loooooooooooooooooooooooolquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:08 schreef zoekjewat het volgende:
2. Kaartjes plastiviceren met: 'de directie verzoekt u het pand zo spoedig mogelijk te verlaten.' Leg ze op tafeltjes in een druk restaurant. Loop naar de ober en zeg dat er mensen weggaan zonder te betalen... Let the show begin
ja tijdje terugquote:Op zondag 27 september 2009 01:23 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
looooooooooooooooooooooool
Maar dit heb je nemen we aan zelf al eens eerder geprobeerd?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:20 schreef THN het volgende:
Bij het station waar je die kaartjes moet afstempelen de gleuf waar het inmoet afplakken met een bordje "Wegens een defect hoefen de kaartjes vandaag niet gestempeld te worden excusses voor het ongemak de ns"
Even wat touw inslaan voor het weekendquote:Op zondag 24 juni 2007 16:55 schreef Revenge2005 het volgende:
mijn gemeenste geintje
2 jaar geleden liep ik nog kranten , smorgens vroeg 2x 30 meter touw mee
en aan elke deurklink in de straat achter ons het touw vastgemaakt , en dat aan beide kanten
smorgens ff gewacht op een afstandje en kijken hoe de mensen hun voordeur niet los krijgenomdat alle deuren naar binnen opengingen
god wat was dat een humor on 6 uur smorgens
Wat een matig filmpje. Je weet niet eens of die vent wel echt geschrokken is, en dan toch moeten ze zo gigantisch lachen...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
Op VK stond dit kutgeintje:
http://www.vkmag.com/vide(...)e_met_bungee_jumper/
zigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:42 schreef zoekjewat het volgende:
Moet je een random huisnummer opbellen, en met een kinderstem:
i: halloo? (zacht praten, dan gaan ze heel erg concentreren op je stem)
v: hallo met Petra?
i: mag ik een liedje voor u zingen??
v: oke héél kort dan.
i: lalalalalalalalAAAAAAAAARRRRGGG!!!! (KK HARDE SCHREUW!)
v: aah hijg (schrikt zig de tering)
variatie: de 'AAAAARGGG' veranderen in 'VIEZETERINGKUTHOEEERALAKADABRASLETFAKJOU' (zelfde toonhoogte en volume)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |