die dusquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Faithless - Sunday 8 p.m.
Knap hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:12 schreef Soempie het volgende:
wat vinden jullie van m'n paint skills?![]()
ey!quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:12 schreef Soempie het volgende:
wat vinden jullie van m'n paint skills?![]()
10 minuten regel hequote:Op vrijdag 17 november 2006 22:18 schreef peaceman het volgende:
vraag komt eraan...
Ik geloof dat je die in je profiel openbaar kan maken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:20 schreef Nesle het volgende:
Zeg, ff een vraag.
Joel me de AKQ niet uit aub maar;
hoe kan het toch dat ik bij mij niet zoon fotoboek icoontje kan zien en bij bijv soemp en peaceman wel?
Daarom meld ik het ook slimpie..quote:
Naar je fobo, instellingen wijzigen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:20 schreef Nesle het volgende:
Zeg, ff een vraag.
Joel me de AKQ niet uit aub maar;
hoe kan het toch dat ik bij mij niet zoon fotoboek icoontje kan zien en bij bijv soemp en peaceman wel?
I Know.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom meld ik het ook slimpie..
Nou, ik dus kijken. Ik had alles al aangevinkt? Behalve dat laatste ding?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Naar je fobo, instellingen wijzigen.
Laat een icoontje zien op het forum - aanvinken
klaar
Je bent bij instelling wijzigen in je fobo aangekomen dus?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou, ik dus kijken. Ik had alles al aangevinkt? Behalve dat laatste ding?![]()
ik ben blond
Ik vroeg me nou de hele tijd al af of jij dat bent in je avatar?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou, ik dus kijken. Ik had alles al aangevinkt? Behalve dat laatste ding?![]()
ik ben blond
Ja, dat ben ik wel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vroeg me nou de hele tijd al af of jij dat bent in je avatar?
blaat!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:34 schreef peaceman het volgende:
misschien kunnen jullie even naar t slowchat-topic?
Niet dat het mij kan schelen, maar sommige mensen hebben mij eens laten weten dat offtopic gepraat niet wenselijk is in dit zeer serieuze topic.![]()
nu komen we in elk geval wat dichter bij het onderwerp...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:34 schreef Homdeck het volgende:
Het is ook een nummer the velvet underground toch? gaat het daar over?
't is al klaarquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:34 schreef peaceman het volgende:
misschien kunnen jullie even naar t slowchat-topic?
Niet dat het mij kan schelen, maar sommige mensen hebben mij eens laten weten dat offtopic gepraat niet wenselijk is in dit zeer serieuze topic.![]()
En daarmee bedoel je?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:42 schreef Neleos het volgende:
Gaat het over "The Factory"?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:45 schreef Soempie het volgende:
The Factory van Warhol![]()
volgens mij gaat het daar niet over.
Voordat je denkt dat ik je punt wilde inpikken
Als het wel over The Factory gaat, dan dan dan..want ik ken het niet
![]()
en dan zou ik het wel moeten kennen..
De ondertitel luidt: The Story of Drugs and Popular Musicquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:Drugs? Door de Rock & Roll Groep ?
hoiquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoi![]()
zitten jullie ook vol spanning naar die dominosteentjes te kijken?![]()
oh sorry dit moet in het sc-topic zeker![]()
oh was jij dat?quote:
Bij deze dan. Ik zie Piet Paulusmaquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoi![]()
zitten jullie ook vol spanning naar die dominosteentjes te kijken?![]()
oh sorry dit moet in het sc-topic zeker![]()
Jeejquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Yurithemaster + 1 dat was snel
moet gaan namelijk, morgen vroeg weer trainenyay !
kusjes
En tog is het niet de K2quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:53 schreef erkel het volgende:
De K2 (spreek uit: Keetoe; ook bekend als Mount Godwin-Austen, Qogir Feng, Chogori of Dapsang en overigens een trots van de Pakistanen) is een berg gelegen in het Himalayagebergte vlakbij de grens tussen Pakistan en China. Met zijn 8611 meter is het de op één na hoogste berg ter wereld en volgens kenners de moeilijkste om te beklimmen (bijnaam 'killer mountain' sterftecijfer van 22%).
![]()
bron is wiki
Fok is te traag, ik ga liggen![]()
En nog steeds is de K2 niet goedquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:39 schreef Supersheep het volgende:
Dan gok ik op de K2...
Neequote:Op zaterdag 18 november 2006 00:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ana purna?
K2 is zelf al een top van een berg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vraag de op een na hoogste bergtop en als de K2 de op een na hoogste berg is wordt dus het antwoord?
Weet ik veel hoe je het anders kan uitleggenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
K2 is zelf al een top van een berg.Dus K2 is weldegelijk een top.
Die heeft er niet veel mee te makenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jezus
Jeejquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
James Bond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |