oja dat kan ook wel eens kloppenquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Italië
oja dat kan ook wel eens kloppenquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:29 schreef Neleos het volgende:
Ik dacht Oostenrijk
quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:29 schreef Homdeck het volgende:
finland toch?
Dat zijn er 4quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:11 schreef Soempie het volgende:
tvp
sla
spitskool
spruitjes
spinazie
sssssssssssss
Lienekien +1quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Snijbonen
Sperziebonen
Sla
Selderij
Snijbieten
Spruiten
Spinazie
Schorseneren
Doe d'r wat aan Wooz!quote:
Ja precies ik merk 'tquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:12 schreef ChrisJX het volgende:
Dat zal met de kuren van FOK te maken hebben
quote:Your beauty is beyond compare,
With flaming locks of auburn hair,
With ivory skin and eyes of emerald green...
Waarbij 1 X voor de titel staatquote:X X X
I'm beggin of you, please don't take my man
X X X
Please don't take him, just because you can
Ja dahaaagquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:52 schreef dartfanaat het volgende:
Jolene - The White stripes
btw: de politicus is Fred Teeven (vraag van Wooz)
Ook dahaaagquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja dahaaag
Nx white stripes. Ik wil de originele zangeres.
maakt niet uit ChrisJXquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:55 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Natuurlijk
cafca +1
Sorry dartfanaat
Nope, maar goede gokquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:11 schreef Neleos het volgende:
Tanith Lee?
quote:Bekende boeken van haar hand zijn onder andere de Aardzee-serie, Duisters linkerhand (The Left Hand of Darkness) en De ontheemde (The Dispossessed). Ze heeft een groot aantal prijzen gewonnen, waaronder vijf Hugo Awards en vier Nebula Awards, de twee bekendste onderscheidingen voor sciencefiction.
dartfanaat +1quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:52 schreef dartfanaat het volgende:
Jolene - The White stripes
btw: de politicus is Fred Teeven (vraag van Wooz)
quote:
ding!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:57 schreef Soempie het volgende:
oooooo die andere flutfilm.. over..ik heb hem niet afgekeken!
The village!
beterschapquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:02 schreef erkel het volgende:
Zonet ff 'Gewoon Jan Smit' gekeken, was weer leukgame on...
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef Soempie het volgende:sorrie Neleos...omdat jij signs omschreef wist ik the village ook.
Lady in the water leek me ook niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |