Binnenkort mijzelf ook in de OP gooienquote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef fs180 het volgende:
trouwens.. we moeten de op is updaten.,die sc00tah eruit.. en na de vaste klant zn naam, de soort brommer?
Moet je Photoshop aanpleuren.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Ipho het volgende:
We moeten een omfgwtf133tz0rbbqpolizeilollercopterroflskaters!!1!111!!!ein. OP hebben mannen!
Devolution, waar moet je die code hebben btw?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:54 schreef Devolution het volgende:
Misschien dat ik nog een geyle OP maak. Ooit.
haal die hihi er ook uit meteen dan, en fix dan ook die link van m-dagquote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Binnenkort mijzelf ook in de OP gooien
W000t!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:28 schreef Devolution het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de PSD om de teksten aan te passen
Hoe vinden jullie em?
Waarom heb je hem dan niet voorzichtig tegen een/de muur aan geparkeerd?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik kom trouwens ook net uit het cafe rollen, eerst vergadering gehad, daarna ma gelijk café in gedoken.![]()
Alleen maak me wel zorgen om mijn brommer, toen ik uit het cafe kwam ging ik erop staan en aankicken terwijl hij op de standaard stond en toen zakte hij door, en nu is de standaardsteun best zwak.Dat plaatje waarmee hij aan het frame zit bedoel ik dus.
Dus hoop dat ie vannacht overeind blijft staan maja.
![]()
Toevalligquote:Op donderdag 16 november 2006 23:35 schreef fs180 het volgende:
zet hem in de schuur tegen de muur?
je gaat toch niet die klote speedfight 1 kopen he?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Binnenkort mijzelf ook in de OP gooien
Ik heb alleen een garage en daar is niet echt plek om hem tegen een muur aan te zetten, staat al best vol.. ofja, er staan allemaal kasten tegen de muur, en daar staan al fietsen motors en scooters tegenaan.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:35 schreef fs180 het volgende:
zet hem in de schuur tegen de muur?
Ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:39 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
je gaat toch niet die klote speedfight 1 kopen he?
Speedfight is gangster.quote:
Ik vind de jetforce, voor een scooter dan, toch wel te pruimen.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:45 schreef hardcorebass het volgende:
speedfight zyn lelijke gore kutdingen, net als alle andere peugeots
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Speedfight is gangster.![]()
[afbeelding]
Mijn oude scooters.![]()
nee hoor, ongeveer 2 jaar lang een aprilia sr gereden, dat vind ik de mooiste scooters... kun je ook het vetste eruit laten zien...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:46 schreef mstr het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal schakelgeyl
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:25 schreef fs180 het volgende:
hihi dat was mn neus niet.. die zit hoger
had ik eerst ook zo staan.. maar ik vindt het zo beterquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:11 schreef Devolution het volgende:
Ik bedoelde de indeling van de OP pics eigenlijk anders
Ik bedoelde ze in de volgorde als ik ze postte, en die pic die eerst altijd bovenaan stond, zou er nog steeds moeten staan
Dus die 'Fok brommers / scooters' bedoelde ik als vervanging voor de kop 'brommers en scooters van fokkers' .. Maar zo kan het ook eventueel
een uur?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef Ipho het volgende:
Thuis. Over een uur weer weg dronlken worden
Het is relax om vrijdag middag gelijk uitschool dronken te worden. En natuurlijk chicks hequote:
Normaal gesproke ga ik vrijdagavond na de voetbaltraining ook nog lekker een paar uurtjes uit. Maar vanavond toch maar niet, morge een belangrijke wedstrijd te spelen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Het is relax om vrijdag middag gelijk uitschool dronken te worden. En natuurlijk chicks heEnne 4 uur is al laat.
ik was 4 uur thuisquote:Op vrijdag 17 november 2006 02:50 schreef C2C het volgende:
k ben weer thuis van schoolfeest... mister_dog is nog onderweg....
slaaplekker
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:33 schreef mister_dog het volgende:
hhatu aeaml lotel lhti ogeje
70quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:54 schreef Ferrox het volgende:
waarom doet Fok! zo kut?
ik wou vandaag zo naar huis rijden van school
ik rij bij school weg ed 500m verder
pruttel pruttel sputter sputter
ik stop es, kijk in mn benzinetank: leeg
Ik weet em naar een tankstation te krijgen, onbemand geval.....
ma bellen: "ma zou je aub willen komen met die 2 takt olie....
mn ma mij vet uitlachen ed, ik tanken na een poosje.
Rijd ik rustig met mijn volle tank over een landweggetje: "tik" "BWOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!!!!!!!"
Ferrox: ttefok?
keek es naar mn uitlaat, wassie helemaal afgescheurd
10 km gereden zonder uitlaat, hels kabaal
plaatselijke ( lees: dorp verderop) brommerboer gebeld, ging ong zo:
"Hallo, met Ferrox, hebben jullie ook een 32mm bocht voor een Zundapp?"
"ff kijken, joah dat hebben we nog wel"
"tof, alleen een bocht?"
"ow nee sorry, kheb alleen nog een hele uitlaat met demper en al, is ong 500km gebruikt"
"kost da?"
"uhm 70 euro"
"nah, laat maar, mn demper is nog goed, en 70 euro is te veel"
zo'n uitlaat kost max (standaard uitlaat) 30 eurie
maar nu moet ik verder zoeken
Zag mij jou zien in de stad hé, je was dr alleen wel fokking laat. kwas dr al om 3 uur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef Ipho het volgende:
Thuis. Over een uur weer weg dronlken worden
whehe die potjes zijn makkelijkquote:
Werd telkens tweede omdat ik geen geduld had om het 1 op 1 uit te spelenquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:43 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe die potjes zijn makkelijk
je moet die 5 cent ff inzetten bij een 5 cent tafel, win je 20 cent en daarvan weer 10 cent inzetten bij de 10 cent tafel heb je 50 cent enzovoort
is leuk om te doen
k zat laatst op de 60 cent... en toen heb ik het allemaal weer kwijt gespeeld
Zag jou een klokje bier kopen. Nog bedankt voor die 3 goud blonde rakkers.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zag mij jou zien in de stad hé, je was dr alleen wel fokking laat. kwas dr al om 3 uur.
Nog wel een mooi breezertje gehad![]()
wacomquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:36 schreef hardcorebass het volgende:
heey ff vraagje he, weten jullie hoe zon ding heet wat je op je pc aansluit via de usb, en das gewoon een soort vierkant zeg maar en daar heb je een pen bij en als je daar op tekent met die pen dan krijg je dat op de pc te zien.. hoe hiet da ok alwer?
wacom tablet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:36 schreef hardcorebass het volgende:
heey ff vraagje he, weten jullie hoe zon ding heet wat je op je pc aansluit via de usb, en das gewoon een soort vierkant zeg maar en daar heb je een pen bij en als je daar op tekent met die pen dan krijg je dat op de pc te zien.. hoe hiet da ok alwer?
een type schroevendraaier:quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:02 schreef hardcorebass het volgende:
torxen? wtf is dat
neehoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:07 schreef mister_dog het volgende:
[..]
een type schroevendraaier:
[afbeelding]
Voor jou altijd hequote:Op vrijdag 17 november 2006 20:10 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zag jou een klokje bier kopen. Nog bedankt voor die 3 goud blonde rakkers.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Voor jou altijd he![]()
Die Jochem zat wel mooi onder het bier![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:09 schreef mstr het volgende:
M'n SD-kaart gevonden
Hij lag gewoon op m'n buro
Er lag allemaal kutzooi opquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:10 schreef hardcorebass het volgende:
heheh apie
Jahoor.quote:
Hoelang zijn jullie al bezig?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jahoor.
Ik heb zin om ff pr0n te kijken, maar heb met 2 vrienden afgesproken om het zo lang mogelijk niet te doen. Wie wint krijgt 5 euro![]()
En dan niet zeggen kijk gewoon komen ze toch niet achter want da's lame.
Vannacht niet zoveel geslapen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:00 schreef no1uknow het volgende:
dat drinken om wakker te blijven
Ga dan gewoon slapen, of deaud :w
Wowquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:26 schreef FiXeR999 het volgende:
Kijk eens aan; mijn brommer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spekies:Merk voertuig Honda
Type voertuig MTX-sh
Kleur Zwart/geel
Bouwjaar 1991
Cilinder 50CC Snel
Cilinder (extra gegevens) Opgeboord etc.
Carburateur / brandstof 20mm mikuni
Uitlaat Metrakit
Uitlaatdemper yasuni demper
Luchtfilter Origineel
Velgen NS1
Banden Supermotard banden
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wow
Das echt een van de netste mtx-en die ik ken.![]()
![]()
![]()
Echt een heel vet ding.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:26 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Type voertuig MTX-sh
Kleur Zwart/geel
Bouwjaar 1991
Cilinder 50CC Snel
Uitlaat Metrakit
Luchtfilter Origineel
Velgen NS1
En dan een nieuwe of sparen voor rbw ofzo?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:52 schreef mic_forever het volgende:
jippie ik ga mijnes verkopen
vorige week 2kw getrokken op de lollerbank
kutjodennn
Voorrang moet heel belangrijk zijn ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:14 schreef Ferrox het volgende:
ik heb de laatste dag eigk alles gedaan![]()
ik had wel al zo'n 3vo cursus gedaan, had ik best veel aan.
Kging die dag gewoon naar school, boekjes mee, ik leren, ik was lichamelijk wel aanwezig in de les maar daar was alles mee gezegd
kzat écht te stressen, mn moeder zei ook: dat ik jou nog een x zie stressen![]()
maar goed, kheb het gehaald![]()
zorg dat je die voorrangsregels goed kent, je krijgt waarschijnlijk veel vragen over van, wie gaat er eerst ?
en voor de rest gwoon doorlezen, en zorg dat je het red![]()
Mja hij voelt zich te goed voor onsquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:53 schreef FiXeR999 het volgende:
In de TS mis ik maikuuul..
moet niet, maarja kheb geen zin om 45 te gaan rijden en ook geen zin in nog een boete..quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En dan een nieuwe of sparen voor rbw ofzo?
Wel kut dat je hem moet verkopen vanwege zoeen lollerbank gek.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:26 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Type voertuig MTX-sh
Kleur Zwart/geel
Bouwjaar 1991
Cilinder 50CC Snel
Uitlaat Metrakit
Luchtfilter Origineel wat heb je moeten aanpassen om de velgen erin te krijgen?
Velgen NS1
wij nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:53 schreef FiXeR999 het volgende:
In de TS mis ik maikuuul..
Lollerbank liet mij glimlachen naar een 3-3quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En dan een nieuwe of sparen voor rbw ofzo?
Wel kut dat je hem moet verkopen vanwege zoeen lollerbank gek.![]()
![]()
Wat heb je voor soort?quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:44 schreef Sloavink het volgende:
Help mij! Als ik me brommer start dan loopt hij in het begin gewoon goed.. maar na 2 minuten valt hij uit. Net een nieuwe boogie in gedaan maar hij doet het nog steeds niet.Ik heb gehoord dat het aan de ontsteking of bezinetoevoer kan liggen. Iemand enig idee!?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:20 schreef hardcorebass het volgende:
leeft geqxon eigenlyk nog wel?
ff bakje nemen, benzineslag bij carb loshalen, in bakje halen, benzinekraan openzetten.. gaat het gewoon stromen dan is het waarschijnlijk je condensator, weet alleen niet hoe dat bij die msjes zit, maar tis voorkomen probleem bij maxisquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:44 schreef Sloavink het volgende:
Help mij! Als ik me brommer start dan loopt hij in het begin gewoon goed.. maar na 2 minuten valt hij uit. Net een nieuwe boogie in gedaan maar hij doet het nog steeds niet.Ik heb gehoord dat het aan de ontsteking of bezinetoevoer kan liggen. Iemand enig idee!?
maar je stuurde nieteens wat terugquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dacht homosexueel getint smsje dat moet Geqxon zijn maar viel mee dus
misschien nog niet het nieuwe topic gevonden ofzoquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:14 schreef hardcorebass het volgende:
waar dan?ik zie m hier nooit meer
Geqxon liep me ook al op msn te irriteren, vandaarquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar je stuurde nieteens wat terug![]()
Ik heb 2 papa'squote:Op zaterdag 18 november 2006 16:52 schreef no1uknow het volgende:
JEMOEDER
Ik had hem je nummer gegeven.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geqxon liep me ook al op msn te irriteren, vandaar
Doeii..quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ga even weekendje naar Frankrijk. (Noujaa, zondag ochtend tot dinsdag avond.)
Dus ik zie jullie even niet meer.
Ja onderaan staat ergens van 'Hier kun je de OP vinden', daar op klikken, en dan staat er ergens bovenaan bewerken.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja onderaan staat ergens van 'Hier kun je de OP vinden', daar op klikken, en dan staat er ergens bovenaan bewerken.
Gewoon de html code overnemen en aanpassen naar je eigen dingen.![]()
En het volgende topic sta jij ook in de OP!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik had hem je nummer gegeven.![]()
![]()
Oh en Joy, bedankt voor je smsje vannacht.Wehehe.
![]()
beunmpic!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mijn frame is gescheurd bij de standaard.
Morgen even lassen.![]()
on itquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef Devolution het volgende:
fs180, kun je ff de OP zoals ie nu in dit topic staat, op de Wiki pagina zetten? Want die klopt niet meer volgens mij?
Maar een klein scheurtje, en mijn standaard zit aan een ijstekend ijzertje aan mijn frame, en waar dat stuk aan mijn frame bevestigd is zit een vouw/ scheur.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:12 schreef Ferrox het volgende:
maar Dimi, als je frame gescheurd is, dan is de stijfheid en de "kracht" er toch uit?
Meen ik dat maar of heb jij je schakelpookje extreem schuin naar beneden staan ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi.
[afbeelding]
Zie je een klein beetje scheur.
[afbeelding]
Hier wat duidelijker
[afbeelding]
als het op de plkek is waar ik denk waar het is.. geen probleem hoor..quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:59 schreef Ferrox het volgende:
ik zou een nieuw frame kopen als ik jou was
Ja die plek net buiten het frame zeg maar idd, daar zie je wat wittigs.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
als het op de plkek is waar ik denk waar het is.. geen probleem hoor..
Dat word een derbi kopen hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja die plek net buiten het frame zeg maar idd, daar zie je wat wittigs.
@ Wilco, mijn schakelpookje staat idd best schuin ja, heb grote voeten dus dan kan ik ze mooi naar beneden laten hangen meer.Plus dat ik nu mijn voet amper hoef op te tillen om te schakelen.
![]()
Overrated troep.quote:
We hadden beter voor Rieju oid kunnen gaanquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Overrated troep.En ook nog es veels te duur allemaal.
![]()
Ja man, AM6 ownage. Die schieten tenminste nooit uit de versnelling.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:37 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
We hadden beter voor Rieju oid kunnen gaan![]()
tis allemaal toch het zelfde blokquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:42 schreef Ferrox het volgende:
Zijn de blokken van MH zo slecht dan?
En of die bitches uit de versnelling schieten, vooral als ze vrij nieuw zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja man, AM6 ownage. Die schieten tenminste nooit uit de versnelling.![]()
Rieju!of Motorhispania! Nog beter!
OMG!!!!!!! WTF, wat heeft dit voor te stellen dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ga even weekendje naar Frankrijk. (Noujaa, zondag ochtend tot dinsdag avond.)
Dus ik zie jullie even niet meer.
Golfbaanquote:Op zondag 19 november 2006 12:46 schreef no1uknow het volgende:
Waar werken
quote:Op zondag 19 november 2006 13:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Omg gisteravond was te gaar.
Maar wel echt gezellig, moest zelf nog op de afterparty draaien, heerlijk sfeertje, allemaal nummers in de trant van Song 2, Smack my bitch up enzo.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 14:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mijn brommer loopt stationair.
Ik heb hem afgesteld! ZIEKE SHIT! IK HOEF NIET MEER ALS EEN MALLOOT STAAN TE GASSEN BIJ HET STOPLICHT!
Wehehe, had ik pas, vergeten choke eraf te halen, sta ik bij het stoplicht, constant 4000 toeren omdat ie anders afsloeg.
"Waarom valt hij toch zo snel uit..:?" Was ik thuis.. Oh, de choke stond er nog op.![]()
1 euro, als ik je dat geef ga je dan dood omdat ik je leven afneem?quote:Op zondag 19 november 2006 15:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2F%26df%3D1%26fta%3D
WIE? WIE? WIE! HEEFT DAT GEDAAN!![]()
Wil je mij dood hebben dan?quote:Op zondag 19 november 2006 15:07 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
1 euro, als ik je dat geef ga je dan dood omdat ik je leven afneem?![]()
Dan heb je wel ver gereden, niet?quote:Op zondag 19 november 2006 15:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wil je mij dood hebben dan?
@No1, nee dat was toen ik per ongeluk verdwaald was in de grote stad.![]()
Wel ver, maar met die duizelingwekkende snelheden die mijn brommer behaalt ben ik overal toch zo dusja.quote:Op zondag 19 november 2006 15:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan heb je wel ver gereden, niet?
quote:Op zondag 19 november 2006 15:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wel ver, maar met die duizelingwekkende snelheden die mijn brommer behaalt ben ik overal toch zo dusja.![]()
Ja jonge, een dikke 90 echte kilometers. Ofja, die km's zijn zo echt als de km-teller van een mercedes, op GPS heb ik het nog niet gemeten.quote:
Soort Puch Maxi acceleratiequote:Op zondag 19 november 2006 15:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja jonge, een dikke 90 echte kilometers. Ofja, die km's zijn zo echt als de km-teller van een mercedes, op GPS heb ik het nog niet gemeten.Maar ik heb een slechte acceleratie omdat mijn voortandwiel belachelijk groot is.
Nee, toch nog wel iets sneller opzich.quote:
foto?quote:Op zondag 19 november 2006 12:23 schreef Ferrox het volgende:
hmm een jongen bij mij uit het dorp biedt me 650 euro voor mn brommer
maybe dat ie weg gaat.....
quote:Op zondag 19 november 2006 15:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, toch nog wel iets sneller opzich.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 14:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb hem afgesteld! ZIEKE SHIT! IK HOEF NIET MEER ALS EEN MALLOOT STAAN TE GASSEN BIJ HET STOPLICHT!
Wehehe, had ik pas, vergeten choke eraf te halen, sta ik bij het stoplicht, constant 4000 toeren omdat ie anders afsloeg.
"Waarom valt hij toch zo snel uit..:?" Was ik thuis.. Oh, de choke stond er nog op.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 15:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan heb je wel ver gereden, niet?
Ja de eigenaars ervan voelen zich nog jong.quote:Op zondag 19 november 2006 15:34 schreef PietjePuk2 het volgende:
WTF moeten motoren in PUB?
wedden dat ik in mn powerband harder gaquote:Op zondag 19 november 2006 15:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, toch nog wel iets sneller opzich.![]()
motoren staan in ptam motorposer staan hier.. plus genoeg 18+ die puber isquote:Op zondag 19 november 2006 15:34 schreef PietjePuk2 het volgende:
WTF moeten motoren in PUB?
choke gaat toch uit bij vol gasquote:Op zondag 19 november 2006 14:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Handmatige nietquote:Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef mister_dog het volgende:
[..]
choke gaat toch uit bij vol gas![]()
Ik heb die gewoon op de carb zitten.quote:
huh en bij een een rs is het zo'n pookje en als je dan vol gas geeft (ookal staat dat ding uit dus) gaat ie weer uit en bij puch van een vriend ookquote:
Ja bij mij kun je het blok zien zitten en aanraken met terwijl alle kappen erop zitten, dus mijn carb ook, en kun je dus ook je choke bedienen, daar heb ik niet zo'n dom kabeltje voor nodig.quote:Op zondag 19 november 2006 16:50 schreef mister_dog het volgende:
[..]
huh en bij een een rs is het zo'n pookje en als je dan vol gas geeft (ookal staat dat ding uit dus) gaat ie weer uit en bij puch van een vriend ook
De foto is van voren genomen Simon.quote:
Vandaar dat ik dat dus ook zei aapquote:Op zondag 19 november 2006 17:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De foto is van voren genomen Simon.![]()
Ohnee, das mijn maag die snakt naar frietjes en snacks!quote:Op zondag 19 november 2006 18:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hihi, ik heb vlinders in mijn buik.![]()
homoquote:Op zondag 19 november 2006 18:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ohnee, das mijn maag die snakt naar frietjes en snacks!![]()
ik heb ook honger en zin in frituur maar we gaan rijstmet nog wat etenquote:
quote:Op zondag 19 november 2006 18:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij rijdt scooter en is duidelijk in de war, laat 'm maar
quote:Op zondag 19 november 2006 18:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij rijdt scooter en is duidelijk in de war, laat 'm maar
mijn pappa zit in Egypte en mijn mamma woont ergens anders dus eigk hoor ik ook frituur te eten maar die vriend van me zus had zin in die troep..gekke brabanderquote:Op zondag 19 november 2006 18:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]!
@ M_D, bij mij zijn pap en mam uit eten, ik had geen zin om mee te gaan, ik moest maar zien wat ik deed eten. Tis dat ze hier geen pizzaria hebben ofzo, anders bestelde ik wel pizza maja.![]()
Afskieten dan.quote:Op zondag 19 november 2006 18:19 schreef mister_dog het volgende:
[..]
mijn pappa zit in Egypte en mijn mamma woont ergens anders dus eigk hoor ik ook frituur te eten maar die vriend van me zus had zin in die troep..gekke brabander
Vette valdoppen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:32 schreef mister_dog het volgende:
[..]
dat ook weer neit..hij heeft dit:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |