abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43654333
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:49 schreef Rnnz het volgende:
Belachelijk hoor, die organisatie.

En wat wordt er nu weer gezegd?

'Michael Jackson valt tegen'
'Jacko haalt hoge noten niet meer'
'Comeback Wacko Jacko anders dan verwacht'

is wat ik de laatste tijd alleen maar hoor.. Zo jammer. Hier baal ik dus echt van.
precies bij hem wordt er altijd wel negatief geschreven en anders wordt er alles verdraait dat het alsnog afkraken wordt.. de "neutrale" toeschouwer krijgt nu weer een verkeerd beeld van wat MJ precies wilde en wat er nou eigenlijk gebeurde tijdens de WMA. zo'n artikel wordt alleen door de échte fans of mensen die twijfelen gelezen waardoor het algemene beeld over MJ gewoon kut blijft.

pi_43654753
Ik werd fan in 1993, tijdens de aanklachten. In 1996/ 1997 was de wereldtournee en stond de wereld te dringen. Dat zal nu weer beginnen, mensen vergeten zo snel. Als Michael weer op tournee gaat zal hij ons wat laten zien en zal alles uitverkocht zijn.

Dus ja, ik houd vertrouwen in de beste artiest aller tijden. (imo)
pi_43655079
ik heb er ook zeker vertrouwen in dat the KOP weer met een nieuwe cd komt, maar ik ben bang dat alles wat hij gaat doen meteen weer wordt overspeld met shit. eigenlijk begon het al bij Blood on the dance floor en al helemaal bij Invincible.. erg jammer want dat zijn imo erg mooie plaatjes.
weer een wereldtournee zou te mooi om waar te zijn maar ik sluit het zeker niet uit!
pi_43656324
Maar je kunt toch ook moeilijk beweren dat wat hij de afgelopen 7 jaar gepresteerd heeft nou zo indrukwekkend is.. Invincible, 30th Anniversary, optredens als dit.. het is allemaal maar matigjes [slecht voor MJ-standaarden]
pi_43656445
Hoe sluit Michael Jackson zijn carrière af als een topartiest?

5 Tips voor Michael Jackson

1. Dump Raymone K. Bain en neem nieuwe mensen -> mensen die je kunt vertrouwen en weten wat ze doen
2. Kom niet meer in de buurt van kinderen behalve je eigen kinderen
3. Stop helemaal met de plastische chirurgie
4. Ga in je boom zitten, schrijf nieuwe nummers en breng een album uit (vooral gemaakt door jezelf, met wat hulp van producers als Pharrel, Quincy Jones, en wat onbekendere mensen)
5. Ga op je laatste grote tour de wereld rond (waarbij je ook laat zien dat je nog kunt zingen), en trek je daarna terug uit het wereldje om alleen nog maar af en toe een concert te geven

Succes gegarandeerd!
pi_43656534
Wijs, heb je dat zelf bedacht? Tip 1 vind ik de beste: die Raymone Bain zit er echt alleen voor zichzelf. Altijd nadrukkelijk op de achtergrond.. welke manager loopt er nu altijd naast de ster zelf? En wat regelt ze eigenlijk.. het enige wat ze doet is berichtjes op internet ontkennen

Helemaal stoppen met plastische chirurgie lijkt me geen goed plan, hij moet wel onderhouden worden. Net als een alcoholist die moet blijven drinken
  zaterdag 18 november 2006 @ 14:40:26 #107
107144 Pido
pi_43656811
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:21 schreef Rnnz het volgende:
Hoe sluit Michael Jackson zijn carrière af als een topartiest?

5 Tips voor Michael Jackson

1. Dump Raymone K. Bain en neem nieuwe mensen -> mensen die je kunt vertrouwen en weten wat ze doen
2. Kom niet meer in de buurt van kinderen behalve je eigen kinderen
3. Stop helemaal met de plastische chirurgie
4. Ga in je boom zitten, schrijf nieuwe nummers en breng een album uit (vooral gemaakt door jezelf, met wat hulp van producers als Pharrel, Quincy Jones, en wat onbekendere mensen)
5. Ga op je laatste grote tour de wereld rond (waarbij je ook laat zien dat je nog kunt zingen), en trek je daarna terug uit het wereldje om alleen nog maar af en toe een concert te geven

Succes gegarandeerd!
Second that. Of iets in die sfeer.

Het belangrijkste is dat 'ie gewoon GOEDE, NIEUWE MUZIEK uitbrengt, waar critici niet omheen kunnen. Gewoon op z'n Michaels!
pi_43656812
Zelf bedacht

Hmm, over dat plastische chirurgie.. ik ben bang dat als hij nog meer doet dat alles er straks serieus een keer afvalt. Ik heb ook liever een bredere neus, en wat meer wangen, maar dat is denk ik onmogelijk.
  zaterdag 18 november 2006 @ 14:44:56 #109
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43656910
ik heb per ongeluk in het oude topic gepost

Ik zal mijn post daar weer deleten.
pi_43657028
Volgens mij is hij al een tijdje gestopt met plastische chirurgie, maar misschien komt dat ook doordat hij elke mogelijke operatie al gehad heeft. Z'n hoofd is de afgelopen jaren niet zo drastisch veranderd als van bijvoorbeeld '80 naar '90. Maar ik zou hem gewoon ander haar adviseren. Dit lange geitenhaar ziet er niet uit, houd het gewoon eens kort ofzo
  zaterdag 18 november 2006 @ 14:55:06 #111
107144 Pido
pi_43657155
Niet kort, zoals bij 30th Ann.? Dat zag er echt niet uit. Gewoon weer krulletjes, en dan hoeft het niet superlang, maar wel aan de lange kant gewoon.
pi_43657267
Ik bedoel gewoon zo:

pi_43657330
Dit zal wel mooi staan denk ik:

of dit

Geen (echte) krullen, niet te kort, niet te lang maar toch mooi.
pi_43657415
Dat haar heeft ie ook een beetje nu.. en mooi is anders
Maar laten we niet afdwalen, het is een MUZ-topic
pi_43657466
Vind je dat? Nu heeft ie toch echt veel langer haar en is het allemaal plat naar beneden, als je begrijpt wat ik bedoel Op die foto's die ik postte ziet er er veel stijlvoller uit imo.
pi_43657531
Ja, die bovenste foto is van het Oprah interview ofniet? Ik vond dat hij toen ook maar een rare kop had
pi_43657579
Weet ik niet, iig wel van rond die tijd.
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:46:54 #118
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_43659548
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:26 schreef DrDentz het volgende:
welke manager loopt er nu altijd naast de ster zelf? En wat regelt ze eigenlijk.. het enige wat ze doet is berichtjes op internet ontkennen
Ach, Frank Dileo liep er ook altijd naast...
Dus dat zegt weinig...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_43664910
Maar Frank Dileo is wel een stuk beter dan Raymone Bain.
pi_43671970
Nog ruim een uur en ik kan weer op MJNo.. XD Ik zal maar niet meer over wigs praten.

http://youtube.com/watch?v=hzd8A8mRrEc

Mooi filmpje van Michael die een beetje in zichzelf zingt tijdens het opnemen van We Are The World.

http://youtube.com/watch?v=q1fUDNf8mkI

Nog een zeldzaam filmpje waar Lionel Richie, Stevie Wonder & Michael Jackson het liedje repeteren.

Allebei de moeite waard Die prachtige stem kan toch niet zomaar verdwenen zijn?

[ Bericht 31% gewijzigd door Rnnz op 18-11-2006 23:44:12 ]
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:39:45 #121
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43672989
Ik vind het wel erg overtrokken om bij het noemen van bepaalde woorden al te gaan bannen.
pi_43673127
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:39 schreef nipeng het volgende:
Ik vind het wel erg overtrokken om bij het noemen van bepaalde woorden al te gaan bannen.
Is het ook ja, maar sommige fans op dat board zijn echt gek als het om MJ gaat.
  zondag 19 november 2006 @ 00:05:05 #123
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_43673729
Dat lied! Echt 1 van de mooiste liedjes ooit! Ik moet altijd bijna huilen bij het liedje : http://www.youtube.com/watch?v=P7fog5EjJTc
  zondag 19 november 2006 @ 00:07:17 #124
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_43673792
quote:
http://youtube.com/watch?v=hzd8A8mRrEc

Mooi filmpje van Michael die een beetje in zichzelf zingt tijdens het opnemen van We Are The World.
Ik was dat filmpje helemaal vergeten Maar, maar, maar die hoge stem die hij daarin opzet klinkt toch net zo zuiver als dat stukje hoge zang tijdens de WMA?? Ik hoor nog steeds niets onzuiver in zijn zang tijdens WMA, het viel me juist hartstikke mee, heb slechter gehoord
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_43674026
Frankie DiLeo You better spell my name right! Maarja.. Michael was nou eenmaal makkelijker te managen toentertijd.. alles wat hij aanraakte veranderde in platinum, alles wat hij nu aanraakt lijkt wel in uitwerpselen te veranderen Die filmpjes zijn mooi.. ik had de We Are The World DVD eigenlijk speciaal daarvoor gekocht, maar kreeg er ook mooie fragmenten van een andere held bij: Bob Dylan Die voelt zich niet echt op z'n gemak daar tussen al die blije mensen.. het lied is sowieso niks voor hem
pi_43674496
Jaa, er zitten veel sterren tussen. Wat te denken van Steve Perry.. die dat stukje zingt: 'Woow, there's a choice we're making.. we're saving our own lives'.. en natuurlijk Bob Dylan, ook mooi Ray Charles, Stevie, Bruce Springsteen.. echt mooi om te zien die clip
pi_43674566
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:07 schreef JX het volgende:

[..]

Ik was dat filmpje helemaal vergeten Maar, maar, maar die hoge stem die hij daarin opzet klinkt toch net zo zuiver als dat stukje hoge zang tijdens de WMA?? Ik hoor nog steeds niets onzuiver in zijn zang tijdens WMA, het viel me juist hartstikke mee, heb slechter gehoord
Misschien moeten we het eens aan Henk-Jan Smits vragen.
pi_43674680
Ik had ook eens een filmpje gezien waar ze We Are The World gaan zingen [Quincy Jones enzo] met Prince erbij.. gaat ie gewoon een beetje aan een lolly staan zuigen Het hele lied door
pi_43674916
Heb je dat filmpje nog? :|

Prince voelde zich toch niet zo lekker tussen al die andere sterren?

EDIT: was dat niet op de 10th anniversary of zo?
pi_43675092
Oh kan wel weet ik niet, ik kan het ook niet meer vinden
pi_43676374
Nu ik de pro-footage heb gezien van de WMA's (dankzij Doo Doo fansite) valt het me op dat Michael met veel meer zelfvertrouwen opkomt, en dat hij er ook niet zo krampachtig bij loopt. Op de Radio Music Awards in 2003 bijvoorbeeld zag hij er echt slecht uit, en leek het alsof hij veel pijn had. Nu zag hij er gewoon best goed uit voor zijn doen, en eigenlijk ook best wel stoer.
  zondag 19 november 2006 @ 21:54:45 #132
107144 Pido
pi_43699487
quote:
Op zondag 19 november 2006 02:26 schreef Rnnz het volgende:
Nu ik de pro-footage heb gezien van de WMA's (dankzij Doo Doo fansite) valt het me op dat Michael met veel meer zelfvertrouwen opkomt, en dat hij er ook niet zo krampachtig bij loopt. Op de Radio Music Awards in 2003 bijvoorbeeld zag hij er echt slecht uit, en leek het alsof hij veel pijn had. Nu zag hij er gewoon best goed uit voor zijn doen, en eigenlijk ook best wel stoer.
Yeah, dat loopje, he's a real superstar and he know's it (when he's on stage)!
pi_43708246
Jackson-fans willen hun geld terug
(17-11-06) - Michael Jackson stelde zijn fans ernstig teleur tijdens de uitreiking van de World Music Awards.

De King of Pop heeft het flink verbruid bij zijn fans. Ze willen hun geld terug voor het kaartje dat ze hadden gekocht voor de uitreiking van de World Music Awards woensdag in Londen. Daar zou Michael Jackson voor het eerst in jaren weer optreden en het nummer 'Thriller' zingen.

Maar dat gebeurde niet. Meer dan drie regels van 'We Are The World' kregen ze niet te horen. En dat kwam er nog eens beroerd uit ook. Volgens de fans hadden ze beter thuis op TV kunnen kijken, want dit voegde echt niks toe.

(Bron: NOS Headlines)
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43720203
Belachelijk natuurlijk. Er is nogmaals nooit bevestigd dat hij Thriller zou gaan doen, of zou gaan optreden. Als die fans nou eens na zouden denken, i.p.v gelijk een kaartje kopen voor de WMA's.
pi_43721084
Hmm, hij stond wel als performer gelijst op die site he. Stel je woont in Londen, kijkt op die site en denkt: verrek, Michael Jackson gaat optreden.. ik koop een kaartje! En dan krijg je dit.. voel je je toch bij de benen genomen. Want zonder Michael Jackson zou niemand het over die show hebben [denk ik]
pi_43721216
quote:
In preparation for his appearance on The World Music Awards last week, the king of pop visited a dentist in Dublin, Ireland for cosmetic dental work; the pop star had his teeth cleaned by dentist Spencer Woolfe. The 48-year old singer moved to Ireland a few months ago with his children. Jackson is said to have made a number of visits to the dental surgery, even taking two of his children with him on one occasion.

Jackson was honored at The World Music Awards with the Diamond Award on November 15 for his achievements in the industry, particularly for selling over one hundred million records since he started singing over four decades ago.
oo Michael Jackson ging naar de tandarts !!!!1
  maandag 20 november 2006 @ 17:23:17 #137
107144 Pido
pi_43722011
Vette shit!
  maandag 20 november 2006 @ 17:27:13 #138
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_43722117
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef gunner4life87 het volgende:
is ook erg vet maar tis heel hard nodig dat er nog is wat officieels wordt uitgebracht (aan beeldmateriaal )
unforgettable en verveelt nooit!
Voor mensen met michael als avator ja
ada fare stop stalking me
pi_43722150
Hij nam zelfs een keer z'n kinderen mee. Schande.
pi_43723884
Michael Jackson die naar de tandarts gaat?! :| Issie gek geworden of zo?
pi_43729372
MJ's Pal Hits Back at Critics (From MJJF)
http://www.mtv.co.uk/channel/20112006/jack...back_at_critics
She explains all about THAT appearance of his at the World Music Awards...
World Music Awards founder Melissa Corken has spoken out in defence of MJ's 'performance' at the bash last Wednesday night.

Talking to MTV UK News, she said, "Let's get this straight, Michael was coming to collect an award, not perform. He doesn't have a record ready.

"The press picked up on a rumour that he was going to sing 'Thriller'. He was NEVER going to perform 'Thriller'. It was always going to be Chris Brown performing as a tribute"

She continued, "Michael was a little overwhelmed by (the press stories). He said I can't do 'Thriller' because I haven't done it for ten years.

"He wasn't quite ready to perform but he wanted to do something more than just accept his award so he decided to sing some of 'We Are The World'. He was courageous enough to do that."

And while most of the British tabs bigged up how many boos he got, Melissa told us the overall vibe of the show was overwhelmingly positive.

"He's played two times at the WMAs already but this time was even more explosive - I've never felt energy like that before. It was just wonderful. Over 10,000 people from all across the world came to see him.

"I love Michael, everyone assumes he's a diva but he's not - he demands nothing. He's just a really nice simple man. I went to see him and his beautiful children chilling in their hotel room."

And despite all the stick he also got for his appearance, Melissa told us that up close MJ looks fine. "He has beautiful skin and nice hair. He was looking good."
pi_43742623
quote:
He was looking good
Hij zag er zeker goed uit voor zijn doen Alleen die pruik af, en hij kan weer gaan touren. Ik hoop wel dat ie dat lange haar houdt, dat korte is niks (iig niet dat korte wat hij in 2001 had)
pi_43743519
Dat korte haar vond ik ook zo gek nog niet, was weer eens wat anders. Doe maar gewoon het haar dat hij 10 jaar geleden had. En die pruiken moe ie eens gaan weggooien, het is geen gezicht
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43746548
Maar past dat nog wel een beetje bij z'n gezicht? Ook vind ik hem met kort haar 'korter' lijken dan dat hij echt is, dus qua lengte. Klinkt raar, maar lang haar staat mooier bij hem vind ik.
pi_43747335
Die foto's die recht van boven zijn genomen zijn trouwens vet scary. Kijk maar eens op gettyimages
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:19:58 #146
107144 Pido
pi_43747402
link, ga niet zoeken ofzo. Lui!
pi_43747451
Hij zou toch niks met z'n haar gedaan hebben?
pi_43747513
http://cache.gettyimages.com/xc/72575560.jpg?v=1&c=MS_GINS&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19390335F8FA9CA92A6A4959D446ECDBDCCA55A1E4F32AD3138

Ik weet het niet, maar als dit er voor zijn doen goed uitzien is. Dit is zo'n beetje de engste foto die ik ooit van hem heb gezien
pi_43747587
Maar zo kun je van iedereen een kut-foto krijgen natuurlijk.

Deze foto is overigens wel heel eng geschoten.
pi_43747639
omfg, die is idd echt scary
pi_43754568
David Gest begged by Michael Jackson

LIFE STYLE EXTRA (UK) - Michael Jackson reportedly begged David Gest not to go on 'I'm A Celebrity- Get Me Out Of Here!'

The singer thought TV bosses would try to make a fool out of Gest and allegedly told him he was crazy to consider going on the show.

Jackson, 48, reminded Gest of the humiliation he suffered after allowing TV journalist Martin Bashir to film a documentary about him and pleaded with Gest not to suffer the same fate, claims Gest's bodyguard.

Imad Handi says many of the concert promoter's friends thought it was a bad idea to go on the show, but he encouraged him to sign up.

Handi said: "I think being in the jungle will be good for him.

"But not everyone was so sure. The whole Jackson clan was saying to him: 'Don't do it, you are mad to agree to go on this show.' "

http://www.lse.co.uk/TVNews.asp?Code=SQ215736K&headline=david_gest_begged_by_michael_jackson
pi_43764802
JACKSON AND BLAINE PLAN PERFORMANCE SPECTACULAR

WORLD EXCLUSIVE - 2006-11-17 18:00 - JUST IN

Following our exclusive undercover report with Michael Jackson at the World Music Awards, Pop Revenge can exclusively reveal the King of Pop is now planning an extravagant comeback performance to silence his critics; with his old friend David Blaine.

In the aftermath of the internationally criticised performance, Pop Revenge spoke to one of his confidantes. We have been told he is in the early stages of a sensational response to his critics. She told us "There is nothing more sacred to Michael than his electricity on stage, press reports claimed he will never sing again like he used to, they are in for a shock. The attacks have personally hurt him, he has always prided himself on his abilities as a live performer. His response will be dramatic and the answer is going to be onstage, it is something nobody else could create."

David Blaine is famous for creating 'showpiece events' and creating hype mixing magic and entertainment. Michael intends to recreate the aura that once surrounded him and his performances.

We can reveal that Michael spoke to friend Blaine after the World Music Awards and plans are underway for a unique spectacle. Our source told us "Initially Michael wanted advice for a showpiece, they got around to the idea that it would be interesting to do something together, the idea of a 'magic and music show' was suggested by David. David is in New York preparing for his big stunt next week, as soon as he comes through that are going to start preparations, people will realise that Michael can perform at the highest level, a level only he can attain. People are in for a surprise."

Blaine is currently working on his latest stunt; escaping from a locked spinning gyroscope 50 feet above ground. He hopes to extricate himself by Thanksgiving day. After escaping, he plans to take 100 underprivileged kids shopping at a Target store, which is sponsoring Blaine's 30-day school and hospital tour, where he'll perform and teach magic.

Pop Revenge believes the Blaine and Jackson collaboration will coincide with promotion build up to Michael's new album, currently being recorded in Ireland, in early 2007.

National British newspaper reports had quoted sources as saying "Michael has always been able to count on his musical genius...judging by that performance he can no longer even get through one song...he looks a shadow of his old self and it's hard to see how he can carry on."

Such reports have dismayed Jackson, he insists that his expected 'Thriller' performance at the World Music Awards was only ever a rumour, initially stirred by the media.

Always a man of few words, his response will be magical.

source: http://www.poprevenge.com/viewArticle.cfm?ArticleID=84

Klinkt goed Hoop dat er nu ook eens iets gebeurd en hij laat zien waarom hij de King of Pop is.
pi_43765074
ok dan, weer eens wat positief nieuws. Maar toch blijf ik een beetje terughoudend, aangezien dit soort berichten vaak de ronde doen
  dinsdag 21 november 2006 @ 22:31:59 #154
28167 matthijst
pi_43765645
King of Pop was...
De man heeft al in geen jaren meer relevante muziek gemaakt...
pi_43765900
Wat is dat nou voor onzin?
  dinsdag 21 november 2006 @ 22:55:42 #156
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43766666
Nou zo vreemd vind ik de opmerking niet hoor. Jij volgt MJ wat intensiever dan de gemiddelde fokker en als fan kijk je toch anders naar zijn recente werk. Persoonlijk vind ik zijn werk sinds thriller niet echt geweldig.
pi_43766732
Nah is gewoon een nickname, net zoals Wacko Jacko.. niet echt een titel die afhankelijk van recente prestaties van artiest naar artiest gaat
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:39:16 #158
28167 matthijst
pi_43768194
Mwah, ik snap wel dat het een nickname is, maar komop: "...en hij laat zien waarom hij de King of Pop is"...
Ik hoop het, maar wat mij betreft is het lang geleden toen ik er voor 't laatst een spoortje van heb bemerkt. OK, ik vond Invincible wel een goed album, maar dat de rest van de wereld er nou net zo wild van werd als destijds met bv. Bad? Neu...
pi_43783671
Maar als je kijkt naar wat hij heeft betekend in de popmuziek.. dan maakt het voor mij niet veel uit dat hij de laatste tijd niet veel goeds meer uitbrengt. Alleen voor wat hij allemaal heeft gedaan krijgt hij die titel al, imo.

- grote invloed op nieuwe sterren zoals Usher, Chris Brown, Beyoncé, Justin Timberlake etc
- videoclips
- danspasjes
- vernieuwing in popmuziek

Misschien is het overdreven, maar zonder MJ zouden Usher, Chris Brown en Justin Timberlake niet veel voorstellen. Ze kopieëren hem allemaal, en voor alle drie is MJ hun grootste invloed
pi_43783792
quote:
Nou zo vreemd vind ik de opmerking niet hoor. Jij volgt MJ wat intensiever dan de gemiddelde fokker en als fan kijk je toch anders naar zijn recente werk. Persoonlijk vind ik zijn werk sinds thriller niet echt geweldig.
Na Thriller / BAD is het idd achteruit gegaan voor de gemiddelde luisteraar. Als fan kan ik Dangerous t/m Blood On The Dance Floor echter wel waarderen (hoewel ik zijn laatste album Invincible ook moeilijk kan waarderen.. er staan maar een paar goede nummers op)
pi_43786051
Nee maar dat heeft niks met King of Pop te maken. Als je die term laat vallen weet iedereen wie je bedoelt, net als met Wacko Jacko.
pi_43786140
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:33 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Na Thriller / BAD is het idd achteruit gegaan voor de gemiddelde luisteraar. Als fan kan ik Dangerous t/m Blood On The Dance Floor echter wel waarderen (hoewel ik zijn laatste album Invincible ook moeilijk kan waarderen.. er staan maar een paar goede nummers op)
Dangerous ben ik al niet zo'n fan van eerlijk gezegd...HIStory disc 2 kan ik me zeker in vinden, Blood ook wel een paar tracks...maar Invincible...nou...
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43786546
Dangerous is echt geniaal man

alleen staan er een beetje veel album-opvul tracks op.. Why You Wanna Trip on Me, She Drives Me Wild, Can't Let Her Get Away, Keep the Faith... en Heal the World mocht ie van mij al helemaal weglaten, maarja, dat is Michael Jackson he
pi_43787085
Why You Wanna Trip on Me is zeker wel een lekker nummer. Zelfde geldt voor Heal The World, op sommige momenten dan..
pi_43787255
Nah... de tracks die voor mij Dangerous geniaal maken zijn: Jam, Remember The Time, Black or White, Who Is It, Will You Be There en Dangerous
In the Closet, Give in to Me en Gone too Soon een beetje, maar Keep the Faith en Heal the World heb ik sowieso niks mee. Ik kan echt geen kracht putten uit een Michael Jackson die Keep the Faith!! zingt hoor
pi_43801236
Lol.. nee, daar put je idd geen kracht uit. Daarvoor luister ik wel naar R Kelly's The World's Greatest.
pi_43868299
Om maar even om hoog te schoppen:

Iemand ooit de Spaanse versie van What More Can I Give gehoord? Zelfs Michael zingt een stukje Spaans, samen met o.a. Ricky Martin, Mariah Carey, Shakira, Celine Dion, Laura Pausini, Gloria Estefan en Julio Iglesias. Echt super grappig om te horen. XD
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:09:13 #168
107144 Pido
pi_43876752
Nee, never heard of it.

DrDentz: hoe kan je Give in to me niet een van de betere tracks op Dangerous vinden? Wel 's de demo gehoord?
pi_43878177
Oh, ik houd gewoon niet zo van gitaren
  zaterdag 25 november 2006 @ 15:01:01 #170
107144 Pido
pi_43878869
lol, hij houdt niet van gitaren. Dan snap ik 'm.
pi_43879566
Letra y música: Michael Jackson - Rubén Blades
Producido por: Michael Jackson y K. C. Porter

Ricky Martin: ¿Cuántas personas se perderán y nadie protestará?
Christian Castro: ¿Cuántos pequeños van a llorar y nadie lo evitará?
Laura Pausini: Un poco de amor, no hay más que pedir
Shakira: para vivir.

Maria Carey y Gloria Estefan: ¿Cuántas miradas se esconderán
pretendiendo no saber?
Gloria Estefan: Que al mundo herido hay que ayudar
Maria Carey: y es de todos el deber.
Juan Gabriel: Con una oración
Mariah Carey: y un poco de fé,
Juan Gabriel: ayudaré...

Celine Dion: Voy a dar todo para ti
Christian Castro: Voy a dar todo para ti
Celine Dion y Christian Castro: Ayuda y abrigo,
Abrazo de amigo
Amor para ti.

Alejandro Sanz: Todos hermanos que el llanto cruel no nos deja hacer la paz.
Julio Iglesias: Todos unidos de corazón y la unión nos salvará.
Luis Miguel: Un poco de amor, para ti, para mi
Para vivir...

Todos: Voy a dar todo para ti
Jon Secada: Voy a darlo todo
Luis Miguel y Jon Secada: Ayuda y abrigo,
Michael Jackson y Gloria Estefan: Abrazo de amigo
Amor para ti.

Michael Jackson: Llámame y yo vendré por ti.
Shakira: Háblame, te escucharé.
Olga Tañon: Por qué caer en la maldad.

Thalia: ¿Por qué odiar así
Luis Miguel: cuando hay tanto, tanto que dar?.

All : Voy a dar todo para ti
Jon Secada: Voy a darlo todo
Maria Carey: Todo para ti
Alejandro Sanz: Todo para ti
Todos: Ayuda y abrigo,
Abrazo de amigo
Amor para ti

Voy a dar todo para ti
Celine Dion: Todo para ti
Christian Castro: Todo para ti
Voy a dar todo para ti
Alejandro Sanz: Voy a dar todo para ti
Todos: Ayuda y abrigo,
Abrazo de amigo
Amor para ti

Voy a dar todo para ti (voy a darlo todo)
Voy a dar todo para ti
Ayuda y abrigo,
Abrazo de amigo
Amor para ti

Voy a dar todo para ti
Voy a dar todo para ti
Ayuda y abrigo,
Abrazo de amigo
Amor para ti

Voy a dar todo para ti
Voy a dar todo para ti
Ayuda y abrigo,
Abrazo de amigo
Amor para ti

--------------------------------------

Hij staat op het MJNO board. Hoewel het niet illegaal is (nooit uitgebracht) weet ik niet of ik hem hier mag posten..
pi_43880093
Oja die heb ik ook eens gehoord, alleen wist ik niet dat MJ er ook een zinnetje in zong. Toen had ik 'm maar weer weggegooid
pi_43894073
Wat is het hier dood de laatste tijd..

Om maar weer een discussie op te zetten; zag net dat hij dus officieel 750 miljoen platen heeft verkocht. Betekent dit niet dat hij meer heeft verkocht dan the Beatles / Elvis en dus de best verkopende artiest allertijden is?
pi_43894937
Nah... Michael Jackson, Elvis Presley, The Beatles, wie zal het zeggen. Michael is het coolst. Eerst kaapt hij de Beatle-rechten voor de neus van Sir Paul weg en leent ze uit voor Nike-reclames, daarna breekt hij als neger Elvis' [door sommigen een racist genoemd] records en neemt z'n dochter er ook nog even bij. De man zal zich omgedraaid hebben in z'n graf
pi_43895019
Lol.. als je het zo bekijkt heb je idd wel gelijk.
  zondag 26 november 2006 @ 02:28:59 #176
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43896047
Heb een oud concert aan op de achtergrond van de Bad-Tour. In Japan
pi_43896117
Laat me raden... Yokohama '87?
  zondag 26 november 2006 @ 02:47:42 #178
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43896350
duh.
pi_43931468
quote:
Op zondag 26 november 2006 02:47 schreef PLAE@ het volgende:
duh.
Zou toch ook Osaka of Tokyo kunnen zijn..

Sla je maandag 's morgens je boek open van Levensbeschouwing, zie je opeens dat Michael er in staat met 'een levensbeschouwelijk lied', Earth Song. Zetten ze een plaatje erbij van de Dangerous Tour.
pi_43933287
quote:
Op zondag 26 november 2006 02:28 schreef PLAE@ het volgende:
Heb een oud concert aan op de achtergrond van de Bad-Tour. In Japan
Bizar he als je daarna meteen World Music Awards '06 kijkt.. hoe kan iemand die ooit zo cool was zo aftakelen
pi_43938171
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:02 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Bizar he als je daarna meteen World Music Awards '06 kijkt.. hoe kan iemand die ooit zo cool was zo aftakelen
tja, ook hij wordt oud

Binnenkort maar weer eens een goed concert van Michael kijken. Reliving those old days
pi_43958175
Als hij nou eens een BAD Tour '88 uit zou geven.. dan zijn de fans de komende weken/maanden weer blij.
  woensdag 29 november 2006 @ 14:11:07 #183
107144 Pido
pi_43990749
Ja, maar daar hopen we al, uuh, heeel lang op!
pi_43997096
We zaten ook heel lang te wachten op een optreden. Dat hebben we nu in ieder geval gehad
  woensdag 29 november 2006 @ 19:27:18 #185
107144 Pido
pi_44000997
lol, njah, laten we het beste blijven hopen van onze Michael!
pi_44020833
Cos this is Thriller, Thriller night...!

http://youtube.com/watch?v=rsDV0U8qQeo

Die gast is echt te grappig.
  donderdag 30 november 2006 @ 18:32:22 #187
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_44030777
hehe...LOL! erg grappig inderdaad
pi_44091894
Quotes On Michael Jackson

* When Michael Jackson sings it is with the voice of angels, and when his feet move, you can see God dancing.
o Bob Geldof

* There are two kinds of people in this world: Michael Jackson fans and losers.
o Seth Green

* Of every album I have listened to, the best of the year by far has been Invincible. Michael Jackson deserves a lot more credit than he is getting, one of the most influential performers of all time.
o Eminem

* He is a very smart cookie, Michael. He knows what he wants, he knows what he is doing. I have nothing but admiration. Also, he is a very kind person.
o Elton John

* He is what every artist looks up to...to be... one time become the next King of Pop.
o Backstreet Boys

* I don't look at it as he is not the hottest thing any more — I look at what he's done as a groundbreaking artist who opened a lot of doors for black acts. Michael Jackson is still amazing to me.
o Missy Elliot

* My feelings about Michael Jackson are simple: I think that he's a human being like everyone else and I'm a huge fan of him.
o LL Cool J

* Michael is magic and all magic people are somehow eccentric. Michael is one of the most lovable, kind and natural people I've ever known. I took him deeply to my heart. I would do everything for him and he would do everything for me.
o Elizabeth Taylor

* Michael is the wisest and at the same time most naive person I know.
o Quincy Jones

* He's sort of a fawn in a burning forest. It's a nice place where Michael comes from. I wish we could all spend some time in his world.
o Steven Spielberg

* I'd be proud to have that kid (Michael) as my son any day.
o Bruce Swedien

* All this stuff about Michael being a weirdo — it's a pile of goddam... I've recorded a whole lot of these pop-musicians and this guy's the straightest of the goddam lot.
o Bruce Swedien

* Michael I believed in you when you were a little kid, I believe in you now and I'll never stop believing in you!
o Berry Gordy

* Michael's a natural. He's a very hard worker and a super performer. But most of all he's a real human being.
o Stevie Wonder

* Michael is a generous, honest, and sensitive human being, filled with amazing insight and the capacity for love. If this is weird, I want to go live on another planet.
o Karen Faye

* All that I know comes from Michael Jackson.
o Ricky Martin

* Michael Jackson is the King of Pop
o Lisa Marie Presley

Mooie quotes.
  zondag 3 december 2006 @ 14:18:29 #189
107144 Pido
pi_44102478
Waarheden. En mooi inderdaad, vooral die van Eminem. Goede shit!
pi_44103792
En daarna probeert hij hem weer voor lul te zetten in een clip
pi_44111525
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef DrDentz het volgende:
En daarna probeert hij hem weer voor lul te zetten in een clip
maar jah, er zit dan ook iets van 4 of 5 jaar tussen
pi_44111862
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:02 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Iets teveel medicijnen misschien?
Hij is er toch een tijdje verslaafd aan geweest, of is ie dat nu nog steeds?
De laatste keren dat ie op tv verscheen maakte hij op mij een slappe indruk, gevolg van die medicijnen misschien?
pi_44112123
Hm als je sommige verhalen mag geloven lust hij wel erg graag pijnstillers ja. Maar eigenlijk is dat niet zo wat ik bedoelde; hij doet gewoon niet echt meer z'n best ofzo de laatste tijd. Geen creativiteit
pi_44112962
Oorzaken:

- z'n kinderen
- hoeft zich niet meer te bewijzen
- alweer best oud
pi_44113070
^^ wat hij zegt
  zondag 3 december 2006 @ 20:47:15 #196
152136 Pudy
Rust, Reinheid & Regelmaat
pi_44113371
* Michael's a natural. He's a very hard worker and a super performer. But most of all he's a real human being.
o Stevie Wonder

lol aldus blinde stevie wonder
  zondag 3 december 2006 @ 21:27:05 #197
107144 Pido
pi_44114800
Ja, dan kan je dat niet weten natuurlijk...
pi_44138144
Robbie Williams is de nieuwe King of Pop.
pi_44139501
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:29 schreef PDOA het volgende:
Robbie Williams is de nieuwe King of Pop.
Robbie Williams de nieuwe King of Pop
Kom op man, die kerel kan niet doorbreken in de States en loopt ver achter met het aantal verkochte platen tov Michael.

Dus roep maar in het daarvoor bestemde Robbie Williams topic dat ie de King of Pop is, maar doe die loze uitspraken hier niet
  maandag 4 december 2006 @ 18:14:12 #200
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44139593
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dus roep maar in het daarvoor bestemde Robbie Williams topic dat ie de King of Pop is, maar doe die loze uitspraken hier niet
Nee, de uitspraak MJ is de King of Pop is niet loos
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')