Nóg een? Dat wordt me te gek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Lienekien..mag ik er nog een puntje bij?![]()
Je hebt gelijk, overheen gekeken. sorryquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb 2 punten behaald. Op de 5e en 6e pagina eentje![]()
zit je op cicero?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kan een beetje langzaam antwoorden en dergelijke want ik heb pauze en ze zijn aan het filmen hier in de klasexcuses daarvoor
Waar voor waren ze eigenlijk aan het filmen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
@ Yurithemaster jup zit op cicero.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar voor waren ze eigenlijk aan het filmen?
Administratie, Zag net een paar figuurtjes met een camera naar binnen gaan toen ik naar buiten gingquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]wat voor opleiding doe je dan , dat je dat weet?
en ik heb géén idee ik wou niet gefilmd worden.. ze gingen 1e jaars filmen dat ze shit aan het fixen waren routers en kabels e.d
Nee, maar lego komt wel van leg godt ('speelgoed'), geloof ik, niet?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef Lienekien het volgende:
Nee.
Ik zie overigens geen verband tussen zijn naam en de naam van het speelgoed.
whehe ja bullshitquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Administratie, Zag net een paar figuurtjes met een camera naar binnen gaan toen ik naar buiten ging
dat het onzin is dat ze gaan filmen.. al die kids moesten acteren en doen alsof ze druk bezig waren. terwijl ze normaal allemaal op hun laptopje aan het counterstriken zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |