Binnenkort mijzelf ook in de OP gooienquote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef fs180 het volgende:
trouwens.. we moeten de op is updaten.,die sc00tah eruit.. en na de vaste klant zn naam, de soort brommer?
Moet je Photoshop aanpleuren.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:48 schreef Ipho het volgende:
We moeten een omfgwtf133tz0rbbqpolizeilollercopterroflskaters!!1!111!!!ein. OP hebben mannen!
Devolution, waar moet je die code hebben btw?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:54 schreef Devolution het volgende:
Misschien dat ik nog een geyle OP maak. Ooit.
haal die hihi er ook uit meteen dan, en fix dan ook die link van m-dagquote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Binnenkort mijzelf ook in de OP gooien
W000t!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:28 schreef Devolution het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de PSD om de teksten aan te passen
Hoe vinden jullie em?
Waarom heb je hem dan niet voorzichtig tegen een/de muur aan geparkeerd?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik kom trouwens ook net uit het cafe rollen, eerst vergadering gehad, daarna ma gelijk café in gedoken.![]()
Alleen maak me wel zorgen om mijn brommer, toen ik uit het cafe kwam ging ik erop staan en aankicken terwijl hij op de standaard stond en toen zakte hij door, en nu is de standaardsteun best zwak.Dat plaatje waarmee hij aan het frame zit bedoel ik dus.
Dus hoop dat ie vannacht overeind blijft staan maja.
![]()
Toevalligquote:Op donderdag 16 november 2006 23:35 schreef fs180 het volgende:
zet hem in de schuur tegen de muur?
je gaat toch niet die klote speedfight 1 kopen he?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Binnenkort mijzelf ook in de OP gooien
Ik heb alleen een garage en daar is niet echt plek om hem tegen een muur aan te zetten, staat al best vol.. ofja, er staan allemaal kasten tegen de muur, en daar staan al fietsen motors en scooters tegenaan.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:35 schreef fs180 het volgende:
zet hem in de schuur tegen de muur?
Ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:39 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
je gaat toch niet die klote speedfight 1 kopen he?
Speedfight is gangster.quote:
Ik vind de jetforce, voor een scooter dan, toch wel te pruimen.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:45 schreef hardcorebass het volgende:
speedfight zyn lelijke gore kutdingen, net als alle andere peugeots
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Speedfight is gangster.![]()
[afbeelding]
Mijn oude scooters.![]()
nee hoor, ongeveer 2 jaar lang een aprilia sr gereden, dat vind ik de mooiste scooters... kun je ook het vetste eruit laten zien...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:46 schreef mstr het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal schakelgeyl
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:25 schreef fs180 het volgende:
hihi dat was mn neus niet.. die zit hoger
had ik eerst ook zo staan.. maar ik vindt het zo beterquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:11 schreef Devolution het volgende:
Ik bedoelde de indeling van de OP pics eigenlijk anders
Ik bedoelde ze in de volgorde als ik ze postte, en die pic die eerst altijd bovenaan stond, zou er nog steeds moeten staan
Dus die 'Fok brommers / scooters' bedoelde ik als vervanging voor de kop 'brommers en scooters van fokkers' .. Maar zo kan het ook eventueel
een uur?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef Ipho het volgende:
Thuis. Over een uur weer weg dronlken worden
Het is relax om vrijdag middag gelijk uitschool dronken te worden. En natuurlijk chicks hequote:
Normaal gesproke ga ik vrijdagavond na de voetbaltraining ook nog lekker een paar uurtjes uit. Maar vanavond toch maar niet, morge een belangrijke wedstrijd te spelen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Het is relax om vrijdag middag gelijk uitschool dronken te worden. En natuurlijk chicks heEnne 4 uur is al laat.
ik was 4 uur thuisquote:Op vrijdag 17 november 2006 02:50 schreef C2C het volgende:
k ben weer thuis van schoolfeest... mister_dog is nog onderweg....
slaaplekker
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:33 schreef mister_dog het volgende:
hhatu aeaml lotel lhti ogeje
70quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:54 schreef Ferrox het volgende:
waarom doet Fok! zo kut?
ik wou vandaag zo naar huis rijden van school
ik rij bij school weg ed 500m verder
pruttel pruttel sputter sputter
ik stop es, kijk in mn benzinetank: leeg
Ik weet em naar een tankstation te krijgen, onbemand geval.....
ma bellen: "ma zou je aub willen komen met die 2 takt olie....
mn ma mij vet uitlachen ed, ik tanken na een poosje.
Rijd ik rustig met mijn volle tank over een landweggetje: "tik" "BWOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!!!!!!!"
Ferrox: ttefok?
keek es naar mn uitlaat, wassie helemaal afgescheurd
10 km gereden zonder uitlaat, hels kabaal
plaatselijke ( lees: dorp verderop) brommerboer gebeld, ging ong zo:
"Hallo, met Ferrox, hebben jullie ook een 32mm bocht voor een Zundapp?"
"ff kijken, joah dat hebben we nog wel"
"tof, alleen een bocht?"
"ow nee sorry, kheb alleen nog een hele uitlaat met demper en al, is ong 500km gebruikt"
"kost da?"
"uhm 70 euro"
"nah, laat maar, mn demper is nog goed, en 70 euro is te veel"
zo'n uitlaat kost max (standaard uitlaat) 30 eurie
maar nu moet ik verder zoeken
Zag mij jou zien in de stad hé, je was dr alleen wel fokking laat. kwas dr al om 3 uur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef Ipho het volgende:
Thuis. Over een uur weer weg dronlken worden
whehe die potjes zijn makkelijkquote:
Werd telkens tweede omdat ik geen geduld had om het 1 op 1 uit te spelenquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:43 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe die potjes zijn makkelijk
je moet die 5 cent ff inzetten bij een 5 cent tafel, win je 20 cent en daarvan weer 10 cent inzetten bij de 10 cent tafel heb je 50 cent enzovoort
is leuk om te doen
k zat laatst op de 60 cent... en toen heb ik het allemaal weer kwijt gespeeld
Zag jou een klokje bier kopen. Nog bedankt voor die 3 goud blonde rakkers.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zag mij jou zien in de stad hé, je was dr alleen wel fokking laat. kwas dr al om 3 uur.
Nog wel een mooi breezertje gehad![]()
wacomquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:36 schreef hardcorebass het volgende:
heey ff vraagje he, weten jullie hoe zon ding heet wat je op je pc aansluit via de usb, en das gewoon een soort vierkant zeg maar en daar heb je een pen bij en als je daar op tekent met die pen dan krijg je dat op de pc te zien.. hoe hiet da ok alwer?
wacom tablet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:36 schreef hardcorebass het volgende:
heey ff vraagje he, weten jullie hoe zon ding heet wat je op je pc aansluit via de usb, en das gewoon een soort vierkant zeg maar en daar heb je een pen bij en als je daar op tekent met die pen dan krijg je dat op de pc te zien.. hoe hiet da ok alwer?
een type schroevendraaier:quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:02 schreef hardcorebass het volgende:
torxen? wtf is dat
neehoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:07 schreef mister_dog het volgende:
[..]
een type schroevendraaier:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |