Herkenbaarquote:Op maandag 26 maart 2007 20:05 schreef Nutty het volgende:
Ik heb nog een verhaal..
Het gaat wel over een goede vriend van me die dit mee heeft gemaakt.
Hij en z'n toenmalige vriendin hadden nog niet zo lang seks. Het was iets van de 3de keer dat ze seks hadden, dus m'n vriend legt zo haar benen in z'n nek (hotdog-standje haha) en doet zijn ding![]()
Steeds harder... harder.. nog harder... d'r steeds verder druit en dan weer erin!!
Hij nog harder harder!! verder druit!! ...... Nog verder druit en toen weer kei hard drin!!!!!!! maar dit keer schoot hij in haar KONT en niet in haar flamoes..![]()
Hij zei dat hij nog nooooooooit iemand zo hard horen schreeuwen..
hahahahaha ik had nog nooit zohard gelachen toen hij me dit verhaal vertelde![]()

quote:Op woensdag 18 april 2007 17:15 schreef kebabkever het volgende:
1tje van mijn kant dan:
Vriendin bleef slapen , waren savonds niet thuis geweest dus mijn broertje wist niet dat wij bij mij sliepen.
Enfin, waren te zat om seks te hebben na het stappen dus we lieten dat maar voorbij gaan naar de ochtend.
Zo gezegd, smorgens hebben we seks enn net op dat moment dat ze op me zat kwam en ik de deken beetje overhaar heen trok komt men broertje binnenstormen.Men vriendin lag op me onder de dekens en mijn broertje verteld ronduit over zijn nachtje stappen. Ik dacht dus zo van WTF ga weg...maar naar paar minuten zei ik dus van, mag ik nog even verder slapen...
"Ow sorry maakte ik je wakker..." * ja heul erg beetje wel*. Daarna vroeg ie dus naar men vriendin. Dus ik zeg zoo oow dies op de wc ofzo.
vervolgens gaat ie de deur uit, met niks gemerkt te heben dat men vriendin bezweet onder de dekens op me ligt![]()
Daarna het potje seks maar even goed afgemaaktwhahah FOKKOP :p

Ja dat begrijp ik.....vraag me alleen af waar hij nou op doeltquote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef fs180 het volgende:
zn post staat in je kwoot

quote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef MadUnique het volgende:
blijft ook altijd gezellig
als je bij je ex blijft slapen
die erg gelovige ouders heeft dus t al moeilk was om uberhaupt te mogen blijven slapen
en je dan onder of bovenop ligt
en le pappa binnen komt
ook n keer hadden we de deur op slot
tja komt mister daddy ook boven
WILFRED (me ex dus) TREK JE KLEREN AAN NU!!!!
erg gezellig ^^

maw, ge zij gepijpt geweest door een kat?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee, had ik niet gelezen( Nu wel). Ik kan voor mijn verdediging alleen maar zeggen dat het echt gebeurd is en dat het niet de nagels van het beestje waren, maar zijn vlijmscherpe tandjes. En als ik er aan terugdenk, voel ik nog de pijn.
Ach, waarschijnlijk reageren die beesten allemaal hetzelfde.

quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:32 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
maw, ge zij gepijpt geweest door een kat?![]()

quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef MadUnique het volgende:
nooit fijn vrijgezellig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Jerkmaine op 21-04-2007 23:30:35 ]

quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:57 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]ik mis iets? of hebk weer een blonde dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Je snapt zelf niet meer wat je hebt gepost, en vervolgens snap je de reactie niet?quote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef MadUnique het volgende:
[..]
ik mis iets? of hebk weer een blonde dag?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |