ik heb maar 89% balbezit maar ja ik heb dan ook wel een tegenstander.quote:Op zondag 19 november 2006 20:52 schreef maniack28 het volgende:
Lekker, 6-0 voor tegen botteam op slag van rust.. op naar de 12-0! met 91% balbezit!
haha ik heb PRECIES hetzelfde.. de nummer 1 met 6-0 gepwnd (zonder MOTS) en op het einde 1punt te kort komenquote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef Lennox het volgende:
Ik ben ook 13 wedstrijden ongeslagen. Nu 3-1 voor tegen de nummer 1 en ik ga op 1 punt niet promoveren
Jij promoveert nog. Ik zit straks al 3 seizoenen in die verzuurde VIIIquote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ik heb PRECIES hetzelfde.. de nummer 1 met 6-0 gepwnd (zonder MOTS) en op het einde 1punt te kort komen
Met deze erbij 38 ongeslagen geloof ik :-)quote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef Lennox het volgende:
Ik ben ook 13 wedstrijden ongeslagen. Nu 3-1 voor tegen de nummer 1 en ik ga op 1 punt niet promoveren
Ja, daar heb je gelijk in.. ben ik ook blij om! Hopelijk kom je volgend seizoen uit de 8e.quote:Op zondag 19 november 2006 21:46 schreef Lennox het volgende:
[..]
Jij promoveert nog. Ik zit straks al 3 seizoenen in die verzuurde VIII![]()
Bij mij klopt het niet.. ik ben 13wesdtrijden ofzo ongeslagen maar het moeten er veel meer zijn...quote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Met deze erbij 38 ongeslagen geloof ik :-)
Komt een eind aan in de beker binnenkort, hehe.
HatStats 241quote:Op zondag 19 november 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
ik heb hier geen foxtricks, kan iemand mijn hatstats zien??
thanx, ben ik wel tevreden mee maar moet nog wel wat beter in de V natuurlijkquote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
HatStats 241
Defence 57
Midfield 111
Attack 73
LoddarStats 21.4
PStats 28.95
GardierStats 289
Waarom verliest de bovenste 2-1quote:phoenix rezel
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: uitstekend (heel hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (heel hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel hoog)
Linkeraanval: redelijk (hoog)
HatStats 224
Verdediging 103
Middenveld 75
Aanval 46
Nopke '03
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: goed (hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: formidabel (heel hoog)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
HatStats 257
Verdediging 85
Middenveld 81
Aanval 91
2dequote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef Yankee_One het volgende:
je hebt in de 1e ronde van de beker verloren..
Lekkere stats wel opzichquote:Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (laag)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
3-0 gewonnen en daardoor handhaving in VIIquote:Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: briljant (heel laag)
Linkerverdediging: formidabel (heel laag)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
HatStats 181
Verdediging 96
Middenveld 36
Aanval 49
en gehaald mag ik aannemenquote:Op zondag 19 november 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb maar 89% balbezit maar ja ik heb dan ook wel een tegenstander.
* komrad hoopt op een hatstatsrecord
ik train nooit passen in het tussenseizoen eigenlijk.. Train altijd spelhervattingen, misschien dit seizoen toch maar eens passen trainen dan...quote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef Lennox het volgende:
Dan zakt hij nog wel in toch? Als je niet teveel Psychologen hebt tenminste....
Welke type passen trainen de deftrainers hier in tussenseizoen eigenlijk. Twijfel nog tussen 2-5-3 en 5-5-0. Als je er 8 traint heb je wel hogere kans op stijgen (denk ik), daar deze trainingsvorm sneller gaat.
mja ik doe het denk ik ook maar en dan levert het misschien nog wel wat op...quote:Op zondag 19 november 2006 23:24 schreef Lennox het volgende:
Ik vind het nu de moeite wel. Heb er 9 met redelijk passen en 1 met goed. Kan ongeveer (door op TL lijst te kijken) wel inschatten welke echt laag zitten in passing. Als er 2 stijgen zo het al super zijn.
Alles gaat gewoon door, je speelt alleen 2x geen wedstrijd op de zondag.quote:Op zondag 19 november 2006 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Ok, dit wordt mijn eerste tussenseizoen, hoe gaat dat verder in zijn werk... lopen de financieen zoals salarissen gewoon door? En wat is het slimste om te trainen, zat zelf aan conditie te denken....
Kunnen we trouwens in het tussenseizoen oefenwedstrijden blijven spelen?
net maar, oude record was 235 dacht ik, dus 6 meer nu. Denk eraan om een nieuwe spits te kopen, briljant kan echt niet meer in de V natuurlijkquote:Op zondag 19 november 2006 22:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
en gehaald mag ik aannemen
ik had er ook een265
Dat zijn wel heeeeel veel hatstats voor de VI ja, balen voor je dat hij niet gepromoveerd is.quote:Op maandag 20 november 2006 11:00 schreef maniack28 het volgende:
Moet je kijken:
Team / Gem hatstats / Max hatstats
Phoenix Rezel / 201,9 / 224
Nopke '03 / 228,4 / 257
SambaKroonjuweeltjes / 170,4 / 190
Kristiansund / 176,6 / 193
da elcondor / 175,4 / 211
Boca LWD / 161,6 / 182
Waarom is de 2e nou niet gepromoveerd, echt ziek gewoonEn nu maar hopen dat er niks uit V terugkomt wat supergoed is of uit VII...
Edit volgens alltid uit V een botteam, uit VII nasi united (142.6/156) en The king of kings(161.5/181).. als dat zo is is dat best hoopvol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |