abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44982086
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:52 schreef Youp het volgende:

buiten de tropenkoeler niks, alleen gaan we een andere aanzuigbuis plaatsen met een extra luchtfilter er in wat we eens in de 500km uit kunnen kloppen of blazen
Wat is een Tropenkoeler (vond niks op Google)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_44983094
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Wat is een Tropenkoeler (vond niks op Google)
het koeloppervlak van de radiateur is dan vergroot voor een grotere koelcapaciteit
Hopeloos benzine verslaafd
pi_44983586
hebben jullie de assen al nagechecked? en de diffrenteel?

Bij ons was de as doorgerot en begon in eerst instantie te kraken, toen brak ie af...
Wij hadden toen een '88 Patrol, misschien een check puntje?
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_45012417
het imperial (van een renault master) passen en de rode bumper

rode bullbar

een van de zelfgemaakte steunen voor het imperial

de steun geinstalleerd

andere steun...

en ook er op geschroefd

de radiateur ontbreekt....

en daar is de nieuwe tropenkoeler!

en geinstalleerd....

de laptop waar ik het over had

Leo aan het passen en meten

stickers plakken! altijd leuk

even de vrouw rapporteren.........

en Youp is weer aan het stickeren!

Giel monteerd de bullbar

Leo aan het bakken

verder ben ik veel bezig geweest met het plaatsen van onze 3e stoel, hier hebben we de bijrijdersstoel voor gebruikt aangezien deze nog goed was, de bestuurdersstoel en de lege plek op de bijrijdersplaats krijgen allebij een andere stoel, we zijn nog op zoek naar een setje degelijke sportstoelen...

ff testen!

het ding is nu stevig zat voor normaal gebruik... maar we maken er nog 2 dragers aan die op de A stijl komen en vanuit die dragers gaan er nog 2 schuine balken naar de voorste draagbalken

moooi eh

en aan het einde van de dag hadden we nog een meevallertje!
we moesten lasdraad gaan halen voor de baas van Giel bij de lokale autoparts shop en daar hebben we ook meteen gevraagd voor sponsoring.... en we kregen meteen deze omvormer mee

pi_45012861
tvp
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_45033292
wie gaat er op die 3de stoel zitten?
pi_45036666
Mooi Youp! Echt leuk om te volgen dit en die Patrol ziet er gewoon stoer uit zo !
pi_45036999
Vette shit ouwe
pi_45046038
bedankt voor de leuke reacties
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wie gaat er op die 3de stoel zitten?
we wisselen waarschijnlijk af maar dat zit prima hoor! er komt geen middenconsole meer in dus beenruimte genoeg!

vandaag hebben we weer veel gedaan, aan de linker kant is de constructie van het imperial af, aan de rechter kant bijna, de bijrijders stoel zit er in, (we hebben speciaal hiervoor uit onze crossauto (nissan sunny coupe GTi) de sportstoelen gehaald) de bestuurdersstoel zit er bijna in en de omvormer hangt tussen de twee voorste stoelen aan het dak en is aangesloten. de foto's hiervan moet ik nog resizen en uploaden enzo maar ik ben bang dat dat vanavond niet gaat lukken..... morgen ga ik waarschijnlijk nog even werken en dan zullen er nog wel extra foto's gemaakt worden en die plaats ik dan wel een dezer dagen
pi_45046122
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:31 schreef Youp het volgende:
bedankt voor de leuke reacties
[..]

we wisselen waarschijnlijk af maar dat zit prima hoor! er komt geen middenconsole meer in dus beenruimte genoeg!
komen ook goede gordels daar? anders zou ik er niet graag zitten
pi_45046518
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

komen ook goede gordels daar? anders zou ik er niet graag zitten
er komt een heupgordel achter, prima zat en met het bevestigen van gordels (op plaatsen waar normaal niks zit) hebben we wel ervaring, zie het opel topic
pi_45075235
en de foto's van vrijdag

de omvormer ingebouwd

en daarna even een stekkerdoos gemonteerd

en dan de test... hij werkt!

Sunny Coupe GTi sportstoeltje

en nog een halve

Giel die aan het vloeken en het schelden is omdat het niet zo wil vlotten met de stoel.....

uiteindelijk zit hij er dan toch in

begonnen met het afwerken van het imperial, en aan de linker kant is nu de constructie duidelijk zichtbaar... er moet straks een oliefant op kunnen zitten

en dat was het weer
pi_45076414
respect, echt super cool project.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:45:55 #64
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_45080052
fackjin mooi projectje.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_45080803
Waarom gekozen om die omvormer aan het dak te hangen?

Met 3 hobbels ligt dat ding of er af of iemand heeft z'n harses er tegen gestoten lijkt me.

Achterin heb je genoeg plek om hem aan een zijkant te monteren lijkt me...
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:21:50 #66
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_45081447
tvp
pi_45082685
Damn, ik mis de tijden dat wij een patrol hadden Echt super man
En ik sluit me er bij aan wat _Arthur zei, maar volgens mij weet ik het al. Jullie gaan toch op Rally? Dan is het wel slim om hem boven je kop te monteren, stel je rijd over een diepe plas water, word iedereen gelectroducuteerd
Quote van Tjabbo:
pi_45083198
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:06 schreef _Arthur het volgende:
Waarom gekozen om die omvormer aan het dak te hangen?

Met 3 hobbels ligt dat ding of er af of iemand heeft z'n harses er tegen gestoten lijkt me.

Achterin heb je genoeg plek om hem aan een zijkant te monteren lijkt me...
hij zit tussen de 2 voorste stoelen dus niemand stoot zijn hoofd er aan, de plankjes waar hij tegen geschroefd zit zijn gemonteerd met ruitenkit... ik weet niet of je daar bekend mee bent maar dat komt NOOIT meer los er zit een knopje op om hem aan en uit te schakelen en wat lampjes die we in de gaten moeten houden ivm overbelasting of te hoge temperatuur ofzo dus dat kan de 3e persoon mooi doen... ook moeten we wel eens een zekering vervangen in het ding en dan moet hij niet tegen de zijkant van de auto hangen die helemaal volgestapeld staat met materialen, water en levensmiddelen voor 3 weken
pi_45085339
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef Youp het volgende:
hij zit tussen de 2 voorste stoelen dus niemand stoot zijn hoofd er aan, de plankjes waar hij tegen geschroefd zit zijn gemonteerd met ruitenkit... ik weet niet of je daar bekend mee bent maar dat komt NOOIT meer los er zit een knopje op om hem aan en uit te schakelen en wat lampjes die we in de gaten moeten houden ivm overbelasting of te hoge temperatuur ofzo dus dat kan de 3e persoon mooi doen... ook moeten we wel eens een zekering vervangen in het ding en dan moet hij niet tegen de zijkant van de auto hangen die helemaal volgestapeld staat met materialen, water en levensmiddelen voor 3 weken
Mischien laat die kit niet los, maar mischien het dak wel

Niet de meest voor de hand liggende plaats vind ik zelf. We zien graag de fotos na de lange etappes
pi_45086162
ziet er allemaal weer mooi uit!

maar krijgt de 3e persoon ook nog een gordel?
pi_45086484
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Mischien laat die kit niet los, maar mischien het dak wel

Niet de meest voor de hand liggende plaats vind ik zelf. We zien graag de fotos na de lange etappes
maak je geen zorgen, het dak is stevig zat en de omvormer weegt net niks
pi_45149584
vandaag nog een paar dingetjes gedaan na schooltijd...

Youp aan het lassen (er moest nog het een en ander afgelast worden aan de stoelen)

dit is vanuit de 3e rijder gezien

zo zit je ongeveer met je benen, ruimte zat!

en we hebben nog wat steuntjes er bij gemaakt
pi_45150132
nog een keer me vraag!

de 3e persoon op die stoel, krijgt die ook een gordel? of als je in de ankers moet mag hij het raam koppen?!
  maandag 8 januari 2007 @ 18:12:22 #74
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_45150291
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:07 schreef garnage-patrick het volgende:
nog een keer me vraag!

de 3e persoon op die stoel, krijgt die ook een gordel? of als je in de ankers moet mag hij het raam koppen?!
Staat toch al dat die een heupgordel krijgt...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_45150398
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:52 schreef Youp het volgende:
zo zit je ongeveer met je benen, ruimte zat!
[afbeelding]
dat wordt schoenen aanhouden als je op de 3e stoel zit ivm flauwvallende bestuurders enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')