Maar hij is nog open!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:19 schreef Talitha het volgende:
Ruim honderd views en toch maar 3 reacties!![]()
![]()
Die hou ik in gedachten!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
tja, ik denk dat je tegenswoordigs meer opzien baart met een : ik blijf topic...![]()
Bedankt!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:36 schreef Pendri het volgende:
Ik stop ook.
Ooit.
Succes met stoppen trouwens.
Ga ik morgen even langs Kruidvat!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:38 schreef petraa het volgende:
misschien kan je van die afkickpleisters krijgen voor het stoppen met forummen thalita. Wie weet helpt het![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:38 schreef Gladys het volgende:
gelukkig lithadacht dat je het nooit zou zeggen
oke TalitHa sorry hoor ik ben ook maar een mensquote:Op woensdag 15 november 2006 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga ik morgen even langs Kruidvat!![]()
Je moet buuf eens vragen naar de letter H.![]()
Je geloof toch niet echt dat ze weggaat, ze is veel te verslaafd joh. Enne dit is haar manier van aandacht trekkenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
ga niet weg.... ik zal jouw en onze reis door vreemde topics missen
Geeft niet! Mijn echte naam wordt nog veel vaker vernageld. Ik ben eraan gewend.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
oke TalitHa sorry hoor ik ben ook maar een mens![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
ga niet weg.... ik zal jouw en onze reis door vreemde topics missen
Ik? Aandacht trekken?!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Je geloof toch niet echt dat ze weggaat, ze is veel te verslaafd joh. Enne dit is haar manier van aandacht trekken![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |