Wat is een Tropenkoelerquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef Youp het volgende:
buiten de tropenkoeler niks, alleen gaan we een andere aanzuigbuis plaatsen met een extra luchtfilter er in wat we eens in de 500km uit kunnen kloppen of blazen
het koeloppervlak van de radiateur is dan vergroot voor een grotere koelcapaciteitquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat is een Tropenkoeler(vond niks op Google)
we wisselen waarschijnlijk afquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wie gaat er op die 3de stoel zitten?
komen ook goede gordels daar? anders zou ik er niet graag zittenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:31 schreef Youp het volgende:
bedankt voor de leuke reacties
[..]
we wisselen waarschijnlijk afmaar dat zit prima hoor! er komt geen middenconsole meer in dus beenruimte genoeg!
er komt een heupgordel achter, prima zatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
komen ook goede gordels daar? anders zou ik er niet graag zitten![]()
hij zit tussen de 2 voorste stoelen dus niemand stoot zijn hoofd er aan, de plankjes waar hij tegen geschroefd zit zijn gemonteerd met ruitenkit... ik weet niet of je daar bekend mee bent maar dat komt NOOIT meer losquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:06 schreef _Arthur het volgende:
Waarom gekozen om die omvormer aan het dak te hangen?
Met 3 hobbels ligt dat ding of er af of iemand heeft z'n harses er tegen gestoten lijkt me.
Achterin heb je genoeg plek om hem aan een zijkant te monteren lijkt me...
Mischien laat die kit niet los, maar mischien het dak welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef Youp het volgende:
hij zit tussen de 2 voorste stoelen dus niemand stoot zijn hoofd er aan, de plankjes waar hij tegen geschroefd zit zijn gemonteerd met ruitenkit... ik weet niet of je daar bekend mee bent maar dat komt NOOIT meer loser zit een knopje op om hem aan en uit te schakelen en wat lampjes die we in de gaten moeten houden ivm overbelasting of te hoge temperatuur ofzo dus dat kan de 3e persoon mooi doen... ook moeten we wel eens een zekering vervangen in het ding en dan moet hij niet tegen de zijkant van de auto hangen die helemaal volgestapeld staat met materialen, water en levensmiddelen voor 3 weken
maak je geen zorgen, het dak is stevig zat en de omvormer weegt net niksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Mischien laat die kit niet los, maar mischien het dak wel
Niet de meest voor de hand liggende plaats vind ik zelf. We zien graag de fotos na de lange etappes![]()
Staat toch al dat die een heupgordel krijgt...quote:Op maandag 8 januari 2007 18:07 schreef garnage-patrick het volgende:
nog een keer me vraag!
de 3e persoon op die stoel, krijgt die ook een gordel? of als je in de ankers moet mag hij het raam koppen?!
dat wordt schoenen aanhouden als je op de 3e stoel zit ivm flauwvallende bestuurders enzoquote:Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Youp het volgende:
zo zit je ongeveer met je benen, ruimte zat!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |