Lotte met waanideėnquote:Op maandag 20 november 2006 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Hoe zal het vanavond toch verder gaan?
Afl. 140: (donderdag 23 november) wordt ook wel leuk volgens mij.quote:Aflevering 137
Marcella vindt dat Vico de hulp van zijn vader moet inroepen om Emoda uit de crisis te halen. Freddy en Mara zoeken toenadering tot elkaar.
Ja met Jacques d'Anconaquote:Op maandag 20 november 2006 15:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Afl. 140: (donderdag 23 november) wordt ook wel leuk volgens mij.
Nee maar wel extra afleveringen na de 200quote:Op maandag 20 november 2006 18:37 schreef janimie het volgende:
hoezo gaat het "door" , wordt het een lange soap zonder einde ?
het lijkt me sterk dat die vertrekt, die serie draait vooral om haar.quote:Op maandag 20 november 2006 22:38 schreef n00cL30n het volgende:
Euhmz..... "Lotte" speelster had toch geen contract verlenging gekregen?
Ik zou het ook gek vinden, maar las dit laatst in het Veronica Magazine? Lijkt me stug dat ze hier zomaar wat inzetten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:26 schreef janimie het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat die vertrekt, die serie draait vooral om haar.
quote:
Vervolg Lotte in de planning bij Talpa
Lotte krijgt waarschijnlijk een vervolg. Dat meldt een woordvoerder van Talpa dinsdag. "We zijn voornemens door te gaan met de serie." Eerder waren er berichten dat de stekker uit het dagelijkse Talpa-programma zou worden getrokken. Volgens Talpa kloppen die berichten niet. "Al bij de start van Lotte was duidelijk dat er maar tweehonderd afleveringen gemaakt zou worden, zoals dat gaat met telenovelles", verklaart de woordvoerder. De serie is gebaseerd op de Columbiaanse serie 'Yo soy Betty la fea'.
Wegens het succes van de serie overweegt Talpa nu om nieuwe afleveringen te gaan schrijven. "Het is zeker niet uitgesloten dat er een vervolg komt. Maar voor het daadwerkelijk zo is moet er nog wel een krabbel gezet worden."
Voorlopig kunnen de kijkers nog genieten van Lotte, een lelijk meisje dat werkt bij een modeconcern. De komende maanden worden er nog ruim tachtig nieuwe afleveringen uitgezonden. [Novum/Radio.NL]
ik vind haar alles behalve lelijk, beetje mislukte serie is het wat dat betrefd, ugly betty vind ik iets geslaagderquote:Voorlopig kunnen de kijkers nog genieten van Lotte, een lelijk meisje dat werkt bij een modeconcern. De komende maanden worden er nog ruim tachtig nieuwe afleveringen uitgezonden.
zeer oud nieuws er zijn dus al nieuwe afleveringen aangekocht... en we hebben nog maar 62 afleveringen over... de media blundert alweerquote:
veel volgens mij maar irl is hij oko erg grappigquote:Op woensdag 22 november 2006 19:22 schreef janimie het volgende:
ik vraag me af hoeveel speekselspetters de revue passeren wanneer hugo in beeld is
Je hoort/ziet hem ook heel vaak voorbij komen met die LOI-"Wouter- het- kan- altijd- stouter" reclames he?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
veel volgens mij maar irl is hij oko erg grappig![]()
Zeg, er komen nog 60 afleveringen, laten we nog even positief blijven johquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:25 schreef Treezz het volgende:
.. serie is minders, echt de liefde vico en lotte moest blijven .... ....maar ja
yep maar het einde is zoals het einde zou zijn dus ze schijven er een nieuwe verhallijn bij.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:31 schreef janimie het volgende:
en nog wat extra afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |