Wel eens eerder gehoord, maar ook geen idee wie het verder is. Zelfde geld voor Theodore Threadwellquote:
Ja, dat dacht ik ook. Maar toen ik het nazocht bleken het chimpansees te zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:51 schreef wyccie het volgende:
Zij werkte met gorilla's.
Ik ben geen maatstafquote:Op vrijdag 17 november 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Andere vraag dan maar?
Dat vind ik wel knap. Ik was zo overtuigd van mijn gelijk wat die gorilla's betreft, dat ik nooit meer op chimpansees was gekomen.quote:
Ook daar heb ik wel eens van gehoord. Maar ik zou dit en die naam niet aan elkaar linken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:57 schreef broer het volgende:
Er is een film over hem gemaakt. Die bevat heel veel opnamen die hij zelf heeft gemaakt in de wildernis. Zijn eigen dood is ook opgenomen, alleen ging dat zó snel dat de lensdop niet van de camera is geweest en er dus alleen geluidsopnamen zijn.
En toch geef ik het nu op. Het ging om Grizzly Man.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:53 schreef wyccie het volgende:
Niet zo snel opgeven, broer.
Dat zijn er 2...Final Destination is niet goed. Hij is op zich wel lekker bezig de laatste tijd, met succesvolle films.quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:17 schreef wyccie het volgende:
Donnie Darko
Oh jeetje, vijf. Zoveel heeft die jongen toch nog niet gedaan?
Day after tomorrow ook nog.
En..... zat ie niet in Final Destination?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |