Er stond een filmpje op YouTube maar die is daar weggehaald:quote:
naar WBA gegaan, maar dat heb jij dus gemist. Had ik niet verwacht als fanatieke VBL poster . . .quote:
Nou ik heb t maar op youtube voor de kijkers gezet,quote:Op maandag 29 januari 2007 18:57 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Er stond een filmpje op YouTube maar die is daar weggehaald:
"This video has been removed due to terms of use violation"
Je schijnt 'm ook ergens te kunnen downloaden, maar dat ga ik niet doen en ik weet even niet waar die link staat. Als je een beetje rondstruint hier dan kom je de link wel tegen. Bij de topics over Brian en Nena, etc.
Volgens mij was dat zelfs op dezelfde avond.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef stikla het volgende:
nena nena, nu laat ze aan heel nederland (talpa dgk kijkers) zien wat voor slet ze wel nie is...
ow en dan nog de volgende dag (of die erop) met vriend van Bart bellen. Jurre heet ie.. hoezo slet?
Precies mijn gedachtesquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:33 schreef Roellio het volgende:
Wat hebben al die mensen trieste conversaties zeg!
Ik zou echt schijt hebben aan iedereen en de hele dag een beetje slapen en bier drinken. Beetje aan m'n zak krabben en heel hard muziek draaien!
Af en toe ter entertainment een beetje stoken en ruzie uitlokken en vervolgens weer verder gaan met het eerste rijtje activiteiten.
Die rat zal het nog moeilijk krijgen nu Nena er niet meer is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
De laatste nacht lopen in de fontein
De backstabbing rat kijkt jaloers op de achtergrond toe
[afbeelding]
Wat een vreselijk lelijke foto bij d'r Hyves...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://nena87.hyves.nl/profiel/die reacties
Dan word je er echter uitgezet door John de Mol. Dus dat hou je nog geen week vol.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:33 schreef Roellio het volgende:
Wat hebben al die mensen trieste conversaties zeg!
Ik zou echt schijt hebben aan iedereen en de hele dag een beetje slapen en bier drinken. Beetje aan m'n zak krabben en heel hard muziek draaien!
Af en toe ter entertainment een beetje stoken en ruzie uitlokken en vervolgens weer verder gaan met het eerste rijtje activiteiten.
NEEquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:05 schreef Logitik het volgende:
Heeft Nena nou sex gehad met Huub ? Ik hoorde wel dat ze bij in elkaar in bed hebben gelegen.. meer weet ik niet
Ik neem aan dat je aanstoten en aftrekken bedoelt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:33 schreef KonnieKipke het volgende:
het spel van aantrekken en afstoten is dan eindelijk voorbij.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:36 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je aanstoten en aftrekken bedoelt?
Ze moest weg vanwege de trap, maar was er sowieso uitgegaan omdat ze het gezeik met Brian helemaal zat was.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef Originele_Naam het volgende:
waarom is ze weggegaan dan? :S
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze heeft wel een uitgebreide woordenschat
"Ik wil je pik in me voelen"
Lees en gij zult vinden: Zwaai hier Nena uit!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:17 schreef Oksel het volgende:
Zijn er beelden van "de schop"?
Ze gaf Briaan een schopquote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef WinnarJ het volgende:
Waarom moest Nena eruitIk heb ff wat gemist
Moet zeggen dat het me ook wel geinig lijkt om te zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef evil-me het volgende:
Ja een eigen serie voor nena en dan zoiets als paris en nicoles simple life lijkt me echt ontzettend leuk om te zien. Haar lekker laten werken op de boederij. Super
Ze kan niet eens normaal lopende zinnen makenquote:Op maandag 5 februari 2007 08:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Denk dat we haar eerder gaan terugzien als call tv meisje met van die spelletjes enzo.
Alleen in het land der blinden........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:13 schreef johnny_rabbitte het volgende:
[[url=http://www.deprutsers.nl/nena.jpg]afbeelding][/URL]
nena?
kom je nou alweer met die 'grap'...quote:Op maandag 12 februari 2007 09:05 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Echt niet?
Ik ben weer helemaal verliefd.quote:
als het begint met 0900 mag hetquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:07 schreef veto het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van Nena, maar ik weet niet of ik het hier mag plaatsen!
quote:Aan het eind van het gesprek dacht hij nog een sneer te geven door te vragen of Nena hem niet nog een keer ging schoppen, Nena antwoordde gevat dat dat niet nodig was omdat hij zichzelf al genoeg slaat.
Voor Nena maak ik wel een uitzondering, ik zat weer helemaal gekluisterd aan de streams.quote:
Idd, hopelijk komt ze snel nog een keer logeren... ik heb alles gemistquote:
Mooie dingen duren nooit langquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |