quote:Christ Daeseleer (140875681) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Ja zeker, dinsdag vliegen we! Heb er zin in.quote:Neenee, deze keer blijf ik erin!
Ga naar Engeland ja, jij ook dan?
Je middenveld is niet zo super maar ik denk wel goed genoeg voor klassebehoud
quote:Op zondag 19 november 2006 11:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gewoon aanschaffen.. Kost een paar euro maar dan heb je een abbo voor het leven.
Ik had nog geen wedstrijd gespeeld in Hattrick, en had HAM al gekochtquote:Op zondag 19 november 2006 11:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gewoon aanschaffen.. Kost een paar euro maar dan heb je een abbo voor het leven.
quote:Op zondag 19 november 2006 13:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had nog geen wedstrijd gespeeld in Hattrick, en had HAM al gekocht
quote:Speler 1 (Snel)
Vorm: matig
Verdedigen: uitstekend
Ervaring: zwak
quote:Speler 2 (Onvoorspelbaar)
Vorm: redelijk
Verdedigen: goed
Ervaring: zwak
quote:Speler 3
Vorm: redelijk
Verdedigen: redelijk
Ervaring: matig
en dat je 2k verlies hebt..quote:Op zondag 19 november 2006 08:46 schreef twi het volgende:
Misschien dat je er 1k voor krijgt....
quote:Terry van der Rhoer (140878783) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 270
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Als het niet regent kun je het beste 1 opstellen, right??quote:Op zondag 19 november 2006 13:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Welke van deze drie verdedigers moet ik opstellen, ze zijn vrij gelijk.
[..]
[..]
[..]
Ik ookquote:Op zondag 19 november 2006 13:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dat je 2k verlies hebt..
Ik en Grumps hebben week 20k winst gemaakt vandaag![]()
Vorige week na aftrek kosten 93k voor een speler. Is 70k zonder die kosten van die week en dat is weer mooi 3 weken je YO op uitstekend houdenquote:Op zondag 19 november 2006 13:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dat je 2k verlies hebt..
Ik en Grumps hebben week 20k winst gemaakt vandaag![]()
ga je het per week bijhouden? Dan zien we vanzelf wie er beter af isquote:Op zondag 19 november 2006 14:17 schreef Lennox het volgende:
[..]
Vorige week na aftrek kosten 93k voor een speler. Is 70k zonder die kosten van die week en dat is weer mooi 3 weken je YO op uitstekend houden![]()
En maar weer ontslagen...quote:Huib de Vogel (140895304)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: SV Houten 3
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Hij had tenminste een stat op goedquote:Op zondag 19 november 2006 14:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wtf...
[..]
En maar weer ontslagen...
Wou ik net zeggenquote:Op zondag 19 november 2006 14:53 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hij had tenminste een stat op goed
Als je geen p/d-duel moet spelen, kan je motsen jah..quote:Op zondag 19 november 2006 14:22 schreef ScudRaket het volgende:
Vanavond de ontknoping. Spannend
Moet ik deze wedstrijd MOTSen? Ik heb 2 weken geleden al geMOTSt tegen mijn concurrent voor de titel. Aangezien we bij een overwinning wel rechtstreeks zullen promoveren zou het kunnen. Echter als we maximaal gelijkspelen moeten we nog een P/D duel spelen....
Dat is de grap nou net, die kans zit er nog in...quote:Op zondag 19 november 2006 15:17 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Als je geen p/d-duel moet spelen, kan je motsen jah..
VI -> V neem ik aan, hoeveel punten heb je?quote:Op zondag 19 november 2006 14:22 schreef ScudRaket het volgende:
Vanavond de ontknoping. Spannend
Moet ik deze wedstrijd MOTSen? Ik heb 2 weken geleden al geMOTSt tegen mijn concurrent voor de titel. Aangezien we bij een overwinning wel rechtstreeks zullen promoveren zou het kunnen. Echter als we maximaal gelijkspelen moeten we nog een P/D duel spelen....
idd VI --> Vquote:Op zondag 19 november 2006 15:19 schreef komrad het volgende:
[..]
VI -> V neem ik aan, hoeveel punten heb je?
grens zal wss 34-35 punten zijn
er gebeuren in de laatste week gekke dingen, veel teams willen namelijk niet rechtstreeks promoverenquote:Op zondag 19 november 2006 15:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nu 32, met winst dus 35. Doelsaldo +32
En dan nog mijn concurrent outperformen...
Concurrent wil promoveren..quote:Op zondag 19 november 2006 15:24 schreef komrad het volgende:
[..]
er gebeuren in de laatste week gekke dingen, veel teams willen namelijk niet rechtstreeks promoveren
Waarom krijg ik zulke pulls altijd in het midden of aan het eind van het seizoen? Heb de laatste helft van het seizoen zulke leuke pulls gehad.. begin volgend seizoen is het weer kut.. kan niet missen..quote:Hein Mos (140876942) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 690
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Ik heb het uitgerekend, ik heb vanaf het begin af aan kietgespeeld, dus ik maak eigenlijk verlies tov jullie, want jullie besparen 20k per week... daarom denk ik er ook over om hem volgend seizoen idd ook opzij te zetten!quote:Op zondag 19 november 2006 14:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
ga je het per week bijhouden? Dan zien we vanzelf wie er beter af is
Zovaak je wiltquote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Kun je eigenlijk twee weken achter elkaar MOTS-en?
De laatste wedstrijd moet je gewoon altijd MOTS'en, teamgeest wordt toch gereset...quote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Kun je eigenlijk twee weken achter elkaar MOTS-en?
ik heb maar 89% balbezit maar ja ik heb dan ook wel een tegenstander.quote:Op zondag 19 november 2006 20:52 schreef maniack28 het volgende:
Lekker, 6-0 voor tegen botteam op slag van rust.. op naar de 12-0! met 91% balbezit!
haha ik heb PRECIES hetzelfde.. de nummer 1 met 6-0 gepwnd (zonder MOTS) en op het einde 1punt te kort komenquote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef Lennox het volgende:
Ik ben ook 13 wedstrijden ongeslagen. Nu 3-1 voor tegen de nummer 1 en ik ga op 1 punt niet promoveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |