abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43687775
Scientology is het geloof dat de zielen van buitenaardse wezens hier zijn gedumpt door een kwaadaardige dictator. Vervoer ging door middel van ruimteschepen in de vorm van DC10 vliegtuigen. Deze zielen van buitenaardse wezens zijn de bron van alle ellende op deze wereld.
Dit alles bedacht door een gesjeesde science fiction schrijver.

Ik verzin dit niet, dit is echt wat ze geloven.
pi_43690029
quote:
Op zondag 19 november 2006 16:18 schreef oheng het volgende:
Scientology is het geloof dat de zielen van buitenaardse wezens hier zijn gedumpt door een kwaadaardige dictator. Vervoer ging door middel van ruimteschepen in de vorm van DC10 vliegtuigen. Deze zielen van buitenaardse wezens zijn de bron van alle ellende op deze wereld.

Toch wel triest dat zoveel celebrities hier ook nog helemaal voor gaan ook. Ik dacht dat zo'n gast als John Travolta wel een beetje weldenkend was, maar blijkbaar is ie net zo gek als die Tom Cruise, en die is behoorlijk de weg kwijt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43690134
En weer belastinggeld naar vijanden van onze samenleving.
pi_43697095
quote:

dat david icke gebeuren, van de lizard people ? ach ja, het zou kunnen, net zoals de matrix ook zou kunnen .. amusante hersengymnastiek dat soort verzinsels ..
het is alleen lullig als het alweer niets anders is dan een leuk opzetje om de onnozele zoekende medemens zijn centjes uit de zakken te kloppen

nah, ik heb het over de meer reeele dingen, sporen uit het verleden zoals bvb die oeroude lijnen op de peruviaanse hoogvlaktes die vanuit de ruimte op landingsbanen lijken, met daar in de buurt grote hoeveelheden (door hitte ?) verglaasde steen, een maya'anse kalender die nauwkeuriger blijkt te zijn dan de onze, en dat is dan alleen maar zuidamerika, er zijn wereldwijd bewijzen in overvloed voor wie het wil zien en de verbindingen leggen.
het eerste boek wat ik daarover heb gelezen was Däniken, Erinnerungen an die Zukunft (Waren de goden kosmonauten) . 18 lentes jong, een jaartje eerder al mijn lidmaatschap van de kerk opgegeven, en vanaf dat moment voorgoed bedorven voor elk soort godsdienst ..
het is dan ook een boek dat ik iedereen aanraad om te lezen, het is net alsof je eindelijk een referentiekader krijgt aangereikt waarin al die losse fragmenten van ongerijmdheden passen en een zinvol geheel opleveren
pleased to meet you
pi_43873706
Protesten om Cultuurhuis Marhaba
De oprichting van kunst- en cultuurhuis Marhaba heeft vrijdag geleid tot protesten. Verschillende partijen verwerpen de agenda van Marhaba. Die zou te eenzijdig zijn en de brede culturele dialoog niet bevorderen. Burgemeester Job Cohen is het niet eens met de kritiek. Marhaba is volgens hem niet bedoeld om te vertellen hoe de islam moet zijn. "Het moet een plek worden waar kritische vragen gesteld en bediscussieerd worden", aldus Cohen. Marhaba is de Amsterdamse invulling van het grootstedelijke initiatief Kosmopolis, dat de dialoog tussen culturen wil aangaan. Bekijk video.

Was gisteren op de Amsterdamse Zender AT5 waarbij ook werd bekend dat naast de 400.000 euri voor de oprichting het ook nog 2 miljoen euri per jaar voor het rijk en gemeente gaat kosten.
  zaterdag 25 november 2006 @ 09:59:55 #181
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_43873763
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef moussie het volgende:

het eerste boek wat ik daarover heb gelezen was Däniken, Erinnerungen an die Zukunft (Waren de goden kosmonauten) . 18 lentes jong, een jaartje eerder al mijn lidmaatschap van de kerk opgegeven, en vanaf dat moment voorgoed bedorven voor elk soort godsdienst ..
Van de kerk naar von Däniken? Dan wek je toch een iets andere indruk dan bedorven te zijn voor bijgeloof...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zaterdag 25 november 2006 @ 10:02:46 #182
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_43873790
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Toch wel triest dat zoveel celebrities hier ook nog helemaal voor gaan ook. Ik dacht dat zo'n gast als John Travolta wel een beetje weldenkend was, maar blijkbaar is ie net zo gek als die Tom Cruise, en die is behoorlijk de weg kwijt.
Tom Cruise, Michael Jackson, Charlie Sheen, allemaal hebben ze ons iets te leren. Blijf van de drugs af...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_43874711
quote:

http://www.zipperfish.com/free/yaafm11.php

pi_43886069
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 09:52 schreef Suko het volgende:
Protesten om Cultuurhuis Marhaba
"Het moet een plek worden waar kritische vragen gesteld en bediscussieerd worden", aldus Cohen. Marhaba is de Amsterdamse invulling van het grootstedelijke initiatief Kosmopolis, dat de dialoog tussen culturen wil aangaan. Bekijk video.

Was gisteren op de Amsterdamse Zender AT5 waarbij ook werd bekend dat naast de 400.000 euri voor de oprichting het ook nog 2 miljoen euri per jaar voor het rijk en gemeente gaat kosten.

Kritische vragen gesteld en bediscussieerd, gelooft hij het zelf? Alsof die Islam ook maar aan enige vorm van zelfreflectie doet. Ga toch weg. En dan nog, laat ze die "kritische vragen" maar in hun buurthuis, moskee of woning stellen. En niet in een gebouw dat per jaar zeker 3 miljoen gaat kosten. Bah
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43894313
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:59 schreef StefanP het volgende:

[..]

Kritische vragen gesteld en bediscussieerd, gelooft hij het zelf? Alsof die Islam ook maar aan enige vorm van zelfreflectie doet. Ga toch weg. En dan nog, laat ze die "kritische vragen" maar in hun buurthuis, moskee of woning stellen. En niet in een gebouw dat per jaar zeker 3 miljoen gaat kosten. Bah
hmz, pas nog een conventie geweest van vooraanstaande islamitsche imams die, weer eens, de vrouwenbesnijdenis binnen de islam ter discussie stelden .. het gaat via een omweg omdat het niet direct mag maar het is er wel degelijk ..
en waarom niet in een cultureel centrum ?
je hebt culturele centra voor van alles, en vaak zat voor groepen die stukken kleiner zijn dan die groep van bijna 1 miljoen moslims in nederland ?
als je dan over raar geld uitgeven in die sectoor (kunst en cultuur) wil gaan praten, vertel me dan liever waarom er van die verwrongen en verroeste stukken metaal voor duur geld worden ingekocht en her en der in nederland ergens worden neergeploft als zijnde kunst .. en dan moeten die oerlelijke bakken met roest nog onderhouden worden ook
pleased to meet you
pi_43902344
Kom op zeg. Je kunt de islam niet een zelf-kritische godsdienst noemen. Kritisch misschien, maar zelfkritisch niet. Dat is daarentegen erg typerend voor elke godsdienst anders bleef er geen één over.

Ik vind het weggegooid geld en het komt op mij over als een prestigieus speeltje van enkele bestuurders die willen scoren en eigen belangen laten prevaleren over stadsbelangen.
pi_43905068
Zonde van het geld, ik heb liever een belastingverlaging, maar helaas zal dit wel doorgaan omdat mensen zonodig links moesten stemmen en al het geld opgaat aan onzinprojecten als dit.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 26 november 2006 @ 15:45:25 #188
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_43906640
quote:
Denk je serieus dat de jeugd opeens verstandig wordt en zich rustig houdt in een of ander suf 'cultuurhuis'? Je leest teveel fabeltjes.
Altijd en overal al zo geweest.

Ik vind het wel lachen eigenlijk, woon in Amsterdam tegenwoordig en wil er wel eens langs gaan.

Grote kans dat in de westerse wereld de Islam hetzelfde lot heeft als de kerken. Bij onderdrukking wordt er geradicaliseerd, maar bij genoeg vrijheid en in combinatie met ons postmodernistische Europese erfgoed zullen domme tradities zichzelf uitschakelen. Laat ze maar moskee's bouwen, ik zal er zijn om ze leeg te praten.

(mooie gebouwen overigens, net als eigenlijk alle religieuze bouwwerken)
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_43954142
Op AT5 gelezen: Kamer tegen subsidie voor Islamhuis
27-11-2006 Een groot deel van de Tweede Kamer is tegen het verstrekken van een subsidie voor de ontwikkeling van een zogeheten Islamhuis. De gemeente trekt 400.000 euro uit voor het cultureel centrum, ter promotie van de liberale islam. De gemeente is ook van plan een miljoen euro Rijkssubsidie te besteden aan het idee. Het CDA, de VVD en de Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders zijn daar tegen. De drie partijen menen dat door de subsidieverstrekking de scheiding tussen kerk en staat doorbroken wordt. Zij willen dinsdag vragen stellen aan minister Verdonk over de kwestie. bekijk video

Ach, het is gewoon een stopkpaardje (net als die Giga-moskee waar hij zich persoonlijk ook voor gaat inzetten nu de partijen er zelf niet uitkomen) van Burrie Cohen die alom verweten wordt de integratie niet echt te stimuleren en de wantoestanden in bepaalde wijken veel te laat aanpakt. Het is en blijft een puinruimer, met kennelijk ook slechte adviseurs.
pi_43956498
Als ze jongeren zo'n huis weten in te trekken en daarmee helpen te voorkomen dat ze elders gaan radicaliseren, lijkt deze proef mij de moeite meer dan waard. Repressieve en preventieve maatregelen sluiten elkaar niet uit.
pi_43990995
Meerderheid Kamer tegen 'Huis voor de Islam'
Een meerderheid in de nieuwe Tweede Kamer is tegen de bouw van het Amsterdamse centrum Marhaba dat zich wil richten op de islamitische kunst en cultuur. Het centrum, ook wel Huis voor de 'Dialoog met de islam' genoemd, wil onder meer Amsterdamse moslims helpen ''hun islam te bevrijden van zijn traditionele, onderdanige, passieve en dociele houding tegenover de moderniteit van het westen.'' In het beleidsplan van de stichting spreekt men van de 'ontwikkeling van een Europese moslim-identiteit'.

Onlangs stemde de Amsterdamse gemeenteraad in met een startsubsidie van 400.000 euro voor de stichting Marhaba die het instituut mogelijk moet maken. Jaarlijks zou er 2,1 miljoen euro nodig zijn.

Net als in de Amsterdamse raad zijn in de Tweede Kamer VVD, CDA en SP tegen het plan ('uiteraard' is ook Wilders op tegen). De VVD vindt dat burgemeester Job Cohen, die een groot voorstander van het centrum is, morrelt aan de scheiding van kerk en staat. Het promoten van de gematigde islam is volgens de VVD geen taak voor de overheid.

CDA en SP vinden dat het centrum door deze promotie van één stroming geen dialoog kan bevorderen. SP-kamerlid Jasper van Dijk noemt het een cultuurcentrum voor iets van 'Job en zijn vrienden.' Hij doelt daarbij op de drie PvdA'ers die in het bestuur Marhaba zitten (onder wie PvdA-stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch en de prominente PvdA'er Felix Rottenberg). Cohen ontkende eerder al dat Marhaba een religieuze instelling zou worden. Bron

Zoals ik al zei, stokpaardje(s) van Cohen en naar nu blijkt van nog meer PvdA-ers.
pi_43991218
Maar de pers doet er weer niets mee. Dit had mooi meegekund in de verkiezingstijd, maar nee hoor.
pi_44000914
Come on Cohen, je kan 't, doordrukken en ja hoor:

Vier ton startsubsidie voor Marhaba
29-11-2006 AT5. Het Huis van de Islam (Marhaba) krijgt een startsubsidie van 400.000 euro van de gemeente, ondanks felle protesten van SP, VVD en CDA in de raad woensdag. Verschillende partijen verwerpen het programma van Marhaba, omdat die te eenzijdig zou zijn gericht op de Islam. De VVD maakt zich bovendien zorgen over de scheiding tussen kerk en staat. Cohen blijft echter benadrukken dat het een "seculier centrum is waar gepraat wordt over de islamtische cultuur". Marhaba is de Amsterdamse invulling van het grootstedelijke initiatief Kosmopolis, dat de dialoog tussen culturen wil aangaan.
pi_44006951
Heerlijk al die mensen die op PvdA en GL hebben gestemd kunnen hier lekker zelf voor opdraaien, van mij mag gemeente Amsterdam het helemaal zelf betalen als ze het zonodig willen doorduwen. De inwoners van Amsterdam mogen best merken dat je niet bij die partijen moet zijn als je je niet scheel wilt betalen aan belastingen
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_44012358
Cohen... Als het aan slappelingen als hem lag werd er morgen nog de sharia ingevoerd. Die kerel is 24 uur per dag het pijpsletje van de islam.
pi_44013706
Cohen... wat een vuile rat is die man toch. Echt de grootste onderkruiper en huichelaar van Nederland.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44014999
Aub TT aanpassen Huis komt er tog niet is iig geen meerderheid voor in de kamer !
  donderdag 30 november 2006 @ 10:23:44 #198
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44016474
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:23 schreef oheng het volgende:
Cohen... Als het aan slappelingen als hem lag werd er morgen nog de sharia ingevoerd. Die kerel is 24 uur per dag het pijpsletje van de islam.
Hmm hij staat tenmiste nog open voor een dialoog. I.p.v het verharden wat de problemen alla Geert Wilders alleen maar erger maakt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_44017552
Pardon, een voorbeeld van radicaliserende Christelijke jongeren staat in mijn signature.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 november 2006 @ 12:08:13 #200
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_44019438
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hmm hij staat tenmiste nog open voor een dialoog. I.p.v het verharden wat de problemen alla Geert Wilders alleen maar erger maakt.
Open voor een dialoog? Noem je dat zo?

Het enige resultaat van zijn dialogen zijn meer en meer en meer islam.
Ik hoop dat die cohen nog eens een keer kogel van rechts krijgt.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')