abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:19:29 #251
160752 Guiduuuuw
KOM NIET AAN MIJN FRITUURPAN !
pi_45213171
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:15 schreef defranseslag het volgende:
Van der Sar

Kromkamp
Boulahrouz
Ooijer
Van Bronckhorst

Van Bommel
Seedorf
Van Persie
Theo bij de Febo

Van Nistelrooy
Kuyt

Verwacht geen tegenspraak.
Geen Sansoni, dat valt me dan weer tegen vanje... Je had hem op zn minst kunnen neutraliseren en in deze droom opstelling kunnen zetten
Is GEEN Maikuulfan... Slechts een persiflage
EINSZ!!11?!11!!!!!1!1!1!!?!!??????!!
EINZ: LOLLERCOPTER ZWEI: LOLLERCOASTER DREI: DO_Re-MiETeRsS-L0LL3RFA_SOL!!!
Webicon maximum 100kB, geen 350+
pi_45213180
Remco van der Schaaf
House-muziek maakt jongeren kapot!
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:20:19 #253
160752 Guiduuuuw
pi_45213204
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:19 schreef defranseslag het volgende:
Remco van der Schaaf

Ja?
pi_45213391
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:20 schreef Guiduuuuw het volgende:

[..]

Ja?
Ja excuses dat ging over dat stukje van Koningdavid over zijn geklaag dat er geen goede defensieve middenvelders meer zijn... Remco van der Schaaf dus wel!

En Sebastien Sansoni gaat in de eerstvolgende interland van Frankrijk zijn debuut maken heb ik Domenech horen zeggen, dus Marco van Basten heeft zijn pogingen om hem te neutraliseren reeds gestaakt.
pi_45213844
Beetje rigoreus vind je niet. Neutraliseren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_45213996
Ach meneer Van Basten schijnt ook al achter Leonardo aan te zitten dus het zou me niks verbazen...
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:45:37 #257
160752 Guiduuuuw
pi_45214071
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Tja... favo opstelling, dan kan ik Van Basten en Bergkamp ook wel op gaan stellen. Kom op man...

Schaars is ook niet echt een controlerende middenvelder. Mendes da Silva is de beste controleur die we op dit moment hebben. Erg compleet en speelt een erg goed seizoen. We hebben verder geen ervaren controleurs nu die op topniveau spelen. Er zit wel talent aan te komen op die positie: De Jong, Kivuvu, Sno....
LOL! Kivuvu MAN.... dat je hem uberhaupt DURFT te noemen !!
pi_45214592
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:45 schreef Guiduuuuw het volgende:

[..]

Remco van der Schaaf
pi_45215725
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:43 schreef defranseslag het volgende:
Ach meneer Van Basten schijnt ook al achter Leonardo aan te zitten dus het zou me niks verbazen...
Wat, wil hij 'm uitschakelen?

Het is naturaliseren, of ben ik nu een beetje brutaal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_45217522
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:45 schreef Guiduuuuw het volgende:

[..]

Zucht...

Gast, het is moeilijk voor je om een reactie normaal te lezen zonder met een schreeuwerige opmerking te komen, of niet?
Ik noemde Kivuvu in het rijtje talenten (voor de toekomst dus!). Niet als Oranjeklant.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45217957
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat, wil hij 'm uitschakelen?

Het is naturaliseren, of ben ik nu een beetje brutaal.
Nee als ik een fout maak dan kan ik wel tegenspraak verwachten. Wist al dat er niets niet goed was maar kon niet ontdekken wat...

Behalve dat Leonardo helemaal geen Nederlander is natuurlijk.
pi_45254382
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:14 schreef Flashwin het volgende:

[..]

daar word ik nou zo moe van he..dat mensen die Sneijder willen aanprijzen over zijn tweebenigheid beginnen

Serieus, is dat nou zo een pluspunt?? Sneijder is gewoon een degelijke voetballer met veel te weinig power en voetbalintelligentie en zal het daarom nooit in de absolute wereldtop redden.
Helemaal mee eens. Sneijder's (enige)sterke punt is z'n passing, als je een elftal hebt dat goed draait, vaak beter is dan de tegenstander, en waar veel vrijgelopen wordt heb je d'r wat aan. Dan kan ie mooi aannemen en passen steeds. Loopt het even niet, heb je d'r ook meteen weinig aan, want hij komt kracht en snelheid tekort om verdedigend wat te doen, en techniek, inzicht en een actie tekort om aanvallend wat te doen. Komt ook nog bij dat het lijkt of bij Ajax Sneijder per se elke bal moet hebben, waardoor alles heel voorspelbaar door het midden gaat, en Huntelaar bijvoorbeeld niet de nodige ballen krijgt om z'n goals te maken. Alle aanvallen eindigen nu bij hem, terwijl de bal eigenlijk zo snel mogelijk naar de spitsen moet.

Kijk de statistieken er maar is op na, dan zie je dat Huntelaar dit seizoen veel meer scoort als Sneijder niet speelt, dan als ie wel speelt.

Owja, Hofland is misschien ook wel is de moeite van het bekijken waard, bij PSV voor z'n blessure bijna onpasseerbaar. En nu ook lid van de minst gepasseerde verdediging van de Bundesliga
pi_45254969
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:53 schreef Solstice het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Sneijder's (enige)sterke punt is z'n passing, als je een elftal hebt dat goed draait, vaak beter is dan de tegenstander, en waar veel vrijgelopen wordt heb je d'r wat aan. Dan kan ie mooi aannemen en passen steeds. Loopt het even niet, heb je d'r ook meteen weinig aan, want hij komt kracht en snelheid tekort om verdedigend wat te doen, en techniek, inzicht en een actie tekort om aanvallend wat te doen. Komt ook nog bij dat het lijkt of bij Ajax Sneijder per se elke bal moet hebben, waardoor alles heel voorspelbaar door het midden gaat, en Huntelaar bijvoorbeeld niet de nodige ballen krijgt om z'n goals te maken. Alle aanvallen eindigen nu bij hem, terwijl de bal eigenlijk zo snel mogelijk naar de spitsen moet.

Kijk de statistieken er maar is op na, dan zie je dat Huntelaar dit seizoen veel meer scoort als Sneijder niet speelt, dan als ie wel speelt.

Owja, Hofland is misschien ook wel is de moeite van het bekijken waard, bij PSV voor z'n blessure bijna onpasseerbaar. En nu ook lid van de minst gepasseerde verdediging van de Bundesliga
En aanvoerder en idd hij lijkt me niet minder dan Mathijsen... die staat lager met zijn club en krijgt meer tegengoals.
pi_45274964
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 16:53 schreef Solstice het volgende:

[..]

Wat een onzinverhaal, dit getuigd van weinig inzicht.

Mensen vergeten maar even te kijken naar:

- Zijn handelingssnelheid.
- Zijn overzicht.
- Zijn techniek, waarmee hij in een simpele beweging zelf ruimte creeert.
- Zijn doelgerichtheid
- Positiespel, niet alleen aan de bal, maar ook zonder bal
- Sneijder is niet traag, ook niet snel, maar hij heeft een gemiddelde loopsnelheid.
- Zijn schotkracht

Dat is heel wat meer dan alleen die "passing".
pi_45274968
Overigens ben ik er niet op tegen om Hofland een keer uit te proberen.
Maar dat riep ik al toen hij bij PSV speelde.
Is even weggezakt, maar blijkbaar draait hij nu weer aardig goed.
pi_45311241
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 08:04 schreef Robar het volgende:

[..]

Wat een onzinverhaal, dit getuigd van weinig inzicht.

Mensen vergeten maar even te kijken naar:

- Zijn handelingssnelheid.
- Zijn overzicht.
- Zijn techniek, waarmee hij in een simpele beweging zelf ruimte creeert.
- Zijn doelgerichtheid
- Positiespel, niet alleen aan de bal, maar ook zonder bal
- Sneijder is niet traag, ook niet snel, maar hij heeft een gemiddelde loopsnelheid.
- Zijn schotkracht

Dat is heel wat meer dan alleen die "passing".
Ik bedoelde eigenlijk ook traptechniek, handelingssnelheid enz. heeft ie zeker wel. Maar feit blijft dat ie voor de 10 positie een actie en kopkracht mist(10 duikt vaak op in de 16). En voor de andere posities fysiek en snelheid tekort komt. Met z'n traptechniek zou het een ideale speler zijn om het spel op te bouwen op links of rechtshalf maar zo gauw de tegenstander de bal heeft voetbal je met een man minder. En als d'r zo kort op gezeten wordt dat ie z'n pass niet kan geven, heeft ie ook de techniek niet om de bal even bij zich te houden, wat bijvoorbeeld Afellay en Aissati wel hebben.

En ik vind hem te dominant, het lijkt wel of bij elke aanval Sneijder de bal minstens een keer gehad moet hebben, anders telt ie niet. Terwijl het belangrijkste gewoon is dat die bal bij Huntelaar komt om te scoren. Je kunt zeggen wat je wil, maar in de wedstrijden die Sneijder heeft gespeeld heeft Huntelaar bijna niet gescoord. Is ie een paar weken geblesseerd, en tadaa Huntelaar lijkt weer over z'n vormcrisis heen... Scoort weer aan de lopende band. Maar dan doet Sneijder weer mee, en je ziet gewoon dat Huntelaar geen bal meer krijgt. Alles is gewoon gefoccused op Sneijder bij Ajax, en daar werkt ie zelf het hardste aan mee, door altijd voor zichzelf te gaan. Als je het mij vraagt is ie gewoon gebrand op een transfer, en telt dat voor hem harder dan het teambelang.

[ Bericht 22% gewijzigd door Solstice op 13-01-2007 13:26:02 ]
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:45:30 #267
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45311997
Wat heeft Sneijder gepresteerd ten opzichte van Seedorf?

Allemaal even denken....waarom zouden we dan in godsnaam Sneijder zelfs oproepen.
Dat jongetje zit te ver in z'n eigen bips om ook maar te beseffen dat hij een mindere voetballer is dan Seedorf, Van Bommel, Davids, Van der Vaart
  maandag 15 januari 2007 @ 12:14:31 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45368625
quote:
Van Bommel blijft bij besluit

Uitgegeven: 15 januari 2007 11:47
Laatst gewijzigd: 15 januari 2007 11:48

MÜNCHEN - Mark van Bommel blijft bij zijn besluit om niet meer onder bondscoach Marco van Basten voor het Nederlands elftal uit te komen. De middenvelder van Bayern München zei dit in een interview met het Duitse sportmagazine Kicker.

In het interview noemde Van Bommel bedanken voor de nationale ploeg de moeilijkste beslissing uit zijn carrière. Kicker vroeg de middenvelder wat er zou gebeuren, mocht Van Basten ooit trainer van Bayern worden. "Dan sta ik weer op de transferlijst", reageerde de Limburger hierop.
Heb best wel respect gekregen voor Mark van Bommel, fuck San Marco!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45369551
Tja... Seedorf is nog meer vernederd door Van Basten maar vindt het zo'n grote eer om voor Oranje te spelen dat hij toch graag komt. Ik vind dat van meer klasse getuigen eerlijk gezegd.
Ik begrijp Van Bommel ook wel hoor, zeker. Eigenlijk zou Van Basten Mark nu moeten bellen, hem zijn verontschuldigingen aanbieden en daarna een goed voetbaltechnisch gesprek voeren.
Ik hoorde gisteren bij Studio Voetbal dat Van Bommel nu in de punt-naar-achteren speelt bij Bayern. Laat dat nou net de probleempositie zijn bij Oranje...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 januari 2007 @ 12:50:59 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45369635
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Tja... Seedorf is nog meer vernederd door Van Basten maar vindt het zo'n grote eer om voor Oranje te spelen dat hij toch graag komt. Ik vind dat van meer klasse getuigen eerlijk gezegd.
Ik begrijp Van Bommel ook wel hoor, zeker. Eigenlijk zou Van Basten Mark nu moeten bellen, hem zijn verontschuldigingen aanbieden en daarna een goed voetbaltechnisch gesprek voeren.
Ik hoorde gisteren bij Studio Voetbal dat Van Bommel nu in de punt-naar-achteren speelt bij Bayern. Laat dat nou net de probleempositie zijn bij Oranje...
ik weet niet of Seedorf meer vernederd is. Zeker als je gisteravond van Marwijk hebt gehoord dan denk ik dat we zelfs niet alles weten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 15 januari 2007 @ 12:53:21 #271
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45369714
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik weet niet of Seedorf meer vernederd is. Zeker als je gisteravond van Marwijk hebt gehoord dan denk ik dat we zelfs niet alles weten.
Van marwijk?
  maandag 15 januari 2007 @ 14:09:15 #272
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45371703
Overigens had San Marco wel heel goed gezien dat Salomon Kalou over exceptionele kwaliteiten beschikte.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 januari 2007 @ 14:11:24 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45371778
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:53 schreef Grimm het volgende:

[..]

Van marwijk?
ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45371819
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja
Ik vond het overigens interessant om naar hem te luisteren.
Zou van Marwijk een goede bondscoach zijn?
pi_45381821
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb best wel respect gekregen voor Mark van Bommel, fuck San Marco!
Gelukkig, kwalletje van Bommel zien we niet meer terug in Oranje. Wat een nagemaakte voetballer is dat. Ik heb een paar wedstrijden gezien van Bayern en ik begrijp die positieve verhalen die schijnbaar de ronde doen absoluut niet.
Het enige waar hij mee opvalt is met het aannaaien van kaarten en bij ieder tikje als de zwervende zwaan ter aarde vallen. Het enige goede jaar van hem was het laatste jaat bij PSV, met een Cocu die hem bij de hand nam. Cocu is 100x belangrijker (geweest) bij PSV dan onze schwalbe koning. Nooit meer oproepen deze matige voetballer.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')