Meer en meer islam hier. En neem aan dat je daar ook een betrouwbare bron met cijfers hebt. Je roept net als zovelen maar weer wat.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:08 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Open voor een dialoog? Noem je dat zo?
Het enige resultaat van zijn dialogen zijn meer en meer en meer islam.
Ik hoop dat die cohen nog eens een keer kogel van rechts krijgt.
Vreemd dat de "dialoog" van Cohen telkens slechts "ten gunste" komt van 1 groep. Ondertussen wordt het met de dag erger in Amsterdam.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:23 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hmm hij staat tenmiste nog open voor een dialoog. I.p.v het verharden wat de problemen alla Geert Wilders alleen maar erger maakt.
Wow je hebt er een gevonden. Zet dat even af tegen al die foute moslims en hij valt in het niet. Toch wel knap van je iets vinden wat bijna niet bestaat.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Pardon, een voorbeeld van radicaliserende Christelijke jongeren staat in mijn signature.
Nou nou, ze zeggen dat moslims teveel kinderen krijgen, wat een ramp.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Pardon, een voorbeeld van radicaliserende Christelijke jongeren staat in mijn signature.
Nou, dan zit je hier toch goed ? NL is geen, en zal ook nooit een islamitisch land worden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:10 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nou nou, ze zeggen dat moslims teveel kinderen krijgen, wat een ramp.
Zolang ze geen politici bedreigen, met vliegtuigen torens aanvallen, vlaggen verbranden, soldaten verminken, andere christelijke stromingen aanvallen omdat ze geloven dat de zoon van iemand ander toevallig de opvolger van een leider is, filmpjes maken over hoe ze mensen onthoogden of op andere manieren door geweld proberen hun mening door te drukken heb ik honderd keer liever een christelijk land dan een moslim land![]()
Ik heb schokkendere dingen gehoord hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Proberen jullie nu de uitspraak te baggetaliseren![]()
NIet echt vind het alleen grappig. JIj vind 1 uitspraak terwijl er wel honderden van moslims te vinden zijn. Voor de rest is het natuurlijk onzin om biologische wapens op moslims te gebruiken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Proberen jullie nu de uitspraak te baggetaliseren![]()
Dat staat er helemaal niet, er staat alleen dat moslims biologische wapens zijn omdat ze zich zo snel voortplanten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:04 schreef niet_links het volgende:
[..]
NIet echt vind het alleen grappig. JIj vind 1 uitspraak terwijl er wel honderden van moslims te vinden zijn. Voor de rest is het natuurlijk onzin om biologische wapens op moslims te gebruiken.
het huis van de Islam kan slechts het begin zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:03 schreef A_L_N_F het volgende:
er is toch een campagne in de grote steden om een einde te maken aan het feit dat blanke vrouwen voor hoer en dergelijke worden uitgemaakt.
zeker ook niet een "islam"probleempje.
waarom zou je die apen zoveel dingen geven en gunnen als ze onze vrouwen al niet eens respecteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |