abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43628284
Wat is er met Femke Halsema aan de hand.
Je zou verwachten dat ze alles ervoor overheeft om de stem van de kiezers en met name de jonge kiezers op zich te krijgen. Ze moet niet verwachten dat zij dit krijgt door op onderstaande manier te reageren op vragen van een jongeren radioprogramma:

http://www.puntuitradio.nl/puntuitradio/?p=143

Of zou ze gewoon ongesteld zijn.

(Heb niets tegen F. Halsema trouwens, ben gewoonlijk een GroenLinks stemmer nml)
pi_43628319
vandaar dat je refereert naar de maandelijkse periode van vrouwen.....
pi_43628342
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 04:21 schreef opgebaarde het volgende:
vandaar dat je refereert naar de maandelijkse periode van vrouwen.....
De maandelijkse rode PvdA periode bedoel je?
pi_43628348
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 04:32 schreef achterop23 het volgende:

[..]

De maandelijkse rode PvdA periode bedoel je?
Neen, je bent niet tegen haar, integendeel want je stemt bent zelfs een groenlinks stemmer maar je refereert wel naar de maandelijkse cyclus van de vrouw..... En hiermee hoop jij een discussie te openen of is dit een verkapte schop naar SLO (slot)?
pi_43628349
dubbel
pi_43628353
-dubbel-
pi_43628391
Femke Halsema ontstelt was inderdaad beter geweest ts.
Ook lijst trekkers zijn wel eens chagereining ik vind het een beetje boers om dan gelijk naar zo iet te linken.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_43628395
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 05:05 schreef Canisfire het volgende:
Femke Halsema ontstelt was inderdaad beter geweest ts.
Ook lijst trekkers zijn wel eens chagereining ik vind het een beetje boers om dan gelijk naar zo iet te linken.
maar dat we zo linken is toch normaal in deze tijd? Balkenende mag aangevallen worden, Bos mag een leuk spel spelen maar waarom zou het hier niet mogen?
pi_43628404
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 05:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

maar dat we zo linken is toch normaal in deze tijd? Balkenende mag aangevallen worden, Bos mag een leuk spel spelen maar waarom zou het hier niet mogen?
Het maakt mij eerlijk gezegt ook niet veel uit maar mensen die gelijk bij een vrouw die een beetje chagereining reageert over ongestelt beginen te praten daar zie ik gelijk een soort lomp type mens bij.
Heeft verder niets met aanvallen ofzo te maken dat is gewoon hoe ik er over denk
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_43628406
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 05:10 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Het maakt mij eerlijk gezegt ook niet veel uit maar mensen die gelijk bij een vrouw die een beetje chagereining reageert over ongestelt beginen te praten daar zie ik gelijk een soort lomp type mens bij.
Heeft verder niets met aanvallen ofzo te maken dat is gewoon hoe ik er over denk
dat zeg ik, wil jij nu verkering met mij?
pi_43628418
Daar zou ik een nachtje over moeten slapen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_43628537
Mensen, mensen.

Kan er heden ten dage geen uitdrukking meer gemaakt worden? Het is spreekwoordelijk gesproken. Da's van hetzelfde laken een pak enzovoort.

Maar ga nu even niet buiten de kwestie omlullen. Als iemand zetels wil winnen, dan vind ik het niet slim om op dergelijke manier vlak voor de verkiezingen te reageren op bepaalde vragen. Politiek is toneel toch? MEdia training hoort er nu eenmaal bij.

Maar toch, mijn stem heeft ze, althans GroenLinks zal ik stemmen
pi_43628558
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 06:47 schreef achterop23 het volgende:
Mensen, mensen.

Kan er heden ten dage geen uitdrukking meer gemaakt worden? Het is spreekwoordelijk gesproken. Da's van hetzelfde laken een pak enzovoort.

Maar ga nu even niet buiten de kwestie omlullen. Als iemand zetels wil winnen, dan vind ik het niet slim om op dergelijke manier vlak voor de verkiezingen te reageren op bepaalde vragen. Politiek is toneel toch? MEdia training hoort er nu eenmaal bij.

Maar toch, mijn stem heeft ze, althans GroenLinks zal ik stemmen
Mag ik weten waarom je op groenlinks stem ?

[ Bericht 13% gewijzigd door RosaCrux op 17-11-2006 07:04:43 ]
pi_43628572
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 06:57 schreef RosaCrux het volgende:

[..]

Mag ik weten waarom je op groenlinks stem ?
Vast geworden gewoonte. Links in ieder geval. SP of GroenLinks.Rood, maar niet PvdA rood.
Dit jaar doe ik een denkbeeldige stem (kan niet stemmen, zit in buitenland tot januari).

Standpunten die mij aantrekken?
- experimenten met gratis openbaar vervoer
- De studiefinancieringsregeling op de schop doen en even snel updaten naar de toekomst. Het gaat nu nog steeds uit dat iedereen een opleiding binnen 4 jaar doet

Maar zoals gezegd, SP heeft soortgelijke standpunten. (zie ook: http://deventer.groenlink(...)/03/sp_en_groenlinks )
pi_43628576
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 07:03 schreef achterop23 het volgende:

[..]

Vast geworden gewoonte. Links in ieder geval. SP of GroenLinks.Rood, maar niet PvdA rood.
Dit jaar doe ik een denkbeeldige stem (kan niet stemmen, zit in buitenland tot januari).

Standpunten die mij aantrekken?
- experimenten met gratis openbaar vervoer
- De studiefinancieringsregeling op de schop doen en even snel updaten naar de toekomst. Het gaat nu nog steeds uit dat iedereen een opleiding binnen 4 jaar doet

Maar zoals gezegd, SP heeft soortgelijke standpunten. (zie ook: http://deventer.groenlink(...)03/sp_en_groenlinks)
Hoe komt het toch dat 9 op de 10 links stemmers die ik tegenkom in Groningen zit, is het omdat het daar zo blank is ? ik denk het wel, anders zou rechts niet zo groeien in de multikul steden.

Ik zit zelf in Rotterdam en is dus te verwachten dat ik niet links stem (Partij voor de Dieren is niet links trouwens)
pi_43628589
Studenten>>Links (tenzij het bij de Balstudenten door hun pap en mam met de paplepel is ingegoten op VVD te stemmen)
Groningen=jongste stad van NL (gemiddelde leeftijd 28 als ik dat ooit goed heb gehoord)
Groningen heeft enorm veel studenten.

Waarschijnlijk is het daarom.

Verder heb je het oosten van groningen waar rood DE kleur is (Het communisme viert daar nog altijd hoogtij dagen, maar dan heb ik het over dorpjes van 1000 inwoners http://www.vcp.nu/ )

De reden zijn dus de studenten denk ik.
pi_43628608
Raar om te zeggen, maar het klopt dat Groningen nog erg blank is vergeleken met R'dam e.d.

Dat kan een bijreden zijn voor het rechts stemmen in de randstad
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:43:04 #18
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_43629281
Partij voor de dieren Stem dan gewoon niet..
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_43629314
Ik vind eigenlijk dat ze groot gelijk heeft. Deze (VMBO?) student stelt domme vragen. Begrijpelijk dat ze geen zin heeft om te gaan antwoorden op een vraag wat ze van Rutte vind, omdat deze een vrouw zoekt. En die vraag over zwaffelen... Ik zie er wel de humor van in, maar dit vraag je niet aan een politicus. Logisch ook dat ze niet weet wat het is.

Het is in ieder geval het slechtste interview dat ik het afgelopen jaar gehoord heb en dat lag niet aan Femke.

[ Bericht 0% gewijzigd door northernlight81 op 17-11-2006 08:52:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')