Thnx. Dat was ik dus even vergeten.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt een resource 'locken' door er met de rechtermuisknop op te klikken als je een huis geselecteerd hebt.
Welke taal praat jij thuis dan, Engels?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef Fir3fly het volgende:
Wáárom zou je in hemelsnaam de Nederlandse versie willen spelen?
Let op de PI matequote:Op donderdag 30 november 2006 22:05 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Welke taal praat jij thuis dan, Engels?
Dat spellen nou nooit in het Nederlands uitkomen, wil niet zeggen dat het raar is wanneer er een keer een goed spel in het Nederlands zou uitkomen.
De vertalingen van de Anno-spellen zijn heel goed en om echt de VOC-mentaliteit te krijgen is het natuurlijk veel realistischer wanneer het spel Nederlandstalig is.
Ja ik verbaas me daar altijd over. Waarom zou het nou leuker zijn in het Engels als de rest van het spel precies hetzelfde is. Het is echt niet dat jij of ik vloeiend Engels spreken. Dus er zal altijd wel een woordje tussen zitten wat je niet begrijpt. Maakt dat het nou zou leuk?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Let op de PI mate.
Ik heb 1503 ook in het Nederlands gespeeld, maar Engels is toch vele malen leuker.
Eensquote:Op donderdag 30 november 2006 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer voor jou, maak ik spreek toevallig wel vloeiend Engels.
En ik vind Engels gewoon een mooiere taal dan het Nederlands, gewoon omdat je jezelf beter en leuker kunt uitdrukken in het Engels.
Ja weet ik. Ik heb nu ook de VOC-mentaliteit, beetje volkeren uitbuiten en zelf vet rijk worden. Maar kun je de naam van je eilanden ook veranderen? Ik heb steeds van die lelijke Moffen namenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:05 schreef kassenbouwer het volgende:
De vertalingen van de Anno-spellen zijn heel goed en om echt de VOC-mentaliteit te krijgen is het natuurlijk veel realistischer wanneer het spel Nederlandstalig is.
WARNING: You've been playing ANNO for two hours nowquote:Op donderdag 30 november 2006 20:42 schreef Burbo het volgende:
Ook grappig dat het spel na een paar uur achtereen spelen meldt dat je wel rust kunt gebruiken.![]()
Furs zijn een van de 4* koloniale goederen, die kan je niet maken. Enkel traden (met een van de 4 culturen, of allemaal bij de Piraten. En de Free Trader natuurlijk).quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:54 schreef Burbo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik Furs moet maken? Ik zie geen gebouwen die het kunnen en in de ANNOpedia staat het ook niet.
Je Aristocraten hebben per game die je opstart maar een enkel koloniaal goed nodig van de 4 (die staat in het 'hoofdscherm' van je markplaats, de overige 3 staan in het rechter uitklabbare bladquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:03 schreef Fir3fly het volgende:
Vind ik ook vreemd. En de Aristocrats hebben het helemaal niet nodig.
Die talismans kun je ook niet maken, en die moet ik dus constant kopen.
http://members.home.nl/slindenau/anno1701_screenshots_3.htmlquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
WARNING: You've been playing ANNO for two hours now
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |