precies bij hem wordt er altijd wel negatief geschreven en anders wordt er alles verdraait dat het alsnog afkraken wordt.. de "neutrale" toeschouwer krijgt nu weer een verkeerd beeld van wat MJ precies wilde en wat er nou eigenlijk gebeurde tijdens de WMA. zo'n artikel wordt alleen door de échte fans of mensen die twijfelen gelezen waardoor het algemene beeld over MJ gewoon kut blijft.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:49 schreef Rnnz het volgende:
Belachelijk hoor, die organisatie.
En wat wordt er nu weer gezegd?
'Michael Jackson valt tegen'
'Jacko haalt hoge noten niet meer'
'Comeback Wacko Jacko anders dan verwacht'
is wat ik de laatste tijd alleen maar hoor.. Zo jammer. Hier baal ik dus echt van.![]()
Second that. Of iets in die sfeer.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:21 schreef Rnnz het volgende:
Hoe sluit Michael Jackson zijn carrière af als een topartiest?
5 Tips voor Michael Jackson
1. Dump Raymone K. Bain en neem nieuwe mensen -> mensen die je kunt vertrouwen en weten wat ze doen
2. Kom niet meer in de buurt van kinderen behalve je eigen kinderen
3. Stop helemaal met de plastische chirurgie
4. Ga in je boom zitten, schrijf nieuwe nummers en breng een album uit (vooral gemaakt door jezelf, met wat hulp van producers als Pharrel, Quincy Jones, en wat onbekendere mensen)
5. Ga op je laatste grote tour de wereld rond (waarbij je ook laat zien dat je nog kunt zingen), en trek je daarna terug uit het wereldje om alleen nog maar af en toe een concert te geven
Succes gegarandeerd!
Ach, Frank Dileo liep er ook altijd naast...quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:26 schreef DrDentz het volgende:
welke manager loopt er nu altijd naast de ster zelf? En wat regelt ze eigenlijk.. het enige wat ze doet is berichtjes op internet ontkennen
Is het ook ja, maar sommige fans op dat board zijn echt gek als het om MJ gaat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:39 schreef nipeng het volgende:
Ik vind het wel erg overtrokken om bij het noemen van bepaalde woorden al te gaan bannen.
Ik was dat filmpje helemaal vergetenquote:http://youtube.com/watch?v=hzd8A8mRrEc
Mooi filmpje van Michael die een beetje in zichzelf zingt tijdens het opnemen van We Are The World.
Misschien moeten we het eens aan Henk-Jan Smits vragen.quote:Op zondag 19 november 2006 00:07 schreef JX het volgende:
[..]
Ik was dat filmpje helemaal vergetenMaar, maar, maar die hoge stem die hij daarin opzet klinkt toch net zo zuiver als dat stukje hoge zang tijdens de WMA??
Ik hoor nog steeds niets onzuiver in zijn zang tijdens WMA, het viel me juist hartstikke mee, heb slechter gehoord
![]()
Yeah, dat loopje, he's a real superstar and he know's it (when he's on stage)!quote:Op zondag 19 november 2006 02:26 schreef Rnnz het volgende:
Nu ik de pro-footage heb gezien van de WMA's (dankzij Doo Doo fansite) valt het me op dat Michael met veel meer zelfvertrouwen opkomt, en dat hij er ook niet zo krampachtig bij loopt. Op de Radio Music Awards in 2003 bijvoorbeeld zag hij er echt slecht uit, en leek het alsof hij veel pijn had. Nu zag hij er gewoon best goed uit voor zijn doen, en eigenlijk ook best wel stoer.
oo Michael Jackson ging naar de tandarts !!!!1quote:In preparation for his appearance on The World Music Awards last week, the king of pop visited a dentist in Dublin, Ireland for cosmetic dental work; the pop star had his teeth cleaned by dentist Spencer Woolfe. The 48-year old singer moved to Ireland a few months ago with his children. Jackson is said to have made a number of visits to the dental surgery, even taking two of his children with him on one occasion.
Jackson was honored at The World Music Awards with the Diamond Award on November 15 for his achievements in the industry, particularly for selling over one hundred million records since he started singing over four decades ago.
Voor mensen met michael als avator jaquote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef gunner4life87 het volgende:
is ook erg vetmaar tis heel hard nodig dat er nog is wat officieels wordt uitgebracht (aan beeldmateriaal
)
unforgettable en verveelt nooit!
Hij zag er zeker goed uit voor zijn doenquote:He was looking good
Na Thriller / BAD is het idd achteruit gegaan voor de gemiddelde luisteraar. Als fan kan ik Dangerous t/m Blood On The Dance Floor echter wel waarderen (hoewel ik zijn laatste album Invincible ook moeilijk kan waarderen.. er staan maar een paar goede nummers op)quote:Nou zo vreemd vind ik de opmerking niet hoor. Jij volgt MJ wat intensiever dan de gemiddelde fokker en als fan kijk je toch anders naar zijn recente werk. Persoonlijk vind ik zijn werk sinds thriller niet echt geweldig.
Dangerous ben ik al niet zo'n fan van eerlijk gezegd...HIStory disc 2 kan ik me zeker in vinden, Blood ook wel een paar tracks...maar Invincible...nou...quote:Op woensdag 22 november 2006 15:33 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Na Thriller / BAD is het idd achteruit gegaan voor de gemiddelde luisteraar. Als fan kan ik Dangerous t/m Blood On The Dance Floor echter wel waarderen (hoewel ik zijn laatste album Invincible ook moeilijk kan waarderen.. er staan maar een paar goede nummers op)
Zou toch ook Osaka of Tokyo kunnen zijn..quote:Op zondag 26 november 2006 02:47 schreef PLAE@ het volgende:
duh.
Bizar he als je daarna meteen World Music Awards '06 kijkt.. hoe kan iemand die ooit zo cool was zo aftakelenquote:Op zondag 26 november 2006 02:28 schreef PLAE@ het volgende:
Heb een oud concert aan op de achtergrond van de Bad-Tour. In Japan![]()
tja, ook hij wordt oudquote:Op maandag 27 november 2006 17:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bizar he als je daarna meteen World Music Awards '06 kijkt.. hoe kan iemand die ooit zo cool was zo aftakelen
maar jah, er zit dan ook iets van 4 of 5 jaar tussenquote:Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef DrDentz het volgende:
En daarna probeert hij hem weer voor lul te zetten in een clip![]()
Iets teveel medicijnen misschien?quote:Op maandag 27 november 2006 17:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bizar he als je daarna meteen World Music Awards '06 kijkt.. hoe kan iemand die ooit zo cool was zo aftakelen
Robbie Williams de nieuwe King of Popquote:Op maandag 4 december 2006 17:29 schreef PDOA het volgende:
Robbie Williams is de nieuwe King of Pop.
Nee, de uitspraak MJ is de King of Pop is niet loosquote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dus roep maar in het daarvoor bestemde Robbie Williams topic dat ie de King of Pop is, maar doe die loze uitspraken hier niet![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |