Toch wel triest dat zoveel celebrities hier ook nog helemaal voor gaan ook. Ik dacht dat zo'n gast als John Travolta wel een beetje weldenkend was, maar blijkbaar is ie net zo gek als die Tom Cruise, en die is behoorlijk de weg kwijt.quote:Op zondag 19 november 2006 16:18 schreef oheng het volgende:
Scientology is het geloof dat de zielen van buitenaardse wezens hier zijn gedumpt door een kwaadaardige dictator. Vervoer ging door middel van ruimteschepen in de vorm van DC10 vliegtuigen. Deze zielen van buitenaardse wezens zijn de bron van alle ellende op deze wereld.
Dit alles bedacht door een gesjeesde science fiction schrijver.
Ik verzin dit niet, dit is echt wat ze geloven.
dat david icke gebeuren, van de lizard people ? ach ja, het zou kunnen, net zoals de matrix ook zou kunnen .. amusante hersengymnastiek dat soort verzinsels ..quote:Op zondag 19 november 2006 16:18 schreef oheng het volgende:
Scientology is het geloof dat de zielen van buitenaardse wezens hier zijn gedumpt door een kwaadaardige dictator. Vervoer ging door middel van ruimteschepen in de vorm van DC10 vliegtuigen. Deze zielen van buitenaardse wezens zijn de bron van alle ellende op deze wereld.
Van de kerk naar von Däniken? Dan wek je toch een iets andere indruk dan bedorven te zijn voor bijgeloof...quote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef moussie het volgende:
het eerste boek wat ik daarover heb gelezen was Däniken, Erinnerungen an die Zukunft (Waren de goden kosmonauten) . 18 lentes jong, een jaartje eerder al mijn lidmaatschap van de kerk opgegeven, en vanaf dat moment voorgoed bedorven voor elk soort godsdienst ..
Tom Cruise, Michael Jackson, Charlie Sheen, allemaal hebben ze ons iets te leren. Blijf van de drugs af...quote:Op zondag 19 november 2006 17:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch wel triest dat zoveel celebrities hier ook nog helemaal voor gaan ook. Ik dacht dat zo'n gast als John Travolta wel een beetje weldenkend was, maar blijkbaar is ie net zo gek als die Tom Cruise, en die is behoorlijk de weg kwijt.
http://www.zipperfish.com/free/yaafm11.phpquote:Op zondag 19 november 2006 16:18 schreef oheng het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:52 schreef Suko het volgende:
Protesten om Cultuurhuis Marhaba
"Het moet een plek worden waar kritische vragen gesteld en bediscussieerd worden", aldus Cohen. Marhaba is de Amsterdamse invulling van het grootstedelijke initiatief Kosmopolis, dat de dialoog tussen culturen wil aangaan. Bekijk video.
Was gisteren op de Amsterdamse Zender AT5 waarbij ook werd bekend dat naast de 400.000 euri voor de oprichting het ook nog 2 miljoen euri per jaar voor het rijk en gemeente gaat kosten.
hmz, pas nog een conventie geweest van vooraanstaande islamitsche imams die, weer eens, de vrouwenbesnijdenis binnen de islam ter discussie stelden .. het gaat via een omweg omdat het niet direct mag maar het is er wel degelijk ..quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:59 schreef StefanP het volgende:
[..]![]()
Kritische vragen gesteld en bediscussieerd, gelooft hij het zelf? Alsof die Islam ook maar aan enige vorm van zelfreflectie doet. Ga toch weg. En dan nog, laat ze die "kritische vragen" maar in hun buurthuis, moskee of woning stellen. En niet in een gebouw dat per jaar zeker 3 miljoen gaat kosten. Bah
Altijd en overal al zo geweest.quote:Denk je serieus dat de jeugd opeens verstandig wordt en zich rustig houdt in een of ander suf 'cultuurhuis'? Je leest teveel fabeltjes.
Hmm hij staat tenmiste nog open voor een dialoog. I.p.v het verharden wat de problemen alla Geert Wilders alleen maar erger maakt.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:23 schreef oheng het volgende:
Cohen... Als het aan slappelingen als hem lag werd er morgen nog de sharia ingevoerd. Die kerel is 24 uur per dag het pijpsletje van de islam.
Open voor een dialoog? Noem je dat zo?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hmm hij staat tenmiste nog open voor een dialoog. I.p.v het verharden wat de problemen alla Geert Wilders alleen maar erger maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |