra - rond is en dat Holleeder nu al zestien jaar gevangenisstraf tegemoet kan zien.

Olierook noemt Holleeder 'een grote boef'. Vooral zijn achterban moet gevreesd worden, stelt hij. ,,De Ouwe is de grote man op de achtergrond'', aldus de politieman, waarbij hij doelt op de vermeende crimineel Stanley H. ,,Maar ik kan jullie verzekeren'', zegt Olierook in Vrij Nederland, ,,er staan nog wat mensen op de nominatie om te worden opgepakt.''

Holleeder

Het KlPd zegt een onderzoek in te stellen naar de medewerking van Olierook aan het interview. Het korps zegt Olierooks uitspraken te betreuren en vindt het niet gepast dat een politieman zich uitspreekt over rechercheonderzoeken die nog onder de rechter zijn, of uitspraken doet over de toe te passen strafmaat in een zaak.''

Volgens een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie heeft het buiten functie stellen van Olierook geen gevolgen voor het onderzoek naar de gewelddadige afpersbende rond Holleeder.
http://www.nrc.nl/anp/bin(...)ebaas_buiten_functie
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:30:43 #57
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43645314
You gotta be fucking shittin' me

Niet nóg een keer
quote:
Usb-stick Limburgse rechercheur gestolen

VENLO (ANP) - Uit een auto van een rechercheur van de politie Limburg Noord zijn woensdag een usb-stick en documenten gestolen. Dat meldde de politie vrijdag.

Stick en documenten zaten in een tas, die werd weggenomen uit de auto op een parkeerplaats in het Utrechtse Elst. Volgens de politie bevatten de gestolen voorwerpen alleen beleidsinformatie, maar niets over strafonderzoeken.

Het is niet voor het eerst dat justitie en politie doelwit zijn van dieven. Uit een auto van een KLPD-medewerker is eerder dit jaar een tas met daarin een dienstpistool, pepperspray en een portofoon gestolen.

Ook braken dieven de kofferbak van een auto van een arrestatieteam van de politie Rotterdam-Rijnmond open. De dieven namen een privélaptop en een digitale agenda mee. Ook een auto van een officier van justitie was doelwit van dieven. Een koffer met werkinstructies en telefoonnummers verdwijnt.
pi_43645385

Are you gonna take me home tonight?
Ah, down beside that red firelight;
Are you gonna let it all hang out?
Fat bottomed girls,
You make the rockin' world go round.

Hey
I was just a skinny lad
Never knew no good from bad,
But I knew life before I left my nursery,
Left alone with big fat Fanny,
She was such a naughty nanny!
Hey big woman you made a bad boy out of me!
Hey, hey!

I've been singing with my band
Across the wire, across the land,
I seen ev'ry blue eyed floozy on the way, hey
But their beauty and their style
Wear kind of smooth after a while.
Take me to them lardy ladies every time!

(C'mon)
Oh won't you take me home tonight?
Oh down beside your red firelight,
Oh and you give it all you got
Fat bottomed girls you make the rockin' world go round

Hey listen here,
Now I got mortgages on homes
I got stiffness in my bones
Ain't no beauty queens in this locality. (I tell ya!)
Oh, but I still get my pleasure
Still got my greatest treasure.
Heap big woman you done made a big man out-of me!
Now get this!

Oh, you gonna take me home tonight (please)
Ah, down beside that red firelight
Oh, you gonna let it all hang out
GET ON YOUR BIKES AND RIDE!

Oooh yeah oh yeah them fat bottomed girls
Fat bottomed girls
Yeah yeah yeah
all right
ride 'em cowboy
Fat bottomed girls
Yes yes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43645637
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:45:18 #60
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43645770
quote:
Ik moet daarvoor inloggen. Dat weiger ik. Wat is het?
pi_43645820
de zanger bedoel ik
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:49:23 #63
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43645926
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]

Fat bottomed girls,

Hey
I was just a skinny lad
Never knew no good from bad,
But I knew life before I left my nursery,
Left alone with big fat Fanny,
She was such a naughty nanny!
Hey big woman you made a bad boy out of me!
Hey, hey!

I've been singing with my band
Across the wire, across the land,
I seen ev'ry blue eyed floozy on the way, hey
But their beauty and their style
Wear kind of smooth after a while.
Take me to them lardy ladies every time!

(C'mon)
Oh won't you take me home tonight?
Oh down beside your red firelight,
Oh and you give it all you got

Hey listen here,
Now I got mortgages on homes
I got stiffness in my bones
Ain't no beauty queens in this locality. (I tell ya!)
Oh, but I still get my pleasure
Still got my greatest treasure.
Heap big woman you done made a big man out-of me!
Now get this!

Oh, you gonna take me home tonight (please)
Ah, down beside that red firelight
Oh, you gonna let it all hang out
GET ON YOUR BIKES AND RIDE!

Oooh yeah oh yeah them fat bottomed girls
Fat bottomed girls
Yeah yeah yeah
all right
ride 'em cowboy
Fat bottomed girls
Yes yes

[afbeelding]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yeeeehaaa
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_43646133
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:58:09 #65
93744 Finder_elf_towns
pi_43646247
Goed dat extreem links tot de orde geroepen is.
pi_43646672
Zeg, Godslasteraar, kende je deze al?

http://www.feynmanlectures.info/

(Zie oefeningen.)
pi_43646735
quote:
KLM: luchtvaart moet schoner 15-11-2006

De Nederlandse luchtvaartsector is te milieuvervuilend. De branche moet meer maatregelen nemen om de uitstoot van de schadelijke stoffen te beperken. Als Schiphol en de luchtvaartmaatschappijen een afwachtende houding aannemen, lopen ze ,,forse economische risico's''. Deze waarschuwing uitte Jan-Ernst de Groot, de hoogste staffunctionaris van KLM woensdag op een congres in Noordwijk.

,,Zonder verbeteringen is de luchtvaart in zijn huidige vorm niet vol te houden'', zei De Groot. De luchtvaart moet volgens hem zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen en de vervuiling van het milieu aanpakken. Als dat niet gebeurt, zal de branche gezien worden als een van de belangrijkste oorzaken van het broeikaseffect. ,,De luchtvaart dreigt een symbool te worden van de 'inconvenient truth'', vervolgde de KLM'er. Hij verwees daarbij naar de film An Inconvenient Truth van de voormalige Amerikaanse presidentskandidaat Al Gore over de negatieve gevolgen van het broeikaseffect.

De Groot stak de hand ook in eigen boezem. ,,Ons product is vervuilend. Dankzij miljardeninvesteringen in de vloot vliegt KLM nu wel 25 procent efficiënter, maar dat is niet voldoende om de beoogde groei te realiseren.'' Ook knelpunten op Schiphol en in het luchtruim boven Nederland leveren extra milieuvervuiling op. ,,Ik moest onlangs op een klaarlichte dag twintig minuten boven Schiphol cirkelen voordat de landing werd ingezet'', zei De Groot.

KLM roept de branche op een werkgroep op te richten die kan werken aan verbeteringen. De luchtvaartmaatschappij denkt de uitstoot van schadelijke gassen te kunnen verminderen door onder meer zuinigere motoren of efficiëntere vliegroutes. Ook de uitstoot compenseren door bijvoorbeeld de aanplant van bomen is volgens KLM een optie. Luchtvaartmaatschappijen zouden ook deel kunnen nemen aan handel in emissierechten om zo meer rechten te krijgen om CO2 uit te stoten. De Europese Unie wil dat vanaf 2010 mogelijk maken voor luchtvaartmaatschappijen.

KLM is het grotendeels eens met dit voorstel, maar is niet gerust op de uitvoering. De voorgestelde regeling geldt binnen Europa en op intercontinentale routes naar de EU toe. Maatschappijen uit Japan en de Verenigde Staten zouden zich dan ook aan de regeling moeten houden, maar die landen zijn daar niet happig op, aldus De Groot. Het is volgens hem daarom beter als de emissiehandel voorlopig alleen binnen Europa plaatsvindt.

Het gebrek aan aandacht voor de milieuproblemen in de verkiezingsprogramma's van de politieke partijen, heeft KLM verbaasd, zei De Groot. Om de milieuvervuiling te beperken heeft de branche hulp van de overheid nodig. ANP
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=nieuws_artikel&no=2936478
  zaterdag 18 november 2006 @ 00:17:32 #68
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43646741
quote:
ja, daar staat dus eigenlijk niets he
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_43646837
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 00:02 schreef Apropos het volgende:
Zeg, Godslasteraar, kende je deze al?

http://www.feynmanlectures.info/

(Zie oefeningen.)

hoezo deze tip?
pi_43647378
quote:
Niet bang zijn voor Engelstalige versie Al Jazeera

door Jan van Benthem

Een alternatief voor CNN en BBC World en met goede onafhankelijke verslaggeving. Dat is de doelstelling van de nieuwe, Engelstalige nieuwszender Al Jazeera International. Kan niet, is de reactie van veel westerse commentatoren. Werken in landen waar censuur heerst, leidt tot zelfcensuur. Maar dat geldt ook voor die westerse journalisten zelf.Vanaf gisteren zijn er twee Al Jazeera’s, de Arabische nieuwszender die dankzij de videoboodschappen van Osama bin Laden wereldwijde bekendheid geniet. Tot nu toe was de zender alleen in het Arabisch te zien, nu is er ook een Engelstalige versie.
En dat is toe te juichen.

De redactie van de nieuwe zender bestaat voor een groot deel uit goede journalisten, die bij westerse media als de BBC en CNN zijn ‘weggekocht’. Onder hen bijvoorbeeld Sir David Frost, jarenlang een boegbeeld van de BBC en een gevreesd interviewer, die zeven Amerikaanse presidenten en zes Britse premiers in zijn programma heeft gehad. Ook Nederland is van de partij, met Step Vaessen, die ook voor het ND heeft geschreven.
De journalisten van Al Jazeera International weten dat ze, zeker in het begin, onder een vergrootglas zullen worden bekeken. Daarom willen ze zo goed als mogelijk is, onafhankelijk berichten over de gebeurtenissen in met name het Midden-Oosten. Dat is erg moeilijk, zo leert de ervaring met het Arabische Al Jazeera. Verslaggevers werden het land uitgezet als ze kritisch wilden berichten over wat er gebeurde in bijvoorbeeld Syrië of Saudi-Arabië.

Maar daarin staat Al Jazeera niet alleen. Ook westerse journalisten hebben te maken met de censuur van de staat in landen, waar persvrijheid vooral als een ongewenst verschijnsel wordt beschouwd. Wie wil weten wat dat in de praktijk betekent, moet het boek van Joris Luyendijk over zijn correspondentschap in het Midden-Oosten eens lezen.

De Engelstalige zender moet zich dus echt bewijzen en zal dat zeker proberen. Daarin kan het een goed voorbeeld worden voor het oorspronkelijke Al Jazeera. Dat heeft een gekleurde berichtgeving met een soms sterk anti-westerse toon. Toch heeft ook deze zender al bijgedragen aan de politieke bewustwording van de Arabische bevolking. Alleen al de verslaggeving over de verkiezingen in de diverse Arabische landen laat de verschillen zien die er zijn in de politieke vrijheden. Zo was de Syrische regering niet gelukkig met de verslaggeving over de verkiezingen in Libanon, die de betrokkenheid van Syrië maar ook de onvrijheid in Syrië zo duidelijk maakten.

Ook het Westen kan baat hebben bij een Arabische zender die in een in de meeste westerse landen goed beheerste taal het nieuws vanuit een Arabisch perspectief belicht. Dat perspectief is anders dat het onze en het is goed ons daarvan bewust te zijn. Al Jazeera International kan daaraan zeker bijdragen. Aan de andere kant wordt de zender ook beïnvloed door de wetenschap dat een kritisch publiek meekijkt. Dat zal gevolgen hebben voor de verslaggeving over het cruciale vraagstuk in de regio, het Israëlisch-Palestijnse conflict. Het valt niet te verwachten dat de redactie zelfmoordterroristen nog ‘martelaren’ zal noemen, of het afschieten van Kassam-raketten zal zien als een onderdeel van de strijd voor de ‘bevrijding’ van heel Palestina. En dat kan gevolgen hebben voor de houding van het werkelijk geïnteresseerde Arabische publiek.

Er ontstaat zo een interessante tweedeling tussen de beide ‘Al Jazeera’s’. Dat is voor een deel al te zien op internet, waar ook twee Al Jazeera-sites te vinden zijn. Op het ene, aljazeera.com, zijn de koppen van het type ‘van dik hout zaagt men planken’ en sterk anti- westers: ‘Wie straft Israël voor wandaden?’ en ‘Ophangen van Saddam: terugkeer naar westerse barbarij’. De andere site, english.aljazeera.net, opent met ‘Palestijnse raket doodt Israëli’ en beschuldigt via een citaat de militante Hamas van het opzettelijk veroorzaken van burgerslachtoffers. Een ander artikel beschrijft het lot van een vluchteling uit Darfur, die vluchtte voor de aanvallen van de Sudanese luchtmacht. Het is deze kritische blik op het handelen van islamitische regeringen en groeperingen waarmee het nieuwe Al Jazeera een goede invloed kan uitoefenen in de Arabische wereld – iets waar we hen van harte succes bij toe kunnen wensen.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=81792
pi_43647424
maar eigenlijk zocht ik deze, ipv van Ctrl - B

All-in-One Sidebar

https://addons.mozilla.org/firefox/1027/

maar uiteraard blijf ik een Opera-fanboy, waar deze functie standaard inzit.
pi_43649790
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 20:08 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga lekker een DVD'tje kijken met Knut!

Dit grapje snappen jullie niet tenzij jullie ineens heel er incrowd blijken te zijn. Hey nu is het helemaal niet leuk om dit grapje te maken. Verdorie
Als jij het grapje maakt is het ook een stuk minder leuk.
pi_43649792
mmhh... beetje tijdsverschil... DVDtje al afgelopen?
  zaterdag 18 november 2006 @ 07:15:46 #74
93744 Finder_elf_towns
pi_43649957
Naast Darfur en de schandalige behandeling van Georgië door Rusland nog een issue wat veel te weinig aandacht krijgt: de ruzie tussen Polen, de EU en Rusland.

EU bid to end Polish-Russian row
quote:
Finnish Prime Minister Matti Vanhanen is to fly to the Polish capital Warsaw in an attempt to defuse a confrontation over the EU's relationship with Russia.

Poland is currently blocking the start of EU-Russia negotiations on a new strategic partnership agreement.

Warsaw has said before that the EU should be tougher with Russia, and it is now digging in, just a week before talks on the pact were due to start.

It wants a Russian ban on Polish meat and vegetable imports lifted first.

It also wants Russia to ratify an international agreement on energy investment and distribution.

BBC Europe correspondent Jonny Dymond says Poland is quite badly isolated within the EU on this question.

Only Lithuania fully supports its position.

Other countries, though they agree that Poland has a case, are frustrated with Poland's robust negotiating style, our correspondent says.

Mr Vanhanen has the role of attempting to persuade the Poles to back down because his country currently holds the EU's rotating presidency.

An EU-Russia summit is scheduled for 24 November, and the EU would like the negotiations on the new agreement with Russia to begin then.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6157666.stm
pi_43650253
Goeiemorgen!
quote:
WASHINGTON (ANP) - De gemeenteraad van de Amerikaanse stad Pahrump heeft een verordening aangenomen waarbij het verboden is een buitenlandse vlag hoger op te hangen dan een Amerikaanse vlag. Bij overtreding dreigt een boete van vijftig dollar of een taakstraf van dertig uur dienstverlening.

Volgens een van de gemeenteraadsleden is de maatregel gericht tegen ,,die clandestiene immigranten die betogen en met hun vlag zwaaien''. In het stadje in de staat Nevada mag nu geen buitenlandse vlag meer worden vertoond zonder Amerikaanse vlag erbij.

Die landverraders van de ACLU protesteren natuurlijk weer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 18 november 2006 @ 09:41:22 #76
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_43650568
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 05:06 schreef kLowJow het volgende:
mmhh... beetje tijdsverschil... DVDtje al afgelopen?
Om 5 uur 's ochtends, mja.
Was heel naar dvd'tje. the last Horror Movie. Opgezet als een documentaire over een serial-killer, maar hij eindigde heel eng en ik ben niet easely scared. Kut film.
pi_43650787
sjonge, wat voel ik me gebroken, de meest bizarre en intense droom in lange tijden, doodvermoeiend
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:33 schreef Godslasteraar het volgende:

Fat bottomed girls,

.............
maar dit is een goed begin van de zaterdag
pi_43650834
Weekend! Alle tijd om eens goed te gaan zitten voor: De enige echte POL trofeeën!

Oftewel: wie geeft het topic een schop .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 18 november 2006 @ 10:07:03 #79
66825 Reya
Fier Wallon
pi_43650855
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:05 schreef sigme het volgende:
Weekend! Alle tijd om eens goed te gaan zitten voor: De enige echte POL trofeeën!

Oftewel: wie geeft het topic een schop .
Ik heb nog maar eens over mijn hart gestreken
pi_43650916
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:07 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik heb nog maar eens over mijn hart gestreken
Je bent een goeie knul. Subtiel hoor .
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:30:28 #81
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43652073
Gloeiende, gloeiende mn rechterarm is stuk
Hoop dat het geen RSI is.
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
DD
oh, dat is nu weer jammer. Ik hou meer van het handzame formaat dat zo guitig de ontdekking van Newton bevecht.
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:53 schreef sigme het volgende:
Ja. Ik ben zo snel als ik kan. Jij edit váák.
Ik kan dan ook niet typen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:33:31 #82
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43652122
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 08:56 schreef sigme het volgende:
WASHINGTON (ANP) - De gemeenteraad van de Amerikaanse stad Pahrump heeft een verordening aangenomen waarbij het verboden is een buitenlandse vlag hoger op te hangen dan een Amerikaanse vlag. Bij overtreding dreigt een boete van vijftig dollar of een taakstraf van dertig uur dienstverlening.

Volgens een van de gemeenteraadsleden is de maatregel gericht tegen ,,die clandestiene immigranten die betogen en met hun vlag zwaaien''. In het stadje in de staat Nevada mag nu geen buitenlandse vlag meer worden vertoond zonder Amerikaanse vlag erbij.
en terecht. Ik heb nog ergens het NL vlaggenprotocol slingeren op mn harde schijf. Daarin staan ook dergelijke eisen
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:35:11 #83
54772 Silmarwen
pi_43652154
Op mijn bruiloft hingen de Schotse vlag en de Nederlandse vlag evenhoog... Ben ik nu stout geweest.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:35:35 #84
66825 Reya
Fier Wallon
pi_43652166
Een welgemeend advies: ga nooit onderzoek doen naar de overheid, je verdrinkt werkelijk in de stuurgroepen, adviesgroepen, statuten, convenanten, verslagen, monitors etc.
pi_43652280
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:30 schreef Napalm het volgende:
Gloeiende, gloeiende mn rechterarm is stuk
Hoop dat het geen RSI is.
Je hoeft niet elke trend te volgen hoor.. Seks is uit rukken is in..
quote:
[..]

oh, dat is nu weer jammer. Ik hou meer van het handzame formaat dat zo guitig de ontdekking van Newton bevecht.
Mijn hoofd zit vol nutteloze informatie.. Onder andere iets over dat gevecht en Silmarwen .
quote:
[..]

Ik kan dan ook niet typen.
He? Waar is -ik-maak-nooit-fouten-Napalm?

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 18-11-2006 11:43:05 (ghe. typo) ]
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:39:50 #86
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43652292
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:37 schreef Silmarwen het volgende:
Ja hij deed eerst heel gemeen tegen mij ':'( om mij vervolgens in de sc mee uit te vragen.

Mannen zijn rare wezens.
Je moet een beetje mysterieus blijven..
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:45 schreef Godslasteraar het volgende:
dat vind ik nou ook, er zijn er ook veels teveel van
Er moeten gewoon meer van die vieze homo`s komen.
SCH 4 teh w1n.
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:39 schreef Silmarwen het volgende:
Eigenlijk wel, maar ik verf het altijd donker. Blond maakt mijn gezicht zo vaal en dan komen mijn mooie groene ogen met die prachtige lange wimpers en mijn volle mond, niet zo mooi uit. Dus tegenwoordig is het bruin als basiskleur met donkerblonde en kastanjerode highlights erin. Het bevalt me wel eigenlijk.
Pfff, dat je er uberhaupt overnadenkt.

Vrouwen.

Al draagt een aap een gouden ring...

quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:39 schreef Silmarwen het volgende:
Maar, wat is nou het probleem eigenlijk. Men zegt veiligheid.
Het probleem is dat sommigen denken dat alles maar moet kunnen in NL. Wandelende tenten en naakte oude vrouwen passen niet in onze cultuur.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:42:15 #87
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43652342
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:39 schreef sigme het volgende:
Typfouten tellen niet.

Enkel weet- en redenatiefouten.
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:35 schreef Reya het volgende:
Een welgemeend advies: ga nooit onderzoek doen naar de overheid, je verdrinkt werkelijk in de stuurgroepen, adviesgroepen, statuten, convenanten, verslagen, monitors etc.
Die dingen zijn het eindresultaat. Hoe meer overleg, hoe belangrijker.
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:35 schreef Silmarwen het volgende:
Op mijn bruiloft hingen de Schotse vlag en de Nederlandse vlag evenhoog... Ben ik nu stout geweest.
Op welk grondgebied was het?
quote:

Ben serieus ongerust. Ik zit minstens 60 uur per week achter de pc (al 5 jaar lang). Misschien niet zo handig.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:43:54 #88
54772 Silmarwen
pi_43652373
quote:

[..]

[..]

Mijn hoofd zit vol nutteloze informatie.. Onder andere iets over dat gevecht en Silmarwen .
[..]

Jij onthoudt wel heel bijzondere informatie moet ik zeggen.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:44:16 #89
54772 Silmarwen
pi_43652382
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:42 schreef Napalm het volgende:

Op welk grondgebied was het?
Neerlandse.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:46:17 #90
54772 Silmarwen
pi_43652433
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:39 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik vond het eerder een beetje Bos of D66 achtig.
quote:

Vrouwen.

Al draagt een aap een gouden ring...

Silmarwen blijf een lekker ding.
quote:
Het probleem is dat sommigen denken dat alles maar moet kunnen in NL. Wandelende tenten en naakte oude vrouwen passen niet in onze cultuur.
Macaroni paste ook niet altijd bij onze cultuur, of vuurwerk, auto's ook niet of wat dacht je van seks voor het huwelijk, homohuwelijken en drugs. Nu hoort dat wel bij onze cultuur. Als onze cultuur eeuwig moet blijven stilstaan komen we denk ik niet zo ver als mens zijnde.
pi_43652450
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:39 schreef Napalm het volgende:

[..]

Vrouwen.
Ik herinner me iets over iemand die kwam melden donker haar en lichte ogen te hebben.
quote:
Naturisme is anders iets wat erg thuishoort bij in de NoordEuropese cultuur. En wordt voor een belangrijk deel gedragen door oudere dames (en heren).
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:51:28 #92
54772 Silmarwen
pi_43652542
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik herinner me iets over iemand die kwam melden donker haar en lichte ogen te hebben.
Is anders best sexy.
quote:
Naturisme is anders iets wat erg thuishoort bij in de NoordEuropese cultuur. En wordt voor een belangrijk deel gedragen door oudere dames (en heren).
Desalniettemin is dat best disturbing als je rustig rondloopt bij de Vlietlanden en je eindigt ineens op een naturiste strand met veelal ouderen mensen. Waarom hebben voornamelijk oudere mensen de drang om naakt rond te lopen. Eerlijk waar, dat is gewoon gemeen. Ik heb liever dat daar een verbod op komt dan op die boerka's. Dit doen geen pijn aan je ogen.
pi_43652547
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:42 schreef Napalm het volgende:

Ben serieus ongerust. Ik zit minstens 60 uur per week achter de pc (al 5 jaar lang). Misschien niet zo handig.
Edit . Speciaal voor jou moet ik tegenwoordig zelfs posts die ik al gelezen heb nalezen!
Je werkt teveel. Neem vrij. Ga je beraden op je toekomst en wordt boswachter of duikinstructeur of iets anders leuks.
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:43 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Jij onthoudt wel heel bijzondere informatie moet ik zeggen.
Vind je? Dingen die je niet kan terugzoeken moet je onthouden. Domme weetjes over politiek hoef ik dus niet te onthouden, de boezem van Silmarwen wel.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:53:12 #94
54772 Silmarwen
pi_43652583
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:51 schreef sigme het volgende:

Vind je? Dingen die je niet kan terugzoeken moet je onthouden. Domme weetjes over politiek hoef ik dus niet te onthouden, de boezem van Silmarwen wel.
De search is inderdaad wat matigjes. Je moest eens weten wat er van mij terug te vinden is.

Hihi
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:53:34 #95
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43652593
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:44 schreef Silmarwen het volgende:

Neerlandse.
Landverrader denk ik, het zou kunnen zijn dat bij bezoek van buitenlandse staatshoofden de vlaggen ook gelijk hangen. Al hangt de NL vlag dan wel links.

Hmm, op de wiki staat het niet.
http://nl.wikipedia.org/w(...)sen_van_meer_vlaggen

IK ga wel zoeken naar mijn pdf erover.
quote:

Ja?
quote:
Bleh.
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:46 schreef Silmarwen het volgende:

Ik vond het eerder een beetje Bos of D66 achtig.
quote:

Silmarwen blijf een lekker ding.
foto
quote:

Macaroni paste ook niet altijd bij onze cultuur, of vuurwerk, auto's ook niet of wat dacht je van seks voor het huwelijk, homohuwelijken en drugs. Nu hoort dat wel bij onze cultuur.
Ben ik ook allemaal tegen.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:53:43 #96
54772 Silmarwen
pi_43652600
Oe ik ga Sinterklaas kijken!
pi_43652620
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:51 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Is anders best sexy.
Waarom dacht je dat 'ie het even onder de aandacht kwam brengen?
quote:
[..]

Desalniettemin is dat best disturbing als je rustig rondloopt bij de Vlietlanden en je eindigt ineens op een naturiste strand met veelal ouderen mensen. Waarom hebben voornamelijk oudere mensen de drang om naakt rond te lopen. Eerlijk waar, dat is gewoon gemeen. Ik heb liever dat daar een verbod op komt dan op die boerka's. Dit doen geen pijn aan je ogen.
Och. Ik raak er niet zo van in de war. Zo ziet een mens eruit.
pi_43652642
*lurked*
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zaterdag 18 november 2006 @ 11:56:14 #99
54772 Silmarwen
pi_43652665
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:53 schreef Napalm het volgende:

[..]

Landverrader 9denk ik, het zou kunnen zijn dat bij bezoek buitenlandse staatshoofden de vlaggen ook gelijk hangen. AL hangt de NL vlag dan wel links.

Hmm, op de wiki staat het niet.
http://nl.wikipedia.org/w(...)sen_van_meer_vlaggen

IK ga wel zoeken naar mijn pdf erover.
Maar als ik enkel de Neerlandse vlag had opgehangen was ik ook een landveraadster geweest...
quote:
Die weten ook nooit wat ze willen. Of misschien was het wel erg Rutte. Achter elk vrouwelijk ding aanlopen?
quote:
foto
Fotoboek!
quote:
Ben ik ook allemaal tegen.
Ja seks voor het huwelijk is ook bijzonder naar ja!
pi_43652682
Dag meneer Knut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')