oh was jij dat?quote:
Bij deze dan. Ik zie Piet Paulusmaquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoi![]()
zitten jullie ook vol spanning naar die dominosteentjes te kijken?![]()
oh sorry dit moet in het sc-topic zeker![]()
Jeejquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Yurithemaster + 1 dat was snel
moet gaan namelijk, morgen vroeg weer trainenyay !
kusjes
En tog is het niet de K2quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:53 schreef erkel het volgende:
De K2 (spreek uit: Keetoe; ook bekend als Mount Godwin-Austen, Qogir Feng, Chogori of Dapsang en overigens een trots van de Pakistanen) is een berg gelegen in het Himalayagebergte vlakbij de grens tussen Pakistan en China. Met zijn 8611 meter is het de op één na hoogste berg ter wereld en volgens kenners de moeilijkste om te beklimmen (bijnaam 'killer mountain' sterftecijfer van 22%).
![]()
bron is wiki
Fok is te traag, ik ga liggen![]()
En nog steeds is de K2 niet goedquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:39 schreef Supersheep het volgende:
Dan gok ik op de K2...
Neequote:Op zaterdag 18 november 2006 00:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ana purna?
K2 is zelf al een top van een berg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vraag de op een na hoogste bergtop en als de K2 de op een na hoogste berg is wordt dus het antwoord?
Weet ik veel hoe je het anders kan uitleggenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
K2 is zelf al een top van een berg.Dus K2 is weldegelijk een top.
Die heeft er niet veel mee te makenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jezus
Jeejquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
James Bond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |