quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, want Mauro Rosales inbrengen, is een soort van de handoek in de ring werpen, dan wil je gewoon niet winnen.
Tweede al.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe staat juve ervoor in de competitie?
Babel is denk ik 3e spits, die gast is in de spits helemaal slecht namelijk. Zonder ruimte is het maar een prutserquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:19 schreef BoNi het volgende:
Er is niemand die hier beweert dat Rosenberg slecht is. Persoonlijk vind ik hem te goed om op de bank te zitten bij Ajax zonder uitzicht op een basisplaats, daarnaast gun ik hem ook veel meer dan dat.
In de spits heeft hij Huntelaar en als hij weer fit is waarschijnlijk zelfs Babel voor zich.
Op links zijn er ook betere opties dan Rosenberg.
Ik hoop voor Rosenberg dat hij bij een club terechtkomt waar hij samen met een 'Koller' in een 4-4-2 komt te spelen.
Waarom?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:55 schreef Jasza het volgende:
Mja alleen denk ik niet dat Markus zelf echt weg wil, omdat hij bij een club als Lyon ook op de bank komt. Dan blijft hij toch liever denk ik![]()
Optyfen ermee nuquote:17/11/2006 - Weer blessure Edgar Manucharyan
(Gepost door P., met dank aan forumlid Ajax.nl)
Edgar Manucharyan zal het duel tegen Twente aan zicht voorbij moeten laten gaan. De Armeense aanvaller keerde met een liesblessure terug van de interland die hij met Aremnié speelde en kon vandaag niet m,et de groep meetrainen. Morgen zal hij dat ook niet kunnen. Er is geen man overboord, want Mitea is er nog. ,,(..)Nicolae Mitea is op de weg terug. Het is niet ondenkbeeldig dat hij zondag langere speeltijd krijgt dan de vorige duels.", aldus Henk ten Cate.
Die van ons heeft verwarming hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik denk dat hij liever in Lyon op de bank zit dan in Amsterdam hoor.
Denk et niet, in Amsterdam is hij net een jaartje en meestal beginnen buitenlanders zich dan een beetje thuis te voelen. Dus als bankzitter bij Ajax of bij Lyon dan denk ik dat ie gaat voor Ajax maargoedquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom?
Ik denk dat hij liever in Lyon op de bank zit dan in Amsterdam hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |