abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43984288
Bepanthencreme werkte hier ook goed PV. De huisarts kende het niet, gelukkig maar dat ik ook andere informatiebronnen heb.

Anna schopt ook in de rugbyhouding. In elke houding eigenlijk Ik ga extra naar voren zitten en voed niet meer op de kuipstoeltjes die we hebben. Nu zit ik op bed of in het midden van de bank. Kan ze niks raken.

Dat mens was een tijdje terug bij Pauw & Witteman. Vreselijk. Wel leuk dat ze samen met Beatrijs Smulders was. Als zij ooit kinderen zou hebben, stuurt ze ze vast naar kostschool en in de vakanties op kamp. Het leek wel of ze kinderen haat. Alleen een belemmering voor je carriere. J. heeft echt wel een goede band met Anna. De eerste weken was die zelfs veel beter dan mijn band met haar. En toen gaf hij haar nooit drinken.

Neuk, je hebt moederinstinct, dat is er niet voor niks. Vaak weet je ergens wel wat het beste is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 29 november 2006 @ 10:45:25 #242
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43985406
quote:
Op woensdag 29 november 2006 08:58 schreef Jarno het volgende:

Ik vind het een beetje een stukje van 'zo ging het vroeger toen we in grotten woonden dus dat is okay'.
Daar heb je wel gelijk in. Het stuk is dan ook geschreven door een antropologe.
Maar desalnietemin is het voor míj iig een mooie visie om in mijn achterhoofd te houden als ik er soms eigenlijk een beetje van baal als Thies alwéér komt voor mijn borst.

Want PMgirl, Thies komt net als Simon de ene keer na 4 uur, dan weer eens na 2,5 uur. En momenteel wil hij vanaf een uur of 17 tot 's avonds +/- 23 uur continu aan mijn tiet lebberen. Ik mag hem niet wegleggen.
Doe ik dus ook maar niet. Sprongetje.
En vanavond krijg ik eters...
Mooie mantra werd hier genoemd: Het is een faaaase. Het is een faaaase.

En Neuk, sterkte. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige posters, volg je gevoel. Tegen je hart in je kind laten huilen... Brrr, ík kan het niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 29 november 2006 @ 10:49:24 #243
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43985506
Clusteren heet dat Moonah
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43985538
Wij zijn weer heel even van de sprongetjes af. Dat is wel lekker. Binnenkort krijgen we een heftige volgens een vriendin die een paar maanden voorloopt. Daar duurde het vijf weken.

Ze zeggen veel bij het cb Neuk, maar ze kunnen je niks verplichten. Je kunt steeds zelf beslissen of het iets is dat bij jullie/Brent past. Ze kwamen bij ons aan met Ria Blom. Het idee achter het boekje vind ik wel goed, maar echt niet dat ik Anna een half uur over langer hysterisch laat huilen (nog geen vijf minuten), ze kunnen makkelijk praten daar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 29 november 2006 @ 11:01:42 #245
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43985787
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:49 schreef E.T. het volgende:
Clusteren heet dat Moonah
Yep, had ik gelezen. Geeft niets. Ik ga gewoon lekker op tijd met hem in bed liggen, beetje TV kijken, wat lekkers bij de hand, en tegen een uur of 9 kukel ik zelf ook in slaap.

En wij hadden dat boekje ook gekregen Yppy. Nou, ik heb het hoogstens anderhalve dag geprobeerd, mijn hart brak. Werkelijk, ik vond het zoooo zielig. Mijn menneke mag lekker bij zijn mama liggen als hij daar behoefte aan heeft. De groeten met 'even doorzetten'.
Al had ik van Jarno begrepen dat het bij jullie wel écht nodig was en dat het ook aanslaat.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_43985904
Dat clusteren is wel gezellig.

Het was zeker nodig dat er iets gebeurde Moonah, maar als ze huilt van honger of pijn, haal ik haar alsnog uit bed. Daar kan ik niet tegen. Vaak als ze huilt, heeft ze een soort drein huiltje, dan laat ik haar wel liggen. Wanneer ik haar wel uit bed haal, en later terugleg, wordt het alleen erger. Verwerken van wat ze meegemaakt heeft denk ik. Als ze clustert, blijft ze ook gewoon bij me.
*OUD heilige*
pi_43989443
"... desnoods stoppen we er pap in, groeien zal ze." Het zal best grappig bedoeld zijn, maar ik krijg er een beetje genoeg van. Net of ze ondervoed is.
*OUD heilige*
  woensdag 29 november 2006 @ 13:40:19 #248
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43989734
Wie zegt dat dan Yppy?

Ik voed overigens tegenwoordig als het nodig is gewoon onder de kraamvisite, het hoedje krijg ik er blind op nu onder de kleding en dan lukt het zo!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43989820
M'n schoonmoeder. Wonderlijk genoeg is m'n moeder wel positief. Die vertelt gewoon elke keer dat ik haar spreek over het dochtertje van een vriendin dat ook altijd erg licht was en het erg goed doet.

Dat is goed PM.
*OUD heilige*
  woensdag 29 november 2006 @ 13:49:24 #250
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43989995
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:29 schreef YPPY het volgende:
"... desnoods stoppen we er pap in, groeien zal ze." Het zal best grappig bedoeld zijn, maar ik krijg er een beetje genoeg van. Net of ze ondervoed is.
zulke opmerkingen zou ik ook niet tegenkunnen..

ik zou dus ook acuut niet meer vertellen hoeveel ze weegt of aangekomen is. Als er naar gevraagd wordt dan een algemeen 'goed gegroeid hoor' of 'alles was goed op het CB' antwoorden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 29 november 2006 @ 15:25:29 #251
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43993055
Zegt dit genoeg over hoe ons bezoekje was bij het CB vanmiddag?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 29 november 2006 @ 15:40:00 #252
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43993476
vergat ik helemaal te vertellen dat ik nu een 'buitenvoedmoeder' ben!
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 november 2006 @ 15:41:35 #253
94046 PM-girl
pi_43993534
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:40 schreef Neuk het volgende:
vergat ik helemaal te vertellen dat ik nu een 'buitenvoedmoeder' ben!
Ha collega!
He goed dat Brent zo aangekomen was!
*
  woensdag 29 november 2006 @ 16:02:03 #254
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43994310
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:41 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ha collega!
He goed dat Brent zo aangekomen was!
Hai ook een buitenvoedmoeder? Kwamen twee meisjes, jaar of 8, bij me staan om de baby te kijken. Zegt de ene 'Ik zie je blote tiet! 'dus ik zeg 'Wat erg he!? Zo veel zie je toch niet en daarbij maakt het me niets uit. Vind jij het raar dan?'. Zegt het wijsneusje 'Nee, maar andere mensen moeten daar wel om lachen'. Ik: 'Nee hoor, zie jij iemand lachen? Je bent gewoon stom'. Toen zei de andere 'Kom Elza, we gaan weer klimmen!' en toen waren ze weer weg.
Leermomentje... maar voor wie van de twee, ik of dat stinkkind, weet ik niet
Ze liep trouwens ook nog effe lekker de kinderwagen in te hoesten zonder hand voor de mond en zat ook aan Brent's mooie speelkoetje en hoestte daar ook nog effe lekker overheen.
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 november 2006 @ 16:06:57 #255
94046 PM-girl
pi_43994517
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:02 schreef Neuk het volgende:

[..]

Hai ook een buitenvoedmoeder? Kwamen twee meisjes, jaar of 8, bij me staan om de baby te kijken. Zegt de ene 'Ik zie je blote tiet! 'dus ik zeg 'Wat erg he!? Zo veel zie je toch niet en daarbij maakt het me niets uit. Vind jij het raar dan?'. Zegt het wijsneusje 'Nee, maar andere mensen moeten daar wel om lachen'. Ik: 'Nee hoor, zie jij iemand lachen? Je bent gewoon stom'. Toen zei de andere 'Kom Elza, we gaan weer klimmen!' en toen waren ze weer weg.
Leermomentje... maar voor wie van de twee, ik of dat stinkkind, weet ik niet
Ze liep trouwens ook nog effe lekker de kinderwagen in te hoesten zonder hand voor de mond en zat ook aan Brent's mooie speelkoetje en hoestte daar ook nog effe lekker overheen.
Nou nog niet echt buiten maar al wel bij het bezoek! (is het niet koud buiten? Als Simon een dikke trui aanheeft, of ik, krijg ik hem niet goed aangelegd).

Visioen: Neuk loopt over 25 jaar met haar kleinkind door het park, ziet twee 32-jarige moeders op het bankje voeden en roept: IEEEEH!
*
  woensdag 29 november 2006 @ 16:13:57 #256
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43994783
Aah je bent een buitenshuisvoedmoeder Dat deed ik al wel zonder probs. Het was heerlijk weer vanmiddag en ik kleed me er ook wel een beetje op, om eerlijk te zeggen. Buikband onder mijn trui zodat ik niet met de blote buik hoef te zitten bijv. Kweenie, ik heb nooit een probleem met het aanleggen van Brent. Hij doet wel eens moeilijk en knorrig maar dan is ie denk ik vergeten hoe het ook weer moest. Effekes de vinger in de mond en dan hops de rest erbij en dan drinkt ie wel
Iedere golf van de zee,
  woensdag 29 november 2006 @ 16:28:39 #257
94046 PM-girl
pi_43995301
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:13 schreef Neuk het volgende:
Aah je bent een buitenshuisvoedmoeder Dat deed ik al wel zonder probs.
Ik op zich ook, alleen mijn bezoek of gezelschap doet wel eens moeilijk (oom tegen 9-jarig neefje: 'Kijk jongen, daar komen ze aan, de melkflessen!' 'Huh, wat', zegt neefje? 'De blote borsten!')
Of demonstratief zeggen: 'Ik kijk wel de andere kant op'. Deze reacties kon ik verwachten dus het doet me niet veel, maar moest wel even over de drempel heen.
quote:
Het was heerlijk weer vanmiddag en ik kleed me er ook wel een beetje op, om eerlijk te zeggen. Buikband onder mijn trui zodat ik niet met de blote buik hoef te zitten bijv. Kweenie, ik heb nooit een probleem met het aanleggen van Brent. Hij doet wel eens moeilijk en knorrig maar dan is ie denk ik vergeten hoe het ook weer moest. Effekes de vinger in de mond en dan hops de rest erbij en dan drinkt ie wel
Het happen is hier ook geen probleem, maar als er teveel stof tussen Simon en mij zit, is zijn buik te dik om bij mijn borst te kunnen op een of andere manier. Ik gebruik een hydrofiel luier als leklap, en moet ik goed uitvouwen, anders lukt het ook niet!
*
pi_43995340
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:28 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik op zich ook, alleen mijn bezoek of gezelschap doet wel eens moeilijk (oom tegen 9-jarig neefje: 'Kijk jongen, daar komen ze aan, de melkflessen!' 'Huh, wat', zegt neefje? 'De blote borsten!')
Jezus wat flauw en respectloos zeg.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 29 november 2006 @ 16:32:18 #259
94046 PM-girl
pi_43995410
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jezus wat flauw en respectloos zeg.
Nogal idd, maar ik vermoed dat er sprake is van een poging tot verbloemen van onzekerheid. Ik wist dat dit ging komen, helaas heeft hij zelf nooit bv gehad dus ik kon niet roepen: waar ben jij dan groot van geworden.

Grappig was dat neefje dus amper reageerde! (wist natuurlijk niet waar die kijken moest!)
*
pi_43995599
Ik snap best dat mensen zich in eerste instantie opgelaten kunnen voelen, omdat borsten nu eenmaal met sex geassocieerd worden ipv met voeden nowadays, maar dit vind ik echt een lompe reactie hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')