De maandelijkse rode PvdA periode bedoel je?quote:Op vrijdag 17 november 2006 04:21 schreef opgebaarde het volgende:
vandaar dat je refereert naar de maandelijkse periode van vrouwen.....
Neen, je bent niet tegen haar, integendeel want je stemt bent zelfs een groenlinks stemmer maar je refereert wel naar de maandelijkse cyclus van de vrouw..... En hiermee hoop jij een discussie te openen of is dit een verkapte schop naar SLO (slot)?quote:Op vrijdag 17 november 2006 04:32 schreef achterop23 het volgende:
[..]
De maandelijkse rode PvdA periode bedoel je?
maar dat we zo linken is toch normaal in deze tijd? Balkenende mag aangevallen worden, Bos mag een leuk spel spelen maar waarom zou het hier niet mogen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 05:05 schreef Canisfire het volgende:
Femke Halsema ontstelt was inderdaad beter geweest ts.
Ook lijst trekkers zijn wel eens chagereining ik vind het een beetje boers om dan gelijk naar zo iet te linken.
Het maakt mij eerlijk gezegt ook niet veel uit maar mensen die gelijk bij een vrouw die een beetje chagereining reageert over ongestelt beginen te praten daar zie ik gelijk een soort lomp type mens bij.quote:Op vrijdag 17 november 2006 05:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar dat we zo linken is toch normaal in deze tijd? Balkenende mag aangevallen worden, Bos mag een leuk spel spelen maar waarom zou het hier niet mogen?
dat zeg ik, wil jij nu verkering met mij?quote:Op vrijdag 17 november 2006 05:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het maakt mij eerlijk gezegt ook niet veel uit maar mensen die gelijk bij een vrouw die een beetje chagereining reageert over ongestelt beginen te praten daar zie ik gelijk een soort lomp type mens bij.
Heeft verder niets met aanvallen ofzo te maken dat is gewoon hoe ik er over denk
Mag ik weten waarom je op groenlinks stem ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 06:47 schreef achterop23 het volgende:
Mensen, mensen.
Kan er heden ten dage geen uitdrukking meer gemaakt worden? Het is spreekwoordelijk gesproken. Da's van hetzelfde laken een pak enzovoort.
Maar ga nu even niet buiten de kwestie omlullen. Als iemand zetels wil winnen, dan vind ik het niet slim om op dergelijke manier vlak voor de verkiezingen te reageren op bepaalde vragen. Politiek is toneel toch? MEdia training hoort er nu eenmaal bij.
Maar toch, mijn stem heeft ze, althans GroenLinks zal ik stemmen
Vast geworden gewoonte. Links in ieder geval. SP of GroenLinks.Rood, maar niet PvdA rood.quote:Op vrijdag 17 november 2006 06:57 schreef RosaCrux het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom je op groenlinks stem ?
Hoe komt het toch dat 9 op de 10 links stemmers die ik tegenkom in Groningen zit, is het omdat het daar zo blank is ? ik denk het wel, anders zou rechts niet zo groeien in de multikul steden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:03 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Vast geworden gewoonte. Links in ieder geval. SP of GroenLinks.Rood, maar niet PvdA rood.
Dit jaar doe ik een denkbeeldige stem (kan niet stemmen, zit in buitenland tot januari).
Standpunten die mij aantrekken?
- experimenten met gratis openbaar vervoer
- De studiefinancieringsregeling op de schop doen en even snel updaten naar de toekomst. Het gaat nu nog steeds uit dat iedereen een opleiding binnen 4 jaar doet
Maar zoals gezegd, SP heeft soortgelijke standpunten. (zie ook: http://deventer.groenlink(...)03/sp_en_groenlinks)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |