Dankjewelquote:Op maandag 20 november 2006 22:48 schreef klipper het volgende:
[..]
CK = creatinine-klaring (voorheen CPK) Nierfunctie
Albumine = eiwitgehalte in het bloed
Leuco`s = de cel waaruit de leukocyt zich ontwikkelt
Leukocyt = witte, eigenlijk kleurloze, bloedcel, hoofdzakelijk onder te verdelen in granulocyten,lymfocyten en monocyten
Voor de overige moet ik een ander boek naspeuren.
Ik alleen rood als ik op mijn vingers sla, dan wel ergens in me lijf hark ofzo. anders blijft t vvdquote:
daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 22 november 2006 12:28 schreef sanger het volgende:
Ik denk ook CDA.
Waarom? Naar mijn mening sluiten hun punten het meest aan bij mijn opvattingen. Al kan ik me bij vrijwel iedere partij wel met een aantal punten verenigen.
CDA heeft het in mijn ogen echt niet zo slecht gedaan de afgelopen tijd, ondanks dat de PvdA en GL daar zo een ophef over maken.
quote:
Beargumenteer het zou ik zeggen.quote:
Of ga in de politiekquote:Op woensdag 22 november 2006 14:22 schreef sanger het volgende:
Beargumenteer het zou ik zeggen.
Waarom moet ik dat beargumenteren? Ben het er niet mee eensquote:Op woensdag 22 november 2006 14:22 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
Beargumenteer het zou ik zeggen.
Niets moetquote:Op woensdag 22 november 2006 14:46 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat beargumenteren? Ben het er niet mee eens
Als je het er mee eens bent is het ok.;(?)
Ben je het er niet mee eens dan moet je het opeens beargumenteren. Vreemd. Klinkt links.
Trouwens ik stem Partij voor de VRIJHEID
Ik ben overgezwoven van vvd naar Partij voor de VRIJHEID.
Hm, ik heb niks te vertellen over schroeven en spijkers vanavondquote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik zeuren?
Kunnen we het hier gewoon over schroeven en spijkers hebben?
Ik heb bijvoorbeeld net mijn kalender voor 2007 alvast opgehangen.
Heel POL en de AT staan al bol van het verkiezingsgeneuzel... ik hoopte hier een oase van rust te vinden.
Oh nee pvda dus....quote:Op woensdag 22 november 2006 18:39 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ja maar... zo bedoelde ik het niet maar om hier nou met 5 man over politiek te gaan zitten praten is ook zo wat.
Wij waren toch van de ruwe bolster blanke pit enzo?![]()
Dus mensen mogen wel mishandeld worden en dieren nietquote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben lid van de Partij voor de Dieren![]()
Ja lacht u allen maar. Maar dat geneuzel van en over mensen hangt me de keel uit. Iedereen zou eens een schop onder zijn reet moeten krijgen.
En biologisch vlees moeten eten![]()
Wat een non-argument. Waar zegt de PvdD dat je mensen mag mishandelen?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:10 schreef klipper het volgende:
[..]
Dus mensen mogen wel mishandeld worden en dieren niet![]()
Misschien word het dan toch eens tijd voor de pvdeml.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |