quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:10 schreef Soury het volgende:
Een tijd geleden toen ik nog thuis woonde werd er aan de deur gebeld, het was (kan me het niet meer zo goed herinneren waarvan) een speciale aktie van het plaatselijke krantje ofzo . We kregen een plastic eend voor evt. in de vijver (levensecht). Een vijver hadden we niet dus ik had die eend midden in de tuin geplant. Todat me moeder thuiskwam. Ik zeg tegen haar. Aaaahh mam kijk nou er zit een verdwaalde eend in de tuin. Mijn moeder gelijk van aaach wat zielig die is echt de weg kwijt.
Ik stelde voor om de eend op te pakken en naar de gracht te brengen. Goed plan volgens mijn moeder.
Ik heb de eend voorzichtig benaderd : ) en opgepakt, en toen met een rotsmak tegen een gemetselde muur aangesmeten..
Ik vergeet never nooit meer de gezichtsuitdrukking van mijn moeder. (schok en horror)
FF later was ik een rotmeid![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:00 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb hier thuis een intercom om de deur open te doen.
Maar daarmee kan je dus ook praten terwijl er niemand aangebeld. Dus je drukt op een knopje en men hoort je op straat
Op een gegeven moment liep er een wat oudere vrouw langs, ik keihard schreeuwen 'help help, ik zit vast! Help me mevrouw'
Je had haar moeten zien, ze wist niet waar ze zoeken moest
Classicquote:Op woensdag 28 november 2007 12:00 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb hier thuis een intercom om de deur open te doen.
Maar daarmee kan je dus ook praten terwijl er niemand aangebeld. Dus je drukt op een knopje en men hoort je op straat
Op een gegeven moment liep er een wat oudere vrouw langs, ik keihard schreeuwen 'help help, ik zit vast! Help me mevrouw'
Je had haar moeten zien, ze wist niet waar ze zoeken moest
Haha.. dat ga ik vanavond uitproberen bij mijn broer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef ZsaZsa het volgende:
Lekker flauw maar toch erg grappig:
- schraap het kruit van een aantal luciferkopjes
- trek een sigaret voor de helft leeg met een pincet
- kruit erin
- tabak weer terug proppen
- wachten op de eerste beste sigarettenbietser
(zorg wel dattie de goeie pakt/krijgt)
- half sigaretje geduld
- gezichtsuitdrukking is goud waard....![]()
doet me denken aan deze klassieker, uit de tijd van chatboxen voor msn etc.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:17 schreef Fredo55 het volgende:
Een klasgenoot had ook wat bij hem uitgehaald:
'' Ik had samen met een maat van mij een keer een date willen regelen, naja date we zaten er zelf achter . we maakte een meisjesmsn naam aan en ging een afspraak maken bij de speeltuin bij die vijver , en hij stond daar stom te wachten voor niks.Hij was ook nog te laat voor de les hahahaha :-d wat was dat lache zeg''
Zo iets dergelijks heb ik ooit bij mijn Ma geflikt. Ze kan niet tegen zoetjes enzovoorts in haar koffie/thee, die smaak word ze echt gewoon niet goed van. Dus toen hadden we ruzie had ik 30 zoetjes in haar koffie gepleurd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:06 schreef Deviant1nl het volgende:
Wanneer je in een italiaans restaurant bent de heetste pizza nemen. (je moet het zelf ook wel lekker vinden natuurlijk![]()
) en dan vragen aan iemand of die een stukje wil proeven en dan eigenlijk vooral iemand die niet tegen heet eten kan
Zorg dan wel dat je wat afsnijdt waar zo'n hete peper op zit. Nog nooit zo snel iemand zijn glas drinken zien pakken
Dat geintje deed ik altijd met zo'n horloge waar een afstandbediening inzat, vond me vader toch wat minderquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Of ook leuk, met een universele afstandbediening over straat lopen om met andermans TV te gaan klooien. Tijdens belangrijke voetbalwedstrijden op spannende momenten de TV uitzetten, de TV enorm hard zetten als de eigenaar al ligt te slapen terwijl de TV op standby staat, je kent het wel
Het toppunt was nog wel dat iemand niet door had dat wij in de tuin stonden, en uitelindelijk live voor onze ogen de bekabeling naar de TV ging doormeten met zo'n multimeter![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:56 schreef Kimske het volgende:
De ' geintjes' waarbij dieren omkomen zijn dus gewoon echt niet grappig.. zowel herten omver rijden als een eend tegen de muur aan smakken. Zal jullie eens aanrijden/ tegen de muur aan gooien, kijken of t dan ook nog humor is. En een hond laxeermiddel geven? Realiseer je je dat t beest nu of dood is of in het asiel zit dankzij jou?
Ey, die ken ik ergens vanquote:Op donderdag 30 november 2006 19:55 schreef THeeF het volgende:
Als je op vakantie gaat met een stel vrienden en er zijn een aantal kamers:
3 wekkers (of meer) meenemen op vakantie..
Alle 3 het alarm instellen op bijvoorbeeld: 5 uur, 6 uur, 7 uur..
En dan goed verstoppen...
Haha, dit gaat irritaties op leveren..
Heb je de 1e uit gezet, slaap je net weer, gaat de andere af..
Uit den ouden deaus?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:04 schreef swarmahoer het volgende:
4 varkens op je bedrijf loslaten met 1, 2, en 4 op hun rig geschilderd
Is al 10x gepost in Examenstunts topic.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:04 schreef swarmahoer het volgende:
4 varkens op je bedrijf loslaten met 1, 2, en 4 op hun rig geschilderd
quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is al 10x gepost in Examenstunts topic.
beter dan een slechte ''tvp''quote:
helemaal mee eens..quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
beter dan een slechte ''tvp''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |