ja dat is het hem juist. jij wil dat ding op nummer 1 krijgenquote:Op donderdag 16 november 2006 03:13 schreef pietje77 het volgende:
Ik leg het weer heel slecht uit, maar het zou echt heeel belangrijk zijn om Terrorstorm op Nr.1 te krijgen.
Lijkt het alsof ik het over een boek heb?
wiki is geen betrouwbare bron.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:45 schreef pietje77 het volgende:
Vele onderwerpen komen sinds 1997 aan bod.
De laatste bevat voornamelijk DE-CLASSIFIED materiaal betreffende "government sponsored terrorisme"
klein stukje van wat aan bod komt WTC 1993=inside job: bv. http://en.wikipedia.org/wiki/Emad_Salem
was blijkbaar geen boek maar nog eens een bagger docu van die gast TS zou willen dat we diequote:Op donderdag 16 november 2006 14:48 schreef mgerben het volgende:
Och heden, nu moeten we allemaal dit boek kopen omdat arme Alex wordt tegengewerkt omdat als hij teveel boeken zou verkopen, hij op nr 1 zou komen en het geheime complot dan teveel aandacht zou krijgen.
Bij jou is echt alles een complot, he?
Vertel eens, hoe heeft die Alex een uitgever gevonden als hij zoveel gevaarlijke dingen schrijft?
Hoe komt het eigenlijk dat hij nog leeft, waarom heeft hij geen auto-ongeluk gehad als het complot zo groot is, en hij zo'n groot gevaar is?
mist, maar ik denk wel dat die dingen in heel de film besproken werden.en anders zou je waarschijnlijk de laatste 5 minuten gemist hebben.quote:DE-CLASSIFIED materiaal betreffende "government sponsored terrorisme"
Dat zou ook niet opvallen ofzo.quote:Op donderdag 16 november 2006 05:01 schreef nietzman het volgende:
Was het nou maar een complot, dan was die nare galbak van een Jones al uit de weg geruimd..
Hier hebben we het toch al over gehad ? En je blijft het er over hebben dat thet censuur is.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:02 schreef pietje77 het volgende:
[..]
en gezien de duidelijke censuur van Terrorstorm door Google
[..]
Ik reageer meestal niet op zulke topics aangezien ik zelf met al die informatie, waarvan het de ene keer betrouwbaar is en de andere keer niet, door de bomen het bos niet meer zie, maar als ik zo'n standaard argument voorbij zie komen moet ik er ook zo één gebruiken.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:48 schreef mgerben het volgende:
Och heden, nu moeten we allemaal dit boek kopen omdat arme Alex wordt tegengewerkt omdat als hij teveel boeken zou verkopen, hij op nr 1 zou komen en het geheime complot dan teveel aandacht zou krijgen.
Vertel eens, hoe heeft die Alex een uitgever gevonden als hij zoveel gevaarlijke dingen schrijft?
Hoe komt het eigenlijk dat hij nog leeft, waarom heeft hij geen auto-ongeluk gehad als het complot zo groot is, en hij zo'n groot gevaar is?
eigenlijk stel je:quote:Op donderdag 16 november 2006 14:48 schreef mgerben het volgende:
In ieder geval minder dan de TwinTowers, het Pentagon en een vliegtuig opblazen.quote:
Is jouw iets opgevallen dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:43 schreef NoSigar het volgende:
[..]
In ieder geval minder dan de TwinTowers, het Pentagon en een vliegtuig opblazen.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:29 schreef Orwell het volgende:
[..]
eigenlijk stel je:
het feit dat een klokkeluider nog leeft, bewijst dat hij onzin verkondigt....
iets te makkelijk, vind je niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |