quote:oke voor dat ik begin, kom ajb niet praten over dierenmishandeling en al die onzin want als er iets GEEN dierenmishandeling is dan is dit het wel..
Een tijdje geleden kwam ik uit de badkamer en liep met een handdoek om me heen naar mijn bed, mijn hond slaap altijd bij me op de kamer en hij kwam gewoon even zoals normaal naar me toe om te knuffelen, ik was al een beetje opgewonden en hij begon te snuffelen, en ik werd er opgewonden van dat ik geprobeerd heb of hij me wilde likken en dat deed hij, nu doen we het wel vaker en ik voel me er goed bij, mijn hond doet het graag en ik geniet er van
zijn er nog andere meisjes hier die het ook doen en die het gewoon durven te vertellen? want de meeste die het hardst schreeuwen dat het zo fout en vies is zijn zelf het meest nieuwsgierig.
Graag normale reacties anders heeft dit topic geen zin
Je bent ziek!quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geyl.
OMG fantastisch ben nu ook even wat dingen op dat forum aan het lezenquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Oh Tupac no!!!!
Oh, well, wha'ever![]()
OMGquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Oh Tupac no!!!!
Oh, well, wha'ever![]()
En het likken noem jij sickquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:52 schreef jogy het volgende:
Sick. Ik kan me zo voorstellen dat die hond zijn worm-achtige gedrocht er gewoon een keer injast, kijken of ze dat ook nog lekker vindt
.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En het likken noem jij sick!
Ja, hoezo? Ik zeg niet dat het 'meisje' het wilt maar dat die hond gewoon een keer denkt van 'fuck it'quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En het likken noem jij sick!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Ik zeg niet dat het 'meisje' het wilt maar dat die hond gewoon een keer denkt van 'fuck it'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |