abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 november 2006 @ 16:28:39 #1
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_43612289
En hier verder

Link vorige topic: Seks- danwel geslachtsdeelblunders deel 17

Laatste blunder:
quote:
Ik dacht dat ik niet genoeg ervaring had om dit soort shit te vertellen, maar masturbatieblunders tellen natuurlijk ook.

Een paar dagen geleden:
Ik lees zo op een site (de URL geef ik niet uit angst voor gezichtsverlies) de nieuwste technieken, en één techniek is dus dat je moet trekken tot je bijna komt, en dan moet ophouden, slap laten worden en dan weer trekken. Dat kun je zo vaak herhalen als je wilt, en hoe vaker je het doet, hoe langer/intenser je klaarkomt. Deze kende ik trouwens al, dus hij was niet echt nieuw, maar goed.

Ik dus ca. één uur lang fappen met allerlei pr0n enzo. Wat ze er vergeten bij te vertellen, is dat de temperatuur niet te hoog op moet lopen. Ik was nogal geil en had ook best warme kleren aan, dus ik kreeg het echt heet over m'n hele lijf. Nog niks aan de hand, ik had ongeveer 4 keer heen-en-weer gefapt en toen had ik er wel effe genoeg van, dus liet ik mezelf maar komen met een fonteintje van ca. 30 cm. (Nouja, een beetje overdreven, maar de techniek werkte wel iig.)

Ongeveer 10 minuten later ging ik naar de plee... WTF?!? Ik probeer m'n velletje naar beneden te trekken om te pissen, blijkt dat m'n apparaat ineens is opgezwollen tot een soort van aardappel van 8 cm doorsnee (en dat is niet overdreven), verder zitten er ook nog allerlei soort van gezwellen op enzo. Ik schrok me de tyfus, ik dacht dat ik AIDS had ofzo Maar goed, ik dus helemaal in paniek, ik laat 't zelfs aan m'n moeder zien (Mijn moeder is nogal makkelijk met dat soort dingen, maar meestal ben ik uiteraard nogal terughoudend met genitale zaken, alleen ik dacht dat er echt iets aan de hand was, dus deed ik even niet kinderachtig.) Wel heel schijnheilig verklaren dat dat natuurlijk niet door m'n eigen bezigheden kwam (Moeder: "Heb je er misschien te veel aangezeten?" Ik: "Nee hoor!") Toen hebben we afgesproken dat ik even zou kijken, en als het langer dan een paar dagen bleef ik maar naar een dokter moest gaan. Ik ging onder de douche om hem een beetje los te maken, kijken of ik nog kon laten klaarkomen (met de douchekop, fappen kon niet en het deed ook flink pijn, alsof er iets gebroken was ofzo), maar ik voelde helemaal niks meer, hij was echt ongevoelig geworden ofzo. Dus heb ik nog even serieus gehuild omdat ik vreesde dat het zaakje beschadigd was. Arme Waris...

Maar goed, het bleek dat ik 'm dus gewoon te heet had getrokken. De volgende dag was 't alweer weg en ik heb er dus niet zoveel last van gehad, maar mén, wat was ik geschrokken zeg.
pi_43612547
en je moeder heeft een leuk verjaardagsverhaal
pi_43612756
Oh ik had er begin dit jaar eentje die ik niet zal vergeten...me (inmiddels ex) vriendinnetje was me aan het pijpen terwijl ik op me rug lag te genieten... toen ik bijna kwam kreunde ik "ik kom", zodat ze weet dat ik me lading bij haar naar binnnen schiet.. maar op het moment dat ik dat kreunde, haalde ze hem al trekkend uit haar mond en zei " huh wat zei je ?" en precies op dat moment kwam ik en een straal liefdesnectar kwam zo rechtstreeks in mijn gezicht.. ik zat helemaal onder en zei schoot in de lach en kwam niet meer bij.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43612777
Wat een verhaal zeg!!! Wist niet dat geslachtoorganen ook oververhit kunnen raken
pi_43612879
Aids van aftrekken
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  donderdag 16 november 2006 @ 16:52:02 #6
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43613216
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:40 schreef yoghurtje het volgende:
-verhaal-
En dat wordt ook gepost door iemand genaamd Yoghurtje
pi_43613383
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:52 schreef TR08 het volgende:

[..]

En dat wordt ook gepost door iemand genaamd Yoghurtje
Hey het kwam tenminste niet in mijn mond ofzo !
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_43613388
Even bookmarken
  donderdag 16 november 2006 @ 17:01:21 #9
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43613526
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:57 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Hey het kwam tenminste niet in mijn mond ofzo !
Relax....de link is op zich toch best grappig?
  donderdag 16 november 2006 @ 17:01:28 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_43613530
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:57 schreef Woffel het volgende:
Even bookmarken
Een tvp had ook gekund
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_43613533
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:57 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Hey het kwam tenminste niet in mijn mond ofzo !
Lekker hypocriet, zij mag het wel slikken maar het is vies als het in jouw mond komt.
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
pi_43613875
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:01 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Lekker hypocriet, zij mag het wel slikken maar het is vies als het in jouw mond komt.
ik zou het dat wel vies vinden ja
pi_43614050
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:11 schreef boyv het volgende:

[..]

ik zou het dat wel vies vinden ja
Kan ik me wel voorstellen maar als je wel graag wilt dat je vriendin het doorslikt is het wel ietwat hypocriet toch?
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
pi_43614152
En centraal .
ijs_beer fan!
  donderdag 16 november 2006 @ 17:20:03 #15
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43614155
Het lijkt mij ook niet erg lekker maar ik zou er niet wakker van liggen als het gebeurt persoonlijk. Een kwak in je oog is waarschijnlijk veel vervelender.
  donderdag 16 november 2006 @ 17:22:34 #16
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_43614245
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:01 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Lekker hypocriet, zij mag het wel slikken maar het is vies als het in jouw mond komt.
tja, veel meisjes/vrouwen willen het zelf ook niet (van zichzelf) in hun mond
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_43615208
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:17 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Kan ik me wel voorstellen maar als je wel graag wilt dat je vriendin het doorslikt is het wel ietwat hypocriet toch?
Niet als je het haar juist laat doorslikken, omdat je het zelf niet lust
pi_43617833
quote:
Ik dacht dat ik niet genoeg ervaring had om dit soort shit te vertellen, maar masturbatieblunders tellen natuurlijk ook.

Een paar dagen geleden:
Ik lees zo op een site (de URL geef ik niet uit angst voor gezichtsverlies) de nieuwste technieken, en één techniek is dus dat je moet trekken tot je bijna komt, en dan moet ophouden, slap laten worden en dan weer trekken. Dat kun je zo vaak herhalen als je wilt, en hoe vaker je het doet, hoe langer/intenser je klaarkomt. Deze kende ik trouwens al, dus hij was niet echt nieuw, maar goed.

Ik dus ca. één uur lang fappen met allerlei pr0n enzo. Wat ze er vergeten bij te vertellen, is dat de temperatuur niet te hoog op moet lopen. Ik was nogal geil en had ook best warme kleren aan, dus ik kreeg het echt heet over m'n hele lijf. Nog niks aan de hand, ik had ongeveer 4 keer heen-en-weer gefapt en toen had ik er wel effe genoeg van, dus liet ik mezelf maar komen met een fonteintje van ca. 30 cm. (Nouja, een beetje overdreven, maar de techniek werkte wel iig.)

Ongeveer 10 minuten later ging ik naar de plee... WTF?!? Ik probeer m'n velletje naar beneden te trekken om te pissen, blijkt dat m'n apparaat ineens is opgezwollen tot een soort van aardappel van 8 cm doorsnee (en dat is niet overdreven), verder zitten er ook nog allerlei soort van gezwellen op enzo. Ik schrok me de tyfus, ik dacht dat ik AIDS had ofzo Maar goed, ik dus helemaal in paniek, ik laat 't zelfs aan m'n moeder zien (Mijn moeder is nogal makkelijk met dat soort dingen, maar meestal ben ik uiteraard nogal terughoudend met genitale zaken, alleen ik dacht dat er echt iets aan de hand was, dus deed ik even niet kinderachtig.) Wel heel schijnheilig verklaren dat dat natuurlijk niet door m'n eigen bezigheden kwam (Moeder: "Heb je er misschien te veel aangezeten?" Ik: "Nee hoor!") Toen hebben we afgesproken dat ik even zou kijken, en als het langer dan een paar dagen bleef ik maar naar een dokter moest gaan. Ik ging onder de douche om hem een beetje los te maken, kijken of ik nog kon laten klaarkomen (met de douchekop, fappen kon niet en het deed ook flink pijn, alsof er iets gebroken was ofzo), maar ik voelde helemaal niks meer, hij was echt ongevoelig geworden ofzo. Dus heb ik nog even serieus gehuild omdat ik vreesde dat het zaakje beschadigd was. Arme Waris...

Maar goed, het bleek dat ik 'm dus gewoon te heet had getrokken. De volgende dag was 't alweer weg en ik heb er dus niet zoveel last van gehad, maar mén, wat was ik geschrokken zeg.
LMFAO!!! oo man!! ik heb echt tijden niet zo gelachen!!! ahahhahaha serieus!! !_O-
pi_43619849
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:17 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

LMFAO!!! oo man!! ik heb echt tijden niet zo gelachen!!! ahahhahaha serieus!! !_O-
Hehe, maar goed dat ik er nu zelf ook om kan lachen.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:32:56 #21
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_43645376
Je moet behoorlijk je best doen denk om je willy op een opgezwollen aardappel met puisten te laten lijken!
.
..
...
....
pi_43676680
Nu mogen jullie wel weer hoor...
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_43676706
quote:
Op zondag 19 november 2006 02:45 schreef Waris3 het volgende:
Nu mogen jullie wel weer hoor...
Rustig aan.
Als mensen willen posten, posten ze wel onnodig topic kicken is daar niet voor nodig .
ijs_beer fan!
pi_43711293
hehe
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:15:16 #25
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_43743716
quote:
Op zondag 19 november 2006 02:47 schreef NanKing het volgende:

[..]

Rustig aan.
Als mensen willen posten, posten ze wel onnodig topic kicken is daar niet voor nodig .
Ja inderdaad jammer dat de eerste pagina's weer vol tvp's staan.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:18:45 #26
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_43743824
Dan ik maar; Een van de eerste keren met mn ex (toen nog mn vriendin), we lagen dus op elkaar enzo, en ik ging omhoog en weer naar beneden, en het maakte het bekende "huid tegen huid plets" geluid ... hoe zeg je het anders en ik vond het zo grappig klinken dat ik de slappe lach kreeg voor iets van een kwartier... vriendin was not amused later heb ik dat kwartiertje wel RUIMSCHOOTS ingehaald, maarja
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  maandag 27 november 2006 @ 14:11:46 #27
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_43928251
tvp
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_43932480
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:18 schreef compier het volgende:
Dan ik maar; Een van de eerste keren met mn ex (toen nog mn vriendin), we lagen dus op elkaar enzo, en ik ging omhoog en weer naar beneden, en het maakte het bekende "huid tegen huid plets" geluid ... hoe zeg je het anders en ik vond het zo grappig klinken dat ik de slappe lach kreeg voor iets van een kwartier... vriendin was not amused later heb ik dat kwartiertje wel RUIMSCHOOTS ingehaald, maarja
Haha hmjah slappe lach ook aantal x gehad..

De keer dat me nog het meeste bijbleef was toen tony montana (we waren scarface aant kijken) gilde: Fuck you! im tony montana!

Een of andere manier kwam ik niet meer bij
pi_44012699
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:36 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

Haha hmjah slappe lach ook aantal x gehad..

De keer dat me nog het meeste bijbleef was toen tony montana (we waren scarface aant kijken) gilde: Fuck you! im tony montana!

Een of andere manier kwam ik niet meer bij
Ik snap em niet
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44118545
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:28 schreef Bob-B het volgende:
En hier verder

Link vorige topic: Seks- danwel geslachtsdeelblunders deel 17

Laatste blunder:
[..]
wat een verhaal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 3 december 2006 @ 23:09:52 #31
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_44118721
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

wat een verhaal
mooi verhaal!!

tevens tvp
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_44516104
De zomer is altijd een slecht seizoen voor sex als je het mij vraagt. Ga je op vakantie, loopt er overal volk rond in nauwelijks iets van kleding, en tegen het eind van de dag ben je botergeil.

Dus lig ik daar in een aftands hotel een beetje te genieten van de persoon naast me, op een bed dat stinkt naar sex en zweet. Alles gaat goed, alles gaat geweldig, totdat ik klaarkom.

Ik ben netjes, ik waarschuw tijdens een goede pijpbeurt dat het zo ver is. Sjaak uit giegeltje, we maken even oog-contact, en tadaa, met te veel vaart vliegt het in het oog van degene die me zojuist heel netjes oraal heeft bediend.

Ik was geil, al twee dagen, en de sex duurde al lang, dus er zat verdomd veel vaart achter.

Ik heb nog nooit iemand zo hard horen vloeken en schreeuwen.
  zondag 17 december 2006 @ 20:57:12 #33
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_44519077
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:43 schreef Mekon het volgende:
De zomer is altijd een slecht seizoen voor sex als je het mij vraagt. Ga je op vakantie, loopt er overal volk rond in nauwelijks iets van kleding, en tegen het eind van de dag ben je botergeil.

Dus lig ik daar in een aftands hotel een beetje te genieten van de persoon naast me, op een bed dat stinkt naar sex en zweet. Alles gaat goed, alles gaat geweldig, totdat ik klaarkom.

Ik ben netjes, ik waarschuw tijdens een goede pijpbeurt dat het zo ver is. Sjaak uit giegeltje, we maken even oog-contact, en tadaa, met te veel vaart vliegt het in het oog van degene die me zojuist heel netjes oraal heeft bediend.

Ik was geil, al twee dagen, en de sex duurde al lang, dus er zat verdomd veel vaart achter.

Ik heb nog nooit iemand zo hard horen vloeken en schreeuwen.
daarna heel de tijd knipogen zeker?
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zondag 17 december 2006 @ 21:02:43 #34
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_44519339
Zag vrijdag in de kroeg ook een meisje van 17 of zoiets die zo'n oog had.. ik zag het meteen, en wist... dies vanavond lekker in haar oog gespoten.
Dus ik naar haar toe en vragen of ze in dr og was gespoten...
En zij maar zeggen dat ze allergisch is voor katten...!!!

Ja, en dan je andere oog helemaal okee zijn!! haha.. dat ken neit he?!?

Ach.. wat zielig eignelijk voor dat meissie... en het nog ontkennen ook!!!

“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_44533527
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:57 schreef compier het volgende:

[..]

daarna heel de tijd knipogen zeker?
Een jumbo zonnebril, en drie dagen lang moest er in iedere spiegel gekeken worden, waarna de vraag telkens weer was... "is het al over?"

Op dag 1 voelde ik me goed schuldig.
Op dag 2 zag ik er de humor wel van in maar durfde ik niets te zeggen.
Op dag 3 kreeg ik weer zin, maar werd heel snel duidelijk dat sex er voorlopig niet meer in zat
  maandag 18 december 2006 @ 16:30:36 #36
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_44541192
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:32 schreef Mekon het volgende:

[..]

Een jumbo zonnebril, en drie dagen lang moest er in iedere spiegel gekeken worden, waarna de vraag telkens weer was... "is het al over?"

Op dag 1 voelde ik me goed schuldig.
Op dag 2 zag ik er de humor wel van in maar durfde ik niets te zeggen.
Op dag 3 kreeg ik weer zin, maar werd heel snel duidelijk dat sex er voorlopig niet meer in zat
en op dag 7 zag je dat het goed was?
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_44759765
Vorige week dinsdag hadden we kerstfeest op school, heel leuk enzo, afterparty in het studenten huis, maar na 3.5 flessen wijn was ik niet meer echt helder. Dus toen iemand me mee trok vond ik t wel best (wat er daarvoor gebeurde lees je hier: Versierblunders 24 ), en toen ze begon te zoenen deed ik wat mee, vervolgens trok ze me op bed, toen snapte ik wat ze wilde. Maar toen wou mn maag iets anders, dus ik (ondertussen helderder worden door geilheid) naar adem happen om mn misselijkheid de kop in te drukken. Zodat ik in elk geval wat kon presteren, toen ik op weg was om haar broek uit te doen (mijn boxer had ze al verwijderd), won mijn maag het van mijn hersenen, recht over haar buik heen

Vervolgens heb ik de rest van de nacht op haar wc door gebracht
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44760091
omg
Lambo of Rekt
pi_44766257
pi_44768185
pi_44769920
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 27 december 2006 @ 18:33:57 #42
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_44769924
tvptje
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 27 december 2006 @ 19:15:36 #43
11102 knep
Mountainfreak
pi_44771289
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:18 schreef PeuRac het volgende:
Vorige week dinsdag hadden we kerstfeest op school, heel leuk enzo, afterparty in het studenten huis, maar na 3.5 flessen wijn was ik niet meer echt helder. Dus toen iemand me mee trok vond ik t wel best (wat er daarvoor gebeurde lees je hier: Versierblunders 24 ), en toen ze begon te zoenen deed ik wat mee, vervolgens trok ze me op bed, toen snapte ik wat ze wilde. Maar toen wou mn maag iets anders, dus ik (ondertussen helderder worden door geilheid) naar adem happen om mn misselijkheid de kop in te drukken. Zodat ik in elk geval wat kon presteren, toen ik op weg was om haar broek uit te doen (mijn boxer had ze al verwijderd), won mijn maag het van mijn hersenen, recht over haar buik heen

Vervolgens heb ik de rest van de nacht op haar wc door gebracht
Prachtig
pi_44771381
In een keer die Vietnamees naar buiten zeker?
  woensdag 27 december 2006 @ 22:57:37 #45
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_44779685
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef PabloLopez het volgende:
In een keer die Vietnamees naar buiten zeker?
Lul man! Befkoning de eerste!
pi_44796265
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:43 schreef Mekon het volgende:
De zomer is altijd een slecht seizoen voor sex als je het mij vraagt. Ga je op vakantie, loopt er overal volk rond in nauwelijks iets van kleding, en tegen het eind van de dag ben je botergeil.

Dus lig ik daar in een aftands hotel een beetje te genieten van de persoon naast me, op een bed dat stinkt naar sex en zweet. Alles gaat goed, alles gaat geweldig, totdat ik klaarkom.

Ik ben netjes, ik waarschuw tijdens een goede pijpbeurt dat het zo ver is. Sjaak uit giegeltje, we maken even oog-contact, en tadaa, met te veel vaart vliegt het in het oog van degene die me zojuist heel netjes oraal heeft bediend.

Ik was geil, al twee dagen, en de sex duurde al lang, dus er zat verdomd veel vaart achter.

Ik heb nog nooit iemand zo hard horen vloeken en schreeuwen.
Bij mij kwam het ook nog in haar haar terecht Ze heeft die lok er volgens mij af geknipt
pi_44813909
vanmiddag gebeurt

hang me zaak er net in, stoot 4 of 5 keer gaat deur bel.. (z'n koter met kerstkaartjes) schrik me eige de tering tyfus ik dacht dat het me ouders ware hoppa helezaak slap met geen mogelijkheid meer om omhoog gekregen zij ligt helemaal gevouwen ik boos me leuter klappen geven
Those who wish to get, must give first.
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:39:38 #48
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_44818982
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 00:43 schreef s0nny het volgende:
ik boos me leuter klappen geven
sterilisatie is idd geen slecht idee
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:38:11 #49
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44961022
IHij zei eens "Ik wil nu in je komen" En ik antwoordde met "Wat, nu al? "
Heeft even geduurd voor ik door had hoe dat moest zijn overgekomen
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44961044
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:38 schreef Queen_Bee het volgende:
IHij zei eens "Ik wil nu in je komen" En ik antwoordde met "Wat, nu al? "
Heeft even geduurd voor ik door had hoe dat moest zijn overgekomen
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:51:23 #51
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44961302
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:39 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Wl je nog steeds seks met me?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44962545
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Wl je nog steeds seks met me?
Je bent wel erg gevat tijdens de daad, heur .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_45047088
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:38 schreef Queen_Bee het volgende:
IHij zei eens "Ik wil nu in je komen" En ik antwoordde met "Wat, nu al? "
Heeft even geduurd voor ik door had hoe dat moest zijn overgekomen
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_45047138
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Wl je nog steeds seks met me?
* Paddokingnr1 meldt zich
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_45047223
bij en met haar bezig zijn, sta je precies op het punt om em erin te hangen, gaat de bel 3x:
je schoonouders op de stoep die een verrassingsvisite wel een leuk ideetje vonden...
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:12:24 #56
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45047378
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:05 schreef Paddokingnr1 het volgende:

[..]

* Paddokingnr1 meldt zich[afbeelding]
!! Jij hoort dat wel graag?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45053815
wat heb jij een harde rits zeggen tegen een jongen met sportbroek aan was me niet opgevallen dacht dat hij gewoon een korte broek aan had
  vrijdag 5 januari 2007 @ 22:54:14 #58
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_45057743
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:03 schreef maaike1987 het volgende:
wat heb jij een harde rits zeggen tegen een jongen met sportbroek aan was me niet opgevallen dacht dat hij gewoon een korte broek aan had
Wat is hier "sexblunder" aan?
pi_45204077
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:18 schreef PeuRac het volgende:
Vorige week dinsdag hadden we kerstfeest op school, heel leuk enzo, afterparty in het studenten huis, maar na 3.5 flessen wijn was ik niet meer echt helder. Dus toen iemand me mee trok vond ik t wel best (wat er daarvoor gebeurde lees je hier: Versierblunders 24 ), en toen ze begon te zoenen deed ik wat mee, vervolgens trok ze me op bed, toen snapte ik wat ze wilde. Maar toen wou mn maag iets anders, dus ik (ondertussen helderder worden door geilheid) naar adem happen om mn misselijkheid de kop in te drukken. Zodat ik in elk geval wat kon presteren, toen ik op weg was om haar broek uit te doen (mijn boxer had ze al verwijderd), won mijn maag het van mijn hersenen, recht over haar buik heen

Vervolgens heb ik de rest van de nacht op haar wc door gebracht
BWAHHWAHWAHWAHWHAWHAWHAWHAHWAHWHAWAH
pi_45281615
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45287415
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_45392836
iedereen hopen dat het niet over hem/haar ging
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:36:47 #63
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45405646
Ik heb er ook een.

Mijn vader heeft altijd de neiging zijn woorden zo vaag te brengen als hij je probeert te corrigeren. Je weet wel in plaats van "Doe de deur dicht" zegt hij, "Wie kwam er als laatst door de deur heen??". Ik heb daar een hekel aan en zei op een zaterdag avond tegen hem, dat hij niet zo om de feiten heen moest draaien.

Later op diezelfde avond kwam mijn toenmalige vriendin langs, we hadden elkaar toen een week niet gezien dus wij hadden wel zin. Dus wij naar mijn zolderkamer na een super lang voorspel met veel tijdrekken en elkaar enorm opgeilen (ik denk dat het inmiddels een uur of 12 was) beginnen we aan heftige seks. Alles goed en wel tot we mijn CD rek over het laminaat heen gooien. Echt een enomre klettter als geluid veroorzakend. Heel even stopten we toen, om even te luisteren of er iemand wakker geworden zou zijn. Maar het bleef stil op de gang, dus wij gewoon afmaken....

De volgende ochtend, zitten we aan de ontbijt tafel met zijn allen. Mijn vader, tijdens het beschuit smeren: "Zouden jullie als jullie aan het neuken zijn, de volgende keer niet zo een lawaai willen maken?"
Een mooier begin kun je aan tafel niet hebben op een zondag morgen. Mijn zusje lag helemaal in een deuk en mijn moeder zat ook maar te grijnzen.
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:17:54 #64
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_45412723
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Nollem een ontzettend strak verhaal
prachtige actie van je vader
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zondag 21 januari 2007 @ 04:50:24 #65
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45551872
Zo zou mijn vader nooit reageren. Die negeert liever dat ik seks heb.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45560277
Goeie pa!
  zondag 21 januari 2007 @ 15:24:00 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_45560899
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Nollem het volgende:
Ik heb er ook een.

Mijn vader heeft altijd de neiging zijn woorden zo vaag te brengen als hij je probeert te corrigeren. Je weet wel in plaats van "Doe de deur dicht" zegt hij, "Wie kwam er als laatst door de deur heen??". Ik heb daar een hekel aan en zei op een zaterdag avond tegen hem, dat hij niet zo om de feiten heen moest draaien.

Later op diezelfde avond kwam mijn toenmalige vriendin langs, we hadden elkaar toen een week niet gezien dus wij hadden wel zin. Dus wij naar mijn zolderkamer na een super lang voorspel met veel tijdrekken en elkaar enorm opgeilen (ik denk dat het inmiddels een uur of 12 was) beginnen we aan heftige seks. Alles goed en wel tot we mijn CD rek over het laminaat heen gooien. Echt een enomre klettter als geluid veroorzakend. Heel even stopten we toen, om even te luisteren of er iemand wakker geworden zou zijn. Maar het bleef stil op de gang, dus wij gewoon afmaken....

De volgende ochtend, zitten we aan de ontbijt tafel met zijn allen. Mijn vader, tijdens het beschuit smeren: "Zouden jullie als jullie aan het neuken zijn, de volgende keer niet zo een lawaai willen maken?"
Een mooier begin kun je aan tafel niet hebben op een zondag morgen. Mijn zusje lag helemaal in een deuk en mijn moeder zat ook maar te grijnzen.
Huilen dan.
pi_45573767
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Nollem het volgende:
Ik heb er ook een.

Mijn vader heeft altijd de neiging zijn woorden zo vaag te brengen als hij je probeert te corrigeren. Je weet wel in plaats van "Doe de deur dicht" zegt hij, "Wie kwam er als laatst door de deur heen??". Ik heb daar een hekel aan en zei op een zaterdag avond tegen hem, dat hij niet zo om de feiten heen moest draaien.

Later op diezelfde avond kwam mijn toenmalige vriendin langs, we hadden elkaar toen een week niet gezien dus wij hadden wel zin. Dus wij naar mijn zolderkamer na een super lang voorspel met veel tijdrekken en elkaar enorm opgeilen (ik denk dat het inmiddels een uur of 12 was) beginnen we aan heftige seks. Alles goed en wel tot we mijn CD rek over het laminaat heen gooien. Echt een enomre klettter als geluid veroorzakend. Heel even stopten we toen, om even te luisteren of er iemand wakker geworden zou zijn. Maar het bleef stil op de gang, dus wij gewoon afmaken....

De volgende ochtend, zitten we aan de ontbijt tafel met zijn allen. Mijn vader, tijdens het beschuit smeren: "Zouden jullie als jullie aan het neuken zijn, de volgende keer niet zo een lawaai willen maken?"
Een mooier begin kun je aan tafel niet hebben op een zondag morgen. Mijn zusje lag helemaal in een deuk en mijn moeder zat ook maar te grijnzen.
Zo niet.. dan toch!
  maandag 22 januari 2007 @ 15:39:37 #69
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45581175
Ach laat ik die andere dan ook maar vertellen.

Zondag-ochtend en het is nog donker op de kamer van mijn toenmalige vriendin. Het is altijd pik donker op haar kamer want ze heeft van die rolluiken waarmee je dus geen idee hebt hoe laat het is wanneer je uitslaapt.
Nou ja anyway ik word dus op een gegeven moment wakker met een enorme odol, dus ik denk bij mezelf, daar moet gebruik van gemaakt worden. Ik begin haar een beetje wakker te maken en op te warmen en al gauw zijn we lekker aan het sexen.
Gaat ineens de deur open, er valt een lichtstreep de kamer binnen, precies over mijn "mooie" op en neer gaande kont, en de wijde benen van mijn vriendin, en we horen de vraag van haar moeder of we komen ontbijten, waarna algauw de deur weer dicht getrokken wordt. Die vrouw moet dus gewoon gezien hebben hoe ik haar dochter aan het neuken was
Nou je zult begrijpen dat zij gelijk geen zin meer had en ik kwam niet meer bij van het lachen.

Leuk om die verhalen over je ex gewoon eens weg te dumpen
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
pi_45620315
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Nollem een hele lap tekst
pi_45626250
Whehehe... Komt een korte van mij dan

Vorige week ofzo...

Sta ik met me meid op de badkamer, (die nooit op slot is, onder het mom van 'als het licht aan is, is er iemand op de badkamer, dus min of meer bezet, tenzij ik zit te kakken, dat moet in alle rust gebeuren, dus dan doe ik hem wel op slot ) kom ik onder de douche uit... sta me hoofd af te drogen... en voel dat mijn lul bij mijn vriendin in d'r mond glijdt... Dus ik neem een positie aan waarbij ik goed kan zien wat er allemaal gebeurd en ga vervolgens staan te genieten. Niets mis mee...

Totdat d'r moeder ook dacht van, laat ik even de badkamer oplopen...

Ik kon er om lachen, haar moeder schaamde zich kapot.
pi_45629586
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Nollem het volgende:
Ik heb er ook een.

Mijn vader heeft altijd de neiging zijn woorden zo vaag te brengen als hij je probeert te corrigeren. Je weet wel in plaats van "Doe de deur dicht" zegt hij, "Wie kwam er als laatst door de deur heen??". Ik heb daar een hekel aan en zei op een zaterdag avond tegen hem, dat hij niet zo om de feiten heen moest draaien.

Later op diezelfde avond kwam mijn toenmalige vriendin langs, we hadden elkaar toen een week niet gezien dus wij hadden wel zin. Dus wij naar mijn zolderkamer na een super lang voorspel met veel tijdrekken en elkaar enorm opgeilen (ik denk dat het inmiddels een uur of 12 was) beginnen we aan heftige seks. Alles goed en wel tot we mijn CD rek over het laminaat heen gooien. Echt een enomre klettter als geluid veroorzakend. Heel even stopten we toen, om even te luisteren of er iemand wakker geworden zou zijn. Maar het bleef stil op de gang, dus wij gewoon afmaken....

De volgende ochtend, zitten we aan de ontbijt tafel met zijn allen. Mijn vader, tijdens het beschuit smeren: "Zouden jullie als jullie aan het neuken zijn, de volgende keer niet zo een lawaai willen maken?"
Een mooier begin kun je aan tafel niet hebben op een zondag morgen. Mijn zusje lag helemaal in een deuk en mijn moeder zat ook maar te grijnzen.
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:06:33 #73
128159 smurfzilla
-------------------
pi_45648130
Gisteren mijn zak opengehaald aan de nagels van mijn vriendin onder het vrijen, ook geen pretje. Nooit geweten dat je dan bloed als een rund op die plek.
>>>Fast forward>>>
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:38:14 #74
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45656658
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef smurfzilla het volgende:
Gisteren mijn zak opengehaald aan de nagels van mijn vriendin onder het vrijen, ook geen pretje. Nooit geweten dat je dan bloed als een rund op die plek.
jij scheert je zak nooit hoor ik wel.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:40:25 #75
128159 smurfzilla
-------------------
pi_45658406
Ja, wel dus

Maar daar heb ik nog nooit een wond van gehad.
>>>Fast forward>>>
pi_45885527
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:39 schreef Nollem het volgende:
Ach laat ik die andere dan ook maar vertellen.

Zondag-ochtend en het is nog donker op de kamer van mijn toenmalige vriendin. Het is altijd pik donker op haar kamer want ze heeft van die rolluiken waarmee je dus geen idee hebt hoe laat het is wanneer je uitslaapt.
Nou ja anyway ik word dus op een gegeven moment wakker met een enorme odol, dus ik denk bij mezelf, daar moet gebruik van gemaakt worden. Ik begin haar een beetje wakker te maken en op te warmen en al gauw zijn we lekker aan het sexen.
Gaat ineens de deur open, er valt een lichtstreep de kamer binnen, precies over mijn "mooie" op en neer gaande kont, en de wijde benen van mijn vriendin, en we horen de vraag van haar moeder of we komen ontbijten, waarna algauw de deur weer dicht getrokken wordt. Die vrouw moet dus gewoon gezien hebben hoe ik haar dochter aan het neuken was
Nou je zult begrijpen dat zij gelijk geen zin meer had en ik kwam niet meer bij van het lachen.

Leuk om die verhalen over je ex gewoon eens weg te dumpen
Ik zag het even voor me vanuit haar moeder's perspectief
pi_45899470
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:38 schreef avotar het volgende:

[..]

jij scheert je zak nooit hoor ik wel.
zak scheren man wat pijnlijk
  maandag 5 februari 2007 @ 00:18:23 #78
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_45995319
Het laatste wat ik heb meegemaakt is helemaal niet zo leuk. Het was ongeveer een replica van de befaamde gebeurtenis als in There's something about Mary..

Pas toen het elke keer zo brandde als ik moest gieten, kwam ik erachter dat er een scheurtje in mijn gereedschap zat. :x Wat een helse pijn was dat zeg.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 17 februari 2007 @ 17:23:59 #79
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_46402662
Tijdens de sex met je voet in de cactus terecht komen, die je net daarvoor zo leuk decoratief op het tafeltje aan het voeteneind van het bed hebt geplaatst, is nooit grappig.

En dan daarna heel romantisch je vriendin die met een pincet de naalden uit je tenen trekt terwijl je kermend over het bed heen en weer rolt
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_46402898
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
Tijdens de sex met je voet in de cactus terecht komen, die je net daarvoor zo leuk decoratief op het tafeltje aan het voeteneind van het bed hebt geplaatst, is nooit grappig.

En dan daarna heel romantisch je vriendin die met een pincet de naalden uit je tenen trekt terwijl je kermend over het bed heen en weer rolt
pi_46560614
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
Tijdens de sex met je voet in de cactus terecht komen, die je net daarvoor zo leuk decoratief op het tafeltje aan het voeteneind van het bed hebt geplaatst, is nooit grappig.
Dan ben je snel afgekoeld ja
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_46562128
Tijdens een lang weekend met de familie van een ex vriendin waren we lekker aan de gang gegaan met zijn tweetjes.

Toen sloeg de deur open en komt haar nichtje keihard de kamer in rennen, achtervolgd door een neefje, allebij met kussens in hun handen.

Beginnen ze ons helemaal maf te slaan en zonder te kijken waar ze mee bezig zijn, zet dat nichtje haar voet keihard tegen mijn kloten aan.

Damn, ik had het gevoel alsof mijn kloten nooit meer naar beneden zouden zakken.

"s Avonds hebben we de deur via de binnenkant op slot gedaan.
pi_46982922
Ok ik heb er ook nog wel een aantal.. leuke topic dit

1) Een keer bij een meisje in dr oog gespoten...helemaal onstoken..
2) Een keer bij mezelf in mijn oog gespoten... helemaal onstoken...
3) Een keer door het bed gezakt tijdens de sex... stuk van haar tand afgebroken
4) Een keer iets te hard gestoten waardoor er bij haar iets was gesprongen en ze echt helemaal onder het bloed zat ineens.
5) Mijn eerste keer sex stak ik hem in het verkeerde gat
6) Een keer mezelf afgetrokken met Tijgerbalsem..moet je niet doen is heeeeel erg heet
7) Boter is ook geen goed idee
8) Tandpasta ook niet

Meer volgt..
pi_46982982
Tijdens de sex met je hoofd in een speakerbox komen is niet grappig
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_46997120
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:54 schreef Allard88 het volgende:
Ok ik heb er ook nog wel een aantal.. leuke topic dit

1) Een keer bij een meisje in dr oog gespoten...helemaal onstoken..
2) Een keer bij mezelf in mijn oog gespoten... helemaal onstoken...
3) Een keer door het bed gezakt tijdens de sex... stuk van haar tand afgebroken
4) Een keer iets te hard gestoten waardoor er bij haar iets was gesprongen en ze echt helemaal onder het bloed zat ineens.
5) Mijn eerste keer sex stak ik hem in het verkeerde gat
6) Een keer mezelf afgetrokken met Tijgerbalsem..moet je niet doen is heeeeel erg heet
7) Boter is ook geen goed idee
8) Tandpasta ook niet

Meer volgt..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_47009694
Allebei dronken, komen savonds na de koreg dronken thuis en we kunnen niet van elkaar afbljiven, dus beginnen we in de gang..zijn we net bezig komt me vader op 't lawaai af..

"Ow zijn jullie het"

Tja...
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:01:07 #87
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47010373
Ik heb er nog een van jeugdige geslachtsdeelblunders.
Ik zat in de 6e klas lagere school (voor de jeugdige lezers nu groep 8) en was dus 11, 12 jaar. We waren uit en ik liep naar buiten toen het etterige vriendje ( die 3 jaar jonger was) van een van mijn broertjes achter me aankwam en met me wilde stoeien. Beetje lopen dollen en toen wilde ik weglopen en toen schopte hij me dus tegen de zijkant van m'n been. Ik draai me om en wilde hem dus ook tegen z'n been schoppen. Alleen had ik effe een inschattingsfoutje gemaakt. ( ik was 3 jaar ouder dus ook iets groter) Tja, ik trapte 'm zo in z'n klokkenspel. Toen moest ik rennen, want z'n grotere broer, die bij mij in de klas zat, kwam voor 'm op en wilde dat dus terug doen bij mij. Is 'm niet gelukt

[ Bericht 1% gewijzigd door ajf op 07-03-2007 12:07:36 ]
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:51:33 #88
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47020687
Weet er nog een:
Was bij een neukvriendin. Zij had een heel klein katje van een week of wat oud. Het was midden in de zomer dus geen dekbed of wat want dan stik ik zowat. Dat katje lag op het voeteind. Wij waren net klaar met je-weet-wel en dat katje springt dus tussen ons in. Ziet bij mij wat bewegen en denkt waarschijnlijk: hee da's een leuk ding en zet dus vol z'n hele scherpe tandjes in mijn voorhuid en begint er ook nog aan te trekken... Ik pijn en vriendin kwam niet meer bij.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:37:54 #89
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_47029290
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:51 schreef ajf het volgende:
Ziet bij mij wat bewegen en denkt waarschijnlijk: hee da's een leuk ding en zet dus vol z'n hele scherpe tandjes in mijn voorhuid en begint er ook nog aan te trekken... Ik pijn en vriendin kwam niet meer bij.
pi_47134834
Ik zie dat jij de column van Kluun ook hebt gelezen

(voor de onwetenden onder ons: http://www.nightwriters.nl/2006/10/coming_out.php)
  zaterdag 10 maart 2007 @ 21:36:15 #91
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47136038
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 21:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik zie dat jij de column van Kluun ook hebt gelezen

(voor de onwetenden onder ons: http://www.nightwriters.nl/2006/10/coming_out.php)
Nee, had ik niet gelezen ( Nu wel). Ik kan voor mijn verdediging alleen maar zeggen dat het echt gebeurd is en dat het niet de nagels van het beestje waren, maar zijn vlijmscherpe tandjes. En als ik er aan terugdenk, voel ik nog de pijn. Ach, waarschijnlijk reageren die beesten allemaal hetzelfde.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  zaterdag 10 maart 2007 @ 21:58:35 #92
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_47136851
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:51 schreef ajf het volgende:
Weet er nog een:
Was bij een neukvriendin. Zij had een heel klein katje van een week of wat oud. Het was midden in de zomer dus geen dekbed of wat want dan stik ik zowat. Dat katje lag op het voeteind. Wij waren net klaar met je-weet-wel en dat katje springt dus tussen ons in. Ziet bij mij wat bewegen en denkt waarschijnlijk: hee da's een leuk ding en zet dus vol z'n hele scherpe tandjes in mijn voorhuid en begint er ook nog aan te trekken... Ik pijn en vriendin kwam niet meer bij.
Whahahahahahahahah, zoiets is een ex van mij ook es overkomen, ik lag onder het bed van het lachen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:38:44 #93
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47138409
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 21:58 schreef purplerose het volgende:

[..]

Whahahahahahahahah, zoiets is een ex van mij ook es overkomen, ik lag onder het bed van het lachen
Later kon ik er ook wel om lachen, toen ik me realiseerde hoe komisch het eruit heeft gezien. Maar geloof me, het deed erg pijn!
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:51:13 #94
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_47138838
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:38 schreef ajf het volgende:

[..]

Later kon ik er ook wel om lachen, toen ik me realiseerde hoe komisch het eruit heeft gezien. Maar geloof me, het deed erg pijn!
Ik geloof je! Maar het ziet er idd te komisch uit om niet te lachen we bedoelen het niet slecht

Ze heeft het daarna toch wel goedgemaakt met wat kusjes en likjes over de zere plek toch?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:07:09 #95
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47139477
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik geloof je! Maar het ziet er idd te komisch uit om niet te lachen we bedoelen het niet slecht

Ze heeft het daarna toch wel goedgemaakt met wat kusjes en likjes over de zere plek toch?
Tuurlijk! Het deed ook maar even pijn gelukkig En zij maar gieren: "Die kop van die kat"
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_47140289
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef ajf het volgende:

[..]

Nee, had ik niet gelezen ( Nu wel). Ik kan voor mijn verdediging alleen maar zeggen dat het echt gebeurd is en dat het niet de nagels van het beestje waren, maar zijn vlijmscherpe tandjes. En als ik er aan terugdenk, voel ik nog de pijn. Ach, waarschijnlijk reageren die beesten allemaal hetzelfde.
Excuses voor mijn verkapte onterechte beschuldiging van plagiaat zijn bij deze aangeboden.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:42:13 #97
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_47140800
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:28 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Excuses voor mijn verkapte onterechte beschuldiging van plagiaat zijn bij deze aangeboden.
En aanvaardt .
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:19:35 #98
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_47285119
Okeey... wat is het domste dat je kunt uithalen met een condoom?
Juist... een te groot condoom..
Nou, ik heb dus het 1 na domste gedaan met een condoom...

Ik lag met m'n meisje in bed, pak een condoom,
en terwijl ik haar loop te zoenen, probeer ik dus dat ding om te doen..
ik maar frunniken en trekken, t ding gaat er NAUWELIJKS omheen...

de eikel helemaal afgekneld.. HAD IK DUS EEN TE KLEIN CONDOOM
nou, daar lig je dan, in bed, met een afgeknelde eikel..

lekker hoor... durex small condooms die je gratis krijgt bij de aanschaf
van 10 durex normal condooms...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:32:06 #99
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_47285768
Oh ja, dit wilde ik al een tijdje posten maar vergat het telkens

Bij hem en zn ouders thuis. Na het stappen lagen we in bed en 't begon al goed; Hij kreeg m niet omhoog Ging die dus telkens maar down under tot ie t deed
Toen die even pauze nam kwam zn moeder binnen Ik lag gelukkig half onder hem en onder de dekens
"Wat doe je?"
"Niks, rot op"
"Tegen wie praat je "
"Ik praat niet, rot nou op!"
Moeder weg, ik lag nog 15 minuten in een deuk
Toen maar weer verder. Hij kwam toen dus echt even niet meer omhoog en hij ging dus weer down under. Hels kabaal ineens, waren we door het bed gezakt
Noh, je kon me oprapen

Wat een waardeloze nacht was dat zeg
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:56:51 #100
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_47286660
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, dit wilde ik al een tijdje posten maar vergat het telkens

Bij hem en zn ouders thuis. Na het stappen lagen we in bed en 't begon al goed; Hij kreeg m niet omhoog Ging die dus telkens maar down under tot ie t deed
Toen die even pauze nam kwam zn moeder binnen Ik lag gelukkig half onder hem en onder de dekens
"Wat doe je?"
"Niks, rot op"
"Tegen wie praat je "
"Ik praat niet, rot nou op!"
Moeder weg, ik lag nog 15 minuten in een deuk
Toen maar weer verder. Hij kwam toen dus echt even niet meer omhoog en hij ging dus weer down under. Hels kabaal ineens, waren we door het bed gezakt
Noh, je kon me oprapen

Wat een waardeloze nacht was dat zeg
Heb je die gast daarna nog gesproken ?
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_47318922
quote:
Toen die even pauze nam kwam zn moeder binnen Ik lag gelukkig half onder hem en onder de dekens
"Wat doe je?"
"Niks, rot op"
"Tegen wie praat je "
"Ik praat niet, rot nou op!"
Te droog .
Met je ballen op de fiets vallen, bats, batsen gebatst, Gebatsende bal :')
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:24:53 #102
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_47320606
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:


Bij hem en zn ouders thuis. Na het stappen lagen we in bed en 't begon al goed; Hij kreeg m niet omhoog Ging die dus telkens maar down under tot ie t deed


Wat een waardeloze nacht was dat zeg
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef The_Unborn het volgende:

[..]

Te droog .
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_47604169
Wij lagen in bed en hadden sex, ik was had het ff gehad met bovenop dus ik rol me zo vanaf haar. Inplaats van boven op me te gaan begon ze me ff te trekken, nouja ook ff goed als tussendoortje. Maar voor dat ik het wist was het al zover en kwam ik klaar. Ik weet niet hoe het kwaw maar ik kwam zo heftig das is nog nooit gebeurd.

Even voorstellen: mijn hoofdkant van het bed tegen de muur, en ik kwam dus zo hevig dat ik ten eerste mezelf onder spoot ( ) en dus ook 1 straal tegen het behang van de muur, maar dit hadden we heel niet in de gaten gehad. Volgende morgen keek ik dus naar de wekker en zag toen een grote witte vlek op me donker blauw behang zitten die ik er maar niet uit krijg

Soms komt me pa wel eens binnen als ik slaap en dan moet ie ff wat zeggen en dus ziet hij die vlek ook, hij vroeg al wat is dat? Heb maar gezegd dat het melk is uit een glas die van me bureau af is gevallen
pi_47614696
Aangezien op de andere topic's van seks- en geslachtsdeel blunders al een tijdje niks meer gepost is, heb ik een nieuw topic gestart!
De naam spreekt voor zich, vertel je bizzare verhalen en hun blunders!
TS begint!

Het is alweer een aantal jaar geleden sinds dit is gebeurt... Ik was met m'n toenmalige vriendin op een 's nachts een feestje met wat vrienden van me. We zaten met z'n alle gezellig buiten te drinken en iedereen begon de alcohol te voelen. Ik en m'n vriendin werden nogal geil dus we gingen verder de tuin in met een volle fles Port in de hand, achter een grote heg waar een trampoline stond, daar gingen we op liggen. Evenlater was ze me aan 't pijpen, ze zorgde elke keer dat ik net niet kwam... zodat ik als ik kwam extra hard zou komen
Toen was het moment daar en ze ging door tot het einde... ze hield het in dr mond en ik zag aan dr dat ze het wou uitspugen, toch deed ze dat niet. Ze pakte de fles Port en spuugde het daarin.
Ik knoopte net m'n broek dicht en toen kwam m'n beste maat aan, knalle gaar komt hij aan "oh dus jullie hebben de port!'.
Ik: "Nick doe nïet"
Nick "och man, ZUIPEN!!!!!!!!"
*hij zette de fles aan z'n mond en begon draan te teugen*
Toen zei ik hem dat m'n (ex)vriendin daar m'n tattie in had gedeponeert, het gezicht dat hij op dat moment trok zal ik nooit meer vergeten
Eerst was het van gadverdamme, daarna van boeie en toen was het gewoon weer zuipen voor hem
Uiteindelijk had hij bijna de hele fles opgezopen, ik heb de fles bewaard en staat nu nogsteeds in de kelder met een laagje stof droverheen
Sinds dat vooral staat hij nu bekent als de Port


Met diezelfde (ex)vriendin waren we een keertje naar de kermis geweest in haar woonplaats. We waren weer weg geslopen en gingen een rustig plekje opzoeken. Het was zondag dus zo moeilijk was dat niet. We kwamen aan bij een voetbalveld, helemaal niemand te zien.
Ze trok me na de middenstop van 't voetbalveld en begon me daar flink te trekken, ze wou persee dat ik in dr mond kwam (ze wist dat ik dat lekker vond) dus ik moest een tekengeven als het zover was.
Door een rare onverwachte beweging werd het te lekker en was er geen tijd om te reageren dus brabbelde ik iets van "nu". Ze twijfelde even omdat ze me niet verstond, en was half op tijd. De eerst straal schoot tegen dr gezicht (langs dr mondhoeken over dr wangen ), de rest had ze wel opgevangen. Het probleem was dat we geen zakdoekjes bij de hand hadden om het weg te vegen dus deed ze dat met wat "schoone blaadjes"
Nou ik effe nachecken of alles schoon was, ik had zoiets van 't zal wel.
Dus wij lopen terug na de kermis en zij wou nog ff naar de WC om wat te drinken. Bij de botsauto's moest zij dus rechts en ik links naar de rest van de groep. Toen ze een afstandje van me vandaan was kwam ze in het blacklight van de botsauto's. Dat was het moment dat ik besefte dat ik toch wat over het hoofd had gezien. Ik zag een streepje wit opgloeien in het blacklight. Het viel niet heel erg op dus ik had zoiets van laat maar gaan, maar toen liep ze een cafetaria in waar zo een vliegenlicht staat (blacklight dus)
Toen ze bij mij terug kwam zei ze dat mensen haar raar aankeken Ze had blijkbaar in de spiegel niks kunnen zien omdat het zo een dun laagje was, het streepje liefdesnectar was alleen maar zichtbaar in 't blacklight
pi_47652202
Fuckk wat een verhalen.
De laatste tijd heb ik eigenlijk geen blunders meer begaan, al m'n oude blunders staan in vorige delen.
pi_47674055
quote:
[b]Op zaterdag 24 maart 2007 17:26
[...]
2 verhalen
[...]
meeeeeeeeeeeer
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_47680715
haha
  maandag 26 maart 2007 @ 18:25:13 #108
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_47680756
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:56 schreef compier het volgende:

[..]

Heb je die gast daarna nog gesproken ?
Kwam hem vorige week toevallig nog tegen Ik zei hoi en liep snel door
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  maandag 26 maart 2007 @ 19:23:56 #109
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_47682857
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Kwam hem vorige week toevallig nog tegen Ik zei hoi en liep snel door
waarom begon je geen heel gesprek had nog leuke topics op kunnen leveren
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_47684719
Ik heb nog een verhaal..
Het gaat wel over een goede vriend van me die dit mee heeft gemaakt.
Hij en z'n toenmalige vriendin hadden nog niet zo lang seks. Het was iets van de 3de keer dat ze seks hadden, dus m'n vriend legt zo haar benen in z'n nek (hotdog-standje haha) en doet zijn ding
Steeds harder... harder.. nog harder... d'r steeds verder druit en dan weer erin!!
Hij nog harder harder!! verder druit!! ...... Nog verder druit en toen weer kei hard drin!!!!!!! maar dit keer schoot hij in haar KONT en niet in haar flamoes..
Hij zei dat hij nog nooooooooit iemand zo hard horen schreeuwen..

hahahahaha ik had nog nooit zohard gelachen toen hij me dit verhaal vertelde
pi_47706336
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Kwam hem vorige week toevallig nog tegen Ik zei hoi en liep snel door
Ik begrijp wel waarom die z'n lul nie omhoog kreeg
pi_47772087
tvp'tje
Vivre
pi_47779968
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:26 schreef Nutty het volgende:
2 verhalen
Mooie verhalen ja (kwam me ook erg bekend voor na de 4e regel )

ik heb zelf geen sexblunders (zodra er een op komt post ik em wel)
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_47902062
Het is alweer een aantal jaar geleden sinds dit is gebeurt... Ik was met m'n toenmalige vriendin op een 's nachts een feestje met wat vrienden van me. We zaten met z'n alle gezellig buiten te drinken en iedereen begon de alcohol te voelen. Ik en m'n vriendin werden nogal geil dus we gingen verder de tuin in met een volle fles Port in de hand, achter een grote heg waar een trampoline stond, daar gingen we op liggen. Evenlater was ze me aan 't pijpen, ze zorgde elke keer dat ik net niet kwam... zodat ik als ik kwam extra hard zou komen
Toen was het moment daar en ze ging door tot het einde... ze hield het in dr mond en ik zag aan dr dat ze het wou uitspugen, toch deed ze dat niet. Ze pakte de fles Port en spuugde het daarin.
Ik knoopte net m'n broek dicht en toen kwam m'n beste maat aan, knalle gaar komt hij aan "oh dus jullie hebben de port!'.
Ik: "Nick doe nïet"
Nick "och man, ZUIPEN!!!!!!!!"
*hij zette de fles aan z'n mond en begon draan te teugen*
Toen zei ik hem dat m'n (ex)vriendin daar m'n tattie in had gedeponeert, het gezicht dat hij op dat moment trok zal ik nooit meer vergeten
Eerst was het van gadverdamme, daarna van boeie en toen was het gewoon weer zuipen voor hem
Uiteindelijk had hij bijna de hele fles opgezopen, ik heb de fles bewaard en staat nu nogsteeds in de kelder met een laagje stof droverheen
Sinds dat vooral staat hij nu bekent als de Port


Met diezelfde (ex)vriendin waren we een keertje naar de kermis geweest in haar woonplaats. We waren weer weg geslopen en gingen een rustig plekje opzoeken. Het was zondag dus zo moeilijk was dat niet. We kwamen aan bij een voetbalveld, helemaal niemand te zien.
Ze trok me na de middenstop van 't voetbalveld en begon me daar flink te trekken, ze wou persee dat ik in dr mond kwam (ze wist dat ik dat lekker vond) dus ik moest een tekengeven als het zover was.
Door een rare onverwachte beweging werd het te lekker en was er geen tijd om te reageren dus brabbelde ik iets van "nu". Ze twijfelde even omdat ze me niet verstond, en was half op tijd. De eerst straal schoot tegen dr gezicht (langs dr mondhoeken over dr wangen ), de rest had ze wel opgevangen. Het probleem was dat we geen zakdoekjes bij de hand hadden om het weg te vegen dus deed ze dat met wat "schoone blaadjes"
Nou ik effe nachecken of alles schoon was, ik had zoiets van 't zal wel.
Dus wij lopen terug na de kermis en zij wou nog ff naar de WC om wat te drinken. Bij de botsauto's moest zij dus rechts en ik links naar de rest van de groep. Toen ze een afstandje van me vandaan was kwam ze in het blacklight van de botsauto's. Dat was het moment dat ik besefte dat ik toch wat over het hoofd had gezien. Ik zag een streepje wit opgloeien in het blacklight. Het viel niet heel erg op dus ik had zoiets van laat maar gaan, maar toen liep ze een cafetaria in waar zo een vliegenlicht staat (blacklight dus)
Toen ze bij mij terug kwam zei ze dat mensen haar raar aankeken Ze had blijkbaar in de spiegel niks kunnen zien omdat het zo een dun laagje was, het streepje liefdesnectar was alleen maar zichtbaar in 't blacklight
[/quote]
pi_47902179
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:08 schreef Nutty het volgende:

Het is alweer een aantal jaar geleden sinds dit is gebeurt... Ik was met m'n toenmalige vriendin op een 's nachts een feestje met wat vrienden van me. We zaten met z'n alle gezellig buiten te drinken en iedereen begon de alcohol te voelen. Ik en m'n vriendin werden nogal geil dus we gingen verder de tuin in met een volle fles Port in de hand, achter een grote heg waar een trampoline stond, daar gingen we op liggen. Evenlater was ze me aan 't pijpen, ze zorgde elke keer dat ik net niet kwam... zodat ik als ik kwam extra hard zou komen
Toen was het moment daar en ze ging door tot het einde... ze hield het in dr mond en ik zag aan dr dat ze het wou uitspugen, toch deed ze dat niet. Ze pakte de fles Port en spuugde het daarin.
Ik knoopte net m'n broek dicht en toen kwam m'n beste maat aan, knalle gaar komt hij aan "oh dus jullie hebben de port!'.
Ik: "Nick doe nïet"
Nick "och man, ZUIPEN!!!!!!!!"
*hij zette de fles aan z'n mond en begon draan te teugen*
Toen zei ik hem dat m'n (ex)vriendin daar m'n tattie in had gedeponeert, het gezicht dat hij op dat moment trok zal ik nooit meer vergeten
Eerst was het van gadverdamme, daarna van boeie en toen was het gewoon weer zuipen voor hem
Uiteindelijk had hij bijna de hele fles opgezopen, ik heb de fles bewaard en staat nu nogsteeds in de kelder met een laagje stof droverheen
Sinds dat vooral staat hij nu bekent als de Port


Met diezelfde (ex)vriendin waren we een keertje naar de kermis geweest in haar woonplaats. We waren weer weg geslopen en gingen een rustig plekje opzoeken. Het was zondag dus zo moeilijk was dat niet. We kwamen aan bij een voetbalveld, helemaal niemand te zien.
Ze trok me na de middenstop van 't voetbalveld en begon me daar flink te trekken, ze wou persee dat ik in dr mond kwam (ze wist dat ik dat lekker vond) dus ik moest een tekengeven als het zover was.
Door een rare onverwachte beweging werd het te lekker en was er geen tijd om te reageren dus brabbelde ik iets van "nu". Ze twijfelde even omdat ze me niet verstond, en was half op tijd. De eerst straal schoot tegen dr gezicht (langs dr mondhoeken over dr wangen ), de rest had ze wel opgevangen. Het probleem was dat we geen zakdoekjes bij de hand hadden om het weg te vegen dus deed ze dat met wat "schoone blaadjes"
Nou ik effe nachecken of alles schoon was, ik had zoiets van 't zal wel.
Dus wij lopen terug na de kermis en zij wou nog ff naar de WC om wat te drinken. Bij de botsauto's moest zij dus rechts en ik links naar de rest van de groep. Toen ze een afstandje van me vandaan was kwam ze in het blacklight van de botsauto's. Dat was het moment dat ik besefte dat ik toch wat over het hoofd had gezien. Ik zag een streepje wit opgloeien in het blacklight. Het viel niet heel erg op dus ik had zoiets van laat maar gaan, maar toen liep ze een cafetaria in waar zo een vliegenlicht staat (blacklight dus)
Toen ze bij mij terug kwam zei ze dat mensen haar raar aankeken Ze had blijkbaar in de spiegel niks kunnen zien omdat het zo een dun laagje was, het streepje liefdesnectar was alleen maar zichtbaar in 't blacklight

Leuke vriendin
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47918995
Open een topic [Centraal] Anale sex over anale sex wat vervolgens een centraal topic wordt.
Vervolgens ga ik op fok door het leven als de anale man
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:02:51 #117
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_47972194
Wel fucking veel toenmalige vriendinnnen hier hey kunnen jullie niet langer dan 1 dag bij een meid blijven? Ik zit al op 3,5 jaar en dat is nog echt wel het begin. En de seks is dan natuurlijk 10000x beter!

Wel supervette verhalen! Alhoewel sommige een beetje ongelovig klinken. Hoe kun je in godsnaam jezelf in je oog raken als je plat ligt. Arme meid! Een grote johnny is wel stoer, maar zo groot is ook weer dom he.

[ Bericht 35% gewijzigd door Draganta op 03-04-2007 18:15:35 ]
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_47984854
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:02 schreef Draganta het volgende:
Wel fucking veel toenmalige vriendinnnen hier hey kunnen jullie niet langer dan 1 dag bij een meid blijven? Ik zit al op 3,5 jaar en dat is nog echt wel het begin. En de seks is dan natuurlijk 10000x beter!

Wel supervette verhalen! Alhoewel sommige een beetje ongelovig klinken. Hoe kun je in godsnaam jezelf in je oog raken als je plat ligt. Arme meid! Een grote johnny is wel stoer, maar zo groot is ook weer dom he.
Je kunt het ook anders bekijken.... ik heb nu wel een aantal lange relaties gehad (2 van 8 maanden). De relatie die ik nu wordt over een paar dagen 1 jaar oud
Ik moet zeggen dat ik van die andere relaties veel geleerd heb, nu weet ik ook wat ik aan m'n vriendin heb en wat ik zoek. Dus zo slecht zie ik het niet.
Vanaf wanneer ga je met je vriend(in) als ik vragen mag?
  woensdag 4 april 2007 @ 10:21:18 #119
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_47995765
December 2003 (het is vriendin ) Nog steeds niet eens "bijna uit" ruzies of zo wat op zich best wel bijzonder is. Is ook mijn enige echte lange relatie hiervoor nooit langer als 5 maanden gehad. Ze is ook pas mijn 5e vriendin dus veel heb ik ook niet gehad. Maar dat was mijn eigen keuze. Ik houd er daarom ook niet zo van als mensen liggen op te scheppen hoeveel vriendinnen ze wel niet hebben gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door Draganta op 04-04-2007 10:22:02 (typo) ]
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  woensdag 4 april 2007 @ 10:22:28 #120
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_47995794
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef Draganta het volgende:
December 2003 (het is vriendin ) Nog steeds niet eens "bijna uit" ruzies of zo wat op zich best wel bijzonder is. Is ook mijn enige echte lange relatie hiervoor nooit langer als 5 maanden gehad. Ze is ook pas mijn 5e vriendin dus veel heb ik ook niet gehad. Maar dat was mijn eigen keuze. Ik houd er daarom ook niet zo van als mensen liggen op te scheppen hoeveel vriendinnen ze wel niet hebben gehad.
Gast, waar heb jij eindexamen Nederlands gedaan
  woensdag 4 april 2007 @ 10:24:07 #121
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_47995857
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:22 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Gast, waar heb jij eindexamen Nederlands gedaan
WTF wat heeft dat hier mee te maken. Ik hoef me niet aan de officiële taalregels te houden als ik op een forum post. Ik heb tenminste een eindexamen gedaan
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_47995880
Let's go ontopic?
Vivre
pi_47996791
Dit mailde ik vanmorgen naar een maat van me..
quote:
Och man, ik had gister wat.. nath is aan de rooie, dus die ligt me te rukken en te pijpen… en ik kom… maar ik kom zo hevig dat ik met mijn hoofd naar voren ga en ‘aaah’ doe… op dat moment, kwam dus de eerste grote klodder recht achter in me strot…
pi_47997071
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:51 schreef t0n het volgende:
Dit mailde ik vanmorgen naar een maat van me..
[..]
..

onder het motto van vrienden delen alles met elkaar?
  woensdag 4 april 2007 @ 20:09:07 #125
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_48017509
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:51 schreef t0n het volgende:
Dit mailde ik vanmorgen naar een maat van me..
[..]
Eindelijk kom ik erachter hoe het smaakt! Mn vriendin vertrouw ik niet zegt elke keer wat anders. Vertel eens, hoe smaakt het?
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  woensdag 4 april 2007 @ 20:11:16 #126
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_48017624
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef Draganta het volgende:
Ze is ook pas mijn 5e vriendin dus veel heb ik ook niet gehad.
Dan heb je dus 4 toenmalige vriendinnen waar eventueel een verhaal over te vertellen was.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_48030969
Ok ik weet er nog twee niet van mezelf maar van 'n oud klasgenoot:

Hij ging naar z'n vriendin toe, en haar ouders waren in de keuken aan het pokeren met kennissen.
Komt daar aan op z'n fiets en loopt door de keuken naar de woonkamer terwijl hij iedereen gedag zegt.
Zijn vriendin zat al 'n de woonkamer te wachten en ze gaan naar haar kamer en hebben sex.

Na de sex gaan ze weer naar onder om wat te drinken en terwijl ze in de keuken drinken staan in te
schenken vraagt een van die kennissen aan hem zonder op te kijken van zijn kaarten: "zo... doet de verwarming het weer?". Het bed stond dus tegen de verwarming aan en iedereen in het huis kon dus het ritme horen .


Een ander verhaal, ook van hem. Zijn vriendin zat op hem toen ze bezig waren, ze stopt en zegt: "je kijkt nu veel vrolijker dan wanneer we samen op de bank tv kijken". Toen was de zin voor beide over

Inmiddels ex vriendin.

[ Bericht 1% gewijzigd door stribe op 05-04-2007 08:13:53 ]
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  vrijdag 6 april 2007 @ 04:06:10 #128
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_48068194
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:36 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

Haha hmjah slappe lach ook aantal x gehad..

De keer dat me nog het meeste bijbleef was toen tony montana (we waren scarface aant kijken) gilde: Fuck you! im tony montana!

Een of andere manier kwam ik niet meer bij
hans teeuwen stond op, en wij bezig, komt ie met dat stukje dat ie in een cafe zit en op de wc een vaztig wijf gaat nuecken was ook niet zon succes
  maandag 9 april 2007 @ 09:35:20 #129
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_48137798
ok, eentje dan:
zomers,heel lang geleden, bloedjeheet buiten bij een zusterflat op bezoek (waar al die verpleegstertjes wonen)
Nou ja van het een komt het ander, komen op bed terecht, maar omdat het zo binnen en buiten zo heet was het grote kantelraam helemaal opengezet, haar bed stond onder het raam maar geen overburen dus no problem.
Wij dus de mannelijke en vrouwelijke anatomie doornemen en het hoofdstuk voortplanting
Afijn, na een tijdje zijn we klaar en ik rol van haar af, horen we buiten toch ineens een gejoel en applaus
Blijkt dat beneden in de tuin het halve ziekenhuis ligt te zonnen en zo'n kantelraam ook als spiegel heel goed te gebruiken is

(p.s. mocht de hoofdpersoon uit dit verhaal zichzelf herkennen: keertje overdoen? )
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  dinsdag 10 april 2007 @ 01:38:51 #130
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48165309
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:35 schreef Nightwulf het volgende:
ok, eentje dan:
zomers,heel lang geleden, bloedjeheet buiten bij een zusterflat op bezoek (waar al die verpleegstertjes wonen)
Nou ja van het een komt het ander, komen op bed terecht, maar omdat het zo binnen en buiten zo heet was het grote kantelraam helemaal opengezet, haar bed stond onder het raam maar geen overburen dus no problem.
Wij dus de mannelijke en vrouwelijke anatomie doornemen en het hoofdstuk voortplanting
Afijn, na een tijdje zijn we klaar en ik rol van haar af, horen we buiten toch ineens een gejoel en applaus
Blijkt dat beneden in de tuin het halve ziekenhuis ligt te zonnen en zo'n kantelraam ook als spiegel heel goed te gebruiken is

(p.s. mocht de hoofdpersoon uit dit verhaal zichzelf herkennen: keertje overdoen? )
  dinsdag 10 april 2007 @ 02:11:10 #131
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48165610
Telt tijdens het pijpen in de lach schieten op het moment dat ie klaarkomt ook?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 10 april 2007 @ 02:14:45 #132
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48165629
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 02:11 schreef wonderer het volgende:
Telt tijdens het pijpen in de lach schieten op het moment dat ie klaarkomt ook?
Alleen als je er door stikt, gereanimeerd moet worden en uitleg mag geven aan de ambulancebroeders
  dinsdag 10 april 2007 @ 03:27:22 #133
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48165947
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 02:14 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Alleen als je er door stikt, gereanimeerd moet worden en uitleg mag geven aan de ambulancebroeders
Nee, helaas (nou ja, gelukkig). Moest het wel uit mijn haar wassen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_48174279
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:35 schreef Nightwulf het volgende:
ok, eentje dan:
zomers,heel lang geleden, bloedjeheet buiten bij een zusterflat op bezoek (waar al die verpleegstertjes wonen)
Nou ja van het een komt het ander, komen op bed terecht, maar omdat het zo binnen en buiten zo heet was het grote kantelraam helemaal opengezet, haar bed stond onder het raam maar geen overburen dus no problem.
Wij dus de mannelijke en vrouwelijke anatomie doornemen en het hoofdstuk voortplanting
Afijn, na een tijdje zijn we klaar en ik rol van haar af, horen we buiten toch ineens een gejoel en applaus
Blijkt dat beneden in de tuin het halve ziekenhuis ligt te zonnen en zo'n kantelraam ook als spiegel heel goed te gebruiken is

(p.s. mocht de hoofdpersoon uit dit verhaal zichzelf herkennen: keertje overdoen? )
Te mooi
Have fun...
pi_48175071
TVP
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:27:58 #136
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_48176711
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:39 schreef TryX het volgende:
TVP
pi_48179863
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:27 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ohja vergeten --> <--
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_48180003
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:35 schreef Nightwulf het volgende:
ok, eentje dan:
zomers,heel lang geleden, bloedjeheet buiten bij een zusterflat op bezoek (waar al die verpleegstertjes wonen)
Nou ja van het een komt het ander, komen op bed terecht, maar omdat het zo binnen en buiten zo heet was het grote kantelraam helemaal opengezet, haar bed stond onder het raam maar geen overburen dus no problem.
Wij dus de mannelijke en vrouwelijke anatomie doornemen en het hoofdstuk voortplanting
Afijn, na een tijdje zijn we klaar en ik rol van haar af, horen we buiten toch ineens een gejoel en applaus
Blijkt dat beneden in de tuin het halve ziekenhuis ligt te zonnen en zo'n kantelraam ook als spiegel heel goed te gebruiken is

(p.s. mocht de hoofdpersoon uit dit verhaal zichzelf herkennen: keertje overdoen? )
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_48203582
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:31 schreef Wisheh het volgende:
Wij lagen in bed en hadden sex, ik was had het ff gehad met bovenop dus ik rol me zo vanaf haar. Inplaats van boven op me te gaan begon ze me ff te trekken, nouja ook ff goed als tussendoortje. Maar voor dat ik het wist was het al zover en kwam ik klaar. Ik weet niet hoe het kwaw maar ik kwam zo heftig das is nog nooit gebeurd.

Even voorstellen: mijn hoofdkant van het bed tegen de muur, en ik kwam dus zo hevig dat ik ten eerste mezelf onder spoot ( ) en dus ook 1 straal tegen het behang van de muur, maar dit hadden we heel niet in de gaten gehad. Volgende morgen keek ik dus naar de wekker en zag toen een grote witte vlek op me donker blauw behang zitten die ik er maar niet uit krijg

Soms komt me pa wel eens binnen als ik slaap en dan moet ie ff wat zeggen en dus ziet hij die vlek ook, hij vroeg al wat is dat? Heb maar gezegd dat het melk is uit een glas die van me bureau af is gevallen
Ik lig in een deuk
pi_48221112
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:39 schreef TryX het volgende:
TVP
  donderdag 12 april 2007 @ 13:53:07 #141
176452 MadUnique
love it or leave
pi_48254669
ik met mijn ex.. gingen heel sexy buiten sexen
achter een politie acedemie int bos.. erg spannend uiteraard
btje geritsel hier en daar.. eerst schijten dus dat we gepakt werde.. nou niet dus
na paar minuten lekker btje ophitsen en doen
maake meneer mijn broek los en ik de zijne

deze dame kon niet wachten tot flink genomen te worden dus die broek van hem was sneller uit dan de mijne

en toen kwam t
geritsel
oogjes int donker
WILDE ZWIJNEN!!
serieus
wij hebben echt de benen uit ons lijf gerend
nja
meneertje was bijna zn broek kwijt whaha want die hing op zn enkels ;P
ik hoefde alleen maar met alle geluk even mn broek vast te houden

en helaas het is er niet meer van gekomen
pi_48256601
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef MadUnique het volgende:
meneertje was bijna zn broek kwijt whaha want die hing op zn enkels ;P
Lekker, rennen met je broek op je enkels... Gaat vast hard
  donderdag 12 april 2007 @ 15:38:52 #143
176452 MadUnique
love it or leave
pi_48257705
hahha
hij ging niet zo hard als ik nee ^^
pi_48266001
quote:
te klein condoom = AU inderdaad, knelt, heb 'r ook ervaring mee
pi_48277076
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef MadUnique het volgende:
ik met mijn ex.. gingen heel sexy buiten sexen
achter een politie acedemie int bos.. erg spannend uiteraard
btje geritsel hier en daar.. eerst schijten dus dat we gepakt werde.. nou niet dus
na paar minuten lekker btje ophitsen en doen
maake meneer mijn broek los en ik de zijne

deze dame kon niet wachten tot flink genomen te worden dus die broek van hem was sneller uit dan de mijne

en toen kwam t
geritsel
oogjes int donker
WILDE ZWIJNEN!!
serieus
wij hebben echt de benen uit ons lijf gerend
nja
meneertje was bijna zn broek kwijt whaha want die hing op zn enkels ;P
ik hoefde alleen maar met alle geluk even mn broek vast te houden

en helaas het is er niet meer van gekomen
*slappe lach*
Briljant!
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:54:13 #146
176452 MadUnique
love it or leave
pi_48285140
kan dr zelf ook om lachen;) ik rende harder dan me ex >_<
pi_48285178
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_48285193
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef MadUnique het volgende:
kan dr zelf ook om lachen;) ik rende harder dan me ex >_<
Nu kun je er zeker om lachen toen niet.
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:57:33 #149
176452 MadUnique
love it or leave
pi_48285246
haha nee toen niet nee want toen kreeg meneer m niet meer omhoog daarna
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:01:49 #150
176452 MadUnique
love it or leave
pi_48285396
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:35 schreef Nightwulf het volgende:
ok, eentje dan:
zomers,heel lang geleden, bloedjeheet buiten bij een zusterflat op bezoek (waar al die verpleegstertjes wonen)
Nou ja van het een komt het ander, komen op bed terecht, maar omdat het zo binnen en buiten zo heet was het grote kantelraam helemaal opengezet, haar bed stond onder het raam maar geen overburen dus no problem.
Wij dus de mannelijke en vrouwelijke anatomie doornemen en het hoofdstuk voortplanting
Afijn, na een tijdje zijn we klaar en ik rol van haar af, horen we buiten toch ineens een gejoel en applaus
Blijkt dat beneden in de tuin het halve ziekenhuis ligt te zonnen en zo'n kantelraam ook als spiegel heel goed te gebruiken is

(p.s. mocht de hoofdpersoon uit dit verhaal zichzelf herkennen: keertje overdoen? )

whaahha geweldig!
pi_48381617
WHAHA
AFC AJAX
  maandag 16 april 2007 @ 23:38:43 #152
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48401241
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:05 schreef Nutty het volgende:
Ik heb nog een verhaal..
Het gaat wel over een goede vriend van me die dit mee heeft gemaakt.
Hij en z'n toenmalige vriendin hadden nog niet zo lang seks. Het was iets van de 3de keer dat ze seks hadden, dus m'n vriend legt zo haar benen in z'n nek (hotdog-standje haha) en doet zijn ding
Steeds harder... harder.. nog harder... d'r steeds verder druit en dan weer erin!!
Hij nog harder harder!! verder druit!! ...... Nog verder druit en toen weer kei hard drin!!!!!!! maar dit keer schoot hij in haar KONT en niet in haar flamoes..
Hij zei dat hij nog nooooooooit iemand zo hard horen schreeuwen..

hahahahaha ik had nog nooit zohard gelachen toen hij me dit verhaal vertelde
Herkenbaar
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:35:33 #153
176452 MadUnique
love it or leave
pi_48407985
tis ook geen fijn gevoel haha
pi_48468853
1tje van mijn kant dan:

Vriendin bleef slapen , waren savonds niet thuis geweest dus mijn broertje wist niet dat wij bij mij sliepen.
Enfin, waren te zat om seks te hebben na het stappen dus we lieten dat maar voorbij gaan naar de ochtend.

Zo gezegd, smorgens hebben we seks enn net op dat moment dat ze op me zat kwam en ik de deken beetje overhaar heen trok komt men broertje binnenstormen.Men vriendin lag op me onder de dekens en mijn broertje verteld ronduit over zijn nachtje stappen. Ik dacht dus zo van WTF ga weg...maar naar paar minuten zei ik dus van, mag ik nog even verder slapen...

"Ow sorry maakte ik je wakker..." * ja heul erg beetje wel* . Daarna vroeg ie dus naar men vriendin. Dus ik zeg zoo oow dies op de wc ofzo.

vervolgens gaat ie de deur uit, met niks gemerkt te heben dat men vriendin bezweet onder de dekens op me ligt

Daarna het potje seks maar even goed afgemaakt
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_48469250
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:15 schreef kebabkever het volgende:
1tje van mijn kant dan:

Vriendin bleef slapen , waren savonds niet thuis geweest dus mijn broertje wist niet dat wij bij mij sliepen.
Enfin, waren te zat om seks te hebben na het stappen dus we lieten dat maar voorbij gaan naar de ochtend.

Zo gezegd, smorgens hebben we seks enn net op dat moment dat ze op me zat kwam en ik de deken beetje overhaar heen trok komt men broertje binnenstormen.Men vriendin lag op me onder de dekens en mijn broertje verteld ronduit over zijn nachtje stappen. Ik dacht dus zo van WTF ga weg...maar naar paar minuten zei ik dus van, mag ik nog even verder slapen...

"Ow sorry maakte ik je wakker..." * ja heul erg beetje wel* . Daarna vroeg ie dus naar men vriendin. Dus ik zeg zoo oow dies op de wc ofzo.

vervolgens gaat ie de deur uit, met niks gemerkt te heben dat men vriendin bezweet onder de dekens op me ligt

Daarna het potje seks maar even goed afgemaakt whahah FOKKOP :p
AFC AJAX
pi_48480354
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  woensdag 18 april 2007 @ 22:37:21 #157
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_48483469
zn post staat in je kwoot
pi_48487454
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef fs180 het volgende:
zn post staat in je kwoot
Ja dat begrijp ik.....vraag me alleen af waar hij nou op doelt
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_48487786
Er staat 'whaha fokkop' achter. hij heeft zijn comment ín de quote gezet ipv er onder.
Vivre
  donderdag 19 april 2007 @ 02:31:47 #160
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_48489847
dat je broertje binnen kwam
  donderdag 19 april 2007 @ 21:44:20 #161
176452 MadUnique
love it or leave
pi_48517672
blijft ook altijd gezellig
als je bij je ex blijft slapen
die erg gelovige ouders heeft dus t al moeilk was om uberhaupt te mogen blijven slapen
en je dan onder of bovenop ligt
en le pappa binnen komt

ook n keer hadden we de deur op slot
tja komt mister daddy ook boven
WILFRED (me ex dus) TREK JE KLEREN AAN NU!!!!
erg gezellig ^^
  donderdag 19 april 2007 @ 21:57:39 #162
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_48518529
wilfed! dat is al een blunder opzich
  donderdag 19 april 2007 @ 22:09:28 #163
176452 MadUnique
love it or leave
pi_48519307
hahaha maar hij was toch flink goed!!
* help krijgt verlangens* hahah
nooit fijn vrijgezellig zijn
pi_48519409
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef MadUnique het volgende:
blijft ook altijd gezellig
als je bij je ex blijft slapen
die erg gelovige ouders heeft dus t al moeilk was om uberhaupt te mogen blijven slapen
en je dan onder of bovenop ligt
en le pappa binnen komt

ook n keer hadden we de deur op slot
tja komt mister daddy ook boven
WILFRED (me ex dus) TREK JE KLEREN AAN NU!!!!
erg gezellig ^^
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  donderdag 19 april 2007 @ 22:15:56 #165
176452 MadUnique
love it or leave
pi_48519675
maar wel blij als je net klaar bent en komt iemand met vallen en opstaan de kamer binnen ^^
pi_48538150
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef ajf het volgende:

[..]

Nee, had ik niet gelezen ( Nu wel). Ik kan voor mijn verdediging alleen maar zeggen dat het echt gebeurd is en dat het niet de nagels van het beestje waren, maar zijn vlijmscherpe tandjes. En als ik er aan terugdenk, voel ik nog de pijn. Ach, waarschijnlijk reageren die beesten allemaal hetzelfde.
maw, ge zij gepijpt geweest door een kat?
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:04:54 #167
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_48553331
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:32 schreef Wafelijzertje het volgende:

[..]

maw, ge zij gepijpt geweest door een kat?
Nou niet echt nee, m'n vriendin gebruikt gelukkig geen tanden. En het was alleen m'n voorhuid
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_48574755
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef MadUnique het volgende:
nooit fijn vrijgezellig zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Jerkmaine op 21-04-2007 23:30:35 ]
  zondag 22 april 2007 @ 15:14:43 #169
176452 MadUnique
love it or leave
pi_48599638
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:57 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mis iets? of hebk weer een blonde dag?
pi_48656898
beide
pi_48738493
tvp
Honda CB 500 / Opel Zafira 2.0 DTI
  donderdag 26 april 2007 @ 14:26:41 #172
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48738720
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef MadUnique het volgende:

[..]

ik mis iets? of hebk weer een blonde dag?
Je snapt zelf niet meer wat je hebt gepost, en vervolgens snap je de reactie niet?

Volgens mij heb je niet alleen een blonde dag.....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:16:38 #173
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48770554
tvp..

altijd humor dit leedvermaak
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_48848556
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
tvp..

altijd humor dit leedvermaak
.
  zondag 29 april 2007 @ 21:26:35 #175
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_48849524
alleen beetje rustig laatste tijd
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_48862380
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef Draganta het volgende:
December 2003 (het is vriendin ) Nog steeds niet eens "bijna uit" ruzies of zo wat op zich best wel bijzonder is. Is ook mijn enige echte lange relatie hiervoor nooit langer als 5 maanden gehad. Ze is ook pas mijn 5e vriendin dus veel heb ik ook niet gehad. Maar dat was mijn eigen keuze. Ik houd er daarom ook niet zo van als mensen liggen op te scheppen hoeveel vriendinnen ze wel niet hebben gehad.
er zijn ook mensen die nog een beetje willen leven
Matthew: Eli, I like this girl.
Eli: And you can still like her with your penis inside her.
myspace: www.myspace.com/perfect_situation1987
  maandag 30 april 2007 @ 16:11:16 #177
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_48865167
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:22 schreef compier het volgende:

[..]

tja, veel meisjes/vrouwen willen het zelf ook niet (van zichzelf) in hun mond
voor zover ik heb meegemaakt wil elke meid dat zowat
  Moderator maandag 30 april 2007 @ 18:24:59 #178
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_48867334
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 30 april 2007 @ 19:20:28 #179
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_48868391
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:35 schreef Nightwulf het volgende:
ok, eentje dan:
zomers,heel lang geleden, bloedjeheet buiten bij een zusterflat op bezoek (waar al die verpleegstertjes wonen)
Nou ja van het een komt het ander, komen op bed terecht, maar omdat het zo binnen en buiten zo heet was het grote kantelraam helemaal opengezet, haar bed stond onder het raam maar geen overburen dus no problem.
Wij dus de mannelijke en vrouwelijke anatomie doornemen en het hoofdstuk voortplanting
Afijn, na een tijdje zijn we klaar en ik rol van haar af, horen we buiten toch ineens een gejoel en applaus
Blijkt dat beneden in de tuin het halve ziekenhuis ligt te zonnen en zo'n kantelraam ook als spiegel heel goed te gebruiken is

(p.s. mocht de hoofdpersoon uit dit verhaal zichzelf herkennen: keertje overdoen? )
Who the fuck is Fcuker?
  maandag 30 april 2007 @ 20:01:09 #180
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_48869447
TVP'tje
briljante teksten btw!
pi_48869747
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:35 schreef Nightwulf het volgende:
ok, eentje dan:
zomers,heel lang geleden, bloedjeheet buiten bij een zusterflat op bezoek (waar al die verpleegstertjes wonen)
Nou ja van het een komt het ander, komen op bed terecht, maar omdat het zo binnen en buiten zo heet was het grote kantelraam helemaal opengezet, haar bed stond onder het raam maar geen overburen dus no problem.
Wij dus de mannelijke en vrouwelijke anatomie doornemen en het hoofdstuk voortplanting
Afijn, na een tijdje zijn we klaar en ik rol van haar af, horen we buiten toch ineens een gejoel en applaus
Blijkt dat beneden in de tuin het halve ziekenhuis ligt te zonnen en zo'n kantelraam ook als spiegel heel goed te gebruiken is

(p.s. mocht de hoofdpersoon uit dit verhaal zichzelf herkennen: keertje overdoen? )
dan voel je je genaaid...
pi_48869999
Ik heb een houten bed.. nou is dat op zich natuurlijk niet erg, MAAR die houten plankjes willen nog weleens los gaan.
Op een zekere avond ben ik bezig met vriendin, tot ineens *baboem* wij zakken met zn 2en door mn bed heen, keiveel kabaal
pi_48870238
  maandag 30 april 2007 @ 20:46:55 #184
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_48870695
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:24 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb een houten bed.. nou is dat op zich natuurlijk niet erg, MAAR die houten plankjes willen nog weleens los gaan.
Op een zekere avond ben ik bezig met vriendin, tot ineens *baboem* wij zakken met zn 2en door mn bed heen, keiveel kabaal
Het verhaal is nog niet af... En toen?
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  maandag 30 april 2007 @ 20:53:10 #185
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_48870867
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:24 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb een houten bed.. nou is dat op zich natuurlijk niet erg, MAAR die houten plankjes willen nog weleens los gaan.
Op een zekere avond ben ik bezig met vriendin, tot ineens *baboem* wij zakken met zn 2en door mn bed heen, keiveel kabaal
ik herken het. Mijn ex had ook houten latjes... was zeer irritant, lig je ineens met zijn 2en op de grond... gelukkig had ze 2 1 persoons bedden (1 kon ze inklappen en eronder schuiven), dus dan ga je door op andere bed
pi_48873909
Ik en mijn vriendin lagen naast elkaar in bed en na de bloemetjes en de bijtjes was ze mij aan het aftrekken, op den duur kwam ik en spoot ik in haar oor. Snap nog steeds hoe goed ik voor de eerste keer heb lunnen milkken.

Maar lig er soms nog dubbel om
  dinsdag 1 mei 2007 @ 08:13:57 #187
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48879874
in haar oor. das nieuw voor me. hihi.. zal ze leuk gevonden hebben.. mijne vond het apart dat als je al een hele tijd met elkaar ligt te flikflooien, je een flinke afstand kan spuiten..

ik redde de meter wel
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_48883143
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:46 schreef ajf het volgende:

[..]

Het verhaal is nog niet af... En toen?
Ja moest ineens weg gisteren haha .
pi_48884101
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:24 schreef Jaheur het volgende:
Ik en mijn vriendin lagen naast elkaar in bed en na de bloemetjes en de bijtjes was ze mij aan het aftrekken, op den duur kwam ik en spoot ik in haar oor. Snap nog steeds hoe goed ik voor de eerste keer heb lunnen milkken.

Maar lig er soms nog dubbel om
Haha leuk is dat, losse flodders die op de meest vreemde plaatsen terecht komen, heb 't ook wel es in m'n oor gehad (en dan na aflopen gieren 'het zit in m'n OOR!! ) Zag ook es iets glinsteren in de klamboe boven het bed
pi_48886212
Allemaal vriendinnen.. geen vrienden? (oftwel; homo's!)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:05:43 #191
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_48886584
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef justme27 het volgende:
Allemaal vriendinnen.. geen vrienden? (oftwel; homo's!)
je praat poep
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:25:20 #192
98333 Jerkmaine
Hi friend!
pi_48887236
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef MadUnique het volgende:

[..]

ik mis iets? of hebk weer een blonde dag?
Ik ben bang van wel
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:39:38 #193
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_48889630
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:09 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Ja moest ineens weg gisteren haha .
Dus...
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:23:14 #194
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49010706
altijd leuk.. heeft je meissie een soort "bovendekbed" iets, wat op je dekbed ligt, met zo een zachte pluizige stof (zag je vroeger op die map-agenda's bij meisjes)

spuit je er per ongeluk op.. oeps.. hmz, ding maar in de was... ga je ff later verder, spuit je ook dekbed beetje onder..

veel gelachen, maar poe he
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_49035257
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef MadUnique het volgende:
blijft ook altijd gezellig
als je bij je ex blijft slapen
die erg gelovige ouders heeft dus t al moeilk was om uberhaupt te mogen blijven slapen
en je dan onder of bovenop ligt
en le pappa binnen komt

ook n keer hadden we de deur op slot
tja komt mister daddy ook boven
WILFRED (me ex dus) TREK JE KLEREN AAN NU!!!!
erg gezellig ^^
`Wilfred
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_49042437
Behehe

De eerste keer dat ik met mijn ex ging neuken was na het stappen.. Met mijn subtiele hint: "PFF ik moet nog helemaal naar huis " zei ze: Oké kom maar mee naar mij ...

Daar aangekomen kwam ik erachter dat ik toch best wel zat was.. Nu heb ik nooit problemen om Piet-jan heinrich omhoog te krijgen, dus dat werkte wel.. Toen we eenmaal een beetje aant flikflooien waren ging ik over der heen liggen, zodat ik echt kon beginnen zeg maar.. Toen zei ze: Wil je dat gewoon zo doen? En ik dacht bij mezelf: Hmm, misschien wil ze nu nog niet neuken, misschien wil ze het rustig aan doen.. Maarja, zonder iets te zeggen duwde ik dat ding gewoon naar binnen

Na ongeveer 20 minuten zocht ik het echt niet meer.., ik was zo zat .. Ik lag gewoon een beetje te raggen maar echt iets voelen deed ik niet Ondertussen had zij al 2 smsjes gekregen met de tekst: "wie heb jij mee naar huis genomen" van een huisgenootje van der; omdat zij het minder stil hield dan ik ..

Maarja, zoals gezecht zocht ik 't niet meer, ik ging langs der liggen en zei: "Pff, ik stop ermee.. Ik hou normaal gesproken niej van half werk .. maar ben echt te gaar" Erg leuk vond ze dat niet .. En blijkbaar (is me later verteld) ben ik na die zin meteen in slaap gevallen .. Zij wou nog door maar ik lag echt in coma haha ze kreeg me gewoon niet meer wakker..

Maarja daarna toch nog 6 maanden iets met haar gehad Erg vervelend zal ze het dus niet gevonden hebben..

En die vraag: "wil je dat gewoon zo doen" Snapte ik de volgende dag pas .. ik had namelijk helemaal geen condoom om gedaan .. Ik snapte het al niet
  maandag 7 mei 2007 @ 08:10:58 #197
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49089809
zucht koentje.. maaruh.. gezecht? komop zeg..

hebben jullie trouwens (toen jullie net begonnen met experimenteren) ook zoveel last met die condooms? ik krijg die krengen echt niet goed om.. of ik ben een flapdrol, of die dingen zijn niet voor mij gemaakt.. lukt uiteindelijk wel, alleen beetje onorthodox..

[ Bericht 22% gewijzigd door Bootje84 op 07-05-2007 08:18:57 ]
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_49093714
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:10 schreef Bootje84 het volgende:
zucht koentje.. maaruh.. gezecht? komop zeg..

hebben jullie trouwens (toen jullie net begonnen met experimenteren) ook zoveel last met die condooms? ik krijg die krengen echt niet goed om.. of ik ben een flapdrol, of die dingen zijn niet voor mij gemaakt.. lukt uiteindelijk wel, alleen beetje onorthodox..
dyslectisch
  maandag 7 mei 2007 @ 11:30:28 #199
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_49093962
tvp (geweldig dit topicreeks)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 7 mei 2007 @ 11:31:58 #200
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49094010
excuus dan koen. ik erger me alleen vaak aan breezermensen die géén dyslectie hebben, maar br33zer taal uitslaan als noch, licht/ligt etc..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_49111194
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:22 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

dyslectisch
OOK die mensen kunnen spellingscontrole of een woordenboek aanschaffen. Dat het wat moeilijker voor je is om te communiceren als een normaal persoon is geen vrijbrief om het dan helemaal maar te laten versloffen. Zo kom je er nooit van af.
pi_49113160
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef MadUnique het volgende:
ik met mijn ex.. gingen heel sexy buiten sexen
achter een politie acedemie int bos.. erg spannend uiteraard
btje geritsel hier en daar.. eerst schijten dus dat we gepakt werde.. nou niet dus
na paar minuten lekker btje ophitsen en doen
maake meneer mijn broek los en ik de zijne

deze dame kon niet wachten tot flink genomen te worden dus die broek van hem was sneller uit dan de mijne

en toen kwam t
geritsel
oogjes int donker
WILDE ZWIJNEN!!
serieus
wij hebben echt de benen uit ons lijf gerend
nja
meneertje was bijna zn broek kwijt whaha want die hing op zn enkels ;P
ik hoefde alleen maar met alle geluk even mn broek vast te houden

en helaas het is er niet meer van gekomen
Kut man ik verga van het lachen

JOHNNY HEITINGA
pi_49118444
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:35 schreef Nightwulf het volgende:
ok, eentje dan:
zomers,heel lang geleden, bloedjeheet buiten bij een zusterflat op bezoek (waar al die verpleegstertjes wonen)
Nou ja van het een komt het ander, komen op bed terecht, maar omdat het zo binnen en buiten zo heet was het grote kantelraam helemaal opengezet, haar bed stond onder het raam maar geen overburen dus no problem.
Wij dus de mannelijke en vrouwelijke anatomie doornemen en het hoofdstuk voortplanting
Afijn, na een tijdje zijn we klaar en ik rol van haar af, horen we buiten toch ineens een gejoel en applaus
Blijkt dat beneden in de tuin het halve ziekenhuis ligt te zonnen en zo'n kantelraam ook als spiegel heel goed te gebruiken is

(p.s. mocht de hoofdpersoon uit dit verhaal zichzelf herkennen: keertje overdoen? )
Dit is de mooiste die erbij staat
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:04:47 #204
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49130992
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef Mattiee het volgende:

[..]

Dit is de mooiste die erbij staat
je beseft dat topic niet alleen bestaat uit mensen die elkaar uitlachen, maar ook uit mensen die iets toevoegen?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_49160144
Ik heb niks toe te voegen, ik lach alleen maar.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:28:23 #206
179035 Mojogot
The Power Within
pi_49168630
Één van mijn eerste posts hier op FOK!, na een tijdje al wat rond gelezen te hebben..

M'n vriendin en ik zijn lekker (naakt) aan het stoeien en kietelen, je kent het wel. Vervolgens gooi ik haar ietwat lomp op bed en ga vrolijk door.. een paar seconden later realiseer ik dat ze niet meer aan het lachen was, maar meer aan het kermen.. wat blijkt. Ik heb haar met de bovenkant van haar voet tegen het nachtkastje gesmeten, gevolg, zwaar gekneusde voet en 2 weken heeft ze nauwelijks kunnen lopen. En het ergste was nog dat ik niet met haar mee kon naar de dokter, omdat ik moest werken
Hoi ;)
  woensdag 9 mei 2007 @ 07:37:32 #207
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49171466
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:28 schreef Mojogot het volgende:
Één van mijn eerste posts hier op FOK!, na een tijdje al wat rond gelezen te hebben..

M'n vriendin en ik zijn lekker (naakt) aan het stoeien en kietelen, je kent het wel. Vervolgens gooi ik haar ietwat lomp op bed en ga vrolijk door.. een paar seconden later realiseer ik dat ze niet meer aan het lachen was, maar meer aan het kermen.. wat blijkt. Ik heb haar met de bovenkant van haar voet tegen het nachtkastje gesmeten, gevolg, zwaar gekneusde voet en 2 weken heeft ze nauwelijks kunnen lopen. En het ergste was nog dat ik niet met haar mee kon naar de dokter, omdat ik moest werken
EEK! das zuur..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 10 mei 2007 @ 07:32:39 #208
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49213593
gisteren ging ik mn meissie ff masseren.. van die massageolie enzo gekocht, alleen is ze ongesteld.. ze lag gewoon in dr string op haar buik, en ik dacht dat ik een pluisje zag tussen haar billen..

dus ik zo kijken, was het het touwtje.. doh
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 10 mei 2007 @ 09:29:13 #209
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_49215009
pi_49228065
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 07:32 schreef Bootje84 het volgende:
gisteren ging ik mn meissie ff masseren.. van die massageolie enzo gekocht, alleen is ze ongesteld.. ze lag gewoon in dr string op haar buik, en ik dacht dat ik een pluisje zag tussen haar billen..

dus ik zo kijken, was het het touwtje.. doh
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:09:50 #211
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_49230255
hmm ff pluisje weghalen hoor
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_49253370
hmm niet echt versierblunder en btw heb een vriendin maar het was wel een - moment.. komtie

was bij een groot warenhuis aan 't shoppen en zocht wat voor moederdag, en ergens in een hoekje vond ik een stel tubes mooi verpakt in een rood strikje. Ik wist mijn god niet wat het was, dus ik loop naar zo'n kassachick (meid van 20, blonde haren, blauwe ogen ) en zeg ik zoek iets voor me ma, maar heb geen idee wat dit precies is. Met een klene glimlach (en volgens mij ook wel lichtelijk opgewonden ) kon ze me wel duidelijk maken dat het "seksgerelateerde artikelen" waren...

eigk heel niej grappig bedenk ik me nu.. en seks blunders maak ik nooit.. duss

[ Bericht 6% gewijzigd door Beroepsgokker op 11-05-2007 00:40:03 ]
pi_49254097
Een of ander operatie programma wat 's avonds begint met het geluid normaal aan en een afstandsbediening die ver van het bed ligt...

Rondspuitend bloed, gesprongen blinde darmen en zaaggeluiden op de achtergrond zijn niet erg bevorderend voor een fijn avondje...

[ Bericht 26% gewijzigd door -td6d- op 11-05-2007 01:12:42 ]
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:31:25 #214
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49256884
je moet je tv ook niet op NL 1,2,3 zetten.. TMF ofzo is iets beter
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_49271175
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
je moet je tv ook niet op NL 1,2,3 zetten.. TMF ofzo is iets beter
Ja daar ben ik nu ook wel achter, was na de lama's ofzo volgens mij
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:52:05 #216
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_49271486
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Beroepsgokker het volgende:
Met een klene glimlach (en volgens mij ook wel lichtelijk opgewonden ) kon ze me wel duidelijk maken dat het "seksgerelateerde artikelen" waren...
Jongetjes die denken dat meisjes die naar ze glimlachen ook gelijk opgewonden zijn
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:05:25 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49272032


MM en ik zaten een film te kijken of brandweermannen, en opeens out of the blue zeg ik zo ; hoest eigelnlijk met jouw spuitslang? Nah zegt ie, ik wil je wel ff blussen hoor, dus ik zo " aaah dan maak je me zeker brandmeester"

Afijn, paar dagen later hebben we sex, en opeens moest ik denken aan het gesprek over de spuitslang hij douwen en douwen en op een gegeven moment komt hij bijna klaar, ik keihard roepen ; BLUS ME BLUS ME (ik was toch al kei melig) zn hele zaakje ging van kei stijf naar niet meer omhoog te krijgen

Wat heb ik gelachen hij vondt het op het moment supreme iets minder

Door heb bed zakken hebben wij ook al zovaak gehad ben je lekker bezig,begint het te kraken " Mike,we flikkeren zo door dat bed hoor "
-Neeheeeeee
*Waps* dwars door dat bed !
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49273506
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:05 schreef Qwea het volgende:

Afijn, paar dagen later hebben we sex, en opeens moest ik denken aan het gesprek over de spuitslang hij douwen en douwen en op een gegeven moment komt hij bijna klaar, ik keihard roepen ; BLUS ME BLUS ME (ik was toch al kei melig) zn hele zaakje ging van kei stijf naar niet meer omhoog te krijgen
Omg Ja, de sfeer is dan best wel weg
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 14 mei 2007 @ 07:18:06 #219
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_49352412
tvp
People who annoy you:
N_GGERS
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:09:23 #220
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49402737
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef Koentje3 het volgende:
Daar aangekomen kwam ik erachter dat ik toch best wel zat was..

misschien wil ze het rustig aan doen.. Maarja, zonder iets te zeggen duwde ik dat ding gewoon naar binnen

.. ik had namelijk helemaal geen condoom om gedaan
Mongool.
Ik zou bijna hopen dat je of aangeklaagd wordt voor verkrachting of dat je pappa zou worden. Hoewel dat laatste dan weer afvalt omdat we er dan nog zo een bij krijgen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:09:01 #221
179870 Chessie
Life is what you make it
pi_49420490
Over blunders gesproken; ik had ooit eens een enorm stuk dat niets presteerde en tot overmaat van ramp ook nog eens een dikke wind liet. Daarna nog poeha durven hebben ook nog, hoe is het in vredesnaam mogelijk. Ik had in ieder geval geen behoeft meer hem nog eens te zien.
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:58:24 #222
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49431190
chessie.. details? want ik snap weinig van je verhaal..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:18:04 #223
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_49523684
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef Koentje3 het volgende:
...
Nu heb ik nooit problemen om Piet-jan heinrich omhoog te krijgen...
OMG
If it ain't Dutch... It ain't much!
pi_49524054
TVP

Die quote uit deel 17 in de OP is echt briljant.
pi_49526343
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:05 schreef Qwea het volgende:


MM en ik zaten een film te kijken of brandweermannen, en opeens out of the blue zeg ik zo ; hoest eigelnlijk met jouw spuitslang? Nah zegt ie, ik wil je wel ff blussen hoor, dus ik zo " aaah dan maak je me zeker brandmeester"

Afijn, paar dagen later hebben we sex, en opeens moest ik denken aan het gesprek over de spuitslang hij douwen en douwen en op een gegeven moment komt hij bijna klaar, ik keihard roepen ; BLUS ME BLUS ME (ik was toch al kei melig) zn hele zaakje ging van kei stijf naar niet meer omhoog te krijgen

Wat heb ik gelachen hij vondt het op het moment supreme iets minder

Door heb bed zakken hebben wij ook al zovaak gehad ben je lekker bezig,begint het te kraken " Mike,we flikkeren zo door dat bed hoor "
-Neeheeeeee
*Waps* dwars door dat bed !
Homo?
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Mongool.
Ik zou bijna hopen dat je of aangeklaagd wordt voor verkrachting of dat je pappa zou worden. Hoewel dat laatste dan weer afvalt omdat we er dan nog zo een bij krijgen.
haha huilie
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:22:27 #226
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49528183
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:34 schreef Index het volgende:

[..]

Homo?
Wishful thinking?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 19 mei 2007 @ 02:11:45 #227
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_49532646
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:34 schreef Index het volgende:

[..]

Homo?
[..]

haha huilie
het is echt waar!! er zijn vrouwen onder ons op fok! jawel!!!
pi_49533049
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:10 schreef Bootje84 het volgende:
hebben jullie trouwens (toen jullie net begonnen met experimenteren) ook zoveel last met die condooms? ik krijg die krengen echt niet goed om.. of ik ben een flapdrol, of die dingen zijn niet voor mij gemaakt.. lukt uiteindelijk wel, alleen beetje onorthodox..
ik krijg ze zelf ook niet om, laat ze altijd omdoen door de meid... veel handiger
  zaterdag 19 mei 2007 @ 02:42:19 #229
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_49533110
ik heb nog nooit met gedaan
  zaterdag 19 mei 2007 @ 08:31:27 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49534236
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:34 schreef Index het volgende:

[..]

Homo?
[..]
You wish
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:13:05 #231
164283 Luco
Buongiorno!
pi_49554899
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_49557734
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 02:42 schreef fs180 het volgende:
ik heb nog nooit met gedaan
tsja, als je niet erg kieskeurig bent is 't wel zo verstandig eigenlijk...
  zondag 20 mei 2007 @ 13:41:00 #233
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_49567668
correct, maar zoveel verschillende heb ik niet gehad als ken ze goed genoeg ervoor
pi_49593686
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:41 schreef fs180 het volgende:
correct, maar zoveel verschillende heb ik niet gehad als ken ze goed genoeg ervoor
Je hebt fuckbuddy's. Dat zijn meestal niet de meest monogame meiden
  maandag 21 mei 2007 @ 02:51:46 #235
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_49594003
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:41 schreef fs180 het volgende:
correct, maar zoveel verschillende heb ik niet gehad als ken ze goed genoeg ervoor
Iemand kennen zegt iid nogal veel
Asjemenou
  maandag 21 mei 2007 @ 08:09:51 #236
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49595005
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 02:37 schreef Nachtrog het volgende:

[..]

ik krijg ze zelf ook niet om, laat ze altijd omdoen door de meid... veel handiger
ja maar als je vriendin er ook weinig ervaring mee heeft...

inmiddels iets van 6 condooms verder, en gaat al stuk beter.. sex ook btw
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:37:15 #237
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49633761
-edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Bootje84 op 23-05-2007 14:52:49 ]
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:58:20 #238
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49635258
nog eentje. is gebeurt vorig jaar zomer..

situatie: je zit in hotel Green Nature in Marmaris. 4* hotel met 2 vrienden. wij waren 21 en 22. aan het eind van de vakantie (dag 5 van 7) kwamen we een paar aardige meiden tegen. leuk kopje enzo.. beetje engels mee kletsen (na beetje lef "ingedronken" te hebben. goed, we raken aan de praat. blijken ze NL te zijn. kassa dus. beetje over koetjes en kalfjes lullen, en vrienden van em zien dat het wel goed zit. meiden gingen daarna uit, maar wij bleven thuis.. we waren brak. die nacht zouden ze gaan skinnydippen en mij ff bellen om te joinen.. uiteindelijk werd ik niet gebeld..

volgende dag waren we weer elkaar tegen gekomen, weer beetje kletsen, met haar vriendin en zijzelf erbij. ze heette uh, weet ik het. noem dr ff X. zij zei dat ze 17 was, en dr vriendin 18 hotel was all-in, dus gratis (alcoholische) drank. nu kan ik wel aardig drinken, maar zij dronk alcohol alsof het fucking limonade was.. zaten beetje aan elkaar te frunnikken.. niets byzonders, elkaar beetje aaien..

meiden besluiten om ff later uit te gaan, maar X moest nog ff haar trui uit haar kamer halen. ik moest nog ff duikfoto's op mn kamer brengen, dus ik vroeg of ze meeging. zij stemde in.

we belanden op mijn kamer, en ze ploft neer op het bed van mn maat. we raken aan het zoenen, en vergeten eigenlijk iedereen. hotel kamer stond nog op een kier.. vrienden, en haar vriendin, komen binnen, en zien ons zoenen.. wij van uh.. hey.. X wil bij mij blijven, want de alcohol is toch beetje harder aangekomen dan gedacht (doh, kon eigenlijk niet goed gaan) na kwartiertje zoenen ofzo, draait ze haar hoofd, en kotst zo op de grond; vloerbedekking. vrienden en vriendin van X waren inmiddels al in marmaris stad in een disco. wijf dus kotsen.. GVD! wijf was helemaal van de wereld..

heb haar toen naar de badkamer gesleurd, en voor de gootsteen gezet. deze was na 1 kots ook al gevuld.. ze kon niet eens meer rechtop op haar knieeen zitten, dus ze lag half dood op de badkamervloer. vrienden snel SMS gestuurd dat ze ASAP terug moesten komen, omdat dat wijf niet zuiver meer was. heel de badkamer ondergekotst, ik was direcht weer nuchter.. ondertussen had ik de kots naast het bed opgeruimd. probeerde haar in de stabiele zijligging te plaatsen (gotta love EHBO op zo een moment) maar elke keer wilde ze op haar rug liggen om in slaap te vallen. fout plan op zo een moment.. ze werd dus heel eigenwijs en lusteloos..

uiteindelijk kwamen vrienden aan, en haar vriendin. nou die deed niet zo boeiend veel eigenlijk.. mijn vrienden hadden dat wijf gezegd, dat ze op moest staan, en naar haar eigen kamer gaan om uit te zieken.. had ze geen zin in. stelde toen een ultimatum, dat ze anders het hotel inschakelde. goed, gebeurde dus, ambulance met zwaailichten en sirene. halve hotel kon ons inmiddels, en stond dus in de lobby toen dat wijf meer dood dan levend op een rolstoel naar buiten werd gerold..

goed. uiteindelijke balans..

- meid had alcoholvergiftiging en bleef een nacht in het ziekenhuis; ¤400,- rekening geloof ik
- zwemkleding van mij en van mijn vriend bevatte een gat van maagzuur
- tas van vriend idem
- laatste nacht-rust goed verneukt, vrienden sliepen buiten, ik binnen.. was niet zo moeilijk
- ¤50,- lichter wegens kosten voor de schoonmaak
- grote schaamte in het hotel, iedereen wist dat ik erbij betrokken was
- vrienden boos omdat ik dat wijf niet naar haar eigen kamer had gebracht.. (ben ik het nog steeds niet mee eens, maar goed)
- nacht ongerust geweest omdat dat wijf toch beetje van de kaart was..
- later horen dat dat wijf pas 15/16 was

zucht.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:18:53 #239
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_49642031
quote:
Op maandag 21 mei 2007 02:51 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Iemand kennen zegt iid nogal veel
zijn vriendinnen van me, ken hun hele seksleven
pi_49642240
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
nog eentje. is gebeurt vorig jaar zomer..
Jemig, zit ik dat hele verhaal te lezen en m'n best te doen om het te volgen, komt er geeneens sex in voor, laat staan geslachtsdelen
pi_49642438
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
nog eentje. is gebeurt vorig jaar zomer..

situatie: je zit in hotel Green Nature in Marmaris. 4* hotel met 2 vrienden. wij waren 21 en 22. aan het eind van de vakantie (dag 5 van 7) kwamen we een paar aardige meiden tegen. leuk kopje enzo.. beetje engels mee kletsen (na beetje lef "ingedronken" te hebben. goed, we raken aan de praat. blijken ze NL te zijn. kassa dus. beetje over koetjes en kalfjes lullen, en vrienden van em zien dat het wel goed zit. meiden gingen daarna uit, maar wij bleven thuis.. we waren brak. die nacht zouden ze gaan skinnydippen en mij ff bellen om te joinen.. uiteindelijk werd ik niet gebeld..

volgende dag waren we weer elkaar tegen gekomen, weer beetje kletsen, met haar vriendin en zijzelf erbij. ze heette uh, weet ik het. noem dr ff X. zij zei dat ze 17 was, en dr vriendin 18 hotel was all-in, dus gratis (alcoholische) drank. nu kan ik wel aardig drinken, maar zij dronk alcohol alsof het fucking limonade was.. zaten beetje aan elkaar te frunnikken.. niets byzonders, elkaar beetje aaien..

meiden besluiten om ff later uit te gaan, maar X moest nog ff haar trui uit haar kamer halen. ik moest nog ff duikfoto's op mn kamer brengen, dus ik vroeg of ze meeging. zij stemde in.

we belanden op mijn kamer, en ze ploft neer op het bed van mn maat. we raken aan het zoenen, en vergeten eigenlijk iedereen. hotel kamer stond nog op een kier.. vrienden, en haar vriendin, komen binnen, en zien ons zoenen.. wij van uh.. hey.. X wil bij mij blijven, want de alcohol is toch beetje harder aangekomen dan gedacht (doh, kon eigenlijk niet goed gaan) na kwartiertje zoenen ofzo, draait ze haar hoofd, en kotst zo op de grond; vloerbedekking. vrienden en vriendin van X waren inmiddels al in marmaris stad in een disco. wijf dus kotsen.. GVD! wijf was helemaal van de wereld..

heb haar toen naar de badkamer gesleurd, en voor de gootsteen gezet. deze was na 1 kots ook al gevuld.. ze kon niet eens meer rechtop op haar knieeen zitten, dus ze lag half dood op de badkamervloer. vrienden snel SMS gestuurd dat ze ASAP terug moesten komen, omdat dat wijf niet zuiver meer was. heel de badkamer ondergekotst, ik was direcht weer nuchter.. ondertussen had ik de kots naast het bed opgeruimd. probeerde haar in de stabiele zijligging te plaatsen (gotta love EHBO op zo een moment) maar elke keer wilde ze op haar rug liggen om in slaap te vallen. fout plan op zo een moment.. ze werd dus heel eigenwijs en lusteloos..

uiteindelijk kwamen vrienden aan, en haar vriendin. nou die deed niet zo boeiend veel eigenlijk.. mijn vrienden hadden dat wijf gezegd, dat ze op moest staan, en naar haar eigen kamer gaan om uit te zieken.. had ze geen zin in. stelde toen een ultimatum, dat ze anders het hotel inschakelde. goed, gebeurde dus, ambulance met zwaailichten en sirene. halve hotel kon ons inmiddels, en stond dus in de lobby toen dat wijf meer dood dan levend op een rolstoel naar buiten werd gerold..

goed. uiteindelijke balans..

- meid had alcoholvergiftiging en bleef een nacht in het ziekenhuis; ¤400,- rekening geloof ik
- zwemkleding van mij en van mijn vriend bevatte een gat van maagzuur
- tas van vriend idem
- laatste nacht-rust goed verneukt, vrienden sliepen buiten, ik binnen.. was niet zo moeilijk
- ¤50,- lichter wegens kosten voor de schoonmaak
- grote schaamte in het hotel, iedereen wist dat ik erbij betrokken was
- vrienden boos omdat ik dat wijf niet naar haar eigen kamer had gebracht.. (ben ik het nog steeds niet mee eens, maar goed)
- nacht ongerust geweest omdat dat wijf toch beetje van de kaart was..
- later horen dat dat wijf pas 15/16 was

zucht.
Vervang "wijf" door een maat van me en ik heb hetzelfde gehad.. die gast was echt met zn leven aan het spelen.

Maar idd geen geslachtsblunder..
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:36:12 #242
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49642645
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:18 schreef fs180 het volgende:

[..]

zijn vriendinnen van me, ken hun hele seksleven
klopt.. ok, blunder dan.. geslacht wel beetje gevoeld, maar dat was het.. was meer onder het mom van.. als ik nix doet, doet niemand iets.. :|
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:32:33 #243
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49644930
komop mensen.. heb het lef om ff zelf wat neer te plempen..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:47:27 #244
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_49660549
nou niet echt een blunder, wel iets waarvan je denkt kut,
aangezien ik hem er maar niet in kreeg maar ook echt niet, ze was gewoon veels te strak, terwijl ze daar met ex geen last van gehad, zijn we 3 kwartier mee bezig geweest, uiteindlijk wel gelukt
volgende keer hopelijk wat makkelijker, ze was niet droog of gespannen hoor waar het wel door kwam weet ik ook niet
  woensdag 23 mei 2007 @ 07:35:14 #245
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49673383
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:47 schreef fs180 het volgende:
nou niet echt een blunder, wel iets waarvan je denkt kut,
aangezien ik hem er maar niet in kreeg maar ook echt niet, ze was gewoon veels te strak, terwijl ze daar met ex geen last van gehad, zijn we 3 kwartier mee bezig geweest, uiteindlijk wel gelukt
volgende keer hopelijk wat makkelijker, ze was niet droog of gespannen hoor waar het wel door kwam weet ik ook niet
verkeerde standje..? hoe probeerde je het..? missionarishouding is brak voor de 1e keer.. trust me, i know.. op zn hondjes kan je het redelijk makkelijk zelf.. of zij gaat op jou zitten.. dan kan ze em er zelf in stoppen..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  woensdag 23 mei 2007 @ 07:36:53 #246
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49673390
Wat een stoere taal met je "wijf"
Nee, echt, ik kijk tegen je op.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_49673399
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 07:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat een stoere taal met je "wijf"
Nee, echt, ik kijk tegen je op.
Doe jij nou maar rustig
T'is nog vroeg
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:00:34 #248
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49673567
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 07:38 schreef Camplo het volgende:

[..]

Doe jij nou maar rustig
T'is nog vroeg
Noh, 't staat er toch heel normaal
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:10:49 #249
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49673654
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 07:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat een stoere taal met je "wijf"
Nee, echt, ik kijk tegen je op.
joh, doe nou niet zo stoer ventje.. ik heb ten minste het LEF om wat te posten, en ik denk dat je ook weinig respect voor een vrouw overhebt als het je een klauw geld kost, en je nix verder gekomen ben..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_49673675
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:10 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

joh, doe nou niet zo stoer ventje.. ik heb ten minste het LEF om wat te posten, en ik denk dat je ook weinig respect voor een vrouw overhebt als het je een klauw geld kost, en je nix verder gekomen ben..
Ben ik de enige die deze situatie hilarisch vind?
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:13:45 #251
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49673687
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:10 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

joh, doe nou niet zo stoer ventje.. ik heb ten minste het LEF om wat te posten, en ik denk dat je ook weinig respect voor een vrouw overhebt als het je een klauw geld kost, en je nix verder gekomen ben..
Hoi, ik ben een vrouw. Ik snap dat engels moeilijk is, op een profiel of fobo klikken is zelfs nog moeilijker!
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:14:32 #252
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49673696
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:13 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ben ik de enige die deze situatie hilarisch vind?
Nee .
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:20:32 #253
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_49673762
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:10 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

joh, doe nou niet zo stoer ventje.. ik heb ten minste het LEF om wat te posten, en ik denk dat je ook weinig respect voor een vrouw overhebt als het je een klauw geld kost, en je nix verder gekomen ben..
Dan moet je gewoon naar de hoeren gaan.. kun je elk geval bij haar pimp reclameren als het je geld niet waard bleek te zijn
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:55:09 #254
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49674290
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:13 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Hoi, ik ben een vrouw. Ik snap dat engels moeilijk is, op een profiel of fobo klikken is zelfs nog moeilijker!
joh zit gewoon niet zo te meuten.. je wil niet weten hoe kut je je op zo een moment voelt, als dat wijf half dood ligt te gaan op je kamer..

de opsomming eronder doet denk ik wel vermoeden hoe ik me voelde..

¤50 kwijt aan schoonmaker, vrienden ERG boos, kamer smerig, kleding kapot, GROTE schaamte in heel het hotel..

dat ik dan wijf zeg.. tja.. je kan mn vriendin vragen.. ik behandel haar alsof ze de koningin is.. dus zeg niet dat ik disrespectfull ben naar vrouwen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:57:18 #255
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49674340
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:55 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

joh zit gewoon niet zo te meuten.. je wil niet weten hoe kut je je op zo een moment voelt, als dat wijf half dood ligt te gaan op je kamer..

de opsomming eronder doet denk ik wel vermoeden hoe ik me voelde..

¤50 kwijt aan schoonmaker, vrienden ERG boos, kamer smerig, kleding kapot, GROTE schaamte in heel het hotel..

dat ik dan wijf zeg.. tja.. je kan mn vriendin vragen.. ik behandel haar alsof ze de koningin is.. dus zeg niet dat ik disrespectfull ben naar vrouwen
Wat kun jij een onzin uitkramen uit zeg. Ten eerste staan die zaken los van elkaar en ten tweede heb ik die woorden niet in de mond gehad.

Now be gone .
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:57:39 #256
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_49674345
en weer on-topic
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:58:58 #257
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49674373
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 07:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat een stoere taal met je "wijf"
Nee, echt, ik kijk tegen je op.
wat is dit voor gemierenneuk dan? zijn JOUW woorden. betreft dat "wijf"
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:59:50 #258
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49674392
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:58 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

wat is dit voor gemierenneuk dan? zijn JOUW woorden. betreft dat "wijf"
Wijf is jouw woord hoor. En ik had het over onrespectvol want dat heb je mij niet horen zeggen hun.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:01:16 #259
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_49674418
stelletje schedels, wat begrijpen jullie niet aan on-topic. durf je pm te gebruiken
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:03:11 #260
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49674467
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:01 schreef Bob-B het volgende:
stelletje schedels, wat begrijpen jullie niet aan on-topic. durf je pm te gebruiken
leef je uit dan, ipv de heilige harry te zijn..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_49674510
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

leef je uit dan, ipv de heilige harry te zijn..
En nu is het afgelopen.. We gaan ontopic! NU!
Aansporen tot posten is niet nodig..
Mensen die hun verhaal kwijt willen vinden dit topic en zetten daar iets in neer..
Soms word dit topic een tijdje niet gebruikt.. Dan niet..
Maar we gaan hem niet volposten met nutteloze discussies..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:56:58 #262
98333 Jerkmaine
Hi friend!
pi_49675719
*Haal maar weg*

[ Bericht 97% gewijzigd door Jerkmaine op 23-05-2007 09:58:45 (Niet relevant :\')) ]
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:44:41 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49677103
niet echt een blunder,maar wel kut ;

1ste x meeten met mn vent en we kregen het lumineuze idee om het op een hete hete hete zomerdag in een hooischuur te doen. Wij daar dus bezig en bij elk gekraak van een takje was het van mijn kant "KUT! DR KOMEN MENSEN AAN! AANKLEDEN!"

En dat 30 x per 5 minuten dus je snapt wel dat er van de seks in die hooischuur weinig is gekomen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:04:29 #264
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_49677804
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 07:35 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

verkeerde standje..? hoe probeerde je het..? missionarishouding is brak voor de 1e keer.. trust me, i know.. op zn hondjes kan je het redelijk makkelijk zelf.. of zij gaat op jou zitten.. dan kan ze em er zelf in stoppen..
miosn dinges was niet eerste keer hoor, beiden ervaring, alleen paste gewoon niet
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:08:04 #265
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_49677930
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef fs180 het volgende:

[..]

miosn dinges was niet eerste keer hoor, beiden ervaring, alleen paste gewoon niet
Gewoon gespannen.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_49681272
-heeft niet nodig-

[ Bericht 95% gewijzigd door Tally op 23-05-2007 13:05:13 ]
pi_49767893
mij nooit overkomen veeluitgespookt maar zou ook niet weten hoe ik daarop zou moeten reageren vind dat je goed gehandeld hebt.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:46:20 #268
180903 LessKite
pornsexgoddess
pi_49768948
Ik vind het nog wel eens fijn om als ik gelikt wordt, dat te laten doen door iemand die bv. warme thee in zijn mond heeft ofzo

Kortom, er stond een mok thee op het nachtkastje.
Even later zijn we lekker bezig met de hoofd-act, ik beweeg een beetje onhandig en mep die mok van het nachtkastje af.
Volle straal thee dus hop naar beneden, precies in het stekkerblok wat daar ligt om m'n wekker van stroom te voorzien.

Bzzzt, flits en pof - het hele huis donker.
Daar was m'n vader niet echt blij mee
There is a sound on the other side of this wall
A bird is singing on the other side of this glass
pi_49770405
M'n vriendin woont zo'n beetje in het centrum van Rotterdam, met haar studentenkamer op de begane grond, aan de straat kant. Ze heeft hele grote ramen waar de hele dag de zon naar binnen schijnt, dus voor wat verkoeling hadden we de ramen opengezet. Gordijnen en alles dicht, en het feest kon beginnen! Al haar huisgenoten waren niet thuis, en dan doen we het meestal wat harder, ofwel we houden ons minder in (met alle gekreun e..d wat daarbij hoort..). Zijn we klaar, hoor ik buiten allemaal gestommel, bleek dus die hele straat mee te genieten van ons spektakel
  maandag 28 mei 2007 @ 20:05:02 #270
11102 knep
Mountainfreak
pi_49862856
Ohw, was jij dat .
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:51:56 #271
141896 henkus_donor
F. Jacobse en Tedje van Es
pi_49919375
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

leef je uit dan, ipv de heilige harry te zijn..
"En ons eerste programmapunt is: nergens geen maximumsnelheid!"
"Honderdtwintig? Dat rijen wij al in z`n achteruit!"
pi_50418545
gewéldig topique1!111
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:15:21 #273
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_50432015
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:14 schreef Robbadefrissa het volgende:
gewéldig topique1!111
En je blunder?
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:36:53 #274
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_50433043
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef ajf het volgende:

[..]

En je blunder?
hij IS de blunder...
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:44:09 #275
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_50433319
nee het resultaat ervan
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_50435827
mischien hebben jullie het wel gelezen, ik had dus gepost dat me vriendin me aan het trekken was en dat ik dan zover spoot...nu ongeveer zelfde situatie en nouja de eerste de straal ging zo me eigen mond in voortaan me vriendin maar ff zeggen dat ze niet moet mikken op me mond

hebben meer gasten dat? dus als je vriendin je trekt je veel verder komt dan normaal? Mischien nieuw topic waard
  donderdag 14 juni 2007 @ 07:59:02 #277
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_50437988
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 01:09 schreef Wisheh het volgende:
mischien hebben jullie het wel gelezen, ik had dus gepost dat me vriendin me aan het trekken was en dat ik dan zover spoot...nu ongeveer zelfde situatie en nouja de eerste de straal ging zo me eigen mond in voortaan me vriendin maar ff zeggen dat ze niet moet mikken op me mond

hebben meer gasten dat? dus als je vriendin je trekt je veel verder komt dan normaal? Mischien nieuw topic waard
niet om te overdrijven, maar ik heb al met enige regelmaat de meter gepasseerd.. het is af en toe bizar hoeveel kracht erachter zit, terwijl ik niets tekort kom

[ Bericht 1% gewijzigd door Bootje84 op 14-06-2007 09:09:30 ]
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_50440414
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:47 schreef Beroepsgokker het volgende:
M'n vriendin woont zo'n beetje in het centrum van Rotterdam, met haar studentenkamer op de begane grond, aan de straat kant. Ze heeft hele grote ramen waar de hele dag de zon naar binnen schijnt, dus voor wat verkoeling hadden we de ramen opengezet. Gordijnen en alles dicht, en het feest kon beginnen! Al haar huisgenoten waren niet thuis, en dan doen we het meestal wat harder, ofwel we houden ons minder in (met alle gekreun e..d wat daarbij hoort..). Zijn we klaar, hoor ik buiten allemaal gestommel, bleek dus die hele straat mee te genieten van ons spektakel
Lullert dat was Amsterdam.

Elandsgracht 174 !!!
JOHNNY HEITINGA
pi_50441010
Daar gaat de anonimiteit
Have fun...
pi_50445179
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef ajf het volgende:

[..]

En je blunder?
oke, ik was met mijn vakantievriendin op de laatste dag bezig vlak voordat we weg gingen in de vrije natuur. Maarja ik zo slim om een witte broek aan te doen he. Dus wij bezig belt mn pa van ja we gaan naar huis maarja ik een beetje hijgend van ja is goed. Hij dacht al een beetje van oke hij is bezig.
dus ik kom terug en me hele broek is zwart, haha dat vond ie wel grappig.

voor de duidelijkheid mn broek hing op mijn knieen en we hadden een grote badhanddoek
  zondag 17 juni 2007 @ 18:21:59 #281
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_50550918
Het is niet echt een blunder, maar wel een mooi verhaal.

Thuis werd ik opgebeld door een neukvriendinnetje van me. Ze was bij haar tante, die in het zelfde dorp woont als ikzelf. Of ik mee ging douchen. Na lang wikken en wegen ( lees 4 sec. ) zat ik in mijn autootje op weg naar haar. Ik wist niet goed waar het was, bleek het zo n bejaarde flatje te zijn. Goed ik naar binnen, samen gedouched, wij allebei flink geil. Dus belanden we op een gegeven moment op haar bed, in haar logeerkamer that is. Na een heerlijke beurt gaat ze down under om mij even klaar te pijpen. Hoor ik een deur opgaan, en opgewonde stemmen van oudere mensen bla bla bla. Nu is het dus zo, dat haar tante absoluut niet mocht weten dat ik daar was, gezien haar ouders mij niet zo mogen. Met andere woorden... PANIEK. Ik al mijn kleren bij elkaar geraapt en achter de deur gaan staan. Jahoor, binnen mum van tijd stond haar tante binnen, met ikzelf achter de deur. Gelukkig ben ik nogal smal, dus die tante heeft me toen niet gezien. Tante weer weg. ( vriendinnetje had tegen haar tante gezegd dat ze net uit de douche kwam ). Wij aankleden. Toen moest ik nog weg. De gang in dat flat had uitkijk op de woonkamer. Vriendinnetje is toen de kamer ingegaan, tante afgeleid. En ik rete zachtjes naar buiten, als de dood dat iemand me zou zien. Haar tante ging ook nog even over de railing vragen waarze nou precies heen ging, toen was ik gelukkig al beneden, uit het zicht.

Daarna lekker in de auto afgemaakt
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
  zondag 17 juni 2007 @ 18:30:38 #282
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_50551102
Whehehe, geweldig verhaald
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_50611082
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:21 schreef falloutboy het volgende:

<verhaal>

Daarna lekker in de auto afgemaakt
eind goed al goed leuk verhaal ^^
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:44:58 #284
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_50619399
in oog des vriendins gespoten...
naja.. blunder, ze had er last van
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_50661506
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
nog eentje. is gebeurt vorig jaar zomer..

situatie: je zit in hotel Green Nature in Marmaris. 4* hotel met 2 vrienden. wij waren 21 en 22. aan het eind van de vakantie (dag 5 van 7) kwamen we een paar aardige meiden tegen. leuk kopje enzo.. beetje engels mee kletsen (na beetje lef "ingedronken" te hebben. goed, we raken aan de praat. blijken ze NL te zijn. kassa dus. beetje over koetjes en kalfjes lullen, en vrienden van em zien dat het wel goed zit. meiden gingen daarna uit, maar wij bleven thuis.. we waren brak. die nacht zouden ze gaan skinnydippen en mij ff bellen om te joinen.. uiteindelijk werd ik niet gebeld..

*heel verhaal knip*
Ik zal er is na vragen in het hotel als ik er van de zomer ben
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:01:45 #286
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_50680606
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:47 schreef Marioow het volgende:

[..]

Ik zal er is na vragen in het hotel als ik er van de zomer ben
is goed. let alleen op het drinken van die dingen die je daar kan halen. zorg ervoor dat je niet die kant-en-klaar rommel drinkt. die aanmaak stuff is siroop met kraanwater. die grote 25L flessen op een dispenser worden ook met kraanwater gevuld

eten is over het algemeen goede kwaliteit. drinken moet je het dus houden op cola enzo. is iets veiliger. flesje drinken is nog beter. en neem voor de zekerheid norit mee..

sorry dat ik geen PM gebruik, maar haar inbox is niet beschikbaar
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 28 juni 2007 @ 10:59:24 #287
184325 DarqueRogue
Da's moeilijk te zeggen
pi_50930547
Na heel wat verhalen te hebben gelezen, zal ik er eentje uit mijn overvolle 'doos' halen...

Een jaartje of tig terug...Ik en mijn toenmalige vriendin hadden het huis voor ons alleen, we waren bij haar thuis. Affijn beetje liggen vozen op de bank in de woonkamer, de spanning liep op. Ze stond op en nam mij aan mijn hand mee naar haar kamer op de zolder. Onderweg richting de zolder gingen er wat kledingstukken uit...we kwamen aan op zolder. Daar ontdeed ze zich van haar kleding en ging gebukt staan, leunend op de trillende en werkende wasmachine. Ze keek me aan en zei "Ga er maar achter staan...dit trilt extra lekker".

Nou goed, ik ben de moeilijkste niet...mijn broek en onderbroek gingen richting mijn enkels, pakte haar heupen beet...en plop. We waren lekker bezig en de wasmachine was lekker aan het zoemen en trillen. Mijn vriendin werd wilder en wilder...ik pakte haar haren beet..en begon steeds harder te stoten. Diep kreunend stond ze tegen de wasmachine aangeplakt en ik erachter. We waren in ons eigen wereldje op dat moment...geen rekening houdend met de omgeving.

Na een minuut of 10 hoorde ik wat gekraak..maar dacht dat het van de wasmachine kwam, dus verder geen aandacht aan gegeven. Tot op een gegeven moment..hoorde ik gekuch achter mij...ik stop..en kijk om..Daar staat haar vader met haar topje en sokken in zijn handen Ik stond perplex...mijn mannelijkheid krimpte gelijk in elkaar. Mijn vriendin kwam bijna klaar...en riep toen "He, schiet eens op, niet ophouden, doorstoten....ik ben er bijna!!!" Ik kon mezelf niet meer bewegen...kon ook geen kant op...

Toen zei haar vader "Jij bent er bijna, maar ik ben er al...." Binnen luttele seconden was ze naar haar kamer gevlucht...en liet mij daar staan...De beste man gaf mij haar kleding en zei niks..maar die kop van hem zei genoeg...


Ik ben maar niet blijven eten die avond...
"Life is a Bitch, then you marry one someday"
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:04:06 #288
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_50930695
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef DarqueRogue het volgende:
Na heel wat verhalen te hebben gelezen, zal ik er eentje uit mijn overvolle 'doos' halen...

Een jaartje of tig terug...Ik en mijn toenmalige vriendin hadden het huis voor ons alleen, we waren bij haar thuis. Affijn beetje liggen vozen op de bank in de woonkamer, de spanning liep op. Ze stond op en nam mij aan mijn hand mee naar haar kamer op de zolder. Onderweg richting de zolder gingen er wat kledingstukken uit...we kwamen aan op zolder. Daar ontdeed ze zich van haar kleding en ging gebukt staan, leunend op de trillende en werkende wasmachine. Ze keek me aan en zei "Ga er maar achter staan...dit trilt extra lekker".

Nou goed, ik ben de moeilijkste niet...mijn broek en onderbroek gingen richting mijn enkels, pakte haar heupen beet...en plop. We waren lekker bezig en de wasmachine was lekker aan het zoemen en trillen. Mijn vriendin werd wilder en wilder...ik pakte haar haren beet..en begon steeds harder te stoten. Diep kreunend stond ze tegen de wasmachine aangeplakt en ik erachter. We waren in ons eigen wereldje op dat moment...geen rekening houdend met de omgeving.

Na een minuut of 10 hoorde ik wat gekraak..maar dacht dat het van de wasmachine kwam, dus verder geen aandacht aan gegeven. Tot op een gegeven moment..hoorde ik gekuch achter mij...ik stop..en kijk om..Daar staat haar vader met haar topje en sokken in zijn handen Ik stond perplex...mijn mannelijkheid krimpte gelijk in elkaar. Mijn vriendin kwam bijna klaar...en riep toen "He, schiet eens op, niet ophouden, doorstoten....ik ben er bijna!!!" Ik kon mezelf niet meer bewegen...kon ook geen kant op...

Toen zei haar vader "Jij bent er bijna, maar ik ben er al...." Binnen luttele seconden was ze naar haar kamer gevlucht...en liet mij daar staan...De beste man gaf mij haar kleding en zei niks..maar die kop van hem zei genoeg...


Ik ben maar niet blijven eten die avond...
als we het hebben over een kodak moment
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:21:22 #289
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_50935310
schitterend
Huilen dan.
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:19:06 #290
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_50949155
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef DarqueRogue het volgende:
Na heel wat verhalen te hebben gelezen, zal ik er eentje uit mijn overvolle 'doos' halen...

Een jaartje of tig terug...Ik en mijn toenmalige vriendin hadden het huis voor ons alleen, we waren bij haar thuis. Affijn beetje liggen vozen op de bank in de woonkamer, de spanning liep op. Ze stond op en nam mij aan mijn hand mee naar haar kamer op de zolder. Onderweg richting de zolder gingen er wat kledingstukken uit...we kwamen aan op zolder. Daar ontdeed ze zich van haar kleding en ging gebukt staan, leunend op de trillende en werkende wasmachine. Ze keek me aan en zei "Ga er maar achter staan...dit trilt extra lekker".

Nou goed, ik ben de moeilijkste niet...mijn broek en onderbroek gingen richting mijn enkels, pakte haar heupen beet...en plop. We waren lekker bezig en de wasmachine was lekker aan het zoemen en trillen. Mijn vriendin werd wilder en wilder...ik pakte haar haren beet..en begon steeds harder te stoten. Diep kreunend stond ze tegen de wasmachine aangeplakt en ik erachter. We waren in ons eigen wereldje op dat moment...geen rekening houdend met de omgeving.

Na een minuut of 10 hoorde ik wat gekraak..maar dacht dat het van de wasmachine kwam, dus verder geen aandacht aan gegeven. Tot op een gegeven moment..hoorde ik gekuch achter mij...ik stop..en kijk om..Daar staat haar vader met haar topje en sokken in zijn handen Ik stond perplex...mijn mannelijkheid krimpte gelijk in elkaar. Mijn vriendin kwam bijna klaar...en riep toen "He, schiet eens op, niet ophouden, doorstoten....ik ben er bijna!!!" Ik kon mezelf niet meer bewegen...kon ook geen kant op...

Toen zei haar vader "Jij bent er bijna, maar ik ben er al...." Binnen luttele seconden was ze naar haar kamer gevlucht...en liet mij daar staan...De beste man gaf mij haar kleding en zei niks..maar die kop van hem zei genoeg...


Ik ben maar niet blijven eten die avond...
Als er ooit een moment was geweest dat je had gewild dat je niet bestond dan zou dit het moment geweest moeten zijn.
.
..
...
....
  zondag 1 juli 2007 @ 23:31:36 #291
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_51044122
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef DarqueRogue het volgende:
Na heel wat verhalen te hebben gelezen, zal ik er eentje uit mijn overvolle 'doos' halen...

Een jaartje of tig terug...Ik en mijn toenmalige vriendin hadden het huis voor ons alleen, we waren bij haar thuis. Affijn beetje liggen vozen op de bank in de woonkamer, de spanning liep op. Ze stond op en nam mij aan mijn hand mee naar haar kamer op de zolder. Onderweg richting de zolder gingen er wat kledingstukken uit...we kwamen aan op zolder. Daar ontdeed ze zich van haar kleding en ging gebukt staan, leunend op de trillende en werkende wasmachine. Ze keek me aan en zei "Ga er maar achter staan...dit trilt extra lekker".

Nou goed, ik ben de moeilijkste niet...mijn broek en onderbroek gingen richting mijn enkels, pakte haar heupen beet...en plop. We waren lekker bezig en de wasmachine was lekker aan het zoemen en trillen. Mijn vriendin werd wilder en wilder...ik pakte haar haren beet..en begon steeds harder te stoten. Diep kreunend stond ze tegen de wasmachine aangeplakt en ik erachter. We waren in ons eigen wereldje op dat moment...geen rekening houdend met de omgeving.

Na een minuut of 10 hoorde ik wat gekraak..maar dacht dat het van de wasmachine kwam, dus verder geen aandacht aan gegeven. Tot op een gegeven moment..hoorde ik gekuch achter mij...ik stop..en kijk om..Daar staat haar vader met haar topje en sokken in zijn handen Ik stond perplex...mijn mannelijkheid krimpte gelijk in elkaar. Mijn vriendin kwam bijna klaar...en riep toen "He, schiet eens op, niet ophouden, doorstoten....ik ben er bijna!!!" Ik kon mezelf niet meer bewegen...kon ook geen kant op...

Toen zei haar vader "Jij bent er bijna, maar ik ben er al...." Binnen luttele seconden was ze naar haar kamer gevlucht...en liet mij daar staan...De beste man gaf mij haar kleding en zei niks..maar die kop van hem zei genoeg...


Ik ben maar niet blijven eten die avond...
Whahahahaha, meestelijk
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_51073884
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef DarqueRogue het volgende:
Na heel wat verhalen te hebben gelezen, zal ik er eentje uit mijn overvolle 'doos' halen...

Een jaartje of tig terug...Ik en mijn toenmalige vriendin hadden het huis voor ons alleen, we waren bij haar thuis. Affijn beetje liggen vozen op de bank in de woonkamer, de spanning liep op. Ze stond op en nam mij aan mijn hand mee naar haar kamer op de zolder. Onderweg richting de zolder gingen er wat kledingstukken uit...we kwamen aan op zolder. Daar ontdeed ze zich van haar kleding en ging gebukt staan, leunend op de trillende en werkende wasmachine. Ze keek me aan en zei "Ga er maar achter staan...dit trilt extra lekker".

Nou goed, ik ben de moeilijkste niet...mijn broek en onderbroek gingen richting mijn enkels, pakte haar heupen beet...en plop. We waren lekker bezig en de wasmachine was lekker aan het zoemen en trillen. Mijn vriendin werd wilder en wilder...ik pakte haar haren beet..en begon steeds harder te stoten. Diep kreunend stond ze tegen de wasmachine aangeplakt en ik erachter. We waren in ons eigen wereldje op dat moment...geen rekening houdend met de omgeving.

Na een minuut of 10 hoorde ik wat gekraak..maar dacht dat het van de wasmachine kwam, dus verder geen aandacht aan gegeven. Tot op een gegeven moment..hoorde ik gekuch achter mij...ik stop..en kijk om..Daar staat haar vader met haar topje en sokken in zijn handen Ik stond perplex...mijn mannelijkheid krimpte gelijk in elkaar. Mijn vriendin kwam bijna klaar...en riep toen "He, schiet eens op, niet ophouden, doorstoten....ik ben er bijna!!!" Ik kon mezelf niet meer bewegen...kon ook geen kant op...

Toen zei haar vader "Jij bent er bijna, maar ik ben er al...." Binnen luttele seconden was ze naar haar kamer gevlucht...en liet mij daar staan...De beste man gaf mij haar kleding en zei niks..maar die kop van hem zei genoeg...


Ik ben maar niet blijven eten die avond...
pi_51074158
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef DarqueRogue het volgende:
Toen zei haar vader "Jij bent er bijna, maar ik ben er al...."


Dat die gast op zo'n moment nog zo scherp reageert
  maandag 2 juli 2007 @ 22:21:38 #294
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51075774
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]



Dat die gast op zo'n moment nog zo scherp reageert
jah, het is toch de nachtmerrie van elke vader.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_51202797
tvp
it's better to burn out than to fade away...
pi_51203466
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Beroepsgokker het volgende:
hmm niet echt versierblunder en btw heb een vriendin maar het was wel een - moment.. komtie

was bij een groot warenhuis aan 't shoppen en zocht wat voor moederdag, en ergens in een hoekje vond ik een stel tubes mooi verpakt in een rood strikje. Ik wist mijn god niet wat het was, dus ik loop naar zo'n kassachick (meid van 20, blonde haren, blauwe ogen ) en zeg ik zoek iets voor me ma, maar heb geen idee wat dit precies is. Met een klene glimlach (en volgens mij ook wel lichtelijk opgewonden ) kon ze me wel duidelijk maken dat het "seksgerelateerde artikelen" waren...

eigk heel niej grappig bedenk ik me nu.. en seks blunders maak ik nooit.. duss
Ik vind hem funny.
pi_51218396
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef DarqueRogue het volgende:
Na heel wat verhalen te hebben gelezen, zal ik er eentje uit mijn overvolle 'doos' halen...

Een jaartje of tig terug...Ik en mijn toenmalige vriendin hadden het huis voor ons alleen, we waren bij haar thuis. Affijn beetje liggen vozen op de bank in de woonkamer, de spanning liep op. Ze stond op en nam mij aan mijn hand mee naar haar kamer op de zolder. Onderweg richting de zolder gingen er wat kledingstukken uit...we kwamen aan op zolder. Daar ontdeed ze zich van haar kleding en ging gebukt staan, leunend op de trillende en werkende wasmachine. Ze keek me aan en zei "Ga er maar achter staan...dit trilt extra lekker".

Nou goed, ik ben de moeilijkste niet...mijn broek en onderbroek gingen richting mijn enkels, pakte haar heupen beet...en plop. We waren lekker bezig en de wasmachine was lekker aan het zoemen en trillen. Mijn vriendin werd wilder en wilder...ik pakte haar haren beet..en begon steeds harder te stoten. Diep kreunend stond ze tegen de wasmachine aangeplakt en ik erachter. We waren in ons eigen wereldje op dat moment...geen rekening houdend met de omgeving.

Na een minuut of 10 hoorde ik wat gekraak..maar dacht dat het van de wasmachine kwam, dus verder geen aandacht aan gegeven. Tot op een gegeven moment..hoorde ik gekuch achter mij...ik stop..en kijk om..Daar staat haar vader met haar topje en sokken in zijn handen Ik stond perplex...mijn mannelijkheid krimpte gelijk in elkaar. Mijn vriendin kwam bijna klaar...en riep toen "He, schiet eens op, niet ophouden, doorstoten....ik ben er bijna!!!" Ik kon mezelf niet meer bewegen...kon ook geen kant op...

Toen zei haar vader "Jij bent er bijna, maar ik ben er al...." Binnen luttele seconden was ze naar haar kamer gevlucht...en liet mij daar staan...De beste man gaf mij haar kleding en zei niks..maar die kop van hem zei genoeg...


Ik ben maar niet blijven eten die avond...
Ondanks de vele emoticons lukt het mij niet om een geschikte te vinden.

Nou goed, toch één gevonden:
pi_51218426
ik ben nog maagd
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51218536
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:21 schreef zhe-devilll het volgende:
ik ben nog maagd
Op zich is dat ook wel een seksblunder
  zaterdag 7 juli 2007 @ 00:18:29 #300
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_51220003
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:25 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Op zich is dat ook wel een seksblunder

Nou, bedankt dan maar.
0 topics op naam. 14.gif
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')