ja dat is het hem juist. jij wil dat ding op nummer 1 krijgenquote:Op donderdag 16 november 2006 03:13 schreef pietje77 het volgende:
Ik leg het weer heel slecht uit, maar het zou echt heeel belangrijk zijn om Terrorstorm op Nr.1 te krijgen.
Lijkt het alsof ik het over een boek heb?
wiki is geen betrouwbare bron.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:45 schreef pietje77 het volgende:
Vele onderwerpen komen sinds 1997 aan bod.
De laatste bevat voornamelijk DE-CLASSIFIED materiaal betreffende "government sponsored terrorisme"
klein stukje van wat aan bod komt WTC 1993=inside job: bv. http://en.wikipedia.org/wiki/Emad_Salem
was blijkbaar geen boek maar nog eens een bagger docu van die gast TS zou willen dat we diequote:Op donderdag 16 november 2006 14:48 schreef mgerben het volgende:
Och heden, nu moeten we allemaal dit boek kopen omdat arme Alex wordt tegengewerkt omdat als hij teveel boeken zou verkopen, hij op nr 1 zou komen en het geheime complot dan teveel aandacht zou krijgen.
Bij jou is echt alles een complot, he?
Vertel eens, hoe heeft die Alex een uitgever gevonden als hij zoveel gevaarlijke dingen schrijft?
Hoe komt het eigenlijk dat hij nog leeft, waarom heeft hij geen auto-ongeluk gehad als het complot zo groot is, en hij zo'n groot gevaar is?
mist, maar ik denk wel dat die dingen in heel de film besproken werden.en anders zou je waarschijnlijk de laatste 5 minuten gemist hebben.quote:DE-CLASSIFIED materiaal betreffende "government sponsored terrorisme"
Dat zou ook niet opvallen ofzo.quote:Op donderdag 16 november 2006 05:01 schreef nietzman het volgende:
Was het nou maar een complot, dan was die nare galbak van een Jones al uit de weg geruimd..
Hier hebben we het toch al over gehad ? En je blijft het er over hebben dat thet censuur is.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:02 schreef pietje77 het volgende:
[..]
en gezien de duidelijke censuur van Terrorstorm door Google
[..]
Ik reageer meestal niet op zulke topics aangezien ik zelf met al die informatie, waarvan het de ene keer betrouwbaar is en de andere keer niet, door de bomen het bos niet meer zie, maar als ik zo'n standaard argument voorbij zie komen moet ik er ook zo één gebruiken.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:48 schreef mgerben het volgende:
Och heden, nu moeten we allemaal dit boek kopen omdat arme Alex wordt tegengewerkt omdat als hij teveel boeken zou verkopen, hij op nr 1 zou komen en het geheime complot dan teveel aandacht zou krijgen.
Vertel eens, hoe heeft die Alex een uitgever gevonden als hij zoveel gevaarlijke dingen schrijft?
Hoe komt het eigenlijk dat hij nog leeft, waarom heeft hij geen auto-ongeluk gehad als het complot zo groot is, en hij zo'n groot gevaar is?
eigenlijk stel je:quote:Op donderdag 16 november 2006 14:48 schreef mgerben het volgende:
In ieder geval minder dan de TwinTowers, het Pentagon en een vliegtuig opblazen.quote:
Is jouw iets opgevallen dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:43 schreef NoSigar het volgende:
[..]
In ieder geval minder dan de TwinTowers, het Pentagon en een vliegtuig opblazen.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:29 schreef Orwell het volgende:
[..]
eigenlijk stel je:
het feit dat een klokkeluider nog leeft, bewijst dat hij onzin verkondigt....
iets te makkelijk, vind je niet?
Prijs jij je vriendjes van de TU delft maar de hemel inquote:Op vrijdag 17 november 2006 02:14 schreef Cyclonis het volgende:
je prijst al deze herrieschoppers wel de hemel in pietje![]()
laat ze eerst maar es bewijzen dat de CIA erachter zat, in plaats van me allemaal loze argumenten te komen tegen de originele theorie![]()
man jij doet precies of een kwakzalver beter is dan een dokter...quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:49 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Prijs jij je vriendjes van de TU delft maar de hemel in
Hier kan bij ZEMBLA de mensen die het nog niet gezien hebben ze ook even uitlachen : http://player.omroep.nl/?aflID=3273161&md5=b4e2ccb33830e6971b02ccfb786a8df4
Studenten die het een beetje hoog in hun ongecertificeerde bolletje hebben gekregen met het grootste non-onderzoek wat ik ooit gezien heb.
Kun je beter die 100% regeringsverdedigende regerings "onderzoeken" lezen.
edit: a.u.b wel aan die blonde met die puistjes vragen of hij zich nog steeds "bedrogen voelt" hoor!
en "aan het handje genomen"
![]()
en sinterklaas zal 1.000.000 euro op je bankrekening storenquote:Op vrijdag 17 november 2006 04:15 schreef pietje77 het volgende:
A former clandestine services officer for the CIA who also maintains close relationships with top Google representatives says that the company is "in bed with" the intelligence agency and the U.S. government. He has also gone public on his deep suspicions about the official explanation behind 9/11. http://www.prisonplanet.c(...)/271006googlecia.htm
From wikipedia:
Robert David Steele Vivas (b. July 16, 1952 New York City), is a former Marine Corps infantry and intelligence officer for twenty years and was the second-ranking civilian (GS-14) in U.S. Marine Corps Intelligence from 1988-1992. Steele is a former clandestine services case officer Central Intelligence Agency.[1] He is the founder and CEO of OSS.Net, Inc. as well as the Golden Candle Society.[2] Steele also was a member of the Adjunct Faculty of Marine Corps University in the mid-1990's.
From Strategic Strategy Research Military site:
ROBERT D. STEELE is a retired Marine Corps infantry and intelligence officer. He is the founder and president of Open Source Solutions, Inc., and is an acknowledged expert on computer and information vulnerabilities. Mr. Steele holds graduate degrees in International Relations and Public Administration from Leigh University and the University of Oklahoma. He has also earned certificates in Intelligence Policy from Harvard University and in Defense Studies from the Naval War College.
From Steele's Amazon review about "911 - Synthetic Terror - made in the USA" :
It is with great sadness that I conclude that this book is the strongest of the 770+ books I have reviewed here at Amazon, almost all non-fiction. I am forced to conclude that 9/11 was at a minimum allowed to happen as a pretext for war (see my review of Jim Bamford's "Pretext for War"), and I am forced to conclude that there is sufficient evidence to indict (not necessarily convict) Dick Cheney, Karl Rove and others of a neo-conservative neo-Nazi coup d'etat and kick-off of the clash of civilizations (see my review of "Crossing the Rubicon" as well as "State of Denial"). Most fascinatingly, the author links Samuel Huntington, author of "Clash of Civilizations" with Leo Strauss, the connecting rod between Nazi fascists and the neo-cons.
This is, without question, the most important modern reference on state-sponsored terrorism, and also the reference that most pointedly suggests that select rogue elements within the US Government, most likely led by Dick Cheney with the assistance of George Tenet, Buzzy Kronguard, and others close to the Wall Street gangs, are the most guilty of state-sponsored terrorism.
Maar ja, 100.000 den duitse burgers moesten na WOII verplicht de concentratie kampen in omdat ze het niet konden geloven, om te kijken, doden opgraven etc etc etc omdat ze gewoon te verpest waren door de media en hun onwetendheid. Alleen radicale hereducatie kon hun mening nog veranderen, ontkenning /niet kunnen geloven kan nogal sterk zijn.(zie mijn huis quote........)
Ook is het een terugkerend "argument" van de 9-11 gelovers dat wat ze niet weten, niet kan bestaan!
edit Nog 1 boek van dezelfde researcher als "911 - Synthetic Terror - made in the USA" : http://www.tarpley.net/bushb.htm (Unauthorized Bush biography) daar kun je zien welke 100% nazies je verdedigd, trouwens is er tegen dat boek geen enkele aanklacht geweest, of rectificatie eis etc etc (het is nogal goed geresearched)
Kijk maar eens even door redboy, kun je voor jezelf weer proberen te ontkennen dat je er geen ruk vanaf weet.
Ergens in 2003 ofzo kwam via www.google-watch.org deze google personeelsad. al naar buiten;quote:Op vrijdag 17 november 2006 04:15 schreef pietje77 het volgende:
*oud nieuws*
Maar ja, net als de cookies van google die tot 2038 geldig zijn is er niemand die er 1 zoekopdracht minder mee doet, so what's new?quote:Deployment Engineer (with security clearance)
Reply to: Google <jobs@google.com>
Date: Wed Oct 2nd 2002
Position based in United States Northeast Coast or Washington D.C. Area
Are you a Linux/Unix technical guru who wants to have a chance to work directly with customers? Do you have a passion for hands-on technical problem solving? Are you eager to make things work better for our customers? If your answers are YES, and you have solid experience in Internet application/system engineering and Unix System Administration, this unique opportunity is what you are looking for. This position will help you to advance your engineering career with a challenge like you have not experienced before. You will interact with corporate customer engineering personnel, and tackle a variety of fun and challenging system engineering or administration issues on daily basis. You will continue to expand your engineering/technical skills with a business savvy edge. Although East coast based, you will be a contributing member of the team based in the Corporate Headquarters, and work with the team to complete projects as necessary.
Please email us if you are interested in being a key contributor to the Google Search Appliance product's success.
Responsibilities will include:
* Provide on-site support in system configuration, network setup, replication and diagnosis of customer problems.
* Conduct face-to-face training for the Google Search Appliance product.
* Hands-on testing and certification the Google Search Appliance for delivery
* Provide technical assistance and consulting service.
* Provide the software development and product management teams with feedback on the product (manageability, supportability, robustness, functionality, etc.)
* Provide support and troubleshooting 24x7 on a rotation basis.
* Develop training presentation materials and document detail incident reports.
* 50% domestic travel
Qualifications:
* BS degree in Computer Science, Electrical Engineering, or related field.
* Must have current government top security clearance (TS/SI).
* Must have 5+ years industry experience in Unix system administration, professional service engineering, or system engineering.
* Significant direct experience implementing, troubleshooting and supporting Linux/Unix operating system, Internet based applications, Apache web server, and java application servers.
* Solid understanding of web technologies, Internet Protocol and Linux/Unix system administration.
* Strong knowledge of XML/XSLT, regular expressions, scripting in some admin language (Perl, Python, JavaScript) and modification in web applications.
* Experience with training materials and support documentation development is preferred.
* Past experience with network appliance technical support is a plus.
Characteristics:
Enthusiasm for problem solving and the ability to work
independently and rapidly.
Outstanding account management and follow-through skills,
resourceful and detail oriented.
Must be sensitive to sales situations, and able to interface with
sales managers, and engineering.
Excellent customer skills, and able to work in very stressful
customer situations.
Strong organizational and communication skills in both verbal
and written.
Must be customer oriented, team player, self-motivator, and
able to hit the ground running.
Is het bolletje van Alex Jones dan wel gecertificeerd? En is die certificatie beter dan de certificatie die de studenten van de TU Delft krijgen als ze hun studie hebben afgerond?quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:49 schreef pietje77 het volgende:
Studenten die het een beetje hoog in hun ongecertificeerde bolletje hebben gekregen met het grootste non-onderzoek wat ik ooit gezien heb.
Alex Jones is geen, ik herhaal, geen klokkenluider.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:29 schreef Orwell het volgende:
eigenlijk stel je:
het feit dat een klokkeluider nog leeft, bewijst dat hij onzin verkondigt....
iets te makkelijk, vind je niet?
who cares?quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alex Jones is geen, ik herhaal, geen klokkenluider.
En daarom alleen al zullen veel mensen hem niet geloven/mogen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:15 schreef huupia34 het volgende:
[..]
who cares?
het gaat om de boodschap die hij brengt dat amerika een police state aan het worden is.
hij probeert de "schaapjes" wakker te schudden
en doet dat op zijn eigen schreewerige manier
ik denk dat hij zeker een aantal goede punten zegt met zijn kritiek op de fucking necon fascists (zijn woorden")
ach, de bush clan komt ook steeds met woorden als terrorist fasists e.d.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:22 schreef Knarf het volgende:
[..]
En daarom alleen al zullen veel mensen hem niet geloven/mogen.
Je tegenstander uitschelden is namelijk een teken van zwakte. Daarom zullen veel mensen al niet meer naar zijn verhaal willen luisteren. (oa. ik dus).
Net als zijn propaganda films. Dat iemand die seriues neemt? Het constant herhalen van bepaalde delen. Met die muziek erbij. Het schreeuwerige, het schelden, enz.
Als iets propaganda is, dan zijn het zijn 'docu's' wel.
Bron voor 'facist' aub..quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:31 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ach, de bush clan komt ook steeds met woorden als terrorist fasists e.d.
En kranten en TV zijn niet slecht ?! Die propageren nog velen malen erger .. en daar trap jy in.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:44 schreef Knarf het volgende:
[..]
Bron voor 'facist' aub..
Ik zeg ook helemaal niet dat ik de bush 'clan' geloof. Ik geloof mijn eigen gedachten (en die kunnen het ook wel eens fout hebben).
Maar die zooi die Alex Jones maakt is helemaal slecht. Misschien zijn zijn bevindingen niet eens onzin, maar de manier waarop hij het brengt is erg slecht. Pure propaganda, en teveel 'thruth' mensen trappen erin.
Hoezo? Ik kijk bijna geen TV en lees erg weinig kranten (ik internet wel veelquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En kranten en TV zijn niet slecht ?! Die propageren nog velen malen erger .. en daar trap jy in.
Ik heb in een ander [TRU] topic Alex Jones al eens onderuit gehaald, speciaal voor Pietjequote:Op zaterdag 18 november 2006 16:44 schreef Knarf het volgende:
Maar die zooi die Alex Jones maakt is helemaal slecht. Misschien zijn zijn bevindingen niet eens onzin, maar de manier waarop hij het brengt is erg slecht. Pure propaganda, en teveel 'thruth' mensen trappen erin.
het gaat niet om de messenger , het gaat om de boodschap. kijk daar doorheen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:44 schreef Knarf het volgende:
[..]
Bron voor 'facist' aub..
Ik zeg ook helemaal niet dat ik de bush 'clan' geloof. Ik geloof mijn eigen gedachten (en die kunnen het ook wel eens fout hebben).
Als de messenger onbetrouwbaar is, is zijn boodschap ook onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:04 schreef huupia34 het volgende:
[..]
het gaat niet om de messenger , het gaat om de boodschap. kijk daar doorheen.![]()
zoiets als "those fascist terrorist don't give a damn bla bla, bla"
ik heb bush dit een paar keer horen zeggen, gewoon op het nieuws
wie zegt dat hij onbetrouwbaar is?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:20 schreef Knarf het volgende:
[..]
Als de messenger onbetrouwbaar is, is zijn boodschap ook onbetrouwbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |