Lotte met waanideėnquote:Op maandag 20 november 2006 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Hoe zal het vanavond toch verder gaan?
Afl. 140: (donderdag 23 november) wordt ook wel leuk volgens mij.quote:Aflevering 137
Marcella vindt dat Vico de hulp van zijn vader moet inroepen om Emoda uit de crisis te halen. Freddy en Mara zoeken toenadering tot elkaar.
Ja met Jacques d'Anconaquote:Op maandag 20 november 2006 15:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Afl. 140: (donderdag 23 november) wordt ook wel leuk volgens mij.
Nee maar wel extra afleveringen na de 200quote:Op maandag 20 november 2006 18:37 schreef janimie het volgende:
hoezo gaat het "door" , wordt het een lange soap zonder einde ?
het lijkt me sterk dat die vertrekt, die serie draait vooral om haar.quote:Op maandag 20 november 2006 22:38 schreef n00cL30n het volgende:
Euhmz..... "Lotte" speelster had toch geen contract verlenging gekregen?
Ik zou het ook gek vinden, maar las dit laatst in het Veronica Magazine? Lijkt me stug dat ze hier zomaar wat inzetten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:26 schreef janimie het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat die vertrekt, die serie draait vooral om haar.
quote:
Vervolg Lotte in de planning bij Talpa
Lotte krijgt waarschijnlijk een vervolg. Dat meldt een woordvoerder van Talpa dinsdag. "We zijn voornemens door te gaan met de serie." Eerder waren er berichten dat de stekker uit het dagelijkse Talpa-programma zou worden getrokken. Volgens Talpa kloppen die berichten niet. "Al bij de start van Lotte was duidelijk dat er maar tweehonderd afleveringen gemaakt zou worden, zoals dat gaat met telenovelles", verklaart de woordvoerder. De serie is gebaseerd op de Columbiaanse serie 'Yo soy Betty la fea'.
Wegens het succes van de serie overweegt Talpa nu om nieuwe afleveringen te gaan schrijven. "Het is zeker niet uitgesloten dat er een vervolg komt. Maar voor het daadwerkelijk zo is moet er nog wel een krabbel gezet worden."
Voorlopig kunnen de kijkers nog genieten van Lotte, een lelijk meisje dat werkt bij een modeconcern. De komende maanden worden er nog ruim tachtig nieuwe afleveringen uitgezonden. [Novum/Radio.NL]
ik vind haar alles behalve lelijk, beetje mislukte serie is het wat dat betrefd, ugly betty vind ik iets geslaagderquote:Voorlopig kunnen de kijkers nog genieten van Lotte, een lelijk meisje dat werkt bij een modeconcern. De komende maanden worden er nog ruim tachtig nieuwe afleveringen uitgezonden.
zeer oud nieuws er zijn dus al nieuwe afleveringen aangekocht... en we hebben nog maar 62 afleveringen over... de media blundert alweerquote:
veel volgens mij maar irl is hij oko erg grappigquote:Op woensdag 22 november 2006 19:22 schreef janimie het volgende:
ik vraag me af hoeveel speekselspetters de revue passeren wanneer hugo in beeld is
Je hoort/ziet hem ook heel vaak voorbij komen met die LOI-"Wouter- het- kan- altijd- stouter" reclames he?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
veel volgens mij maar irl is hij oko erg grappig![]()
Zeg, er komen nog 60 afleveringen, laten we nog even positief blijven johquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef Treezz het volgende:
.. serie is minders, echt de liefde vico en lotte moest blijven .... ....maar ja
yep maar het einde is zoals het einde zou zijn dus ze schijven er een nieuwe verhallijn bij.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:31 schreef janimie het volgende:
en nog wat extra afleveringen
En nogsteeds heeft niemand iets doorquote:Op woensdag 29 november 2006 10:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Het zag er heftig uit in het voorfilmpje...
Gaaf!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
ZAl ik zo doen maar probeer vanavond echt te kijken Vico gaat flippen en op de vuist![]()
![]()
op talpa.tv kan je de aflevering weer afkijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:37 schreef n00cL30n het volgende:
Voor allebei geldt.... Ik heb het gemist... potvolblomme..... Kan iemand mij kort bijpraten?
terwijl het zo overduidelijk is, dat marcella ook helemaal nix ziet is ook raarquote:Op woensdag 29 november 2006 11:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En nogsteeds heeft niemand iets door![]()
Mmmm... moest toch maar eens gaan gebruiken als ik er aan toekom.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef janimie het volgende:
[..]
op talpa.tv kan je de aflevering weer afkijken
Jups... Sorrie.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:56 schreef janimie het volgende:
nou ja, nooit gedaan? je kan alles vanaf aflevering 1 GRATIS bekijken
Zal wel zo iets zijn ik hou van je ofzoquote:Op donderdag 30 november 2006 08:39 schreef n00cL30n het volgende:
Ben benieuwd naar wat Vico gaat zeggen op de slaapkamer van Lotte.
Tja.. misschien een leuke verhaalwending... Zwanger van de verloofde baas!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lotte en stouten ze ziet het niet he hoe erg Vico er mee zit
![]()
Ja. was weer een ontzettende topper!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lotte gaat plat en Vico heeft niks in de gaten.
En die droom van Vico![]()
En die Hugo![]()
Het was weer een aflevering met humor.
Ach dat zou dan toch in het plaatje passen van lelijke eend naar prachtige zwaan. Lotte steelt dan de show en ziet er oogverblindend uit, bla 3x.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:23 schreef janimie het volgende:
keb vereselijk om hugo moeten lachen ja
met lotte als model lijkt er een natte droom voor vico uit te zijn gekomen
en het blijft toch grappig om te zijn wanneer L & V boos naar elkaar doen.
200.000 kijkers gemiddeld is een succes bij Talpa?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef Wilfret het volgende:
Wegens het succes van de serie overweegt Talpa nu om nieuwe afleveringen te gaan schrijven.
Verheug je er maar niet opquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ach dat zou dan toch in het plaatje passen van lelijke eend naar prachtige zwaan. Lotte steelt dan de show en ziet er oogverblindend uit, bla 3x.![]()
Ze hebben de grens verlaagd. Boven de 100.000 is het vanaf nu een succes denk ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
200.000 kijkers gemiddeld is een succes bij Talpa?
een succes in talpa-termen dusquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
200.000 kijkers gemiddeld is een succes bij Talpa?
Woei!!!!! En...quote:Op maandag 4 december 2006 11:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgende week weer romantiek!!!
![]()
en vanaf 5 februari om 18:00![]()
Mennnnn... Had mijn schoonouders op bezoek.... Vertel vertel vertel!quote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hugo die Lotte ziet liggen aaaaaaaaaaaaaah![]()
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hij komt het kantoor binnengelopen en ziet Lotte liggen en hij gaat weer zo wapperen met zijn handen en dan aaaah wat is dat![]()
daarna vraagt hij ook nog is er geen bloed
![]()
En Vico die als ze net bijkomt weer gaat schreeuwen![]()
Hij gaat een aanzoek doen dus dat denk ik welquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:08 schreef DJJoris het volgende:
Whoei, gaan ze nu echt dichter bij elkaar komen denk je?
Ik kan niet wachten, heb een paar dagen in moeten halen en ben nu weer bij.
Ben jij mijn Lotte orakel Bubseltje?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij gaat een aanzoek doen dus dat denk ik wel![]()
lijkt er wel op hequote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben jij mijn Lotte orakel Bubseltje?
Thnx, je bent een kanjertje!quote:
ons geheimpje hoor.quote:
Maar wanneer gaat het uit met Marcella danquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:59 schreef kissa het volgende:
Volgende week wordt het echt leuk![]()
(heb de previews gelezen in de tv-gids van volgende week)
Nee niet echt ze luisterde naar Niekquote:Op woensdag 6 december 2006 09:40 schreef n00cL30n het volgende:
Ach ja... helaas niet te veel mee kregen van de aflevering van gisteren. (Moet ook koken he?)
Maar kon wel afleiden dat Lotte niet echt slim bezig was?
Naar Niek luisteren is sowieso een no no! Oei!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee niet echt ze luisterde naar NiekZe nam haar telefoon toen Vico belde en toen hing ze op
.
Daarna zat ze de foto's van Parijs te verscheuren en haar ouders lieten Vico niet binnen![]()
dat heet spanning opbouwenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee niet echt ze luisterde naar NiekZe nam haar telefoon toen Vico belde en toen hing ze op
.
Daarna zat ze de foto's van Parijs te verscheuren en haar ouders lieten Vico niet binnen![]()
Jups! Eensch!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Alleen van Nieks kant dacht ik. Dat dacht ik al eerder wel eens bij haar op bed toen dachten we dat hij haar wilde kussen![]()
quote:Save room for me nowwwwwwwww... lalalaaaaa
dat gekruip van vico ben ik ondertussen ook wel zatquote:Op donderdag 7 december 2006 19:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nou dieper dan dit kan ze niet zinken![]()
En hierdoor te cashen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:33 schreef janimie het volgende:
of (onnodig) lang te rekken
Hoop Ik ook.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgende week is het hopelijk beter.
Tja.. mannen kunnen soms zo subtiel zijn op het niet liegen- vlak.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vond die opmerking van Vico wel goed. Mijn perfecte vrouw is efficiėnt etc. En dat terwijl Marcella alles kwijt is en hij heeft het dus duidelijk over Lotte![]()
Tja.. en toch.. Lotte niet minder dan Marcella.quote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Marcella heeft toch een Chinese muur aan beton voor d'r kop dus tja![]()
Vind ik van wel die ziet wle dat hij nog verliefd is alleen wil ze het niet zienquote:Op zondag 10 december 2006 17:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. en toch.. Lotte niet minder dan Marcella.
Tja... Maar ze ziet niet in, dat hij echt series is met haar, en niet met Marcella.quote:Op zondag 10 december 2006 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vind ik van wel die ziet wle dat hij nog verliefd is alleen wil ze het niet zien![]()
quote:Het sprookje gaat 9NOG EVEN? verder. De Talpa serie Lotte krijgt na de geplande 200 afleveringen een vervolg, en is daarmee sowieso tot en met april 2007 iedere werkdag te zien. Lotte en Vico – wederom gespeeld door Nyncke Beekhuyzen en Lars Oostveen zullen dan onder meer hun handen vol krijgen aan de kliek met roddelende secretaresses.
Programmadirecteur van Talpa TV, Remko van Westerloo zegt: "Lotte heeft inmiddels een vast en trouw publiek in de vooravond weten te veroveren, en de serie past goed bij onze zender. Voorlopig hebben we 35 afleveringen bijbesteld, maar het is zeker niet gezegd dat het daar bij blijft".
Idd... Thnx voor het linkje.quote:Op zondag 10 december 2006 17:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze is gewoon een beetje dom
http://www.youtube.com/watch?v=EjJMZ2j6xnw
Beste scčne van vorige week![]()
quote:
Niek is gewoon ook om tequote:Op maandag 11 december 2006 19:22 schreef Gollemrulez het volgende:
![]()
En ik begin me steeds meer aan Niek te irriteren.
dat heb ik nou ook, dalijk wordt het gewoon een langdralige soap zonder eindquote:Op maandag 11 december 2006 19:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Moet het wel wat beter worden dan dit weinig fun vandaag![]()
Die 35 afleveringen extra kunnen wel leuk worden maar aub niet eindeloosquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:13 schreef janimie het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook, dalijk wordt het gewoon een langdralige soap zonder eind![]()
ik las in de spits dat ze tot in april doorgaan
idd ik baal ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Pff anders ga je ff alles vertellen...
Niet dat dat niet te verwachten was, maar het rekken gaat dus gewoon nog even door![]()
Maar dat wist ik alquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:25 schreef Gollemrulez het volgende:
En het leukste personage stopt ook nog eens voor de verlenging...
LoLz... Contactje getekend?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar gaan mijn zwijgplicht![]()
![]()
Zal wel anders zijn zonder onze Hugoquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Contactje getekend?
GRiNNiK...
Maar als ik tussen de regels lees, houdt dit in dat Hugo weg gaat?
Mennnnn...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zal wel anders zijn zonder onze Hugo![]()
Ja ik heb een contractje getekend ja![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnn...
EN als ik nu eens...?
Lassieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lassieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Hohoho....quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ben netjes getrouwd hoor
![]()
Had zijn gezicht wel willen zien toen ik met Vico op de foto ging![]()
![]()
Dat vermoeden had ik ook. Zeker zoals hij toen bij Shownieuws was.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik verdenk hem van ho zeker omdat hij zo misterieus doet over zijn relatie![]()
Het leek ook net alsof hij niet wist hoe hij met zijn vrouwelijke fans om moest gaan. Dit vond mijn man ook en die vind er allemaal maar niks aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook. Zeker zoals hij toen bij Shownieuws was.
Ach ja... Sommige mensen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het leek ook net alsof hij niet wist hoe hij met zijn vrouwelijke fans om moest gaan. Dit vond mijn man ook en die vind er allemaal maar niks aan![]()
Huh wat waarquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hebben gesextgeweldig zo lief
![]()
en ow wat een meiden zijn er jaloersquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:45 schreef Gollemrulez het volgende:
En dat met een homo. ..
Ik wacht meer op een Lotte naaktquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:35 schreef Rinaas het volgende:
Beetje jammer dat ze Vico niet naakt lieten zien ;-)
Was mij te kort stukje, haha.
Ik hoop niet dat Lotte nu weer moeilijk gaat doen..
haha... nou ik kan wel anderen bedenken.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Ik wacht meer op een Lotte naakt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
en ow wat een meiden zijn er jaloers![]()
ik had zelf idd ook niet meteen door dat ze bezig warenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:35 schreef Rinaas het volgende:
Beetje jammer dat ze Vico niet naakt lieten zien ;-)
Was mij te kort stukje, haha.
Ik hoop niet dat Lotte nu weer moeilijk gaat doen..
Ik zeg er zijn er bij ik ook niet hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 07:41 schreef janimie het volgende:
[..]
dus niet, ook ik denk btw dat hij homo is, net als dat geert (mark) dat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:05 schreef DJJoris het volgende:Ow?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Hij zei van wat goed dat de confectielijn gaat lopen. Patries zei toen van dat vind je leuk voor Emoda maar niet voor Vico ofzoiets.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:54 schreef janimie het volgende:
waarom huilde hij eigelijk ? dat stuk had ik gemist
Vreemd genoeg vond ik dit een leuke ontwikkeling van Daniel.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:02 schreef Gollemrulez het volgende:
Beetje raar idd... Het kon me niet overtuigen.
Mij ook niet maar hij schijnt echt tot inkeer te komenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:02 schreef Gollemrulez het volgende:
Beetje raar idd... Het kon me niet overtuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben benieuwd![]()
Het gaat iets te snel daarom is het volgende week ook al weer misquote:Op donderdag 14 december 2006 20:33 schreef janimie het volgende:
ik vind dat hele trouwgebeuren van V & L een beetje te sprookjesachtig onwerkelijk![]()
Oja, ik moet vrijdag ook nog kijken...quote:Op zondag 17 december 2006 13:19 schreef JacMar het volgende:
Ik wil de afleveringen van donderdag en vrijdag kijken, maar de site doet heel erg raar![]()
Dat lukt dus nietquote:Op zondag 17 december 2006 13:36 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Oja, ik moet vrijdag ook nog kijken...
Nog maar eens proberen dan...quote:
Wat raar. Hier deed ie het gewoon.quote:Op zondag 17 december 2006 14:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nog maar eens proberen dan...![]()
Nog steeds nietAls ik wil inloggen begint het beeld als een idioot te knipperen
![]()
Kan ik het ook nog ergens anders bekijken??
En is het nu wel gelukt?quote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef janimie het volgende:
dat geknipper had ik dus ook, ik had verkeerde inloggegevens ingevoerd. die site geeft je geeneens de kans om daar wat aan te doen.
Ja geweldig irri idd.. ik had van de week 1 letter verkeerd in mijn mail.. maar voordat ik daar achter wasquote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef janimie het volgende:
dat geknipper had ik dus ook, ik had verkeerde inloggegevens ingevoerd. die site geeft je geeneens de kans om daar wat aan te doen.
jahoor al een tijdje, heb m'n cache geleegd, kon ik alsnog alles opnieuw invoeren. Dan maar via je eigen pc proberne op te lossenquote:
Ik zeg niet dat ze een slet is, alleen dat ze nu gedrag vertoond dat er op lijktquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:42 schreef DJJoris het volgende:
Lotte gaat los ja. En slet zou ik haar niet noemen, waarschijnlijk gewoon bezig aan een inhaal slag ;-)
Zit schijnbaar wat adel in de familie....quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:57 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n onzin verhaal was dat van Mark tegen Lotte zeg, beetje ouderwets van de makers. Wat is die Vico nou helemaal?En Lotte heeft toch ook gewoon 'n goeie functie? Vind 't 'n onrealistisch punt in die serie, dat Lotte niet goed genoeg zou zijn voor Vico.
Hoe zou je het gedrag van Vico dan willen noemen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:19 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze een slet is, alleen dat ze nu gedrag vertoond dat er op lijkt![]()
Vico was natuurlijk al een sletquote:Op woensdag 20 december 2006 12:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Hoe zou je het gedrag van Vico dan willen noemen?![]()
En toch heeft hij al in best veel series in het buitenland gespeeldquote:Op woensdag 20 december 2006 14:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Bij de anderen heb ik dat niet. Ik ben totaal geen kenner, maar ik vind die best goed acteren. Ook al is het soms over de top, maar dat hoort een beetje bij de serie.
Ok danquote:Op woensdag 20 december 2006 14:02 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Vico was natuurlijk al een slet![]()
Jups.. Maar dat is dan al geweest toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Komt dat niet omdat het tegenwoordig overdag op tv wordt herhaald?
Nee hoor moet ook gewoon online kunnen de podcast kan je wel gewoon downloaden. Volgens mij is de webmaster met vakantiequote:Op vrijdag 22 december 2006 12:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Komt dat niet omdat het tegenwoordig overdag op tv wordt herhaald?
Ahaaa.. okee.. dan is het koel.... Effe een bammetje naar binnen drukken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor moet ook gewoon online kunnen de podcast kan je wel gewoon downloaden. Volgens mij is de webmaster met vakantie![]()
Om 16:30 ofzo wordt het nog een keer herhaald. En morgenochten alle afleveringen van deze week.
Daar heb je helemaal geen betrouwbare bron voor nodig om dat te weten..., dat zie je ook welquote:Op maandag 25 december 2006 17:00 schreef BalLon het volgende:
Vico is 'in het echt' homo en Geert Hoes is bi....
En dat heb ik uit zéér betrouwbare bron...
Dat was wel de beste fout die er ooit gemaakt isquote:Op woensdag 27 december 2006 21:46 schreef janimie het volgende:
ik lig net naar de afleveringvan vandaag op inet te kijken, 'verlamde' marcella beweegt gewoon vrolijk haar voetjes in bed terwijl ze in gesprek is met Vico![]()
Heb ik toch gelijkquote:Vico is 'in het echt' homo en Geert Hoes is bi....
welke bron trouwensquote:Op maandag 25 december 2006 17:00 schreef BalLon het volgende:
Vico is 'in het echt' homo en Geert Hoes is bi....
Ben bang van wel jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:36 schreef DJJoris het volgende:
omg wat een draaikont is Lotte toch lijkt het wel.
What's next? Weer ontslag nemen bij Emoda en dan toch weer niet?
euhm Vico twijfelt niet het is puur Lotte die hem dwingt een keuze te makenquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:12 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't ook irritant worden. Sinds Vico weer twijfelt kijk ik maar niet meer. Ik lees 't hier wel als er opeens iets schokkends is gebeurd waardoor ik per sé de aflevering terug moet kijken![]()
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:08 schreef janimie het volgende:
wat wel geinig is om te zien: de nieuwe ontwikkelingen tussen niek en marcella
ik wel hoor ,quote:
Bah! Dat belachelijke wijf komt ook overal waar ik haar _niet_ wil zien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgende week Georgina Verbaan als nichtje van Ineke ben benieuwd![]()
Jeej voor de dag van de 201ste aflevering volgens de Lotte site!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens aflevering 200 is volgens de site van Lotte op dinsdag 20 februari, maar volgens de kalender komt hij op de 19de
Zit jij in 201 dan?quote:
Screencaps!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
nee 200![]()
zit weer lekker op te letten
Ach joh... Dat is toch geen wereld shokkend iets... Jezelf laten zien? Zolang je niet teveel laat zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
screencap's komen er zeker maar of ik mezelf laat zien![]()
en er waren veel figuranten
Ow?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sta nu al met mijn rug op de talpa.tv preview van deze winter
ik heb jou al op dat andere forum gezien, zwartharig en kortgeknipt toch ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
zozo dan moet je welhaast de grootste fan zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
omvang misschien welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
zozo dan moet je welhaast de grootste fan zijn![]()
Nee hoor is een computer die terug praatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:48 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat houdt dat lotte op je msn eigenlijk in. Dan is nynke online tussen de koffie door ofzo?
jeetje wat wil je nog meer....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor is een computer die terug praat![]()
Yep. Leuker dan het oneindige geneuzel tussen Lotte en Vico.quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:08 schreef janimie het volgende:
wat wel geinig is om te zien: de nieuwe ontwikkelingen tussen niek en marcella
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik volg het ook omdat mijn kuiken van bijna zeven het allemaal prachtig vindt. Die zit met grote regelmaat heel verontwaardigd tegen de televisie te tetteren. Maar zij is inmiddels ook het gezanik tussen Vico en Lotte beu..
gewoon een goed montuurtje aangeshaft, thats all, werd ook tijd btwquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er is een nieuwe promo op Lotte.tv op zich niet schokkend maar Lotte is wel kwa uiterlijk veranderd!
en dan ook zo'n lomp hoofd erby...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef janimie het volgende:
grappige aflevering vandaag, moest lachen om dat functioneringsgesprekken obstakel tussen vico en lotte
sophia "mn enige target is de bus van half 6"![]()
idd dat wist ik ook alquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:31 schreef janimie het volgende:
[..]
gewoon een goed montuurtje aangeshaft, thats all, werd ook tijd btw
dat vond ik ook zo'n een rare wending ineens, ik dacht dat het allang al was opgeheven na de aflossingquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd dat wist ik ook alen Terra Moda heeft ineens veel meer schuld terwijl het alleen Vogelkasteel was
![]()
Ow.. dan heb ik het altijd verkeerd begrepen, aangezien ik dacht dat Niek Terra Moda deed?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
En er klopt nog meer niet een advocaat van de 'schuldeisers' bij Mark terwijl Emoda daar niks mee te maken heeft. Het een losse BV is en alleen Lotte er verantwoordelijk voor is dus als hij bij Lotte op bezoek had gegaan had het beter geklopt erg jammer![]()
Niek deed het idd en Lotte is eindverantwoordelijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow.. dan heb ik het altijd verkeerd begrepen, aangezien ik dacht dat Niek Terra Moda deed?
Ach.. Ik maar denken dat ze alle verantwoordelijkheid ook aan Niek had overgedragen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niek deed het idd en Lotte is eindverantwoordelijk
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:26 schreef Markeerstift het volgende:
Eigenlijk zitten we met zn allen te wachten tot op het eindresultaat:
LotteVicco
MarkPatricia
MaraFreddie
MarcellaNiek
Of zou er nog iets onverwachts gaan gebeuren ?
Een dode Lotte op het eind![]()
dat zei ik erboven alquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:32 schreef janimie het volgende:
dan had die advocaat eigelijk meteen lotte erop moeten aanspreken.
oeps, dat staat een beetje dubbelop
I don't tellquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:26 schreef Markeerstift het volgende:
Eigenlijk zitten we met zn allen te wachten tot op het eindresultaat:
LotteVicco
MarkPatricia
MaraFreddie
MarcellaNiek
Of zou er nog iets onverwachts gaan gebeuren ?
Een dode Lotte op het eind![]()
Spoilsport.quote:
Het is ook niet zo spannend op het moment hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:34 schreef n00cL30n het volgende:
Sjeweets. Alles goed... Ligt al een tijdje stil hier in dit topic?
Dat is misschien wel zo... Maarja.. dan hoeven we toch niet gelijk ons stil te houden?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is ook niet zo spannend op het moment he![]()
en?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:04 schreef janimie het volgende:
kerstkaarten sturen naar de cast ??
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |