abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2006 @ 12:12:55 #201
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_44019614
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:08 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Open voor een dialoog? Noem je dat zo?

Het enige resultaat van zijn dialogen zijn meer en meer en meer islam.
Ik hoop dat die cohen nog eens een keer kogel van rechts krijgt.
Meer en meer islam hier. En neem aan dat je daar ook een betrouwbare bron met cijfers hebt. Je roept net als zovelen maar weer wat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_44037148
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hmm hij staat tenmiste nog open voor een dialoog. I.p.v het verharden wat de problemen alla Geert Wilders alleen maar erger maakt.
Vreemd dat de "dialoog" van Cohen telkens slechts "ten gunste" komt van 1 groep. Ondertussen wordt het met de dag erger in Amsterdam.
  vrijdag 1 december 2006 @ 04:42:55 #203
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_44045522
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Pardon, een voorbeeld van radicaliserende Christelijke jongeren staat in mijn signature.
Wow je hebt er een gevonden. Zet dat even af tegen al die foute moslims en hij valt in het niet. Toch wel knap van je iets vinden wat bijna niet bestaat.

Maar goed zelf ben ik atheist en dat bevalt me het beste, boedisme is het enigste van alle geloven wat ik nog zou overwegen.

"Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in anything simply because it is spoken and rumoured by many. Do not believe in anything simply because it is found written in your religious books. Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. But after observation and analysis, when you find that anything agrees with reason and is conducive to the good and benefit of one and all, then accept it and live up to it."

Uitspraak van Buddha

“However many holy words you read,However many you speak,What good will they do you If you do not act on upon them?”

En een andere

Daar kunnen alle andere geloven nog een voorbeeld aan nemen ze hadden beter een huis van boedisme kunnen maken als een huis van de Islam. Wel goed dat het niet doorgaat beetje eenzijdig zoeits. Beter dan iets waar alle geloven in naar voren komen en dat dan vergelijken. Ook zou het niet geloven als goed iest daar tentoon gesteld moeten worden. Maar goed dat wil zo'n idioot van Cohen natuurlijk niet.
mai pen rai
pi_44047684
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Pardon, een voorbeeld van radicaliserende Christelijke jongeren staat in mijn signature.
Nou nou, ze zeggen dat moslims teveel kinderen krijgen, wat een ramp.

Zolang ze geen politici bedreigen, met vliegtuigen torens aanvallen, vlaggen verbranden, soldaten verminken, andere christelijke stromingen aanvallen omdat ze geloven dat de zoon van iemand ander toevallig de opvolger van een leider is, filmpjes maken over hoe ze mensen onthoogden of op andere manieren door geweld proberen hun mening door te drukken heb ik honderd keer liever een christelijk land dan een moslim land
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_44049275
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:10 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Nou nou, ze zeggen dat moslims teveel kinderen krijgen, wat een ramp.

Zolang ze geen politici bedreigen, met vliegtuigen torens aanvallen, vlaggen verbranden, soldaten verminken, andere christelijke stromingen aanvallen omdat ze geloven dat de zoon van iemand ander toevallig de opvolger van een leider is, filmpjes maken over hoe ze mensen onthoogden of op andere manieren door geweld proberen hun mening door te drukken heb ik honderd keer liever een christelijk land dan een moslim land
Nou, dan zit je hier toch goed ? NL is geen, en zal ook nooit een islamitisch land worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_44049374
Proberen jullie nu de uitspraak te baggetaliseren
Allah Al Watan Al Malik
pi_44049463
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb schokkendere dingen gehoord hoor
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:04:26 #208
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_44052010
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
NIet echt vind het alleen grappig. JIj vind 1 uitspraak terwijl er wel honderden van moslims te vinden zijn. Voor de rest is het natuurlijk onzin om biologische wapens op moslims te gebruiken.
mai pen rai
pi_44052124
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:04 schreef niet_links het volgende:

[..]

NIet echt vind het alleen grappig. JIj vind 1 uitspraak terwijl er wel honderden van moslims te vinden zijn. Voor de rest is het natuurlijk onzin om biologische wapens op moslims te gebruiken.
Dat staat er helemaal niet, er staat alleen dat moslims biologische wapens zijn omdat ze zich zo snel voortplanten.
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:03:25 #210
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_44061287
Ik schaam me kapot voor Amsterdam. Met het Huis van de Islam laat Job Cohen over zich heen lopen en keurt hij de eenrichtingsintegratie van de moslims nog steeds goed.

Om met een Feyenoordantithese te komen: Geen daden, maar woorden.
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:03:40 #211
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_44065899
er is toch een campagne in de grote steden om een einde te maken aan het feit dat blanke vrouwen voor hoer en dergelijke worden uitgemaakt.

zeker ook niet een "islam"probleempje.

waarom zou je die apen zoveel dingen geven en gunnen als ze onze vrouwen al niet eens respecteren.
ik ben lief :)
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:48:36 #212
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_44070280
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:03 schreef A_L_N_F het volgende:
er is toch een campagne in de grote steden om een einde te maken aan het feit dat blanke vrouwen voor hoer en dergelijke worden uitgemaakt.

zeker ook niet een "islam"probleempje.

waarom zou je die apen zoveel dingen geven en gunnen als ze onze vrouwen al niet eens respecteren.
het huis van de Islam kan slechts het begin zijn.
nog even en de geesten zijn rijp voor de stadsdelen van de Islam met Cohen als verdwaasd bezieler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')