Ow, dus als er geen mening gevraagd wordt mag je die niet geven? Sorry, maar dat is helaas niet hoe het werkt. Fijn dat jij je kwaad maakt, maar daar slaap ik vannacht echt niet minder om.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef sjak het volgende:
Troel, ik denk dat je in een andere realiteit leeft. Ik vind echt dat je dingen zegt die absoluut niet op de plaats zijn, er wordt geen mening van je gevraagd dus geef die dan ook niet. Zou wat zijn zeg dat ik op straat iedereen maar mijn mening ga geven omdat ik het dan lekker kwijt ben. Bullshit, je maakt me echt kwaad dit keer!
Waar word jouw mening gevraagd dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dus als er geen mening gevraagd wordt mag je die niet geven? .
Nee, als er geen mening gevraagd wordt dan hoef je die niet op te dringen. OM het wat duidelijker te maken zal ik het ook persoonlijk maken voor jou. Wat vond jij er nou van toen jij dat mailtje kreeg met de mening van jouw oom en tante (of zoiets) over jouw operatie. Daar heb ik jou je toen ook enorm druk over zien maken en dat was dus ook een mening die je niet gevraagd had.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dus als er geen mening gevraagd wordt mag je die niet geven? Sorry, maar dat is helaas niet hoe het werkt. Fijn dat jij je kwaad maakt, maar daar slaap ik vannacht echt niet minder om.
Ik heb mijn mening gegeven, dat mogen jullie ook. Jullie zijn het niet met mij eens, prima, maar mijn mening zal daardoor niet veranderen. Wat mij betreft had ik vanmiddag al het laatste over dit onderwerp gezegd, tot ik het berichtje van evenstar zag, dat wilde ik toch even wat verduidelijken.
En dat is precies wat er bij jou aan schort. Het interesseert je allemaal geen flying fuck. Prima, houden zo. Maar dan wil ik ook echt geen berichtje zien, van wie dan ook, dat Troel huilend op de chat zit omdat iedereen onaardig tegen haar doet. Met je volkomen ongenuanceerde posts lok je dat toch echt zelf uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dus als er geen mening gevraagd wordt mag je die niet geven? Sorry, maar dat is helaas niet hoe het werkt. Fijn dat jij je kwaad maakt, maar daar slaap ik vannacht echt niet minder om.
Nee, man, morgen gewoon op het kdv. In het zuiden.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef easy-going het volgende:
verplaatst
Het is toch schandalig ook he Troel dat Suzanna 3!!!! kinderen heeft.
En dan nog al die kinderbijslag die ze krijgt![]()
Het is een grof schandaal![]()
En dat ze dat vantevoren niet even met je overlegd hebt.
Zal je zien, gaat ze straks nog met ze eten in een restaurant, lopen die kinderen natuurlijk rond die tafeltjes te rennen, en dan de volgende dag nog even naar de Makro![]()
Mens, waar maak je je druk om![]()
Staan wel vaker dingen hier die ik wil volgen, maar uit het oog verlies, vandaarquote:
Mss voortaan melden in http://forum.fok.nl/topic/946672quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:22 schreef sjak het volgende:
Beetje laat Yvonne, hij is bijna vol. Moet ik je een mailtje sturen bij een nieuw deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |